Mag.hl.m. Praha - specialista / specialistka ochrany obyvatelstva v odboru Kancelář ředitele Magistrátu PER-7034/2018

Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Mag.hl.m. Praha.


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

specialista / specialistka ochrany obyvatelstva v odboru Kancelář ředitele Magistrátu PER-7034/2018

OZNÁMENÍ O VYHLÁŠENÍ VÝBĚROVÉHO ŘÍZENÍ
<br> Hlavní město Praha - Magistrát hlavního města Prahy
<br> zastoupené ředitelkou Magistrátu hlavního města Prahy
<br>
<br> v souladu s § 7 zákona č.312/2002 Sb <.>,o úřednících územních samosprávných celků a o změně
<br> některých zákonů,ve znění pozdějších předpisů (dále jen “zákon o úřednících“),vyhlašuje dne
<br> 31.května 2018 výběrové řízení na obsazení pracovního místa úředníka/úřednice
<br>
<br> specialista / specialistka ochrany obyvatelstva
<br> v odboru „Kancelář ředitele Magistrátu“ Magistrátu hlavního města Prahy
<br> (kód 1643)
<br>
<br> Sjednaný druh práce: specialista / specialistka ochrany obyvatelstva,s místem výkonu práce
<br> Praha,v platové třídě1 10
<br> Pracovní poměr bude sjednán na dobu neurčitou
<br> Plný pracovní úvazek <.>
<br> Předpokládaný nástup: dle dohody <.>
<br>
<br> Náplň práce
<br> Výkon specializovaných odborných činností na úseku civilní ochrany v hlavním městě Praze <.>
<br> Zajišťování připravenosti obce na ukrytí před hrozícím nebezpečím a provádění záchranných a
<br> likvidačních prací,zejména:
<br>  posuzování projektové dokumentace staveb v rámci územního a stavebního řízení a
posuzování územně plánovací dokumentace a vyhodnocování zpracování
<br> preventivních stavebně technických opatření směřujících k ochraně osob a majetku <,>
<br>  metodická práce a kontrolní činnost na úseku investiční výstavby v oblasti civilní
ochrany,včetně rekonstrukcí a oprav staveb civilní ochrany <.>
<br> Zajišťování provozuschopnosti a použitelnosti staveb civilní ochrany,včetně:
<br>  vedení evidence a kontroly staveb civilní ochrany nebo staveb dotčených požadavky
civilní ochrany <,>
<br>  vyhodnocování stavu ukrytí obyvatelstva <,>
<br>  zpracování přehledů a ekonomických rozborů čerpání finančních prostředků na údržbu
staveb civilní ochrany,rozborů servisní služby a opravárenské činnosti <.>
<br> Provádění činnosti lokálního bezpečnostního správce a uživatele informačního systému Vega-
<br> D a provádění provozní obsluhy kryptografického prostředku <.>
<br>
<br> Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka/úřednice podle § 4 zákona o
<br> úřednících:
<br> a) fyzická osoba,která dosáhla věku 18 let
<br> b) občan České republiky nebo cizí státní občan s trvalým pobytem v České republice,který
<br> ovládá český jazyk
<br> c) způsobilost k právním úkonům
<br> d) bezúhonnost2 <.>
<br>
<br>
<br> HLAVNÍ MĚSTO PRAHA
<br> MAGISTRÁT HLAVNÍHO MĚSTA PRAHY
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br> Požadované vzdělání
<br>  vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu nebo vyšší odborné vzdělání
<br> Požadované znalosti
<br>  znalosti v oblasti krizového řízení a integrovaného záchranného systému
<br>  znalost související legislativy,zejména znalost zákona č.240/2000 Sb <.>,o krizovém řízení
(krizový zákon),a zákona č.239/2000 Sb <.>,o integrovaném záchranném systému,vše
<br> v platném znění
<br>  znalost zákona č.131/2000 Sb <.>,o hlavním městě Praze,v platném znění
<br>  zkušenosti s kolektivní ochranou obyvatelstva
<br>  dobrá znalost práce s PC (MS Office,Internet)
<br> Osobnostní předpoklady
<br>  organizační,komunikační schopnosti a dovednosti <,>
<br>  dobré vyjadřovací schopnosti v písemném i mluveném projevu <,>
<br>  systematický přístup
<br>  analytické schopnosti
<br>
Výhodou
<br>  zkušenosti a praxe na úseku krizového řízení,ochrany obyvatelstva a fungování
integrovaného záchranného systému
<br>
<br> Vítána
<br>  úspěšně složená zkouška odborné způsobilosti podle vyhlášky č.512/2002 Sb <.>,o zvláštní
odborné způsobilosti úředníků územních samosprávných celků,v platném znění,pro
<br> výkon správní činnosti na úseku zajištění ochrany obyvatel a krizovém řízení (povinnost
<br> složit zkoušku do 18 měsíců od uzavření pracovního poměru,případně předložit doklad o
<br> uznání rovnocennosti vzdělání3)
<br>
<br> Zvláštní požadavek
<br> Z důvodu přístupu k utajovaným informacím stupně utajení Důvěrné uchazeč/uchazečka spolu s
<br> přihláškou do výběrového řízení předloží ověřenou kopii platného osvědčení fyzické osoby vydané
<br> Národním bezpečnostním úřadem.Pokud držitelem osvědčení fyzické osoby není,vznikne
<br> uchazeči/uchazečce v případě přijetí do pracovního poměru povinnost předložit podkladové
<br> materiály pro ověření přístupu k utajovaným informacím stupně utajení Důvěrné v souladu se
<br> zákonem č.412/2005 Sb <.>,o ochraně utajovaných informací,v platném znění <.>
<br> Nabízíme
<br>  stabilní zázemí úřadu územní samosprávy s pracovištěm v centru Prahy
<br>  pružnou pracovní dobu
<br>  osobní příplatek po zkušební době
<br>  podporu profesního i osobního rozvoje,systém dalšího vzdělávání,možnost programu
<br> mentoringu a koučinku
<br>  5 týdnů dovolené,3 dny zdravotního volna (sick days)
<br>  zařízení péče o děti zaměstnanců – dětská skupina
<br>  příspěvek na stravování formou stravenek
<br>  příspěvek na penzijní připojištění,příspěvek na kulturní a sportovní vyžití a řadu dalších
<br> z...

Načteno

edesky.cz/d/2048905

Meta

Územní plánování   Nabídka zaměstnání  


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Chcete vědět víc?

Více dokumentů od Mag.hl.m. Praha      Zasílat nové dokumenty emailem      Napište portálu edesky.cz