Město Krnov - Městský úřad Krnov - tajemník městského úřadu - Oznámení o vyhlášení výběrového řízení na obsazení pracovního místa referent/ka správy místního poplatku odboru finančního a živnostenského

Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Město Krnov.


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

prihlaska_do_VR_2025.pdf
Město Krnov
<br> Hlavní náměstí 96/1
<br> 794 01 Krnov
<br>
<br> PŘIHLÁŠKA DO VÝBĚROVÉHO ŘÍZENÍ
<br>
1.Na pracovní pozici:
<br> 2.Titul,jméno,příjmení:
<br> 3.Datum a místo narození:
<br> 4.Adresa trvalého pobytu <,>
<br> PSČ:
<br>
<br> 5.Státní příslušnost:
<br> 6.Číslo občanského
<br> průkazu* :
<br>
<br> 7.Telefon:
<br> 8.E-mail:
<br> * u cizího státního občana číslo dokladu o povolení k pobytu
<br>
Uděluji tímto souhlas se zpracováním mých osobních údajů správci – Městu Krnov,se sídlem Hlavní náměstí
<br> 96/1,794 01 Krnov,IČ 00296139,odboru kanceláře tajemníka v rozsahu poskytnutí kontaktu (e-mail,telefon) ve
<br> spojení s mým jménem a příjmením pro vymezený účel zpracování pro výběrové řízení.Účelem zpracování
<br> poskytnutých kontaktních údajů je rychlá,efektivní komunikace v rámci předmětného výběrového řízení <.>
<br> Zpracování výše uvedených osobních údajů bude probíhat po dobu realizace výběrového řízení a následně budou
<br> uloženy po dobu 5 let.Po ukončení výběrového řízení budou všechny přílohy uchazeče skartovány nebo na žádost
<br> uchazeče vráceny doporučenou zásilkou.Uchazeč může souhlasit s uchováním poskytnutých osobních údajů
<br> z důvodu nabídky účasti v dalším výběrovém řízení,kdy budou poskytnuté údaje uloženy u personalistky úřadu po
<br> dobu 2 let od poskytnutí souhlasu.Souhlas lze kdykoliv odvolat <.>
<br> Mé poskytnuté osobní údaje prosím (hodící se zaškrtněte):
<br>  Skartovat
<br>  Vrátit
<br>  Uložit
<br>
K přihlášce se připojují následující doklady:
<br> • strukturovaný životopis <,>
<br> • výpis z evidence Rejstříku trestů; u cizích státních příslušníku též obdobný doklad
osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem,nebo čestné prohlášení o
<br> bezúhonnosti (v souladu s § 6 odst.5 zákona č.312/2002 Sb.) <,>
<br> • ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání nebo prostou kopii v souladu s
§ 6 odst.5 zákona č.312/2002 Sb <.>
<br>
<br>
<br> V.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.d...
PPM_-_referent_správy_místního_poplatku.pdf
MĚSTO KRNOV
platí od:
<br>
<br>
<br> POPIS PRACOVNÍHO MÍSTA
<br>
<br>
Odbor a oddělení: odbor finanční a živnostenský,oddělení poplatků a vymáhání pohledávek
<br> Druh práce: referent správy místního poplatku
<br> Zaměstnanec:
<br>
<br>
<br> Všeobecná ustanovení:
<br> Všeobecné povinnosti,práva a odpovědnosti zaměstnance jsou vyjádřeny zněním příslušných částí
<br> zákoníku práce a organizačního řádu <.>
<br> Tento popis pracovního místa zachycuje požadavky úřadu kladené na zaměstnance pouze rámcově <.>
<br> Výkon činností zde vyjmenovaných,popř.dalších potřebných činností v rozsahu pracovní smlouvy
<br> nebo dohody,je průběžně upřesňován v rámci pracovního vztahu zaměstnance a vedoucího.U
<br> každého zaměstnance se předpokládá potřebná iniciativa při plnění zadaných úkolů i při celkovém
<br> rozvoji organizace,která přesahuje rámec tohoto popisu pracovního místa <.>
<br> Popis pracovního místa má ze strany Města charakter sdělení zaměstnanci o XXX,které činnosti má
