Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Město Žamberk.
1
<br>
<br> VÝZVA
veřejné zakázky malého rozsahu na služby vyhlášené dle Pravidel pro zadávání veřejných zakázek městem
<br> Žamberk k podání nabídky a prokázání splnění způsobilosti
<br>
VZ/002/2018/REUP
<br> „Zvýšení kvality řízení,lidských zdrojů a efektivity veřejné správy –
Žamberk“
<br> KA04 Vzdělávání
<br>
1.Identifikační údaje o zadavateli a kontaktní osoby
<br> 1.1.Základní údaje zadavatele
<br> Subjekt: Město Žamberk
Sídlo: Masarykovo nám.166,564 01 Žamberk
<br> Právní forma: 801 – územní samosprávný celek
<br> IČ: 00 279 846
DIČ: CZ00279846
<br>
1.2.Kontaktní osoby
<br> Osobami oprávněnými k činění právních úkonů v záležitostech veřejné zakázky jsou XXXX XXXXX,starosta města
<br> Žamberka,telefon +XXX XXX 670 301 a Ing.Bc.XXXXXXX XXXXXXXX,místostarosta města,telefon
+XXX XXX XXX XXX <.>
<br> Kontaktní osobou ve věcech technických této veřejné zakázky je Mgr.XXXXXXXX XXXXXXX <,>
e-mail: r.krenova@zamberk.eu,telefon: +420 465 670 200 <.>
<br> Kontaktní osobou ve věci zadávací dokumentace této veřejné zakázky je Bc.XXXXX XXXXXXXX <,>
e-mail: r.stranska@zamberk.eu,telefon: +420 465 670 332 <.>
<br>
<br>
<br> 2.Záměr
<br> Město Žamberk na základě usnesení Rady města Žamberka č.101/2018-RADA/5012 ze dne 3.5.2018
vyhlašuje veřejnou zakázku malého rozsahu pod názvem „Zvýšení kvality řízení,lidských zdrojů a efektivity
<br> veřejné správy – Žamberk“ KA04 Vzdělávání <.>
<br>
<br> 3.Druh veřejné zakázky,registrační číslo projektu
<br> Jedná se o veřejnou zakázku malého rozsahu na služby,zadanou mimo režim zákona č.134/2016 Sb <.>
o zadávání veřejných zakázek v platném znění,avšak v souladu s § 6 tohoto zákona.Zadávací řízení je
<br> vypsáno v souladu s Pravidly pro zadávání veřejných zakázek městem a s Obecnou částí pravidel pro
<br> žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost,číslo vydání: 8,datum účinnosti
25.5.2018.Výzva včetně zadávací dokumentace a všech příloh bude zveřejněna na webových stránkách
<br> města www.zamberk.cz,profilu zadavatele http://sluzby.e-zakazky.cz/ProfilZadavatele/DetailZadavatele <.>
aspx?IDZ=e6554c83-2f01-4651-9c0d-818701ad16cb a https://www.esfcr.cz/ s tím,že zároveň bude
<br> osloveno pět dodavatelů <.>
<br> Pro uskutečnění realizace díla se vztahy mezi účastníky řídí ustanoveními zákona č.89/2012 Sb <.>,občanským
<br> zákoníkem v platném znění,touto výzvou a jejími přílohami <.>
<br> Pokud se v textu výzvy vyskytují odkazy (vyjma § 6) na zákon č.134/2016 Sb.nebo jsou použity pojmy
zákona,jedná se pouze o podpůrný krok k přesnějšímu popsání požadavku zadavatele <.>
<br> Projekt je spolufinancován z prostředků Evropské unie – Evropského sociálního fondu v rámci
Operačního programu Zaměstnanost pod názvem „Zvýšení kvality řízení,lidských zdrojů a
<br> efektivity veřejné správy - Žamberk“,registrační číslo projektu
<br> CZ.03.4.74/0.0/0.0/16_058/0007404 <.>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br> 2
<br>
4.Předpokládaná hodnota veřejné zakázky
<br> Předpokládaná hodnota veřejné zakázky KA 04 Vzdělávání: 852.000,00 Kč bez DPH
