Středočeský kraj - ZZŘ SEA: Plán udržitelné městské mobility statutárního města Kladna

Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Středočeský kraj.


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Příloha č.1
Zborovská 11,150 21 Praha 5 tel.: 257 280 859 sefl@kr-s.cz www.kr-stredocesky.cz
<br>
<br> V Praze dne: 7.3.2019 Dle rozdělovníku
<br>
<br>
<br>
<br> Číslo jednací: 011500/2019/KUSK
<br> Spisová značka SZ_011500/2019/KUSK
<br> Vyřizuje: Ing.XXX XXXX,l.XXX
<br> Značka OŽP/ŠJ
<br>
<br>
<br> ZÁVĚR ZJIŠŤOVACÍHO ŘÍZENÍ
<br> podle § 10d zákona č.100/2001 Sb <.>,o posuzování vlivů na životní prostředí a o změně
<br> některých souvisejících zákonů (zákon o posuzování vlivů na životní prostředí),ve znění
<br> pozdějších předpisů (dále jen zákon)
<br>
<br> Identifikační údaje:
<br> Název koncepce: „Plán udržitelné městské mobility Statutárního města Kladna“
<br> Charakter koncepce: Hlavním cílem plánu městské mobility je vytvoření spolehlivého
<br> komplexně propojeného dopravního systému pro potřeby obyvatel a firem se zlepšením stavu
životního prostředí nebo s co nejmenším negativním dopadem na životní prostředí města <.>
<br> Plán mobility se zaměřuje nikoliv na zákaz dopravy jako celku,ale zejména na snižování
<br> negativního vlivu dopravy na okolní prostředí <.>
<br> Vytvořit předpoklady pro snižování dopravní zátěže území a s tím souvisejících emisí prachu a
<br> škodlivých látek,hluku a dalších negativních vlivů na veřejné zdraví a životní prostředí
vytvářet podmínky pro rozvoj dopravy s ohledem na možnost využití kladných vlastností
<br> vzhledem k životnímu prostředí a zdraví obyvatel jednotlivých druhů dopravy
zvýšení bezpečnosti a efektivity pěší,cyklistické,automobilové a autobusové dopravy
<br> (zajišťující hromadnou přepravu obyvatel)
<br> zvýšení podílu udržitelných forem dopravy (bezmotorové a veřejné dopravy,cyklistické dopravy)
<br> zlepšení napojení města na vyšší nadmístní silniční a železniční dopravní sítě
vymizení tranzitní dopravy a snížení intenzity silniční dopravy v centru města
<br> snížení počtu problematických dopravních míst
<br> zklidňování dopravy snížením dopravní rychlosti v obytných zónách a kritických místech <,>
<br> z...

Načteno

edesky.cz/d/2820556

Meta

Stavby   Územní plánování   Stavební informace   EIA  


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Více dokumentů od Středočeský kraj      Zasílat nové dokumenty emailem      Napište portálu edesky.cz