Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Mag.hl.m. Praha.
HLAVNÍ M ĚSTO PRAHA
MAGISTRÁT HLAV NÍHO MĚSTA PRAHY
ODBOR INFORMAT IKY
<br> Zadávací dokumentace
„Zajištění elektronických komunikací
v oblasti datových služeb na území hl.m.Prahy“
DODÁVVÝVOJ
Zadání veřejné zakázky
Zadávací řízení na zadání rámcové smlouvy na realizaci významné nadlimitní veřejné
zakázky s názvem „Zajištění elektronických komunikací v oblasti datových
služeb na území hl.m.Prahy“ zahájil zadavatel dne 15.10.2015 formou odeslání
oznámení o zakázce k uveřejnění ve Věstníku veřejných zakázek podle § 26 odst.1 písm.a)
a odst.2 písm.a) § 27 a § 89 zákona č.137/2006 Sb <.>,o veřejných zakázkách,ve znění
pozdějších předpisů (dále jen „zákon“).Toto oznámení bylo uveřejněno dne 16.10.2015
pod ev.č.522357,téhož dne došlo k uveřejnění zadávací dokumentace na profilu
zadavatele,který je veřejnosti přístupný na následující adrese:
https://www.egordion.cz/nabidkaGORDION/profilMhmp <.>
Zadavatel:
Hlavní město Praha
se sídlem Mariánské náměstí 2/2,110 01 Praha 1
zastoupené Ing.Pavlem Mánkem,ředitelem odboru informatiky Magistrátu hl.m.Prahy
IČ: 00064581
DIČ: CZ00064581
Bank.spojení: PPF banka,a.s <.>
Číslo účtu: 27-5157998/6000
Zástupce zadavatele:
XXXXX XXXXX LEGAL advokátní kancelář s.r.o <.>
se sídlem Truhlářská 13 - 15,110 00 Praha 1
IČ: 276 36 836
zapsaná v Obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze,oddíl C,vložka
120572
<br> Tomáš
Rydvan
Sídlo: Mariánské nám.2,110 01 Praha 1
Pracoviště: Jungmannova ul.35/29,111 21 Praha 1
tel.236 001 111,fax 236 007 105
e - m a i l : i n f @ c i t yo fp r a g u e.c z
<br> 1
<br> Digitálně podepsal Tomáš
Rydvan
DN: c=CZ,o=eIdentity a.s.<,>
ou=Clients,cn=Tomáš Rydvan <,>
email=tomas.rydvan@randalegal
<.> com,serialNumber=QCA-3383
Datum: 2015.10.15 18:22:29
+02'00'
<br> HLAVNÍ M ĚSTO PRAHA
MAGISTRÁT HLAV NÍHO MĚSTA PRAHY
ODBOR INFORMAT IKY
<br> Obsah
1 <.>
Podklady pro zpracování nabídky.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.> 3
2.Vymezení plnění veřejné zakázky.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.> 3
2.1 <.>
Předmět plnění veřejné zakázky.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.3
2.2 <.>
Závaznost zadávací dokumentace.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.> 4
2.3 <.>
Doba a místo plnění veřejné zakázky.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.4
2.3.1 <.>
Doba plnění veřejné zakázky.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.4
2.3.2 <.>
Místo plnění veřejné zakázky.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.> 4
3.Nabídka.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.> 4
3.1 <.>
Požadavky na obsahové členění nabídky.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.> 4
3.3 <.>
Lhůta pro podání nabídek.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.7
3.4 <.>
Zadávací lhůta.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.7
3.5 <.>
Osoba pověřená výkonem zadavatelských činností.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.7
3.6 <.>
Adresa pro podání nabídek.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.7
3.7 <.>
Otevírání obálek s nabídkami.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.> 7
4.Hodnotící kritérium.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.8
5.Kvalifikační předpoklady.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.8
5.1 <.>
Základní kvalifikační předpoklady.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<....
Načteno
Meta
Veřejná zakázka
Další dokumenty od Mag.hl.m. Praha | ||
---|---|---|
11. 07. 2025 | Oznámení o ukončení poskytování zdravotních služeb - MDDr. Jan Dvořák | |
11. 07. 2025 | Pronájem části břehové hrany náplavky Rašínova nábřeží | |
11. 07. 2025 | Pronájem prostor sloužících podnikání - vitrína Jungmannova 36/31, Praha 1 | |
11. 07. 2025 | pronájem části komunikace parc. č. 1065, 1069 k.ú. Malá Strana dle přílohy | |
11. 07. 2025 | pronájem části komunikace parc. č. 1986 k.ú. Vysočany dle přílohy | |
...a další |