Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Město Český Brod.
SurveyLokalita:
Q1) Název TIC: TIC Český Brod
Q2) Adresa TIC (ulice,čp <.>,město): náměstí XXXXXXX z Pardubic XX,Český Brod
QX) Datum návštěvy: 13.07.2018
Q4) Počátek návštěvy: 10:18
Q5) Konec návštěvy: 10:27
Q6) Délka jednání s pracovníkem (v minutách): 02
Q7) Umístění TIC (popsat): TIC je na hlavním náměstí,kde je vše,kostel,pošta.TIC je v objektu MU <.>
Q8) Bylo snadné TIC nalézt?
Ano
Ne
Q8a) Prosím popište.TIC se nachází na hlavním náměstí malého města,těžko minout <.>
Q9) Kolik zde bylo pracovníků v době Vašeho příchodu? 2
Q10) Kolik zde bylo zákazníků v době Vašeho příchodu? 0
Emoce zákazníka
-
Ea) Která z následujících emocí nejlépe vystihuje Váš pocit z návštěvy?
Eb) Proč ve Vás návštěva vzbudila právě tuto emoci? Pracovník poradil okamžitě,lokalitu zná <.>
Exteriér + první dojem zákazníka
E11) Bylo možné na TIC provést kontrolní návštěvu ve stanovených otevíracích hodinách?
Ano
Ne
E12) Byly výlohy / vstupní prostory a bezprostřední okolí TIC čisté a upravené?
Rozhodně souhlasím
Spíše souhlasím
Spíše nesouhlasím
Rozhodně nesouhlasím
N/A
2/2
E12a) Prosím popište.TIC je součástí MU Český Brod,všude je uklizeno a prostory jsou příjemné a reprezentativní <.>
E13) Cítil/a jste se na TIC vítán/a?
Rozhodně souhlasím
Spíše souhlasím
Spíše nesouhlasím
Rozhodně nesouhlasím
N/A Pracovník se mi ihned věnoval a aktivně řešil můj požadavek <.>
2/2
Rozhodně souhlasím
Spíše souhlasím
Spíše nesouhlasím
Rozhodně nesouhlasím
E15) Za jak dlouho jste byl/a obsloužen/a?
Byl/a jsem obsloužen/a ihned (do 1 minuty od příchodu na řadu – doba strávená čekáním ve frontě se sem nepočítá)
Byl/a jsem obsloužen/a do 2 minut od chvíle,kdy jsem přišel/a na řadu (doba strávená čekáním ve frontě se sem nepočítá)
Byl/a jsem obsloužen/a do 3 minut od chvíle,kdy jsem přišel/a na řadu (doba strávená čekáním ve frontě se sem nepočítá)
Byl/a jsem obsloužen/a do 5 minut od chvíle,kdy jsem přišel/a na řadu (doba strávená čekáním ve frontě se sem nepočítá)
Byl/a jsem obsloužen/a déle než 5 minut od chvíle,kdy jsem přišel/a na řadu (doba strávená čekáním ve frontě se sem nepočítá)
N/A
2/2
E15b) Popište,jak probíhalo oblsloužení.Uveďte,zda jste čekal/a a důvod čekání.Pracovník se mě zeptal co potřebuji a po sdělení záminky mi poskytl potřebnou informaci.Pak se pracovník zeptal jestli to je vše a rozloučili jsme se <.>
E16) Dodržel pracovník pořadí všech zákazníků?
Ano
Ne
N/A
2/2
E17) Věnoval se pracovník během Vaší návštěvy pouze zákazníkům?
Ano
Ne
N/A Byl jsem tam sám a pracovník se věnoval ihned pouze mně <.>
2/2
E17a) Pokud ne,popište,čemu se pracovník věnoval a jak dlouho trvalo,než se znovu začal věnovat zákazníkům <.>
E18) Pracovník NEvedl soukromý hovor/telefonát v přítomnosti zákazníka?
Ano
Ne
N/A
2/2
Stálý zaměstnanec
Ano
Ne
N/A
2/2
Ano
Ne
N/A
2/2
P21) Přístup pracovníka k zákazníkovi: Byl k Vám pracovník zdvořilý (pozdravil a rozloučil se)? Jeho/její přístup ohodnoťte a popište do komentáře
Rozhodně souhlasím
Spíše souhlasím
Spíše nesouhlasím
Rozhodně nesouhlasím
N/A Pracovník se chová velmi XXXX a vše bylo od začátku do konce v pořádku <.>
2/2
P22) Odpovídalo pracovníkovo navržené řešení Vašim požadavkům,byl/a jste s navrženým řešením spokojen/a?
Rozhodně souhlasím
Spíše souhlasím
Spíše nesouhlasím
Rozhodně nesouhlasím
2/2
P22a) Uveďte,jaké byly Vaše poždavky,co pracovník navrhl a co způsobilo spokojenost/nespokojenost s navrženým řešením.Hledám restauraci pro sraz 20 spolužáků,pracovník poradil restauraci dle vlastních zkušeností a ukázal na mapě kde to je <.>
P23) Zodpověděl pracovník Váš dotaz jasně a srozumitelně?
Rozhodně souhlasím
Spíše souhlasím
Spíše nesouhlasím
Rozhodně nesouhlasím
N/A
2/2
P24) Působil na Vás pracovník jako odborník,měl přehled o regionu,o možnostech pro turisty?
Rozhodně souhlasím
Spíše souhlasím
Spíše nesouhlasím
Rozhodně nesouhlasím
2/2
P25) Dokázal pracovník atraktivně představit navržený cíl,dokázal by turistu k návštěvě nalákat?
Rozhodně souhlasím
Spíše souhlasím
Spíše nesouhlasím
Rozhodně nesouhlasím
N/A Pracovník doporučil,ať se tam zajdu podívat.Restauraci pracovník doporučil na základě kvalitní kuchyně <.>
2/2
Ano
Ne
N/A
2/2
P27) Byl pracovník aktivní v komunikaci (sám se ptal,jestli ještě něco nepotřebujete,nečekal na Váš další dotaz)?
Rozhodně souhlasím
Spíše souhlasím
Spíše nesouhlasím
Rozhodně nesouhlasím
N/A Pracovník aktivně zjišťoval záminku a ptal se na další otázky <.>
2/2
P27a) Zdůvodněte Vaše hodnocení.Pracovník se XXXXX XXXX a profesionálně <.>
PXX) Pracovník NEPOUŽÍVAL při jednání se zákazníky negativní formulace (např.to nelze zjistit,zařídit,to nemohu najít apod.)?
Ano
Ne
N/A
2/2
Ano
Ne
N/A
2/2
I30) Bylo TIC vybaveno dostatečným množstvím letáků,propagačních materiálů pro zákazníky (zdarma nebo k zakoupení)?
Ano
Ne
N/A
2/2
I30a) Uveďte,jaké materiály Vám na TIC chyběly (např.málo nabídek na výlety apod.<.> )
I31.ČR) Byla v TIC k dispozici k nahlédnutí (případně k prodeji) mapa ČR?
Ano
Ne
N/A
2/2
I31R) Byla v TIC k dispozici k nahlédnutí (případně k prodeji) mapa příslušného...
Načteno
Meta
Nic nerozpoznáno
Další dokumenty od Město Český Brod | ||
---|---|---|
21. 11. 2024 | Uzavření vodoprávního úřadu | |
08. 11. 2024 | 24. jednání rady města | |
30. 10. 2024 | Fyzioterapeut/ka domova ANNA | |
29. 10. 2024 | Referent odboru vnitřních věcí | |
25. 10. 2024 | Referent odboru vnitřních věcí | |
...a další |