Město Český Krumlov - České dědictví UNESCO - povinně zveřejňované informace

Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Město Český Krumlov.


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

priloha_667975778_2_Priloha_Zapisu_z_2._dilciho_PH_2018_-_Seznam_dokladu_a_vyuzitych_materialu_1_1_.pdf
Strana 1 z 2
<br> Příloha k čj.MF-21658/2018/1701-17
Seznam všech dokladů a jiných materiálů využitých při 2.dílčím přezkoumání hospodaření
<br> dobrovolného svazku obcí České dědictví UNESCO za rok 2018
<br>
Druh písemnosti Popis písemnosti
Dohody o provedení
práce
<br> uzavřené pro rok 2018 (8 dohod) vč.výkazů práce
<br> Dokumentace
k veřejným zakázkám
<br> Cenová nabídka na tisk propagačních tiskovin zaslaná firmami:
HART PRESS s.r.o.ze dne 7.12.2018
UNIPRINT s.r.o.bez data
TISKÁRNA HELBICH,a.s.bez data
<br> E-mailová nabídka služeb tiskárny HART PRESS,spol s.r.o.ze dnů 23.10.2018
a 7.12.2018
<br> Faktura č.97 přijatá dne 28.12.2018
Informace o
opatřeních k
doporučením
kontrolního orgánu v
Zápisu z 1.dílčího
přezkoumání
hospodaření
<br> ze dne 10.2.2019
<br> Inventurní soupis
majetku a závazků
<br> účet 022 50 – Samostatné movité věci a soubor movitých věcí ke dni 31.12.2018
<br> účet 028 00 – Drobný dlouhodobý hmotný majetek ke dni 31.12.2018
účet 231 70 – Fond "Konto pomoci památkám UNESCO" - běžný účet
<br> č.19-1132080297/0100 v Komerční bance,a.s <.>
účet 331 50 – Závazky za zaměstnance ke dni 31.12.2018
včetně Plánu inventur majetku a závazků v roce 2018,Protokolu o proškolení členů
<br> IK,Inventarizační zprávy a soupisů k 31.12.2018,všechny inventurní soupisy
Kniha došlých faktur č.69 – 103 včetně faktur
Kniha odeslaných
faktur
<br> č.33 – 58 včetně faktur
<br> Pravidla rozpočtového
provizoria
<br> pro rok 2019 – informace výkonné ředitelky DSO o schválení pravidel RP
(Schváleno na jednání valné hromady svazku obcí České dědictví UNESCO,ze
dne 14.12.2018)
<br> Rozvaha ke dni 31.12.2018
Schválený rozpočet přehled o plnění rozpočtu vč.provedených změn za rok 2018
Smlouvy o dílo ze dne 11.11.2018 s R.S.na zhotovení kreseb včetně licence <,>
<br> ze dne 28.11.2018 s F.R.na zhotovení fotografií <,>
Objednávka ze dne 28.11.2018 s I.D.na překlady brožur a zajištění grafických
prací včetně dokumentu o zveřejnění v informačním systému registru smluv
<br> Smlouv...
priloha_667975778_1_DSOZapis_z_2._dilciho_prezkoumani_2018_5_.pdf
MINISTERSTVO FINANCÍ
odbor 17 – Kontrola
Letenská 15
118 10 Praha 1
Telefon: 257 041 111 Fax: 257 042 788
ID datové schránky: xzeaauv
E-mail: podatelna@mfcr.cz
<br>
PID: MFCR9XDRMD
Č.j.: MF-21658/2018/1701-17
<br>
<br> Zápis z 2.dílčího přezkoumání hospodaření dobrovolného
svazku obcí České dědictví UNESCO za rok 2018
<br>
podle ustanovení § 6 odst.1 písm.a) zákona č.420/2004 Sb.<,>
<br> o přezkoumávání hospodaření územních samosprávných celků a dobrovolných
svazků obcí,ve znění pozdějších předpisů (dále jen „zákon č.420/2004 Sb.“)
<br>
<br>
<br>
1.Přezkoumání hospodaření dobrovolného svazku obcí České dědictví UNESCO
(dále také „DSO“) za rok 2018 je vykonáváno podle ustanovení § 26 zákona
č.131/2000 Sb <.>,o hlavním městě Praze,ve znění pozdějších předpisů <,>
a v souladu se zákonem č.420/2004 Sb <.>
<br> 2.Přezkoumání hospodaření bylo zahájeno dne 21.9.2018 doručením dopisu
ředitele odboru 17 – Kontrola,č.j.MF-21658/2018/1701-2 ze dne 21.9.2018 <.>
