Město Pardubice - Oznámení o návrhu opatření obecné povahy a výzva k uplatnění

Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Město Pardubice.


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

vv_navrh_oop_mistni_uprava_provozu_umo1_cyklisti_dasicka [PDF, 384 kB]

Pernštýnské nám.1,Pardubice • bankovní spojení: KB,a.s <.>,Pardubice,č.ú.: 008010-0000326561/0100,tel.: +420 466 859 366,fax:: 466 859 352,e-mail:
posta@mmp.cz,www.pardubice.eu • úřední hodiny: pondělí a středa: 8 - 17 hodin,úterý a čtvrtek 8 - 15,30 hodin,pátek 8 – 14,30 hodin
<br>
<br>
MAGISTRÁT MĚSTA PARDUBIC
<br> ODBOR DOPRAVY
<br> Oddělení speciálního stavebního úřadu a dopravy
<br>
Sp.zn.<.> : SZ_MMP 4060/2018 OD-OSSUaD4
Č.j.: MmP 29653/2018OD-OSSUaD
vyřizuje: Ing.XXXXX XXXXX,oprávněná úřední osoba
telefon: XXX XXX XXX
e-mail: pavel.burers@mmp.cz
<br>
<br> V Pardubicích dne 7.5.2018
<br> k vyvěšení:
Magistrát města Pardubic,odbor dopravy
Úřad městského obvodu Pardubice I – Statutární město Pardubice,Městský obvod Pardubice I,U Divadla 828 <,>
Pardubice
<br>
<br>
V e ř e j n á v y h l á š k a
<br>
<br> Oznámení o návrhu opatření obecné povahy a výzva k uplatnění
připomínek nebo námitek
<br>
<br> Magistrát města Pardubic,odbor dopravy,správní orgán oprávněný ke stanovení místní úpravy provozu na
pozemních komunikacích podle ustanovení § 77 odst.1 písmeno c) zákona č.361/2000 Sb <.>,o provozu na
pozemních komunikacích,ve znění pozdějších předpisů,dále jen „zákon o provozu na pozemních komunikacích“ <,>
podle § 171 zákona č.500/2004 Sb <.>,správní řád,ve znění pozdějších předpisů,dále jen „správní řád“,ve smyslu
§ 77 odst.5 zákona o provozu na pozemních komunikacích
<br>
oznamuje zahájení řízení o
<br>
<br> stanovení místní úpravy provozu na pozemních komunikacích
<br>
Návrh opatření obecné povahy spočívá v doplnění dopravního značení.Jedná se o označení změny místní úpravy
provozu v úseku Štrossova - Na Drážce v ulici Dašická v Pardubicích <.>
Navrhuje se změnit dopravní značení takto:
snést dz č.IP20a v úseku Štrossova - Wintrova
doplnit V20,V14,V1a,V2b (1,0/1,0/0,125),(1,5/1,5/0,25),V4,V7a,V9a dle předložených podkladů
Správní orgán návrh projednal s Policií České republiky,dotčeným orgánem podle § 77 odst.2 písm.b) zákona o
provozu na pozemních komunikacích <.>
Podle § 172 odst.1 správního řádu správní orgán
<br>
v y z ý v á
<br> dotčené osoby,aby k návrhu opatření ve lhůtě 30 dnů ode dne zveřejnění podávaly u správního orgánu písemné
odůvodněné připomínky nebo námitky,a vlastníky nemovitostí,jejichž práva,povinnosti nebo zájmy související
s výkonem vlastnického práva mohou být opatřením obecné povahy přímo dotčeny,aby podali proti návrhu
opatření písemné odůvodněné námitky v zákonné lhůtě do 30 dnů ode dne jeho zveřejnění <.>
<br>
<br>
<br> Strana 2 (celkem 2)
<br>
<br>
Poučení:
Podle ustanovení § 172 správního řádu mohou opatřením dotčené osoby a dotčení vlastníci nemovitostí podávat
připomínky nebo námitky k jeho návrhu,resp.v případě vlastníků nemovitostí písemné odůvodněné námitky <.>
Vlastníkům k tomu správní řád určuje lhůtu 30 dnů.Vzhledem k tomu,že dotčeným osobám na rozdíl od
dotčených vlastníků nemovitostí nestanoví lhůtu k podání připomínek nebo námitek,určil tuto lhůtu správní
orgán,a to v totožné délce 30 dnů ode dne zveřejnění.Dnem zveřejnění je poslední den lhůty určené pro vyvěšení
na úřední desce.K později uplatněným námitkám nebo připomínkám se nepřihlíží a zmeškání úkonu nelze
prominout <.>
<br>
Ing.XXXXX XXXXX „otisk úředního razítka“
referent odboru dopravy
<br>
<br> Tato veřejná vyhláška musí být vyvěšena nejméně po dobu 15-ti dnů na úřední desce Magistrátu města Pardubic a
na úřední desce Městského obvodu Pardubice I <.>
Vývěsní lhůta začíná den následující po dni vyvěšení,sejmutí vyhlášky je možné následující pracovní den po
posledním dni vývěsní lhůty.Poslední den této lhůty je dnem doručení <.>
Po uplynutí lhůty vraťte potvrzenou veřejnou vyhlášku Magistrátu města Pardubic odboru dopravy,oddělení
speciálního stavebního úřadu a dopravy,zpět <.>
<br>
vyvěšeno dne: 9.5.2018.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.> sejmuto dne: 9.5.2018.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.> <.>
<br>
Razítko,podpis orgánu,který potvrzuje vyvěšení a sejmutí oznámení <.>
<br>
Zveřejněno způsobem umožňujícím dálkový přístup dne:.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.> <.>
<br> Razítko,podpis orgánu,který potvrzuje předepsané vyvěšení a sejmutí tohoto oznámení a jeho zveřejnění
způsobem umožňujícím dálkový přístup:
<br>
<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>