<br> Dílčí maximální předpokládané hodnoty veřejné zakázky:
<br> 1.Ochrana osobních údajů 94.000,00 Kč bez DPH
2.Zákon o obcích I.– rozdělení kompetencí 94.000,00 Kč bez DPH
<br> 3.Zákon o obcích II.– nakládání s majetkem obce 52.000,00 Kč bez DPH
4.Správní řád,správní právo 68.000,00 Kč bez DPH
<br> 5.Řízení o přestupcích 30.000,00 Kč bez DPH
<br> 6.Výkon státního odborného dozoru 26.000,00 Kč bez DPH
7.Kontrolní řád – místní šetření 36.000,00 Kč bez DPH
<br> 8.Finanční kontrola I.– základní princip zákona 52.000,00 Kč bez DPH
9.Finanční kontrola II.– ověřovací postupy dle zákona 40.000,00 Kč bez DPH
<br> 10.Rozpočtová pravidla ÚSC I.– základní informace 46.000,00 Kč bez DPH
<br> 11.Rozpočtová pravidla ÚSC II.– sestavování rozpočtu 28.000,00 Kč bez DPH
12.Zákon o účetnictví,vyhláška 410/2009 – majetek 32.000,00 Kč bez DPH
<br> 13.Registr smluv 40.000,00 Kč bez DPH
14.Veřejné zakázky 26.000,00 Kč bez DPH
<br> 15.Spisová služba 94.000,00 Kč bez DPH
16.Kybernetická bezpečnost – rizika 94.000,00 Kč bez DPH
<br> Zadavatel stanovuje celkovou předpokládanou hodnotu včetně hodnot dílčích veřejné zakázky
<br> jako nejvýše přípustné a nepřekročitelné.Zadavatel požaduje,aby cenové nabídky obsahovaly
u jednotlivých témat školení maximálně výše uvedené částky!! Dodavatel,jehož nabídka tuto
<br> podmínku nesplní,bude vyloučen z hodnocení <.>
<br>
5.Lhůta a místo pro podání nabídky
<br> Datum vyhlášení (odeslání) výzvy k podání nabídek: 4.6.2018
<br> Lhůta pro podání nabídek: 20.6.2018 do 1600 hod <.>
<br> Místo pro podání nabídek: osobně na Městský úřad Žamberk,odbor REUP,č.dveří 106 v budově radnice
na Masarykově náměstí č.p.166 v Žamberku nebo poštou do téhož data a času na adresu:
<br> Město Žamberk,Masarykovo nám.166,564 01 Žamberk <.>
<br> Nabídky podané po lhůtě pro podání nabídek nebudou otevřeny a hodnoceny.Oznámení o podání nabídky
<br> po uplynutí lhůty pro podání nabídek bude zasláno na adresu uvedenou na obálce a dále do 5 pracovních
dnů od identifikace té...
Příloha č.1 <.>
<br> Krycí list nabídky
pro právnické a fyzické osoby
Předmět veřejné zakázky:
„Zvýšení kvality řízení,lidských zdrojů a efektivity veřejné správy – Žamberk“ KA04 Vzdělávání
<br> Zadavatel veřejné zakázky:
Město Žamberk,Masarykovo náměstí 166,564 01 Žamberk
<br>
Účastník veřejné zakázky - identifikační údaje
<br> Obchodní firma nebo název
<br> případně jméno a příjmení
<br>
Sídlo,místo podnikání případně
<br> místo trvalého pobytu
(celá adresa včetně PSČ )
<br>
Právní forma:
<br>
IČ:
<br> DIČ:
<br>
Jméno a příjmení statutárního orgánu nebo jeho členů právnické osoby <,>
<br>
Telefonní spojení,e-mail
<br>
Kontaktní osoby pro komunikaci ve věci předložené nabídky včetně adresy,e-mailové adresy a telefonu
<br>
<br> Cena za 1 školení bez DPH v Kč
DHP v Kč
Cena za 1 školení vč.DPH v Kč
<br> 1.Ochrana osobních údajů
<br> 3 školící dny
Kč
Kč
Kč
<br>
Kč
Kč
Kč
<br>
Kč
Kč
Kč
<br> 2.Zákon o obcích I.– rozdělení kompetencí
<br> 3 školící dny
Kč
Kč
Kč
<br>
Kč
Kč
Kč
<br>
Kč
Kč
Kč
<br> 3.Zákon o obcích II.– nakládání s majetkem obce,1 školící den
Kč
Kč
Kč
<br> 4.Správní řád,správní právo
