Mag.hl.m. Praha - organizačně administrativní referent / referentka v odboru zdravotnictví PER-4326/2019

Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Mag.hl.m. Praha.


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

organizačně administrativní referent / referentka v odboru zdravotnictví PER-4326/2019
OZNÁMENÍ O VOLNÉM PRACOVNÍM MÍSTĚ
<br> Hlavní město Praha - Magistrát hlavního města Prahy
obsazuje volné pracovní místo
<br>
<br> organizačně administrativní referent / referentka
<br> v odboru zdravotnictví Magistrátu hlavního města Prahy
<br> (kód 3239)
<br>
<br> Pracovní poměr zaměstnance / zaměstnankyně bude sjednán na dobu neurčitou <.>
<br> Místo výkonu práce Praha,v platové třídě1) 8
<br> Plný pracovní úvazek.Termín předpokládaného nástupu: dle dohody <.>
<br> Náplň práce
<br>  podpůrné činnosti při provádění a vyhodnocování finančních kontrol příspěvkových
organizací v působnosti odboru
<br>  zpracování zápisů z jednání
<br>  vedení evidence podání,stížností a petic vyřizovaných v rámci oddělení
<br>  kompletace materiálů pro archivaci,zajišťování kompletace materiálů k projednání ve
volených orgánech hlavního města Prahy
<br>  zajišťování spisové služby (elektronický systém spisové služby)
<br>  přijímání,evidence a odesílání písemností,kompletace a kontrola úplnosti vyřízených
spisů,zajišťování předarchivní péče
<br>  příprava podkladů pro jednání ředitele odboru
<br>  evidence docházky objednává a vydává stravenky zaměstnancům odboru
<br>  zajišťování kancelářského zařízení a vybavení
<br>  provádění inventarizací hospodářských prostředků evidovaných v rámci odboru
 vedení pokladny odboru,vedení evidence dokladů a vyúčtování
<br>
<br> Požadované vzdělání
<br>  střední vzdělání s maturitní zkouškou
<br>
Další požadavky
<br>  zkušenosti v oblasti administrativní podpory
<br>  znalost práce na PC (MS Office,zejména Word,Excel,Internet)
<br>  komunikační dovednosti,dobré vyjadřovací schopnosti v písemném i mluveném projevu
<br>  velmi dobré organizační schopnosti
<br>  samostatnost,zodpovědný přístup,pečlivost
<br> Výhodou
<br>  praxe ve veřejné správě
<br>  zkušenosti se zajišťováním spisové služby a předarchivní péče
<br>  zkušenosti s inventarizací
<br>  zkušenosti s elektronickou spisovou službou
<br>
<br>
HLAVNÍ MĚSTO PRAHA
<br> ...

Načteno

edesky.cz/d/3039168

Meta

Nabídka zaměstnání  


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Chcete vědět víc?

Více dokumentů od Mag.hl.m. Praha      Zasílat nové dokumenty emailem      Napište portálu edesky.cz