4_CYKLOPRUHY Dasicka_final [PDF, 3,81 MB]

0,5
0
<br> S
<br> c
<br> h
<br> w
<br> a
<br> r
<br> z
<br> o
<br> v
<br> o
<br>
<br> n
<br> á
<br> m
<br> ě
<br> s
<br> t
<br> í
<br> P
<br> <.>
<br> M
<br> a
<br> r
<br> i
<br> e
<br> W
<br> i
<br> n
<br> t
<br> r
<br> o
<br> v
<br> a
<br>
<br> I
<br> D
<br> a
<br> š
<br> i
c
<br> k
<br> á
<br> Dašická
<br> K
<br> o
<br> t
<br> k
<br> o
<br> v
<br> a
<br> V 2b (3/1,5/0
<,> 125)
<br> V 14
<br> V 14
<br> V 14
<br> V 14
<br> V 2b (1/1/0,1
25)
<br> V 2b (1/1/0,1
25)
<br> V 2b (1/1/0,125)
<br> V 14
<br> V 14
V 14 V 14
<br> V 14 V 14
<br> V 4 (0,25)
<br> V 14V 14
V 14
<br> V 14
<br> V 14 V 2b (3/1,5/0,125)
<br> V 2b (1/1/0,125)
<br> V 2b (1/1/0,125)
<br> V 14 V 14 V 14 V 14
V 14
<br> V 14 V 14 V 14 V 14
V 14
<br> V 14V 14
<br> V 14V 14V 14V 14
<br> V 2b (1,5/1,5/0,125)
<br> V 2b (1/1/0,125)
<br> V 2b (1,5/1,5/0,25)
<br> V 4 (0,25)
<br> V 14
V 14
<br> V 14
<br> V 14
<br> V 14
<br> V 2b (1,5/1,5/0,25)
<br> V 13a
přesunout
pod P2
<br> V 2b (
1/1/0,1
<br> 25)
<br> V 2b (
1/1/0,1
<br> 25)
<br> V 2b (
1,5/1,5
<br> /0,125
)
<br> V 14
<br> V 14
<br> I
S
<br> 9
c
<br> V 2b (
1,5/1,5
<br> /0,25)
<br> V 2b
(1,5
<br> /1,5/0
<,> 25)
<br> V 2b
(1,5/1
<br>,5/0,2
5)
<br> V 14
<br> V 14
<br> V 2b (3,0/1,5/0,125)
<br> 1,5
0
<br> 3,0
0
<br> 3,0
0
<br> 1,5
0
<br> 6,50
<br> 0,50
<br> 1,5
0
<br> 3,0
0
<br> 3,0
0
<br> 1,5
0
<br> 1,5
3
<br> 3,0
0
<br> 3,0
0
<br> 1,5
0
<br> 9,00
<br> V
<br> S
<br> S
<br> Z
<br> J
<br> Z
<br> S
<br> V
<br> J
<br> V
<br> J
<br> Z
<br> V 1a (
0,125
<br> )
<br> C
7
<br> a
<br> V
J
E
<br> Z
D
<br>
P
<br> O
V
<br> O
L
E
<br> N
E
<br> 1
3
<br> C
7
<br> a
<br> V
J
E
<br> Z
D
<br>
P
<br> O
V
<br> O
L
E
<br> N
E
<br> 1
3
<br> C
<br> 7
<br> a
<br> V
<br> J
E
<br> Z
<br> D
<br>
P
<br> O
<br> V
<br> O
<br> L
<br> E
<br> N
<br> E
<br> 1
<br> 3
<br> C
<br> 7
<br> a
<br> V
<br> J
<br> E
<br> Z
<br> D
<br>
<br> P
<br> O
<br> V
<br> O
<br> L
<br> E
<br> N
<br> E
<br> 1
<br> 3
<br> C
7
<br> a
<br> V
J
E
<br> Z
D
<br>
P
<br> O
V
<br> O
L
E
<br> N
E
<br> 1
3
<br> C
7
<br> a
<br> V
J
E
<br> Z
D
<br>
P
<br> O
V
<br> O
L
E
<br> N
E
<br> 1
3
<br> C
7
<br> a
<br> V
J
E
<br> Z
D
<br>
P
<br> O
V
<br> O
L
E
<br> N
E