<br> 2 školící dny
Kč
Kč
Kč
<br>
Kč
Kč
Kč
<br> 5.Řízení o přestupcích,1 školící den
Kč
Kč
Kč
<br> 6.Výkon státního odborného dozoru <,>
<br> 1 školící den
Kč
Kč
Kč
<br> 7.Kontrolní řád – místní šetření
1 školící den
Kč
Kč
Kč
<br> 8.Finanční kontrola I.základní princip zákona,1 školící den
Kč
Kč
Kč
<br> 9.Finanční kontrola II.– ověřovací postupy dle zákona,1 školící den
Kč
Kč
Kč
<br> 10.Rozpočtová pravidla ÚSC I.– základní informace,1 školící den
Kč
Kč
Kč
<br> 11.Rozpočtová pravidla ÚSC II.– sestavování rozpočtu,rozpočtová opatření
1 školící den
Kč
Kč
Kč
<br> 12.Zákon o účetnictví,vyhláška 410/2009 – majetek,1 školící den
Kč
Kč
Kč
<br> 13.Registr smluv,1 školící den
Kč
Kč
Kč
<br> 14.Veřejné zakázky,1 školící den
Kč
Kč
Kč
<br> 15.Spisová služba
<br> 3 školící dny
Kč
Kč
Kč
<br>
Kč
Kč
Kč
<br>
Kč
Kč
Kč
<br> 16.Kybernetická bezpečnost – rizika
<br> 3 školící dny
Kč
Kč
Kč
<br>
Kč
Kč
Kč
<br>
Kč
Kč
Kč
<br> Celková nabídková cena za všechna témata školení (16) a školící dny (25) v Kč bez DPH:
Kč
<br> Daň z přidané hodnoty v Kč:
Kč
<br> Celková nabídková cena za všechna témata školení (16) a školící dny (25) v Kč včetně DPH:
Kč
<br>
V ……………………,dne ……………
<br> ………………….………………………………… <.>
<br> Razítko a podpis statutárního zástupce
Příloha č.2 Podrobná specifikace témat školení
<br>
1.Ochrana osobních údajů
<br> Rozsah školení: 6 hodin = 1 den pro jednu skupinu
<br> Počet skupin: 3 (max.30 osob ve skupině)
<br> Počet školicích dnů: 3 dny po 6 hodinách výuky pro 3 různé skupiny osob
Předpokládaný počet účastníků: 85 (rozděleno do 3 skupin)
<br>
Standard pro získání kvalifikace:
<br> Cílem školení je přiblížit účastníkům základy,a příslušnou právní úpravu ochrany osobních údajů,a to jak
<br> obecnou,tak v podmínkách a při výkonu veřejné správy.Hlavní důraz bude položen na principy právní úpravy
(zejména GDPR),nakládání s osobními údaji,povinnosti a odpovědnost správce,resp.zpracovatele osobních
<br> údajů,včetně úlohy pověřence pro ochranu osobních údajů,a dále na oprávnění subjektů údajů (fyzických
osob).Objasněna bude úloha a pravomoci dozorového orgánu,včetně sankční pravomoci <.>
<br> Účastník bude moci získat potřebné znalosti pro odpovídající praktické uplatnění ve své úřední činnosti <.>
<br>
Obsah školení:
<br> ústavní a evropské základy ochrany soukromí a ochrany osobních údajů
<br> vztah k principu transparentnosti a informační povinnosti dle z.č.106/1999 Sb <.>,v platném znění
<br> soukromoprávní a veřejnoprávní režimy ochrany osobních údajů
<br> právní úprava ochrany osobních údajů (z.č.101/2000 Sb <.>,GDPR,návrh zákona o zpracování osobních
<br> údajů)
působnost právní úpravy (věcná,územní,osobní)
<br> základní pojmy právní úpravy,tradiční i nové:
<br> o co patří pod pojem „osobní údaj“,„citlivý údaj“,„subjekt údajů“
<br> o kdy jde o „zpracování osobních údajů“
o kdo je „správcem“ a „zpracovatelem“ osobních údajů
<br> o právo být zapomenut
<br> o právo na přenositelnost údajů,a d <.>
povinnosti správce a zpracovatele při zpracování osobních údajů
<br> pověřenec pro ochranu osobních údajů
<br> práva subjektů údajů
<br> tradiční a nové povinnosti při zpracování osobních údajů,zejména:
