Město Benešov - Závěrečný účet města za rok 2017

Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Město Benešov.


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Příloha č. 5 - monitoring 2017

Město Benešov Závěrečný účet 2017 Příloha č.5
<br> Monitorig hospodaření města Benešov
<br> v tis.Kč
<br> Počet Příjem Uhrazené splátky Dluhová služba Ukazatel
<br> Název obce obyvatel celkem Úroky dluhopisů a (DS) celkem dluhové služby
<br> obce (po konsolidaci) půjčených prostředků 3+4 5:2 (%)
<br> 1 2 3 4 5 6
<br> Benešov 16 657 480 858,00 0,00 0,00 0,00 0,00%
<br> v tis.Kč
<br> Aktiva Stav na Úvěry a PNFV Zadluženost Podíl cizích zdrojů Podíl zadluženosti Cizí zdroje Oběžná Krátkodobé Celková
<br> celkem Cizí zdroje bankovních komunální a ostatní celkem k celkovým aktivům na cizích zdrojích na 1 obyv.aktiva závazky likvidita
<br> účtech celkem dluhopisy dluhy 10+11 8:1 16:17
<br> 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
<br> 4 453 070,22 102 701,73 220 952,32 0,00 0,00 0,00 2,3% 0,00% 6,17 364 938,25 84 470,54 4,32
<br> období 12/2017

Příloha č. 4 - Přehled o stavu pohledávek 2017

Město Benešov Závěrečný účet 2017 Příloha č.4
<br> Přehled o stavu pohledávek po splatnosti (v Kč)
<br> k 31.12.2017 31.12.2017 31.12.2016
<br> účetní stav
<br> vč.přeplatků po datu splatnosti po datu splatnosti
<br> místní poplatek ze psů 81 791,71 101 487,81 10 318,00 112 007,00
<br> místní popl.za komunální odpad 1 648 721,10 2 208 354,97 126 426,00 2 233 883,75
<br> místní popl.UVP - reklama 9 000,00 9 000,00 0,00 9 000,00
<br> místní popl.-UVP parkování 0,00 0,00 0,00 6 000,00
<br> místní poplatek - provozování VHP+ VLT -11 912,00 0,00 0,00 0,00
<br> pokuty MěP 424 023,06 424 423,06 14 200,00 453 744,36
<br> pokuty správní 311 209,87 309 209,87 4 200,00 295 684,10
<br> pokuty - dopravní agenda 14 650 114,97 14 444 914,97 206 340,18 13 571 089,49
<br> Správní delikty provozov.vozidel-radar 170 700,00 65 200,00 0,00 0,00
<br> pokuty - odb.životního prostředí 443 471,00 423 471,00 83 000,00 424 200,00
<br> pokuty - odb.výstavby 27 000,00 27 000,00 0,00 5 000,00
<br> exekuční náklady + soud.popl.48 396,88 50 896,88 2 000,00 52 024,88
<br> pokuty - živnostenský odb.204 719,33 204 719,33 0,00 194 887,88
<br> pokuty - OŠKPP + NŘ 15 450,00 15 450,00 0,00 15 450,00
<br> pohledávky OSVZ 118 999,00 118 999,00 0,00 118 999,00
<br> pokuty OFM 500,00 500,00 200,00 500,00
<br> pohledávky převzaté od zrušené PO MSZ 1 117 452,52 1 117 452,52 0,00
<br> Poplatky a pokuty celkem 19 259 637,44 19 521 079,41 446 684,18 17 492 470,46
<br> pohledávky od zrušené PO MSZ 13 720,29 13 720,29 0,00
<br> byty - nájemné a služby 12 740 468,10 2 251 630,00 2 436 800,00
<br> nájemné - nebytové prostory v BD 312 404,17 312 404,17 453 813,58
<br> nájemné č.p.1700 -30 469,00 0,00 60,00
<br> nájemné č.p.100 170 183,45 170 183,45 178 988,60
<br> nájemné č.p.1783,74 83 855,00 83 855,00 115 977,00
<br> nájemné - tržnice 113 318,00 113 318,00 113 318,00
<br> nájemné z nebyt.prostor - ostatní 455 726,00 455 726,00 473 175,00
<br> popl.z prodlení+ náhr.soudního řízení 415 578,30 312 614,02 381 502,30
<br> služby PCO 7 140,00 7 140,00 7 140,00
<br> odtahy vozidel 6 461,19 6 461,19 1 000,00 8 100,15
<br> nájemné - pozemky pod stánky 144 899,00 144 899,00 158 052,60
<br> nájemné z pozemků 40 012,84 40 012,84 26 858,84
<br> garáže v BD -6 375,00 0,00 8,00
<br> nájem - podzemní garáže -5 402,00 0 0
<br> nájemné - stánky Konopiště 3 000,00 3 000,00 3 000,00
<br> nebytové prostory s DPH -3 391,88 0,00 0,00
<br> vývěsní skříňky -4 106,00 0,00 0,00
<br> odběratelé - vystavené faktury 813 759,55 773 442,55 748 927,46
<br> Nájemné a služby celkem 15 270 782,01 4 688 406,51 1 000,00 5 105 721,53
<br> Pohledávky celkem 34 530 419,45 24 209 485,92 447 684,18 22 598 191,99
<br> Druh pohledávek
odepsáno během
<br> roku 2017
<br> 4.6.2018 1 Pohl.k 31.12.2017

