Město Kuřim - Výzva k podání nabídky na zakázku města Kuřimi - Dodávka počítačových sestav pro město Kuřim

Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Město Kuřim.


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

návrh smlouvy editovatelný
Návrh Kupní smlouvy
<br> na zakázku města Kuřimi číslo: III-2018-KÚ-001 „Dodávka počítačových sestav pro město Kuřim“
<br> Článek 1
<br> 1.Kupující:
<br>
<br>
Město Kuřim
<br>
<br>
<br>
<br> Jungmannova 968/75
<br>
<br>
<br>
664 34 Kuřim
<br> Zastoupené:
<br>
<br> Mgr.Ing.Dragem Sukalovským
<br>
<br>
<br>
Starostou Města Kuřimi
<br>
<br> IČ:
<br>
<br>
<br> 00281964
<br> Bankovní spojení:
<br>
Komerční banka a.s <.>,pobočka Kuřim
<br> Číslo účtu:
<br>
<br>
22824641/0100
<br> Osoba oprávněná k jednání ve
Bc.XXXXX XXXXXX,e-mail: jizdny@kurim.cz <,>
<br> věcech technických:
<br>
mob.+420 777 254 338
2.Prodávající:
<br>
Název:
<br>
Sídlo společnosti:
<br>
IČ :
<br>
Statutární zástupce :
<br>
Zapsána:
<br> Článek 2
<br> Základní ustanovení
<br> 1.Smluvní strany se v souladu s ust.§ 1746 odst.1 zák.č.89/2012 Sb <.>,občanského zákoníku,ve znění pozdějších předpisů,dohodly,že se rozsah a obsah vzájemných práv a povinností z této smlouvy vyplývajících bude řídit příslušnými ustanoveními citovaného zákoníku a tento závazkový vztah se bude řídit ustanovením § 2079 a násl.tohoto zákoníku <.>
<br> 2.Smluvní strany prohlašují,že údaje uvedené v čl.1 smlouvy a taktéž oprávnění k podnikání jsou v souladu s právní skutečností v době uzavření smlouvy <.>
<br> Smluvní strany se zavazují,že změny dotčených údajů oznámí neprodleně druhé smluvní straně.Strany prohlašují,že osoby podepisující tuto smlouvu jsou k tomuto úkonu oprávněny <.>
3.Účelem smlouvy je dodávka počítačových sestav pro město Kuřim <.>
4.Prodávající prohlašuje,že je vlastníkem zboží a je oprávněn k prodeji zboží,které je předmětem této smlouvy <.>
<br> Článek 3
Předmět smlouvy
<br> Předmětem této smlouvy je prodej a koupě předmětu koupě.Za podmínek stanovených touto smlouvou se prodávající zavazuje dodat kupujícímu předmět koupě,tj.výpočetní techniku v kvalitě a počtu,jak je uvedeno níže a přenést na něj vlastnické právo.Kupující se zavazuje předmět koupě převzít a zaplatit prodávajícímu kupní cenu.Předmětem koupě je...
krycí list nabídky
KRYCÍ LIST NABÍDKY
<br> Předmět (název) zakázky:
„Dodávka počítačových sestav pro město Kuřim“
Evidenční číslo zakázky:
III-KÚ-2018-001
Název společnosti:
………………….<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.……………………………….<.> <.>
<br> se sídlem:
…………………….<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.> …………………………………
<br> osoba oprávněna jednat za uchazeče :
<.> …………………:.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.………………………………………
<br> Telefon:.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>
<br> E-mail:
<br>
……….………………………
<br> IČ:.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.……………………….<.>
<br> DIČ:
<br>
……….………………………
<br> Bankovní spojení:.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.> ……………
Číslo účtu:
<br> ……….………………………
<br> Kontaktní osoba uchazeče : ………………………………………………………………………………
<br> Telefon: ………………………………….E-mail: ……………………………… <.>
<br> bez DPH
DPH
<br> celkem vč.DPH
<br> 15 ks PC jednotka
(doplňte hodnotu)
(doplňte hodnotu)
(doplňte hodnotu)
