Město Plzeň - Výběrové řízení na obsazení pozice úředník/úřednice v oddělení prodeje majetku v PROP MMP

Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Město Plzeň.


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

INZERAT_-_odd._prodeje_majetku_-_PROP.pdf 270,98 kB

Tajemnice Magistrátu města Plzně
v souladu se zákonem č.312/2002 Sb <.>,o úřednících územních samosprávných celků
<br> vyhlašuje
VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ
na obsazení místa
<br> úředník/úřednice v oddělení prodeje majetku
v Odboru příjmů z pohledávek a prodeje Magistrátu města Plzně
Platová třída: 10 (v souladu s nařízením vlády č.564/2006 Sb.)
<br> Místo výkonu práce: Plzeň
Rámcová pracovní náplň:
 zajišťování prodeje domů,bytů a nebytových jednotek ve vlastnictví města,a to formou
přímého prodeje a prodeje městskou soutěží,včetně prodeje souvisejících pozemků <,>
 kontrola předané žádosti o prodej,popř.jiný právní úkon spojený s nakládáním s nemovitostí <,>
 příprava a kompletace podkladů pro jednání Komise RMP pro nakládání s majetkem,RMP <,>
ZMP <,>
 zveřejňování záměrů města v souladu s ustanovením § 39 odst.1 zákona č.128/2000 Sb.<,>
 zadávání znaleckých posudků a jejich následná kontrola <,>
 zajišťování podkladů k uzavření smluv a sepsání smluv <,>
 kontrola dodržování platebních podmínek vyplývajících ze smluv <.>
Kvalifikační a odborné požadavky:
 ukončené VŠ vzdělání,minimálně stupeň Bc <.>,obor veřejná správa,právo,ekonomický <,>
 podmínkou 2 roky odborné praxe <,>
 výhodou praxe ve veřejné správě <,>
 výhodou znalost související legislativy (NOZ,zákon o obcích,katastrální zákon) <,>
 výhodou zkušenost s tvorbou majetkových smluv na nemovité věci <,>
 dobrá znalost práce s PC <,>
 řidičský průkaz skupiny B <,>
 splnění požadavků dle § 4 zákona č.312/2002 Sb <.>,o úřednících územních samosprávných
celků a o změně některých zákonů <.>
Nabízíme:
 zajímavé a perspektivní zaměstnání <,>
 motivující osobní příplatek,mimořádné odměny a další zaměstnanecké výhody (příspěvek na
penzijní připojištění,stravenky a další benefity) <.>
Předpokládaný datum nástupu: únor 2016
Doklady potřebné pro přihlášení do výběrového řízení:
1.přihláška (náležitosti přihlášky: název pracovního místa,jméno,příjmení,titul,datum a místo
narození,státní příslušnost,místo trvalého pobytu,číslo občanského průkazu,datum a podpis) <,>
2.strukturovaný životopis <,>
3.výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce <,>
4.ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání <,>
5.personální dotazník a čestné prohlášení (je možno vyzvednout přímo na personálním oddělení
MMP nebo stáhnout z webových stránek www.plzen.eu (kategorie Úřad,Pracovní místa) <.>
Písemné přihlášky do výběrového řízení přijímá do 4.1.2016 Odbor personální Magistrátu města Plzně <,>
nám.Republiky 1,306 32 Plzeň.Přihlášku můžete přinést osobně nebo poslat poštou <.>
Bližší informace na telefonu č.378 032 711 <.>

Načteno

edesky.cz/d/284572


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Chcete vědět víc?

Více dokumentů od Město Plzeň      Zasílat nové dokumenty emailem      Napište portálu edesky.cz