Příl.č. 1-3 Plnění závazných ukazatelů 2017

Město Benešov Závěrečný účet 2017 Příloha č.1
<br> PŘÍJMY
<br> I.Daňové příjmy skutečnost
<br> ZU k 31.12.17
<br> 1 11 Daň ze závislé činnosti 0 51 000 53 222 104,4%
<br> 2 11 Daň z příjmů FO ze SVČ 47 000 2 000 1 290 64,5%
<br> 3 11 Daň z příjmů FO z kap.výnosů 4 000 4 500 4 492 99,8%
<br> 4 11 Daň z příjmů PO 4 500 46 000 47 835 104,0%
<br> 5 11 Daň z příjmů města r.2016 20 000 18 514 18 514 100,0%
<br> 6 11 Daň z přidané hodnoty 20 000 93 000 96 992 104,3%
<br> 7 11 Poplatky z odpadu 222 700 9 700 9 600 99,0%
<br> 8 11 Daň z nemovitých věcí 85 000 16 200 16 687 103,0%
<br> 9 Místní poplatky (psi,veř.prostranství,ubytování,vstupné) 1 150 1 950 1908 97,8%
<br> 10 11 Podíl na odvodech z loterií a jiných podobných her 0 25 000 25 617 102,5%
<br> 11 70 Poplatky za řidičské zkoušky 700 700 720 102,9%
12 Správní poplatky 10 412 12 482 13 484 108,0%
<br> Daňové příjmy celkem 415 462 281 046 290 361 103,3%
<br> - z toho běžné daňové příjmy celkem 395 462 262 532 271 847 103,5%
<br> II.Nedaňové příjmy skutečnost
ZU k 31.12.17
<br> 13 25 Příjmy z park.automatů,Pod Brankou,Single Space,Konopiště 7 700 7 700 7 240 94,0%
<br> 14 11 Příjmy z úroků (vč.fondů) 85 45 27 60,0%
<br> 15 11 Výnos z prodeje státních dluhopisů 85 7 016 7 016 100,0%
<br> 16 Pokuty 5 189 5 884 7 292 123,9%
<br> 17 Přijaté náhrady,náklady řízení k pokutám,dary 916 1 256 1 244 99,0%
<br> 17a 40 Náhrady za služby od Pečovatelské služby dle smluv o výpújčce 0 192 192 100,0%
<br> 17b 25 Přijatá náhrada na pořádání Reprezentačního plesu Středočes.kraje 0 1 149 1 149 100,0%
<br> 17ba 50 Plnění za dopravní výuku žáků od Centra pro silniční dopravu 0 35 22 62,9%
<br> 17bb 32 Převod zůstatků účtů zrušených p.o.(KIC a MSZ) 0 1 453 1 453 100,0%
<br> 17c Vratky dotací z GF za r.2016 0 168 168 100,0%
<br> 18 25 Vstupné za koupadla 70 70 63 90,0%
<br> 18a 25,65 Přijatá pojistná plnění 0 66 75 113,6%
<br> 18b 25 Prodej železného šrotu 0 236 236 100,0%
<br> 19 11 Dar od Queens Games s.r.o.a POWER s.r.o.na sport.aktivity dětí a mládeže 240 240 320 133,3%
<br> 19a 25 Dar od p.Paláta (kuželkářský oddíl) na rekonstrukci kuželníku 0 278 278 100,0%
<br> 20 25 Příjmy ze služebnosti 500 1 300 1 840 141,5%
<br> 21 25 Za třídění odpadu od EKO-KOMu 2 000 2 000 2 110 105,5%
<br> 22 25 Vyúčtování zálohy od DSO Přivaděč Javorník 1 000 1 000 1 075 107,5%
<br> Nedaňové příjmy celkem 17 785 30 088 31 800 105,7%
<br> - z toho běžné nedaňové příjmy celkem 15 960 17 182 18 190 105,9%
<br> III.Kapitálové příjmy skutečnost