<br>
15 ks 24“ LED monitor
(doplňte hodnotu)
(doplňte hodnotu)
(doplňte hodnotu)
<br> CELKEM
(doplňte hodnotu)
(doplňte hodnotu)
(doplňte hodnotu)
<br>
15 ks - PC jednotka:
<br> Procesor:
(doplňte hodnotu)
<br> Chipset zákl.desky:
(doplňte hodnotu)
<br> Operační paměť:
(doplňte hodnotu)
<br> Typ uložiště:
(doplňte hodnotu)
<br> Grafická karta:
(doplňte hodnotu)
<br> Optická mechanika:
<br>
Case:
(doplňte hodnotu)
<br> Sloty:
(doplňte hodnotu)
<br> Rozhraní:
(doplňte hodnotu)
<br> Zvuková karta:
(doplňte hodnotu)
<br> Síťová karta:
(doplňte hodnotu)
<br> Klávesnice:
(doplňte hodnotu)
<br> Zdroj:
(doplňte hodnotu)
<br> Myš:
(doplňte hodnotu)
<br> Operační systém:
(doplňte hodnotu)
<br> Záruka:
(doplňte hodnotu)
<br> Servisní podmínky:
Záruční servis u zákazníka po dobu (doplňte hodnotu) let,servisní zásah (doplňte hodnotu) <.>
<br>
15 ks - 24“ LED monitor:
<br> Uhlopříčka displeje:
(doplňte hodnotu)
<br> Nativní rozlišení:
(doplňte hodnotu)
<br> Vstupy:
(doplňte hodnotu)
...
výzva III KÚ 2018 001
S4/2018/RM
<br>
<br> Operační parnět':
<br> I
<br> 8 GB DDR4-2666 MHz (1x 8 GB),základní deska se dvěma
sloty
<br> Typ a velikost uložiště: SSD 256 GB PCle@ NVMeTM
<br> 3.0 x1
<br> 6x USB z toho min.2x USB 3.0 <,>
2x USB konektory umístěné na čeIním panelu zepředu <,>
nikoli seshora či z boku,vzadu 4x USB,D-SUB (VGA) <,>
<br> 1x integrovaná na základní descen
<br> Kláves,nice: ' standardní USB
<br> Grafická,kárta: lntegrovaná,D-SUB (VGA)
<br> Optická.mEchanika: DVD+/_RW DL
<br> Micro-Tower
<br> Sloty: 1x slot PGle 3.0 x16,1x slot PCle
<br>,i
i
<br> standardní optická
<br> Microsoft Windows 'l0 Pro,64-bit CZ OEM - originál <,>
NE tzv.druhotná licence
<br> 3 roky na všechny HW prvky sestavy
<br> Záruéní servis u zákazníka po dobu 3 let,servisní zásah
následující pracovní den.Seruisní
<br> podminky:
<br> Zadavatel doporučuje,aby v zálmu kompatibility se
byla dodávka realizována z produkce těchto výrobců:
<br> stávajícím počítačovým vybavením
HP,Dell,Fujitsu,Lenovo,Triline <.>
<br>
<br> 24" LED monitor - 15 ks
Uvedené parametry jsou uváděny jako minimální z pohledu výkonu,kapacity nebo výčtu
<br> NatiVní rozlišéňí: Full HD (1920x1080)
<br> V§tup11: D-SUB (VGA),HDMI
<br>,<,> j
Uhlopříčka displeje: ; 24" LED
<br> :
<br> ! PoÝrch obrázóv§t:,-,<,> ",<,> - matný
<br>.Technologie displeje lPS,MVA,PVA,VA ne TN
<br> 5ms
<br> 1000:1,250cdlm2
<br> Flicker - Free,Low Blue Light
<br> 3 roky
<br> Záruéní servis u zákazníka po dobu 3 let,servisní
zásah následující pracovní den <.>
<br> Zadavatel doporučuje,aby v zájmu kompatibility se stávajícím počítačovým vybavením
byla dodávka realizována z produkce těchto výrobců <.>
LG,BenQ,Philips,Asus,HP,Samsung,Fujitsu <.>
<br> 2.Přepokládaná hodnota:
Přepokládaná hodnota veřejné zakázky včetně DPH: 400,000,- Kč
<br> 3.Doba plnění:
<br> Předpokládaná doba zahájení plnění zakázky je od 01.02.2019 a plnění bude dokončeno
nejpozději do 15.02.2019 <.>
<br> 4.Místo plnění zakázky:
Místem plnění zakázky je budova Městského úřadu Kuřim,Jungmannov...

Načteno

edesky.cz/d/2573557

Meta

Veřejná zakázka   Veřejná zakázka   Veřejná zakázka   Zákon 106/1999  


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Chcete vědět víc?

Více dokumentů od Město Kuřim      Zasílat nové dokumenty emailem      Napište portálu edesky.cz