Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Mag.hl.m. Praha.
HLAVNÍ MĚSTO PRAHA
MAGISTRÁT HLAV NÍHO MĚSTA PRAHY
<br> OZNÁMENÍ O VYHLÁŠENÍ VÝBĚROVÉHO ŘÍZENÍ
Hlavní město Praha - Magistrát hlavního města Prahy
zastoupené ředitelkou Magistrátu hlavního města Prahy
vyhlašuje dne 5.8.2015 výběrové řízení
na obsazení pracovního místa úředníka/úřednice
referent / referentka záchranného bezpečnostního systému
v odboru „Kancelář ředitele Magistrátu“ Magistrátu hl.města Prahy
Kód 2775
Sjednaný druh práce: referent / referentka záchranného bezpečnostního systému,s místem výkonu
práce Praha,v platové třídě* 9
Pracovní poměr bude sjednán na dobu neurčitou.Plný pracovní úvazek <.>
Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka podle § 4 zákona č.312/2002 Sb <.>,o
úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů:
a)
fyzická osoba,která dosáhla věku 18 let
b)
občan České republiky nebo cizí státní občan s trvalým pobytem v České republice,který
ovládá český jazyk
c)
způsobilost k právním úkonům
d)
bezúhonnost** <.>
Požadované vzdělání
<br> vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou
<br> Požadované znalosti a dovednosti
znalosti v oblasti krizového řízení a civilní obrany
znalost zákona č.240/2000 Sb <.>,o krizovém řízení (krizový zákon),zákona č.239/2000 Sb <.>,o
integrovaném záchranném systému,a předpisů souvisejících,vše v platném znění
znalost zákona č.131/2000 Sb <.>,o hlavním městě Praze,v platném znění
dobrá znalost práce s PC (MS Office,Internet)
organizační a komunikační schopnosti a dovednosti,dobré vyjadřovací schopnosti
v písemném i mluveném projevu
systematický přístup a analytické schopnosti (zkušenosti s analytickou prací)
Výhodou
zkušenosti a praxe na úseku krizového řízení a ochrany obyvatelstva
znalost anglického jazyka
zkouška podle vyhlášky č.512/2002 Sb <.>,o zvláštní odborné způsobilosti,pro výkon správní
činnosti při zajištění ochrany obyvatel a krizovém řízení (povinnost složit zkoušku do 18
měsíců od uzavření pracovního poměru)
<br> Další požadavky
Z důvodu přístupu k utajovaným informacím stupně utajení Vyhrazené uchazeč/uchazečka spolu
s přihláškou do výběrového řízení předloží ověřenou kopii platného osvědčení fyzické osoby
vydané Národním bezpečnostním úřadem <.>
Pokud držitelem osvědčení fyzické osoby není,vznikne uchazeči/uchazečce v případě přijetí do
pracovního poměru povinnost předložit podkladové materiály pro ověření přístupu k utajovaným
informacím stupně utajení Vyhrazené v souladu se zákonem č.412/2005 Sb <.>,o ochraně
utajovaných informací a o bezpečnostní způsobilosti,ve znění pozdějších předpisů <.>
Uchazeč/uchazečka podává přihlášku k výběrovému řízení,kterou se rozumí samostatný
doklad,jehož náležitosti podle § 7 odst.4 zákona č.312/2002 Sb <.>,o úřednících územních
samosprávných celků a o změně některých zákonů,jsou:
jméno,příjmení,titul <,>
datum a místo narození <,>
státní příslušnost <,>
místo trvalého pobytu <,>
číslo občanského průkazu (číslo dokladu o povolení k pobytu,jde-li o cizího státního
občana) <,>
datum a podpis <.>
Na přihlášku prosím uveďte název pracovního místa.Formulář přihlášky naleznete níže <.>
K přihlášce je podle § 7 odst.5 zákona č.312/2002 Sb <.>,o úřednících územních samosprávných
celků a o změně některých zákonů,nutno připojit:
životopis,ve kterém budou uvedeny údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných
znalostech a dovednostech týkajících se správních činností <,>
výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce (originál nebo ověřená kopie),u
cizích státních občanů též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským
státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává,doloží se bezúhonnost čestným
prohlášením
doklad o nejvyšším dosaženém vzdělání (ověřená kopie) <.>
Přihlášku s požadovanými doklady je nutno doručit v uzavřené obálce tak,aby ji vyhlašovatel
obdržel nejpozději dne 20.8.2015 v podatelně Magistrátu hlavního města Prahy <,>
Jungmannova 35/29,111 21 Praha 1 <.>
Na obálku prosím uveďte:
„NEOTEVÍRAT – výběrové řízení - referent / referentka záchranného bezpečnostního
systému/2775/RED/VR 160/15“
Hlavní město Praha - Magistrát hlavního města Prahy
odbor personální
oddělení sekretariátu a výběrových řízení zaměstnanců
Jungmannova 35/29,111 21 Praha 1
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit výběrové řízení bez uvedení důvodu kdykoliv v jeho
průběhu nebo nevybrat žádného uchazeče <.>
<br> JUDr.XXXXXXX XXXXXXXX,MPA
<br> ředitelka Magistrátu hlavního města Prahy
<br> Náplň práce
Výkon specializovaných odborných činností na úseku obrany,civilní ochrany a krizového řízení <.>
Zpracování analýz z hlediska Záchranného bezpečnostního systému („ZBS“) <.>
Zpracovávání opatření pro mimořádné události a krizové stavy v hl.m.Praze <.>
Zpracovávání krizového plánu nebo jeho jednotlivých částí <.>
Zpracování opatření pro mimořádné situace a krizové stavy,zajišťování úkolů souvisejících s jejich
řešením <.>
Zajišťování podkladů pro Havarijní plán hl.m.Prahy v oblasti vlivu mimořádných událostí a
krizových situací na provoz technologií ZBS <.>
Plánování směn O...
Načteno
Meta
Nabídka zaměstnání
Další dokumenty od Mag.hl.m. Praha | ||
---|---|---|
04. 07. 2025 | St. č. 44436 Hasičská zbrojnice a stanoviště ZZS Běchovice | |
04. 07. 2025 | Záměr pronájmu výběrové řízení Bistro a WC na vrchu Vítkov MHMP_691735_2025 | |
04. 07. 2025 | Odpověď 106/1999 Sb. | |
04. 07. 2025 | Dražba povinný Bros nemovitosti k.ú.Poruba | |
04. 07. 2025 | Informace o vydání správního aktu | |
...a další |