ZU k 31.12.17
<br> 23 25 Příspěvky na IS a parkovací místa 700 700 0 0,0%
<br> 24 25 Prodej pozemků a ostatních nemovitostí 19 000 19 000 18 663 98,2%
<br> 24a 65 Prodej ojetých vozů 0 128 128 100,0%
<br> Kapitálové příjmy celkem 19 700 19 828 18 791 94,8%
<br> IV.Dotace skutečnost
ZU k 31.12.17
<br> 25 11 Dotace na výkon státní správy 240 34 613 34 613 100,0%
<br> 26 40 Dotace na výkon soc.právní ochrany dětí (SPOD) 6 965 6 623 6 623 100,0%
<br> 27 30 Příspěvky od obcí na neinvestiční výdaje MŠ 1 100 960 950 99,0%
<br> 27a 50 Příspěvek od obce Poříčí na hlídkovou činnost MěP 0 90 111 123,3%
<br> 28 32 Dotace na regionální činnost Městské knihovny 0 1 047 1 047 100,0%
<br> 28a 30 Dotace pro MŠ Dukelská na projekt Šablony 0 912 910 99,8%
<br> 28aa 30 Dotace pro MŠ Táborská na projekt Šablony 0 225 225 100,0%
<br> 28ab 30 Dotace pro MŠ Bezručova na projekt Šablony 0 142 142 100,0%
<br> 28ac 30 Dotace pro MŠ Spořilov na projekt Šablony 0 252 252 100,0%
<br> 28b 30 Dotace pro ZŠ Jiráskova na soutěž Plavecko běžecký pohár 0 11 11 100,0%
<br> 28ba 30 Dotace pro ZŠ Jiráskova na projekt Šablony 0 701 701 100,0%
<br> 28bb 30 Dotace pro ZŠ Jiráskova z Programu všeobecné prevence 0 19 19 100,0%
<br> 28bc 30 Dotace pro ZŠ Dukelská z Programu všeobecné prevence 0 22 22 100,0%
<br> 28bd 30 Dotace pro ZŠ Dukelská na projekt Šablony 0 985 985 100,0%
<br> 28be 30 Dotace pro ZŠ Karlov na projekt Šablony 0 917 917 100,0%
<br> 29 37 Dotace pro odborné lesní hospodáře 2 000 2 000 1 950 97,5%
<br> 30 37 Dotace na výsadbu melioračních dřevin 80 80 55 68,8%
<br> 30a 40 Dotace PS a na terénní programy a noclehárnu 0 5 755 5 755 100,0%
<br> 30b 40 Dotace PS na azylový dům a nízkoprahové denní centrum 0 492 492 100,0%
<br> 31 61 Dotace na operační program zaměstnanost 1 200 1 200 874 72,8%
<br> 31a 61 Dotace na aktivní politiku zaměstnanosti 0 220 261 118,6%
<br> 32 65 Dotace na volby prezidenta 200 35 30 85,7%
<br> 33 65 Dotace na volby do Parlamentu 200 420 420 100,0%
<br> 33a 65 Doplatek dotace na volby do zastupitelstev krajů 2016 0 92 92 100,0%
<br> 33b 65 Dotace na Výzvu 28a (IROP) - Efektivní a transparentní úřad 0 103 103 100,0%
<br> 33c 65 Dotace na Výzvu 28b (IROP) - Řízení příspěvkových organizací 0 55 55 100,0%
<br> 33d 65 Dotace na Výzvu 33 (OPZ) - Podpora optimalizace a řízení kvality 0 803 821 102,2%
<br> 34 40 Dotace na výkon sociální práce 1 300 975 975 100,0%
<br> 34a 25 Dar od Středočeského kraje za umístění v soutěží "My třídíme nejlépe" 0 20 20 100,0%
<br> 34b 25 Dotac...