<br> 3.Pověření k přezkoumání hospodaření ve smyslu ustanovení § 5 zákona
č.420/2004 Sb.a ustanovení § 4 zákona č.255/2012 Sb <.>,o kontrole (kontrolní
řád),ve znění pozdějších předpisů,vydal ředitel odboru 17 – Kontrola,pod
č.j.MF-21658/2018/1701-3 dne 21.9.2018 <.>
<br> 4.Druhé dílčí přezkoumání hospodaření na místě bylo v sídle dobrovolného svazku
obcí České dědictví UNESCO vykonáno v termínech od 11.3.2019 do 13.3.2019
a 25.3.2019 <.>
<br> Druhé dílčí přezkoumání hospodaření vykonali:
˗ JUDr.XXXX XXXXXXX,kontrolor pověřený řízením přezkoumání
˗ Mgr.XXXXXX XXXXXXXXXX,kontrolor
˗ Bc.XXXXX XXXXXXXXXX,kontrolor
<br>
<br>
<br>
<br> Strana 2 z 5
<br> Cíl a předmět přezkoumání
Cílem přezkoumání hospodaření je ověřit údaje o ročním hospodaření dobrovolného
svazku obcí České dědictví UNESCO,tvořící součást závěrečného účtu podle
zákona č.250/2000 Sb <.>,o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů,ve znění
pozdějších předpisů,za účelem získání informace,zda územní celek postupuje
v souladu se závaznými právními předpisy,vč...
Oznameni_o_konani_VH_a_Zaverecny_ucet_2018_CDU.pdf
Valná hromada svazku obcí
České dědictví UNESCO
<br>
<br>
Svazek obcí České dědictví UNESCO vyhlašuje termín valné hromady na
<br>
3.května 2019 <.>
<br> Na valné hromadě,která se bude konat v Olomouci,bude projednán a
schválen rozpočet na rok 2019,rozpočtový výhled na roky 2020 - 2022 a
závěrečný účet i účetní závěrka DSO České dědictví UNESCO za rok 2018 <.>
<br>
<br> Podkladové materiály pro jednání valné hromady jsou k nahlédnutí na:
<br> Oddělení kancelář starosty,vnější vztahy
<br> na adrese náměstí Svornosti 1
<br> u paní Bc.Lucie Čermákové
<br> telefon/380 766 328 nebo e-mail: lucie.cermakova@mu.ckrumlov.cz
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br> Návrh závěrečného účtu dobrovolného svazku obcí České dědictví
UNESCO za rok 2018
<br>
I.Rozpočtové příjmy
<br>
Pol.Příjmy Schválený
rozpočet v Kč
<br> Upravený
rozpočet v Kč
<br> Skutečnost
k 31.12.v Kč
<br> 4116 Neinv.transfery ze st.rozp.420 000 420 000 420 000
4121 Neinv.přijaté transfery od obcí 1 105 000,00 1 105 000,00 1 105 000,00
2111 Příjmy z prodeje služeb a výr.100 000,00 391 400,00 391 392
2112 Příjmy z prodeje zboží 80 000,00 213 200 213 193,50
4134 Převody z rozpočtových účtů 420 000 420 000
<br>
Příjmy celkem před konsolidací
<br>
1 705 000,00
<br>
2 549 600,00
<br>
2 549 585,50
<br>
Příjmy celkem po konsolidaci
<br>
1 705 000,00
<br>
2 129 600,00
<br>
2 129 585,50
<br> II.Rozpočtové výdaje
<br> Pol.Výdaje Schválený
<br> rozpočet v Kč
Upravený
<br> rozpočet v Kč
Skutečnost
<br> k 31.12.v Kč
5011 Platy zam.v pracovním poměru 121 000,00 126 000,00 126 000,00
5021 Ostatní osobní výdaje 120 000,00 91 600,00 91 600,00
5031 Povinné pojistné na sociální
<br> zabezpečení a st.pol.zam <.>
<br>
30 250,00
<br>
31 500,00 31 500,00
5032 Povinné pojistné na veřejné
<br> zdravotní pojištění
<br>
10 890,00
<br>
11 340,00 11 340,00
5038 Povinné pojistné na úraz.poj 600,00 530,00 530,00
5138 Nákup zboží-za účelem prodeje 0 48 890,00 48 890,00
5139 Nákup materiálu 480 000,00 649 300,00 649 281,00
5161 Poštovní služby 3 000,00...

Načteno

edesky.cz/d/2898459

Meta

Rozpočet   Veřejná zakázka   Rozpočet   Rozpočet  


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Chcete vědět víc?

Více dokumentů od Město Český Krumlov      Zasílat nové dokumenty emailem      Napište portálu edesky.cz