<br> o účelovost,minimalizace
<br> o informační povinnost
o zabezpečení osobních údajů
<br> o vedení záznamů o činnostech při zpracování
o posuzování vlivu na ochranu osobních údajů
<br> o ohlašování případů porušení zabezpečení osobních údajů Úřadu a subjektu údajů
<br> kontrolní a sankční pravomoc dozorového orgánu,uplatňování odpovědnosti
<br> ochrana osobních údajů v činnosti obcí a krajů,vnitřní režim ochrany osobních údajů
<br> metodika,judikatura,aktuální problémy (např.platy a odměny,sledování zaměstnanců,„kamerování“ <,>
<br> zpravodaje,údaje z jednání zastupitelstva a rady,a další) <.>
<br>
Závěrečné ověření vědomostí <.>
<br>
Získání kvalifikace
Na základě úspěšného absolvování školení v plném rozsahu,proškolením v oblastech specifikovaných v
<br> obsahu jednotlivých kapitol a po úspěšném prověření nabytých znalostí a vědomostí,získá účastník kvalifikaci
<br> dle tohoto stanoveného standardu <.>
<br>
<br> 2.Zákon o obcích I.– rozdělení kompetencí
<br> Rozsah školení: 6 hodin = 1 den pro jednu skupinu
<br> Počet skupin: 3 (max.30 osob ve skupině)
Počet školicích dnů: 3 dny po 6 hodinách výuky pro 3 různé skupiny osob
<br> Předpokládaný počet účastníků: 85 (rozděleno do 3 skupin)
<br>
Standard pro získání kvalifikace:
<br> Cílem školení je seznámit účastníky se zákonem č.128/2000 Sb <.>,o obcích (obecní zřízení),v platném znění v
uvedeném rozsahu školení s důrazem na rozdělení kompetencí <.>
<br>
<br> Obsah školení:
Seminář je zaměřen na interpretaci vybraných ustanovení zákona č.128/2000 Sb <.>,o obcích (obecní
<br> zřízení),ve znění pozdějších předpisů a na aktuální judikaturu <.>
<br>
Pozornost bude věnována níže uvedeným tematickým celkům:
obec v pozici veřejnoprávní korporace a s tím související práva a povinnosti
<br> postavení a působnost orgánů obce (zejména zastupitelstvo,rada,starosta,tajemník a orgány
<br> zastupitelstva a rady)
<br> práva občanů obce a dalších subjektů z hlediska zákona o obcích
<br> práva/povinnosti člena zastupitelstva
<br> dozor a kontrola
<br>
<br> Závěrečné ověření vědomostí <.>
<br>
Získání kvalifikace
Na základě úspěšného absolvování školení v plném rozsahu,proškolením v oblastech specifikovaných v
<br> obsahu jednotlivých kapitol a po úspěšném prověření nabytých znalostí a vědomostí,získá účastník kvalifikaci
<br> dle tohoto stanoveného standardu <.>
<br>
<br> 3.Zákon o obcích II.– nakládání s majetkem obce
<br> Rozsah školení: 6 hodin = 1 den pro jednu skupinu
Počet skupin: 1 (max.30 osob ve skupině)
<br> Počet školicích dnů: 1 den po 6 hodinách výuky pro 1 skupinu osob
<br> Předpokládaný počet účastníků: 26 (1 skupina)
<br>
Standard pro získání kvalifikace:
Cílem školení je seznámit účastníky se zákonem č.128/2000 Sb <.>,o obcích (obecní zřízení),v platném znění v
<br> uvedeném rozsahu školení s důrazem na nakládání s majetkem obce <.>
<br>
Obsah školení:
<br> Seminář je zaměřen na interpretaci vybraných ustanovení zákona č.128/2000 Sb <.>,o obcích (obecní
zřízení),ve znění pozdějších předpisů a na aktuální judikaturu <.>
<br>
Pozornost bude věnována níže uved...