Zpráva auditora 2017

ATLAS AUDIT s.r.o._ K Bílému vrchu 1717,250 88 Čelákovice “um
<br> Město Benešov
<br> Rok 2017
<br>,„,Digitálně podepsallngjmiaam
<br> DN:<-CLI-K Bluma wdm "17.250
<br> lng.Tomas.<.> „.<.> „„.<.>,„„,„„„„.„„_ Ymi! Bami,www! <.>
<br> Ba rtoš mmtzzztm
<br> Dilumzlol! 01 2718092560200“
<br> Zpráva o výsledku přezkoumání hospodaření
<br> Podle zákona č.93/2009 Sb <.>,o auditorech a o změně některých zákonů,ve znění pozdějších ředpisů,auditorského standardu č.52,dalších relevantních předpisů vydaných Komorou auditorů eské republiky,podle ustanovení 5 42 zákona č.128/2000 Sb <.>,o obcích (obecní zřízení),ve znění pozdějších předpisů a podle ustanovení 5 10 zákona č.420/2004 Sb <.>,o přezkoumávání hospodaření územních samosprávných celků a dobrovolných svazků obcí,ve znění pozdějších předpisů (dále jen „zákon č.420/2004 Sb.“) <.>
<br> pro územní samosprávný celek Město Benešov (dále jen „ územní celek“)
<br> za období od 01.01.2017 do 31.12.2017
<br> Rozdělovník: Výtisk č.l — elektronická verze Město Benešov Výtisk č.l — elektronická verze ATLAS AUDIT s.r.o <.>
<br> Březen 2018
<br> ].VŠEOBECNÉ INFORMACE
<br> Statutární orgán územního celku:
<br> Starosta: Ing.XXXX XXXXXX,MBA
<br> Název: Město Benešov Sídlo: Masarykovo náměstí 100,256 01 Benešov ICO: 002 31 401
<br> Auditorská společnost (dále jen „auditor“):
<br> ATLAS AUDIT s.r.o.K Bílému vrchu 1717 250 88 Čelákovice Číslo osvědčení 300
<br> Jména osob provádějících přezkoumání hospodaření územního celku:
<br> Ing.XXXXX XXXXXX — auditor.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.XXXX XXXXXXXXXX — asistent auditora.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.XXXXXXXX XXXXXXX,DiS.— odborný asistent.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.Ing.XXXXX XXXXXXX — odborný asistent.<.>.<.>.<.> '.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.> <.>
<br> Další osoby podílející se na přezkoumání hospodaření územn: o celku:
<br> Peu-a Motyčková — odborná asistentka.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.:.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.> <.>
<br> Vymezení pravomoci auditora k provedení přezkoumání hospodaření územního celku:
<br> Auditor/auditorská společnost provedla přezkoumání hospodaření územního celku v souladu s ustanovením & 4 odst.7 zákona č.420/2004 Sb <.>,ustanovením & 2 písm.c) zákona č.93/2009 Sb <.>,o auditorech a o změně některých zákonů,ve znění pozdějších předpisů <.>
