Město Český Brod - Informačním centrum na kontrole prošlo

Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Město Český Brod.


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Protokol k nahlédnutí zde. 

SurveyLokalita:
 
Q1) Název TIC: TIC Český Brod
Q2) Adresa TIC (ulice,čp <.>,město): náměstí XXXXXXX z Pardubic XX,Český Brod
QX) Datum návštěvy: 13.07.2018
Q4) Počátek návštěvy: 10:18
Q5) Konec návštěvy: 10:27
Q6) Délka jednání s pracovníkem (v minutách): 02
Q7) Umístění TIC (popsat): TIC je na hlavním náměstí,kde je vše,kostel,pošta.TIC je v objektu MU <.>
Q8) Bylo snadné TIC nalézt?
Ano
Ne
Q8a) Prosím popište.TIC se nachází na hlavním náměstí malého města,těžko minout <.>
Q9) Kolik zde bylo pracovníků v době Vašeho příchodu? 2
Q10) Kolik zde bylo zákazníků v době Vašeho příchodu? 0
Emoce zákazníka
 
-
 
Ea) Která z následujících emocí nejlépe vystihuje Váš pocit z návštěvy?
Eb) Proč ve Vás návštěva vzbudila právě tuto emoci? Pracovník poradil okamžitě,lokalitu zná <.>
Exteriér + první dojem zákazníka
 
