Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede MČ Brno - Vinohrady.
Úhrada nákladů spojených s poskytnutím informace
ÚMČ je oprávněn žádat úhradu nákladů bezprostředně spojených s poskytnutím informace
(pořízení kopií,opatření technických nosičů XXX a odeslání informací žadateli) a úhradu za
mimořádně rozsáhlé vyhledání informací (tj.osobní náklady v časově náročných případech) <.>
<br> Sazebník úhrad
1.přímý materiál
Kopírování černobílé na kopírovacích strojích
• formát A4 jednostranný 1,50 Kč za každou započatou stranu
• formát A4 oboustranný 2,00 Kč za každou započatou stranu
• formát A3 jednostranný 2,50 Kč za každou započatou stranu
• formát A3 oboustranný 3,00 Kč za každou započatou stranu
Tisk na tiskárnách PC
•
<br> formát A4 na tiskárně 2,00 Kč za každou započatou stranu
<br> Technické nosiče dat
•
•
•
<br> CD-R,DVD-R Cena dle pořizovacích nákladů
disketa 3,5" Cena dle pořizovacích nákladů
audiokazeta,videokazeta Cena dle pořizovacích nákladů
<br> 2.osobní náklady
Přesáhne-li doba vyhledávání informací 1 hod <.>,úhrada za každou započatou hodinu 175,00
Kč/hod.(celkem počet hodin všech zaměstnanců,kteří vyhledané informace zpracovávali)
<br> 3.ostatní přímé náklady
•
•
•
•
•
<br> zpoplatněné úkony správního orgánu dle zákona č.634/2004 Sb <.>,o správních
poplatcích,v platném znění
práce s archiváliemi dle Přílohy č.4 vyhlášky Ministerstva vnitra č.645/2004 Sb <.>,v
platném znění (Ceník služeb poskytovaných veřejnými archivy)
telefonní a faxové spojení dle aktuálně platných tarifů O2,a.s <.>
poštovné a jiné poplatky dle aktuálně platných tarifů České pošty
balné 20,- Kč
Načteno
Meta
Nic nerozpoznáno
Další dokumenty od MČ Brno - Vinohrady | ||
---|---|---|
13. 02. 2025 | Výroční zpráva o činnosti v oblasti poskytování dle z.č. 106/1999 Sb. o svobodném přístupu k informacím, v platném znění zákona za rok 2024 Úřad městské části Brno - VInohrady | |
11. 02. 2025 | Výběrové řízení - referentt/-ka pro OSPOD | |
11. 02. 2025 | Záměr - MMB/0054465/2025/Klašková | |
10. 02. 2025 | Záměr -MMB/0066841/2025/Klašková | |
10. 02. 2025 | Výběrové řízení - soc.pracovník/pracovnice OSPOD | |
...a další |