<br> Místo přezkoumání hospodaření územního celku: budova Městského úřadu Benešov,Masarykovo náměstí 100,256 01 Benešov
<br> Období,ve kterém bylo přezkoumání hospodaření územního celku provedeno:
<br>.Dílčí přezkoumání hospodaření proběhlo dne 17.10.2017 a 18.10.2017.Závěrečné přezkoumání hospodaření proběhlo dne 07.02.2018
<br> Určení zahájení a ukončení přezkoumání hospodaření územního celku auditorem/auditorskou společností:
<br> » Přezkoumání bylo zahájeno zasláním požadavků auditora na přípravu podkladů dne 28.08.2017
<br>.Posledním kontrolním úkonem předcházejícím vyhotovení zprávy bylo zpracování podkladů zaslaných 14.02.2018 a 27.02.2018 provedené dne 05.03.2018
<br> II.PŘEDMĚT PŘEZKOUMÁNÍ HOSPODAŘENÍ Předmětem přezkoumání jsou podle ustanovení 5 2 odst.1 zákona č.420/2004 Sb.údaje o ročním
<br> hospodaření tvořící součást závěrečného účtu podle š 17 odst.2 a 3 zákona č.250/2000 Sb <.>,o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů,ve znění pozdějších předpisů,a to:
<br> a) plnění příjmů a výdajů rozpočtu včetně peněžních operací týkajících se rozpočtových prostředků <,>
<br> b) finanční operace týkající se tvorby a použití peněžních fondů <,>
<br> c) náklady a výnosy podnikatelské činnosti územního celku <,>
<br> d) peněžní operace týkající se sdružených prostředků vynakládaných na základě smlouvy
<br> mezi dvěma nebo více územními celky,anebo na základě smlouvy s jinými právnickými nebo fyzickými osobami <,>
<br> e) finanční operace týkající se cizích zdrojů ve smyslu právních předpisů o účetnictví <,>
<br> f) hospodaření a nakládání s prostředky poskytnutými z Národního fondu a s dalšími prostředky ze zahraničí poskytnutými na základě mezinárodních smluv <,>
<br> g) vyúčtování a vypořádání finančních vztahů ke státnímu rozpočtu,k rozpočtům krajů <,>
<br> k rozpočtům obcí,k jiným rozpočtům,ke státním fondům a k dalším osobám <.>
<br> Předmětem přezkoumání v souladu s ustanovením 5 2 odst.2 zákona č.420/2004 Sb.jsou dále oblasti:
<br> a) nakládání a hospodaření s majetkem ve vlastnictví územního celku,b) nakládání a hospodaření s majetkem státu,s nímž hospodaří územní celek,c) zadávání a uskutečňování veřejných zakázek s výjimkou úkonů a postupů přezkoumaných
<br> '
<br> orgánem dohledu podle zákona c.134/2016 Sb <.>,o zadávání veřejných zakázek,ve znění pozdějších předpisů <,>
<br> d) stav pohledávek a závazků a nakládání s nimi <,>
<br> e) ručení za závazky fyzických a právnických osob <,>
<br> Í) zastavování movitých a nemovitých věcí ve prospěch třetích osob <,>
<br> g)...

