Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Město Plzeň.
Tajemnice Magistrátu města Plzně
v souladu se zákonem č.312/2002 Sb <.>,o úřednících územních samosprávných celků
<br> vyhlašuje
VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ
na obsazení místa
<br> vedoucí/ho Kanceláře ředitele Technického úřadu
Magistrátu města Plzně
Platová třída: 11 (v souladu s nařízením vlády č.564/2006 Sb.)
<br> Místo výkonu práce: Plzeň
Rámcová pracovní náplň:
<br>
<br> koordinace činností v rámci Technického úřadu <,>
vykonávání analytické činnosti,zpracovávání koncepčních materiálů <,>
příprava materiálů na jednání orgánů města <,>
spolupráce při vyřizování stížností a podnětů postoupených Kanceláři ředitele
Technického úřadu a žádostí o informace <,>
spolupodílení se na kontrolní činnosti odborů a příspěvkových organizací spadajících
pod Technický úřad <,>
spolupráce při sestavování rozpočtu <.>
Kvalifikační a odborné požadavky:
VŠ vzdělání,obor technický nebo ekonomický <,>
5 let praxe ve veřejné správě podmínkou <,>
3 roky praxe v manažerské pozici podmínkou <,>
znalost zákona o obcích podmínkou <,>
dobrá znalost práce s PC podmínkou <,>
dobré komunikační a organizační schopnosti <,>
schopnost vedení pracovního týmu <,>
řidičský průkaz sk.B podmínkou <,>
splnění požadavků dle § 4 zákona č.312/2002 Sb <.>,o úřednících územních samosprávných
celků a o změně některých zákonů <,>
osvědčení ve smyslu zákona č.451/1991 Sb <.>
Nabízíme:
zajímavé a perspektivní zaměstnání <,>
motivující osobní příplatek,příplatek za vedení,mimořádné odměny a další zaměstnanecké
výhody (příspěvek na penzijní připojištění,stravenky a další benefity) <.>
Předpokládaný datum nástupu: leden 2016
Doklady potřebné pro přihlášení do výběrového řízení:
1.přihláška (náležitosti přihlášky: název pracovního místa,jméno,příjmení,titul,datum a místo
narození,státní příslušnost,místo trvalého pobytu,číslo občanského průkazu,datum a podpis) <,>
2.strukturovaný životopis <,>
3.výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce <,>
4.ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání <,>
5.personální dotazník a čestné prohlášení (je možno vyzvednout přímo na personálním oddělení
MMP nebo stáhnout z webových stránek www.plzen.eu (kategorie Úřad,Pracovní místa) <,>
6.osvědčení ve smyslu zákona č.451/1991 Sb <.>
Písemné přihlášky do výběrového řízení přijímá do 7.12.2015 Odbor personální Magistrátu města Plzně <,>
nám.Republiky 1,306 32 Plzeň.Přihlášku můžete přinést osobně nebo poslat poštou <.>
Bližší informace na telefonu č.378 032 711 <.>
Načteno
Meta
Nic nerozpoznáno
Další dokumenty od Město Plzeň | ||
---|---|---|
11. 09. 2025 | značení - stanovení PÚ, VVOOP - I/27 Klatovská, Plzeň, oprava povrchu-reklamace (rozsah 2 dny) | |
11. 09. 2025 | vyrozumění o pokračování řízení - stanoviska: Projekt bytových domů, Starý Plzenec k.ú. Starý Plzene | |
11. 09. 2025 | JES- Nástavba 3.NP pavilonu č. 3 | |
11. 09. 2025 | Závazné stanovisko OŽP - JES | |
11. 09. 2025 | Závazné stanovisko OŽP - JES | |
...a další |