Příloha č.4
Dodavatel
:
…………………………………….(vyplní dodavatel)
se sídlem
:
…………………………………… <.>
IČO
<br> :
…………………………………… <.>
ČESTNÉ PROHLÁŠENÍ
<br> Čestně prohlašuji,že jako dodavatel této veřejné zakázky splňuji základní způsobilost dle zákona č.134/2016 Sb.o zadávání veřejných zakázek a to v rozsahu podle § 74 tohoto zákona a jsem dodavatelem u kterého nenastala žádná z níže uvedených skutečností <.>
<br> Nejsem dodavatel,který:
<br> a) byl v zemi svého sídla v posledních 5 letech před zahájením zadávacího řízení pravomocně odsouzen pro trestný čin uvedený v příloze č.3 k zákonu 134/2016 Sb.nebo obdobný trestný čin podle právního řádu země sídla dodavatele; k zahlazeným odsouzením se nepřihlíží <,>
<br> b) má v České republice nebo v zemi svého sídla v evidenci daní zachycen splatný daňový nedoplatek <,>
<br> c) má v České republice nebo v zemi svého sídla splatný nedoplatek na pojistném nebo na penále na veřejné zdravotní pojištění <,>
<br> d) má v České republice nebo v zemi svého sídla splatný nedoplatek na pojistném nebo na penále na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti <,>
<br> e) je v likvidaci,proti němuž bylo vydáno rozhodnutí o úpadku,vůči němuž byla nařízena nucená správa podle jiného právního předpisu nebo v obdobné situaci podle právního řádu země sídla dodavatele <.>
<br> Jsme-li dodavatel,který je právnickou osobou,prohlašuji,že nejsem dodavatelem,který:
<br> a) byl v zemi svého sídla v posledních 5 letech před zahájením zadávacího řízení pravomocně odsouzen pro trestný čin uvedený v příloze č.3 k zákonu 134/2016 Sb.nebo obdobný trestný čin podle právního řádu země sídla dodavatele; k zahlazeným odsouzením se nepřihlíží <,>
<br> - podmínku musí splnit tato právnická osoba a zároveň každý člen statutárního orgánu.Je-li členem statutárního orgánu dodavatele právnická osoba,musí podmínku podle písm.a) splňovat tato právnická osoba,každý člen statutárního orgánu této právnické osoby a osoba zastupující tuto právnickou osobu v statutárním orgánu dodavatele <.>
Jsem-li dodavatel,který je pobočkou závodu prohlašuji,že nejsem dodavatelem,který:
<br> a) byl v zemi svého sídla v posledních 5 letech před zahájením zadávacího řízení pravomocně odsouzen pro trestný čin uvedený v příloze č.3 k zákonu 134/2016 Sb.nebo obdobný trestný čin podle právního řádu země sídla dodavatele; k zahlazeným odsouzením se nepřihlíží <,>
<br> - zahraniční právnická osoba - podmínku musí splňovat tato právnická osoba a vedoucí pobočky závodu <,>
<br> - česká právnická osoba - podmínku musí splňovat tato právnická osoba a zároveň každý člen statutárního orgánu.Je-li členem statutárního orgánu dodavatele právnická osoba,musí podmínku podle písm.a) splňovat tato právnická osoba,každý člen statutárního orgánu této právnické osoby a osoba zastupující tuto právnickou osobu v statutárním orgánu dodavatele a vedoucí pobočky závodu <.>
………………………………….<.>
<br> jméno a podpis osoby oprávněné jednat jménem či za dodavatele
Text přílohy č.3 k zákonu č.134/2016 Sb <.>
<br> Pro účely prokázání splnění základní způsobilosti podle § 74 odst.1 písm.a) se trestným činem rozumí
<br>
a) trestný čin spáchaný ve prospěch organizované zločinecké skupiny nebo trestný čin účasti na organizované zločinecké skupině <,>
<br>
b) trestný čin obchodování s lidmi <,>
<br>
c) tyto trestné činy proti majetku
1.podvod <,>
<br>
<br>
<br>
2.úvěrový podvod <,>
<br>
<br>
<br>
3.dotační podvod <,>
<br>
<br>
<br>
4.podílnictví <,>
<br>
<br>
<br>