E11) Bylo možné na TIC provést kontrolní návštěvu ve stanovených otevíracích hodinách?
Ano
Ne
E12) Byly výlohy / vstupní prostory a bezprostřední okolí TIC čisté a upravené?
Rozhodně souhlasím
Spíše souhlasím
Spíše nesouhlasím
Rozhodně nesouhlasím
N/A
2/2
E12a) Prosím popište.TIC je součástí MU Český Brod,všude je uklizeno a prostory jsou příjemné a reprezentativní <.>
E13) Cítil/a jste se na TIC vítán/a?
Rozhodně souhlasím
Spíše souhlasím
Spíše nesouhlasím
Rozhodně nesouhlasím
N/A Pracovník se mi ihned věnoval a aktivně řešil můj požadavek <.>
2/2
Rozhodně souhlasím
Spíše souhlasím
Spíše nesouhlasím
Rozhodně nesouhlasím
E15) Za jak dlouho jste byl/a obsloužen/a?
Byl/a jsem obsloužen/a ihned (do 1 minuty od příchodu na řadu – doba strávená čekáním ve frontě se sem nepočítá)
Byl/a jsem obsloužen/a do 2 minut od chvíle,kdy jsem přišel/a na řadu (doba strávená čekáním ve frontě se sem nepočítá)
Byl/a jsem obsloužen/a do 3 minut od chvíle,kdy jsem přišel/a na řadu (doba strávená čekáním ve frontě se sem nepočítá)
Byl/a jsem obsloužen/a do 5 minut od chvíle,kdy jsem přišel/a na řadu (doba strávená čekáním ve frontě se sem nepočítá)
Byl/a jsem obsloužen/a déle než 5 minut od chvíle,kdy jsem přišel/a na řadu (doba strávená čekáním ve frontě se sem nepočítá)
N/A
2/2
E15b) Popište,jak probíhalo oblsloužení.Uveďte,zda jste čekal/a a důvod čekání.Pracovník se mě zeptal co potřebuji a po sdělení záminky mi poskytl potřebnou informaci.Pak se pracovník zeptal jestli to je vše a rozloučili jsme se <.>
E16) Dodržel pracovník pořadí všech zákazníků?
Ano
Ne
N/A
2/2
E17) Věnoval se pracovník během Vaší návštěvy pouze zákazníkům?
Ano
Ne
N/A Byl jsem tam sám a pracovník se věnoval ihned pouze mně <.>
2/2
E17a) Pokud ne,popište,čemu se pracovník věnoval a jak dlouho trvalo,než se znovu začal věnovat zákazníkům <.>
E18) Pracovník NEvedl soukromý hovor/telefonát v přítomnosti zákazníka?
Ano
Ne
N/A
2/2
Stálý zaměstnanec
Ano
Ne
N/A
2/2
Ano
Ne
N/A
2/2
P21) Přístup pracovníka k zákazníkovi: Byl k Vám pracovník zdvořilý (pozdravil a rozloučil se)? Jeho/její přístup ohodnoťte a popište do komentáře
Rozhodně souhlasím
Spíše souhlasím
Spíše nesouhlasím
Rozhodně nesouhlasím
N/A Pracovník se chová velmi XXXX a vše bylo od začátku do konce v pořádku <.>
2/2
P22) Odpovídalo pracovníkovo navržené řešení Vašim požadavkům,byl/a jste s navrženým řešením spokojen/a?
Rozhodně souhlasím
Spíše souhlasím
Spíše nesouhlasím
Rozhodně nesouhlasím
2/2
P22a) Uveďte,jaké byly Vaše poždavky,co pracovník navrhl a co způsobilo spokojenost/nespokojenost s navrženým řešením.Hledám restauraci pro sraz 20 spolužáků,pracovník poradil restauraci dle vlastních zkušeností a ukázal na mapě kde to je <.>
P23) Zodpověděl pracovník Váš dotaz jasně a srozumitelně?
Rozhodně souhlasím
Spíše souhlasím
Spíše nesouhlasím
Rozhodně nesouhlasím
N/A
2/2
P24) Působil na Vás pracovník jako odborník,měl přehled o regionu,o možnostech pro turisty?
Rozhodně souhlasím
Spíše souhlasím
Spíše nesouhlasím
Rozhodně nesouhlasím
2/2
P25) Dokázal pracovník atraktivně představit navržený cíl,dokázal by turistu k návštěvě nalákat?
Rozhodně souhlasím
Spíše souhlasím
Spíše nesouhlasím
Rozhodně nesouhlasím
N/A Pracovník doporučil,ať se tam zajdu podívat.Restauraci pracovník doporučil na základě kvalitní kuchyně <.>
2/2
Ano
Ne
N/A
2/2
P27) Byl pracovník aktivní v komunikaci (sám se ptal,jestli ještě něco nepotřebujete,nečekal na Váš další dotaz)?
Rozhodně souhlasím
Spíše souhlasím
Spíše nesouhlasím
Rozhodně nesouhlasím
N/A Pracovník aktivně zjišťoval záminku a ptal se na další otázky <.>
2/2
P27a) Zdůvodněte Vaše hodnocení.Pracovník se XXXXX XXXX a profesionálně <.>
PXX) Pracovník NEPOUŽÍVAL při jednání se zákazníky negativní formulace (např.to nelze zjistit,zařídit,to nemohu najít apod.)?
Ano
Ne
N/A
2/2
Ano
Ne
N/A
2/2
I30) Bylo TIC vybaveno dostatečným množstvím letáků,propagačních materiálů pro zákazníky (zdarma nebo k zakoupení)?
Ano
Ne
N/A
2/2
I30a) Uveďte,jaké materiály Vám na TIC chyběly (např.málo nabídek na výlety apod.<.> )
I31.ČR) Byla v TIC k dispozici k nahlédnutí (případně k prodeji) mapa ČR?
Ano
Ne
N/A
2/2
I31R) Byla v TIC k dispozici k nahlédnutí (případně k prodeji) mapa příslušného...

Načteno

edesky.cz/d/2186274

Meta

Nic nerozpoznáno


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Chcete vědět víc?

Další dokumenty od Město Český Brod
21. 11. 2024
08. 11. 2024
30. 10. 2024
29. 10. 2024
25. 10. 2024
  ...a další
Více dokumentů od Město Český Brod      Zasílat nové dokumenty emailem      Napište portálu edesky.cz