Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Mag.hl.m. Praha.
HLAVNÍ MĚSTO PRAHA
MAGISTRÁT HLAV NÍHO MĚSTA PRAHY
<br> OZNÁMENÍ O VYHLÁŠENÍ VÝBĚROVÉHO ŘÍZENÍ
Hlavní město Praha - Magistrát hlavního města Prahy
zastoupené ředitelkou Magistrátu hlavního města Prahy
vyhlašuje dne 7.12.2015 výběrové řízení
na obsazení pracovního místa úředníka/úřednice
referent / referentka správy majetku
v odboru evidence,správy a využití majetku Magistrátu hl.města Prahy
Kód 1337
Sjednaný druh práce: referent / referentka správy majetku,s místem výkonu práce Praha,v platové
třídě* 10
Pracovní poměr bude sjednán na dobu neurčitou.Plný pracovní úvazek <.>
Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka podle § 4 zákona č.312/2002 Sb <.>,o
úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů:
a)
b)
c)
d)
<br> fyzická osoba,která dosáhla věku 18 let
občan České republiky nebo cizí státní občan s trvalým pobytem v České republice,který
ovládá český jazyk
způsobilost k právním úkonům
bezúhonnost** <.>
<br> Požadované vzdělání
<br>
<br> vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu nebo
vyšší odborné vzdělání
<br> Požadované znalosti a dovednosti
zkušenosti a praxe v oblasti správy bytového a nebytového fondu
znalost související legislativy,zejména znalost stavebního zákona a občanského zákoníku
znalost Statutu hl.m.Prahy a zákona o hl.městě Praze
znalost práce na PC (MS Word,Excel,Internet)
dobré komunikační schopnosti,včetně vyjadřovací schopnosti v písemném i mluveném
projevu,samostatnost
<br> Uchazeč/uchazečka podává přihlášku k výběrovému řízení,kterou se rozumí samostatný
doklad,jehož náležitosti podle § 7 odst.4 zákona č.312/2002 Sb <.>,o úřednících územních
samosprávných celků a o změně některých zákonů,jsou:
jméno,příjmení,titul <,>
datum a místo narození <,>
státní příslušnost <,>
místo trvalého pobytu <,>
číslo občanského průkazu (číslo dokladu o povolení k pobytu,jde-li o cizího státního
občana) <,>
datum a podpis <.>
Na přihlášku prosím uveďte název pracovního místa.Formulář přihlášky naleznete níže <.>
K přihlášce je podle § 7 odst.5 zákona č.312/2002 Sb <.>,o úřednících územních samosprávných
celků a o změně některých zákonů,nutno připojit:
životopis,ve kterém budou strukturovaně uvedeny údaje o dosavadních zaměstnáních <,>
odborných znalostech a dovednostech,včetně znalostí týkajících se správního řízení <,>
výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce (originál nebo ověřená kopie),u
cizích státních občanů též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským
státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává,doloží se bezúhonnost čestným
prohlášením
doklad o nejvyšším dosaženém vzdělání (ověřená kopie) <.>
Přihlášku s požadovanými doklady je nutno doručit v uzavřené obálce tak,aby ji vyhlašovatel
obdržel nejpozději dne 22.12.2015 v podatelně Magistrátu hlavního města Prahy <,>
Jungmannova 35/29,111 21 Praha 1 <.>
Na obálku prosím uveďte:
„NEOTEVÍRAT - Výběrové řízení - referent/ka správy majetku/1337/SVM/VR239/15“
Hlavní město Praha - Magistrát hlavního města Prahy
odbor personální
oddělení sekretariátu a výběrových řízení zaměstnanců
Jungmannova 35/29,111 21 Praha 1
<br> Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit výběrové řízení bez uvedení důvodu kdykoliv v jeho
průběhu nebo nevybrat žádného uchazeče <.>
<br> JUDr.XXXXXXX XXXXXXXX,MPA
ředitelka Magistrátu hlavního města Prahy
<br> Náplň práce
Komplexní zajišťování správy rozsáhlého a různorodého majetku obce,právně a věcně
složitých forem jeho nabývání,pronájmu,prodeje a jiných způsobů disponování s tímto
majetkem včetně kontroly <.>
Správa zejména staveb infrastruktury (veřejné komunikace,veřejná osvětlení,světelná
signalizace,kolektory apod.) <.>
Zajišťování kompletace technické,ekonomické a právní dokumentace související s úplatným i
bezúplatným převodem majetku do vlastnictví hl.města Prahy <.>
Zajišťování předávání a přebírání svěřeného,darovaného nebo prodávaného majetku novému
vlastníkovi nebo správci <.>
Souhrnné zpracovávání návrhů smluv při správě majetku <.>
Zajišťování přípravy investičních akcí,řešení majetkoprávních vztahů,zajišťování realizace
investičních akcí včetně dozorování průběhu realizace investic,výběr dodavatelů,přebírání
prací,příprava a uzavírání smluv,zpracování zápisů a protokolů o předání staveb <.>
Zajišťování dokumentace související s realizací investic (projektová příprava,znalecká
posouzení,dokumentace skutečného provedení apod.) <.>
Sumarizace celkových nákladů v jednotlivých položkách realizace investice <.>
Prošetřování opakovaných a závažných podnětů,petic,oznámení a stížností v oblasti správy
staveb infrastruktury včetně jejich vyřizování <.>
Zajišťování procesní stránky vyřizování podnětů,petic,oznámení a stížností <.>
Provádění konzultační a poradenské činnosti ve svěřené oblasti <.>
<br> * V platové třídě podle zákona č.262/2006 Sb <.>,zákoník práce,ve znění pozdějších předpisů,a podle nařízení
vlády č.564/2006 Sb <.>,o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě,ve znění pozdějších
předpisů (...
Načteno
Meta
Nabídka zaměstnání
Další dokumenty od Mag.hl.m. Praha | ||
---|---|---|
13. 07. 2025 | Krausová-Volný dopis | |
13. 07. 2025 | Krátkodobá dop. opatření k výlukám TRAM červenec | |
13. 07. 2025 | Výzva neznámému provozovateli reklamního zařízení na pozemku parc. č. 1868/4, k. ú. Kunratice, Praha 4 | |
13. 07. 2025 | Změna územního rozhodnutí o umístění stavby: "Výstavba Bílý vrch", Praha, na pozemcích v k.ú. Horní Počernice | |
13. 07. 2025 | vyúčtování dotací | |
...a další |