<br> vykonávat v návaznosti na druh práce sjednaný v pracovní smlouvě nebo dohodě.Zaměstnanec svým
<br> podpisem potvrzuje skutečnost,že byl s popisem pracovního místa seznámen.Účinnost popisu
<br> pracovního místa pro zaměstnance počíná dnem,kdy s ním byl seznámen a končí dnem,kdy byl
<br> seznámen s novým popisem pracovního místa,popř.kdy bylo toto pracovní místo zrušeno nebo kdy
<br> zaměstnanec přestal toto pracovní místo zastávat <.>
<br> Vedoucí zaměstnanec komplexně zodpovídá za rozvoj útvaru a plnění všech jeho úkolů.Osobně
<br> zabezpečuje výkon těch činností,které jsou útvaru stanoveny organizačním řádem a také nejsou
<br> zahrnuty do popisů pracovních míst podřízených <.>
<br> Součástí řídící práce je činnost kontrolní,ochrana majetku,péče o bezpečnost práce,požární ochrana <,>
<br> ochrana státního,hospodářského a služebního tajemství i ochrana životního prostředí <.>
<br>
<br> Zařazení podle katalogu prací:
<br> 2.10.01 referent společné státní správy a samosprávy (9.platová třída)
Zajiš...
174016-2025_VŘ_referentka_správy_místního_poplatku_2026_sign.pdf
MĚSTO KRNOV
<br>
<br> MĚSTSKÝ ÚŘAD KRNOV
TAJEMNÍK MĚSTSKÉHO ÚŘADU
HLAVNÍ NÁMĚSTÍ 96/1,794 01 KRNOV
<br>
<br> 1 / 3
<br>
<br> IČ: 296139,DIČ: CZ00296139
Telefon: 554 697 111,fax: 554 610 418,e-mail: epodatelna@mukrnov.cz,ID DS: ndgbdc9,www.krnov.cz
<br>
<br> OZNÁMENÍ O VYHLÁŠENÍ VÝBĚROVÉHO ŘÍZENÍ
<br> Město Krnov
<br> Hlavní náměstí 96/1,794 01 Krnov
<br> vedoucí úřadu
<br> v y h l a š u j e
<br>
<br> v souladu s ust.§ 7 zákona č.312/2002 Sb <.>,o úřednících územních samosprávných celků a o
<br> změně některých zákonů,ve znění pozdějších právních předpisů,výběrové řízení na obsazení
<br> pracovního místa referent/ka správy místního poplatku odboru finančního a
<br> živnostenského,MěÚ Krnov.Místem výkonu práce je Krnov.Pracovní poměr bude sjednán
<br> na dobu neurčitou s možností nástupu do pracovního poměru od února 2026 nebo dle
<br> dohody <.>
<br>
<br> I.ZÁKONNÉ PŘEDPOKLADY:
<br> Úředníkem se může stát fyzická osoba,která je státním občanem České republiky,občanem
<br> jiného členského státu EU nebo občanem státu,který je smluvním státem Dohody o EHP <,>
<br> popřípadě fyzická osoba,která je cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt
<br> a dosáhla:
<br> • věku 18 let <,>
<br> • je plně svéprávná <,>
<br> • je bezúhonná (§ 4 odst.2 zákona č.312/2002 Sb.) <,>
<br> • ovládá český jazyk <,>
<br> • splňuje další předpoklady pro výkon správních činností stanovené zvláštním právním
předpisem <.>
<br>
<br> II.KVALIFIKAČNÍ POŽADAVKY:
<br> • střední vzdělání s maturitou nebo vyšší odborné vzdělání <.>
<br>
III.DALŠÍ POŽADAVKY:
<br> • znalost právních předpisů souvisejících s vykonávanou agendou viz popis pracovního
místa a základní orientace v právním řádu <,>
<br> • schopnost aplikace právních předpisů při praktické činnosti <,>
<br> • výhodou znalost a dovednost pracovat v IS Vera Radnice <,>
<br> • velmi dobrá uživatelská znalost práce s PC (MS Office,internet,ovládání kancelářské
techniky) <.>
<br>
<br> Osobnostní a profesní předpoklady:
<br> • komuni...

Načteno

edesky.cz/d/19552088

Meta

Nabídka zaměstnání   Pronájem   Nabídka zaměstnání   Nabídka zaměstnání  


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Chcete vědět víc?

Více dokumentů od Město Krnov      Zasílat nové dokumenty emailem      Napište portálu edesky.cz