Závěrečný účet 2017

ZÁVĚREČNÝ ÚČET MĚSTO BENEŠOV 2017 Červen 2018 Závěrečný účet 2017 2 ZÁVĚREČNÝ ÚČET MĚSTA BENEŠOV ZA ROK 2017 sestavený na základě § 17 zákona č.250/2000 Sb <.>,o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů,v platném znění OBSAH 1.ÚVOD …………………………………………………………………………………………………………………………….4 2.ÚDAJE O PLNĚNÍ PŘÍJMŮ A VÝDAJŮ ZA ROK 2017 ……………………………………………………….<.> 4 2.1.PŘÍJMY ROZPOČTU MĚSTA……………………………………………………………………………….<.> …5  Daňové příjmy…………………………………………………………………………………………….<.>.…………….….6  Nedaňové příjmy…………………………………………………………………………………………………………….7  Kapitálové příjmy…………………………………….…………………………………………………….………….<.> 8  Dotace ostatní.<.> ………………………………………………………………………………………….……………….8  Převod z výnosů hospodářské činnosti města…………………………………………….<.> …………….….<.> 8  Převod do peněžích fondů města……………………………………………………………………………….<.> 8 2.2.VÝDAJE ROZPOČTU ĚSTA………………………………………………………………………………………9  Provozní výdaje….………………………………………………………………………………….<.> ……………………….9  Investiční výdaje……………………………………………………………………………………………………….<.> ….<.> 11 3.HOSPODÁŘSKÁ ČINNOST MĚSTA …………………………………………………………………………………16 3.1.Výnosy hospodářské činnosti……………….<.> ………………………………………….………………………….<.>.16 3.2.Náklady hospodářské činnosti………….<.> ………………………………………………………………….<.> …….<.> 17 4.STAVY ÚČELOVÝCH FONDŮ.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.> 18 4.1.Sociální fond ……………………………………………………………………………………………………………….<.> 18 4.2.Grantový fond……………………………………………………………………………………………………………….<.> 18 4.3.Fond obnovy majetku ……………………………………………………………………………………………………19 5.INFORMACE K POLOŽKÁM ROZVAHY.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.> 19 5.1.Dlouhodobý hmotný majetek města……………………………………………………………………….….<.> 19 5.2.Pohledávky ………………………………………………………………………………………………………………….21 5.3.Dlouhodobé bankovní úvěry ……………………………………………………………………………………….<.> 21 5.4.Ručitelské závazky ……………………………………………………………………………………………………….21 6.MONITORING HOSPODAŘENÍ MĚSTA.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.> 21 6.1.Ukazatel celkové likvidity…………………………………………………………………………………….<.> 22 6.2.Podíl cizí zdroje: celková aktiva.………………………………………………………………………….<.> 22 6.3.Zadluženost města …………………………………………………………………………………………….<.>.22 7.HOSPODAŘENÍ PŘÍSPĚVKOVÝCH ORGANIZACÍ ZŘÍZENÝCH MĚSTEM.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.22 7.1.Stavy peněžních fondů PO …………………………………………………………………………………….22 7.2.Rozdělení hospodářských výsledků PO ………………………………………………………………….23 8.MAJETKOVÁ ÚČAST MĚSTA V ORGANIZACÍCH A JEJICH HOSPODAŘENÍ …………………….<.>.24 Závěrečný účet 2017 3 9.VYÚČTOVÁNÍ FINANČNÍCH VZTAHŮ KE STÁTNÍMU ROZPOČTU,OSTATNÍM VEŘEJNÝM ROZPOČTŮM A K HOSPODAŘENÍ DALŠÍCH OSOB.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.> 24 9.1.Přijaté dotace.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.> 24 9.2.Transferové dotace.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.> 25 9.3.Poskytnuté dotace z Grantového fondu (GF).<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.> 26 10.ZPRÁVA O PŘEZKOUMÁNÍ HOSPODAŘENÍ MĚSTA ZA ROK 2017.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.29 PŘÍLOHOVÁ ČÁST Příloha č.1-3 – Přehled závazných ukazatelů 2017 Příloha č.4 – Přehled o stavu pohledávek k 31.12.2017 Příloha č.5 – Monitoring hospodaření města SESTAVILY: ING.XXXXX XXXXXXXX ING.XXXX XXXXXXXXXX Závěrečný účet XXXX X X.ÚVOD Závěrečný účet shrnuje základní údaje o hospodaření města za uplynulý XXX a je sestaven dle požadavků stanovených v § XX zákona č.250/2000 Sb <.>,o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů.Hospodaření města a jeho finanční situaci je nutné posuzovat nejen z hlediska rozpočtu a jeho plnění,ale také z pohledu vyváženosti výdajů,likvidity,zadluženosti,pohledávek,hospodaření organizací zřizovaných městem nebo s jeho majetkovou účastí.2.ÚDAJE O PLNĚNÍ PŘÍJMŮ A VÝDAJŮ ROZPOČTU ZA ROK 2017 Město Benešov hospodařilo v roce 2017 dle rozpočtu,který byl schválen zastupitelstvem města usnesením č.425-20/2017/ZM ze dne 11.01.2017.Do té doby se hospodaření města řídilo pravidly rozpočtového provizória,která byla schválena v zastupitelstvu města dne 12.12.2016 (č.usnesení 398-19/2016/ZM).Rozpočet města Benešov pro rok 2017 byl sestaven jako schodkový (viz Příloha č.1-4),s celkovými příjmy 479.627.000 Kč a celkovými výdaji 912.032....

Načteno

edesky.cz/d/2058560

Meta

Rozpočet   Rozpočet   Pronájem   Rozpočet   Prodej   EIA   Územní plánování   Prodej   Jednání zastupitelstva   Rozpočet   Jednání zastupitelstva   Územní plánování   Pronájem   Rozpočet   Prodej   EIA  


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Chcete vědět víc?

Více dokumentů od Město Benešov      Zasílat nové dokumenty emailem      Napište portálu edesky.cz