Mag.hl.m. Praha - archivář - specialista / archivářka - specialistka v odboru Archiv hlavního města Prahy (2 pracovní místa) PER-7170/2018

Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Mag.hl.m. Praha.


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

archivář - specialista / archivářka - specialistka v odboru Archiv hlavního města Prahy (2 pracovní místa) PER-7170/2018

OZNÁMENÍ O VYHLÁŠENÍ VÝBĚROVÉHO ŘÍZENÍ
<br> Hlavní město Praha - Magistrát hlavního města Prahy
<br> zastoupené ředitelkou Magistrátu hlavního města Prahy
<br>
<br> v souladu s § 7 zákona č.312/2002 Sb <.>,o úřednících územních samosprávných celků a o změně
<br> některých zákonů,ve znění pozdějších předpisů (dále jen “zákon o úřednících“),vyhlašuje dne
<br> 7.června 2018 výběrové řízení na obsazení 2 pracovních míst úředníka/úřednice
<br>
<br> archivář - specialista / archivářka - specialistka
<br> v odboru „Archiv hlavního města Prahy“ Magistrátu hlavního města Prahy
<br> (kódy 0419,0420)
<br>
<br> Sjednaný druh práce: archivář - specialista / archivářka - specialistka,s místem výkonu práce
<br> Praha,v platové třídě1) 11
<br> Pracovní poměr bude sjednán na dobu neurčitou
<br> Plný pracovní úvazek <.>
<br>
<br> Náplň práce
<br>
<br> Komplexní zajišťování odborné správy a ochrany archivních fondů nejvyšší kategorie včetně
<br> zpracovávání složitých archivních rešerší,státního odborného dohledu nad archivní spisovou
<br> službou a vyřazováním písemností a přípravy zpracovávání vědeckých edic archivních
<br> dokumentů <.>
<br> Komplexní zajišťování odborné správy a ochrany fondů nejvyšší kategorie,zejména fondů
<br> pražských soudů od r.1850 a dalších justičních orgánů s působností pro území hl.m.Prahy <,>
<br> zejména fondů pražských státních zastupitelství,resp.prokuratur od roku 1949 <.>
<br> Zajišťování odborného dohledu nad spisovou službou a vyřazováním písemností u pražských
<br> soudů,resp.u pražských státních zastupitelství <.>
<br> Zpracovávání složitých archivních rešerší a znaleckých posudků z fondů státních orgánů <.>
<br> Zpracovávání nových metodických postupů pro zpřístupňování archivních fondů pražských
<br> soudů <.>
<br> Pořádání,inventarizace a katalogizace odborně složitých,paleograficky a jazykově náročných
<br> fondů pražských okresních soudů od r.1850 a předměstských soudů patrimoniálních od r.1784 <.>
<br> Samostatné řešení dílčích výzkumných úkolů a provádění vědeckého výzkumu v oblasti dějin
<br> hlavního města Prahy,resp.v oblasti právních dějin,zejména dějin soudnictví v Praze,včetně
<br> samostatné publikační činnosti <.>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
HLAVNÍ MĚSTO PRAHA
<br> MAGISTRÁT HLAVNÍHO MĚSTA PRAHY
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br> Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka/úřednice podle § 4 zákona o
<br> úřednících:
<br> a) fyzická osoba,která dosáhla věku 18 let
<br> b) občan České republiky nebo cizí státní občan s trvalým pobytem v České republice,který
<br> ovládá český jazyk
<br> c) způsobilost k právním úkonům
<br> d) bezúhonnost2) <.>
<br>
Požadované vzdělání
<br>
<br>  vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu nebo vysokoškolské
vzdělání v bakalářském studijním programu
<br>  v oboru archivnictví nebo historie
<br>
Požadované znalosti
<br>  praxe v oboru se zkušeností se skartačním řízením a se zpřístupňováním fondů
novodobé justiční správy
<br>  znalost úředního písma období 19.a poč.20.století (kurent)
<br>  znalost zákona č.499/2004 Sb <.>,o archivnictví a spisové službě,v platném znění,a
navazujících předpisů
<br>  znalost zákona č.101/2000 Sb <.>,o ochraně osobních údajů a zákona č.106/1999 Sb <.>,o
svobodném přístupu k informacím,vše v platném znění
<br>  znalost zákonů a předpisů týkajících se problematiky soudních i mimosoudních
rehabilitací,restitucí a odškodňování
<br>  znalost německého jazyka (nejméně na úrovni B2)
<br>  znalost práce na PC (MS Office)
<br>
Osobnostní předpoklady
<br>  dobré vyjadřovací schopnosti v písemném i mluveném projevu
<br>  samostatnost,přesnost,spolehlivost a zodpovědný přístup
<br>
Výhodou
<br>  odborná publikační činnost v oboru
<br>  znalost archivného informačního systému ProArchiv
<br>  znalost elektronické spisové služby GINIS
<br>
Nabízíme
<br>  stabilní zázemí úřadu územní samosprávy
<br>  pracoviště: Praha 4 - Chodov
<br>  pružnou pracovní dobu
<br>  osobní příplatek po zkušební době
<br>  podporu profesního i osobního rozvoje,systém dalšího vzdělávání,možnost programu
<br> mentoringu a koučinku
<br>  5 týdnů dovolené,3 dny zdravotního volna (sick days)
<br>  zařízení péče o děti zaměstnanců – dětská skupina
<br>  příspěvek na stravování formou stravenek,příspěvek na penzijní připojištění,příspěvek
<br> na kulturní a sportovní vyžití a řadu dalších zajímavých zaměstnaneckých výhod
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
Způsob podání přihlášky do výběrového řízení
<br>
<br> Uchazeč/uchazečka podává přihlášku4) k výběrovému řízení,jejíž náležitosti podle § 7 odst.4
<br> zákona o úřednících,jsou:
<br>  jméno,příjmení,titul <,>
<br>  datum a místo narození <,>
<br>  státní příslušnost <,>
<br>  místo trvalého pobytu <,>
<br>  číslo občanského průkazu (číslo dokladu o povolení k pobytu,jde-li o cizího státního
občana) <,>
<br>  datum a podpis <.>
(Pro podání přihlášky lze využít formulář,který naleznete níže.)
<br>
<br> K přihlášce je podle § 7 odst.5 zákona o úře...

Načteno

edesky.cz/d/2069276

Meta

Zákon 106/1999   Nabídka zaměstnání  


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Chcete vědět víc?

Více dokumentů od Mag.hl.m. Praha      Zasílat nové dokumenty emailem      Napište portálu edesky.cz