5.podílnictví z nedbalosti <,>
<br>
<br>
<br>
6.legalizace výnosů z trestné činnosti <,>
<br>
<br>
<br>
7.legalizace výnosů z trestné činnosti z nedbalosti <,>
<br>
d) tyto trestné činy hospodářské
1.zneužití informace a postavení v obchodním styku <,>
<br>
<br>
<br>
2.sjednání výhody při zadání veřejné zakázky,při veřejné soutěži a veřejné dražbě <,>
<br>
<br>
<br>
3.pletichy při zadání veřejné zakázky a při veřejné soutěži <,>
<br>
<br>
<br>
4.pletichy při veřejné dražbě <,>
<br>
<br>
<br>
5.poškození finančních zájmů Evropské unie <,>
<br>
e) trestné činy obecně nebezpečné <,>
<br>
f) trestné činy proti České republice,cizímu státu a mezinárodní organizaci <,>
<br>
g) tyto trestné činy proti pořádku ve věcech veřejných
1.trestné činy proti výkonu pravomoci orgánu veřejné moci a úřední osoby <,>
<br>
<br>
<br>
<br>
2.trestné činy úředních osob <,>
<br>
<br>
<br>
<br>
3.úplatkářství <,>
<br>
<br>
<br>
<br>
4.jiná rušení činnosti orgánu veřejné moci <.>
Příloha č.5
<br> Dodavatel : …………………………………….(vyplní dodavatel)
se sídlem : …………………………………… <.>
IČO : …………………………………… <.>
<br>
ČESTNÉ PROHLÁŠENÍ
<br> Čestně prohlašuji,že jako dodavatel veřejné zakázky „Zvýšení kvality řízení,lidských zdrojů a efektivity veřejné správy - Žamberk“ KA04 Vzdělávání souhlasím s podmínkami danými výzvou VZ/002/2018/REUP,a že jsem vázán celým obsahem nabídky po celou dobu běhu zadávací lhůty <.>
<br> Dále čestně prohlašuji,že jsem cenovou nabídku vypracoval nezávisle na ostatních účastnících,předložená nabídka není výsledkem zakázané dohody mezi dodavateli a že jsem žádným způsobem nekomunikoval s jinými dodavateli <.>
<br>
<br> ………………………………….<.>
jméno a podpis osoby oprávněné jednat jménem či za dodavatele
NÁVRH
Smlouva o poskytování služeb
uzavřená podle ust.§ 1746 odst.2 zákona č.89/2012 Sb <.>,občanský zákoník,ve znění pozdějších předpisů (dále jen „občanský zákoník“)
<br> Objednatel:
Název: město Žamberk
se sídlem: Masarykovo náměstí 166,564 01 Žamberk
IČ/DIČ: 00279846,CZ 00279846
Zastoupený ve věcech smluvních: Jiřím Dytrtem,starostou města
Zastoupený ve věcech technických: Mgr.Radomírou Křenovou,tel.465 670 200,r.krenova@zamberk.eu
bankovní spojení: Česká spořitelna,a.s <.>,číslo účtu: 27-1321320309/0800
(dále jen „objednatel“)
a
Dodavatel:
Název/Jméno: ……………………………………….<.> (zvýrazněný text vyplní dodavatel)
Se sídlem: ……………………………………….<.>
IČ/DIČ: ……………………………………….<.>
Zastoupený: ……………………………………….<.>
bankovní spojení: ……………………………………….<.> <.>
zapsaný u Krajského soudu v …………….<.>,oddíl …….<.>,vložka ……
(dále jen „dodavatel“)
společně („smluvní strany“)
uzavírají níže uvedeného dne,měsíce a roku tuto
Smlouvu o poskytování služeb
(dále jen „smlouva“)
I.ÚVODNÍ UJEDNÁNÍ
1/ Smluvní strany uzavírají tuto smlouvu pro stanovení vzájemných práv a povinnosti při poskytování služeb dodavatelem.Služby dodavatele spočívají v zajištění plnění předmětu zakázky deklarovaného podmínkami veřejné zakázky číslo VZ/002/2018/REUP s názvem „Zvýšení kvality řízení,lidských zdrojů a efektivity veřejné správy - Žamberk“ KA04 Vzdělávání,a to v rozsahu výzvy k podání nabídky a prokázání splnění způsobilosti ze dne ……….Objednatel a dodavatel uzavírají tuto smlouvu na základě skutečnosti,že nabídka dodavatele byla objednatelem (jako zadavatelem) vybrána jako ekonomicky nejvýhodnější <.>
2/ Dodavatel výslovně prohlašuje,že se seznámil s výzvou objednatele k podání nabídky včetně všech příloh a že těmto dokumentům plně rozumí.Smluvní strany shodně uvádějí,že tato smlouva bude v případě nejasností interpretována v souladu se smyslem a účelem zveřejněné výzvy a související dokumentace objednatele <.>
