Mag.hl.m. Praha - referent / referentka organizace práce a PaM v odboru personálním PER-7093/2018

Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Mag.hl.m. Praha.


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

referent / referentka organizace práce a PaM v odboru personálním PER-7093/2018

OZNÁMENÍ O VYHLÁŠENÍ VÝBĚROVÉHO ŘÍZENÍ
<br>
Hlavní město Praha - Magistrát hlavního města Prahy
<br> zastoupené ředitelkou Magistrátu hlavního města Prahy
<br>
<br> v souladu s § 7 zákona č.312/2002 Sb <.>,o úřednících územních samosprávných celků a o změně
<br> některých zákonů,ve znění pozdějších předpisů (dále jen “zákon o úřednících“),vyhlašuje dne
<br> 4.června 2018 výběrové řízení na obsazení pracovního místa úředníka/úřednice
<br>
<br> referent / referentka organizace práce a PaM
<br> v odboru personálním Magistrátu hlavního města Prahy
<br> (kód 3062)
<br>
<br> Sjednaný druh práce: referent / referentka organizace práce a PaM,s místem výkonu práce
<br> Praha,v platové třídě1) 10
<br>
<br> Pracovní poměr bude sjednán na dobu neurčitou
<br> Plný pracovní úvazek <.>
<br> Předpokládaný nástup: dle dohody <.>
<br> Místo je vhodné i pro absolventa / absolventku <.>
<br>
<br>
<br> Náplň práce
<br>  spolupráce při zpracovávání návrhů vnitřní organizace odborů Magistrátu hlavního
města Prahy a jejich pracovních náplní
<br>  tvorba a kontrola popisů pracovních činností na jednotlivá systemizovaná místa
<br>  zařazování do platových tříd a do příslušných platových stupňů,sledování a realizace
postupů zaměstnanců do vyššího platového stupně
<br>  provádění výkladu platových předpisů,kontrola jejich dodržování,sledování jejich
účinnosti
<br>  realizace přiznávání příplatků
<br>  zpracování platových výměrů v personálním informačním systému
<br>  zpracování pravidelných kontrolních sestav údajů v personálním informačním systému
<br>  zajišťování agendy přesčasové práce a pracovní pohotovosti
<br>  spolupráce při tvorbě vnitřních předpisů ve svěřené oblasti
<br>  práce se systémem FLUX
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br> HLAVNÍ MĚSTO PRAHA
<br> MAGISTRÁT HLAVNÍHO MĚSTA PRAHY
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br> Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka/úřednice podle § 4 zákona o
<br> úřednících:
<br> a) fyzická osoba,která dosáhla věku 18 let
<br> b) občan České republiky nebo cizí státní občan s trvalým pobytem v České republice,který
<br> ovládá český jazyk
<br> c) způsobilost k právním úkonům
<br> d) bezúhonnost2) <.>
<br>
Požadované vzdělání
<br>
<br>  vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu nebo vyšší odborné vzdělání
<br> Požadované znalosti
<br>  orientace v pracovněprávních předpisech a právních předpisech týkajících se
odměňování ve veřejné správě
<br>  dobrá znalost práce na PC (MS Office,zejména MS Excel a MS Word),schopnost
pracovat s personálním informačním systémem
<br> Osobnostní předpoklady
<br>  komunikační dovednosti a schopnosti,dobré vyjadřovací schopnosti v písemném i
mluveném projevu
<br>  samostatnost,přesnost,spolehlivost a zodpovědný přístup
<br>  aktivní přístup k dalšímu sebevzdělávání
<br>
Výhodou
<br>  znalost pracovněprávních předpisů
<br>  znalost zákona č.312/2002 Sb <.>,o úřednících územních samosprávných celků a o změně
některých zákonů,v platném znění
<br>  znalost nařízení vlády č.222/2010 Sb <.>,o katalogu prací ve veřejných službách a správě <,>
v platném znění
<br>  zkušenosti s tvorbou popisů pracovní činnosti a zařazováním do platových tříd
<br>  praxe v oblasti PaM
<br>  praxe ve veřejné správě
<br>  znalost personálního programu Flux PAM
<br> Nabízíme
<br>  stabilní zázemí úřadu územní samosprávy s pracovištěm v centru Prahy
<br>  pružnou pracovní dobu
<br>  osobní příplatek po zkušební době
<br>  podporu profesního i osobního rozvoje,systém dalšího vzdělávání,možnost programu
<br> mentoringu a koučinku
<br>  5 týdnů dovolené
<br>  3 dny zdravotního volna (sick days)
<br>  zařízení pro děti zaměstnanců – dětská skupina
<br>  příspěvek na stravování formou stravenek
<br>  příspěvek na penzijní připojištění,příspěvek na kulturní a sportovní vyžití a řadu
<br> dalších zajímavých zaměstnaneckých výhod
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br> Způsob podání přihlášky do výběrového řízení
<br>
<br> Uchazeč/uchazečka podává přihlášku4) k výběrovému řízení,jejíž náležitosti podle § 7 odst.4
<br> zákona o úřednících,jsou:
<br>  jméno,příjmení,titul <,>
<br>  datum a místo narození <,>
<br>  státní příslušnost <,>
<br>  místo trvalého pobytu <,>
<br>  číslo občanského průkazu (číslo dokladu o povolení k pobytu,jde-li o cizího státního
občana) <,>
<br>  datum a podpis <.>
(Pro podání přihlášky lze využít formulář,který naleznete níže.)
<br>
<br> K přihlášce je podle § 7 odst.5 zákona o úřednících,nutno připojit:
<br> 1.životopis,ve kterém budou strukturovaně uvedeny údaje o dosavadních zaměstnáních <,>
odborných znalostech a dovednostech,včetně znalostí týkajících se správního řízení <,>
<br> 2.výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce (originál nebo ověřenou kopii),u
cizích státních občanů též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským
<br> státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává,doloží se bezúhonnost čestným
<br> prohlášením <,>
<br> 3.ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzděl...

Načteno

edesky.cz/d/2057105

Meta

Nabídka zaměstnání  


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Chcete vědět víc?

Další dokumenty od Mag.hl.m. Praha
19. 12. 2025
19. 12. 2025
19. 12. 2025
19. 12. 2025
19. 12. 2025
  ...a další
Více dokumentů od Mag.hl.m. Praha      Zasílat nové dokumenty emailem      Napište portálu edesky.cz