3/ Smluvní strany se výslovně dohodly,že kromě práv a povinností v této smlouvě výslovně upravených,jim přísluší i práva a povinnosti stanovené výzvou veřejné zakázky a jejími přílohami <.>
4/ Projekt bude spolufinancován z prostředků Evropské unie – Evropského sociálního fondu v rámci Operačního programu Zaměstnanost pod názvem „Zvýšení kvality řízení,lidských zdrojů a efektivity veřejné správy - Žamberk“,registrační číslo projektu CZ.03.4.74/0.0/0.0/16_058/0007404 <.>
<br> II.Předmět smlouvy
1/ Předmětem této smlouvy je zajištění vzdělávání (dále též „školení“) zaměstnanců Městského úřadu Žamberk v počtu 16 samostatných témat školení,která tvoří jeden celek,ale specifikují se samostatně.Podrobná specifikace jednotlivých témat školení předložených v cenové nabídce tvoří Přílohu č.2 této smlouvy <.>
2/ Hlavním účelem této smlouvy je dosažení realizace a úspěšného provedení projektu objednatele s názvem „Zvýšení kvality řízení,lidských zdrojů a efektivity veřejné správy - Žamberk“ část KA04 Vzdělávání,spolufinancovaného z finančních prostředků Evropské unie a to z Operačního programu Zaměstnanost,registrační číslo projektu CZ.03.4.74/0.0/0.0/16_058/0007404.Dílo bude realizováno včas,řádně a kvalitně za sjednanou smluvní cenu dle cenové nabídky ze dne ………,podle podmínek smlouvy,jejích příloh a v souladu s podmínkami příslušného projektu tak,aby byly naplněny veškeré požadavky a podmínky pro úspěšné čerpání poskytnuté finanční podpory ve formě účelové dotace.Cílem je zvýšit úroveň znalostí zaměstnanců,která povede k posílení jejich všeobecné i odborné kvalifikace,kdy kvalifikací se rozumí rozšíření znalostí a vědomostí ve školeném oboru,ne dosažení vyššího kvalifikačního stupně školské vzdělávací soustavy <.>
Vzdělávání bude poskytováno formou externích školení <.>
Stručný popis jednotlivých témat školení
<br> Témata školení
Rozsah školení
Počet skupin
Počet školících dnů
Předpokládaný počet účastníků
<br> 1.Ochrana osobních údajů
6 hodin = 1 den pro jednu skupinu
3 (max.30 osob ve skupině)
3 dny po 6 hodinách výuky pro 3 různé skupiny osob
85 (rozděleno do 3 skupin)
<br> 2.Zákon o obcích I.– rozdělení kompetencí
6 hodin = 1 den pro jednu skupinu
3 (max.30 osob ve skupině)
3 dny po 6 hodinách výuky pro 3 různé skupiny osob
85 (rozděleno do 3 skupin)
<br> 3.Zákon o obcích II.– nakládání s majetkem obce
6 hodin = 1 den pro jednu skupinu
1 (max.30 osob ve skupině)
1 den po 6 hodinách výuky pro 1 skupinu osob
26 (1 skupina)
<br> 4.Správní řád,správní právo
6 hodin = 1 den pro jednu skupinu
2 (max.32 osob ve skupině)
2 dny po 6 hodinách výuky pro 3 různé skupiny osob
61 (rozděleno do 2 skupin)
<br> 5.Řízení o přestupcích
6 hodin = 1 den pro jednu skupinu
1 (max.30 osob ve skupině)
1 den po 6 hodinách výuky pro 1 skupinu osob
15 (1 skupina)
<br> 6.Výkon státního odborného dozoru
6 hodin = 1 den pro jednu skupinu
1 (max.30 osob ve skupině)
1 den po 6 hodinách výuky pro 1 skupinu osob
13 (1 skupina)
<br> 7.Kontrolní řád – místní šetření
6 hodin = 1 den pro jednu skupinu
1 (max.30 osob ve skupině)
1 den po 6 hodinách výuky pro 1 skupinu osob
22 (1 skupin...
Načteno
Meta
Jednání zastupitelstva Veřejná zakázka Rozpočet Veřejná zakázka Rozpočet Rozpočet Zákon 106/1999 EIA Jednání zastupitelstva Veřejná zakázka Veřejná zakázka Veřejná zakázka Veřejná zakázka Rozpočet