<br> 1
3
<br> C
7
<br> a
<br> V
J
E
<br> Z
D
<br>
P
<br> O
V
<br> O
L
E
<br> N
E
<br> 1
3
<br> C
7
b
<br> V
J
E
<br> Z
D
<br>
P
<br> O
V
<br> O
L
E
<br> N
E
<br> 1
3
<br> C
7
b
<br> V
J
E
<br> Z
D
<br>
P
<br> O
V
<br> O
L
E
<br> N
E
<br> 1
3
<br> C
7
<br> b
<br> V
J
E
<br> Z
D
<br>
P
<br> O
V
<br> O
L
E
<br> N
E
<br> 1
3
<br> C
7
<br> b
<br> V
J
E
<br> Z
D
<br>
P
<br> O
V
<br> O
L
E
<br> N
E
<br> 1
3
<br> C
7
b
<br> V
J
E
<br> Z
D
<br>
P
<br> O
V
<br> O
L
E
<br> N
E
<br> 1
3
<br> C
7
b
<br> V
J
E
<br> Z
D
<br>
P
<br> O
V
<br> O
L
E
<br> N
E
<br> 1
3
<br> C
<br> 7
<br> b
<br> V
<br> J
E
<br> Z
<br> D
<br>
P
<br> O
<br> V
<br> O
<br> L
<br> E
<br> N
<br> E
<br> 1
<br> 3
<br> C
<br> 7
<br> b
<br> V
<br> J
<br> E
<br> Z
<br> D
<br>
<br> P
<br> O
<br> V
<br> O
<br> L
<br> E
<br> N
<br> E
<br> 1
<br> 3
<br> Z11gZ11gZ11gZ11g Z11gZ11gZ11gZ11gZ11gZ11g
<br> 0,50
<br> 0,50
<br> 1,5
1
<br> 1,50
3,45
<br> 3,46
1,50
<br> Vysazené obrubníkové plochy demontovány
úprava bezbariérových prvků přechodu
<br> Vysazené obrubníkové plochy demontovány
úprava bezbariérových prvků přechodu
<br> provedena úprava průběhu obruby
podél souběhu s vozovkou
<br> Sloupky
provedena výměna stáv.sloupků
<br> za odlišné Z11g
<br> V 2b (1
/1/0,12
<br> 5)
<br> V 2b (1
/1/0,12
<br> 5)
<br> V 2b (1/1/0,125)
<br> V 2b (1/1/0,125)
<br> V 14
<br> V 14
<br> V 14
<br> V 14
<br> V 14
<br> 9,0
0
<br> 13,27
<br> 2,18
<br> 2,3
9
<br> R6,00
<br> 2,10
<br> 0,50
<br> 0,5
0
<br> 33,50 16,54
<br> 0,50
<br> 4,15
<br> 0,50
<br> 54,00
<br> 0,5
0
<br> 24,66
<br> »
2
<br> 5
<.> 3
<br> 6
<br> » 5
4.6
<br> 5
<br> V 14
<br> V 14
<br> V 14
<br> V 14
<br> V 14
<br> V 14
<br> V 14
<br> V 14
<br> V 14
<br> V 14
<br> V 2b (1/1/0,12
5)
<br> V 2b (1,5/1,5
/0,125)
<br> V 2b (1/1/0,1
25)
<br> V 2b (1,5/1,5/
0,25)
<br> V 2b (1,5/1,5/
0,25)
<br> V 14 V 14
V 14
<br> V 14
<br> V 14
<br> V 14V 14
V 14
<br> V 14
<br> V 14
<br> V 1a (0,12
5)
<br> V 2b (1/1/0
<,> 125)
<br> V 2b (1/1/0
<,> 125)
<br> V 2b (3/1,5/0,125
)
<br> V 1a (0,125)
<br> V 2b (3/1,5/0,125
)
<br> V 14
<br> V 14
V 14 V 14 V 14 V 14
<br> V 14V 14V 14V 14V 14 V 14
<br> V 2b (1/1/0,125)
<br> V 2b (1,5/1,5/0,125)
<br> V 2b (1/1/0,125)
<br> V 2b (1,5/1,5/0,25)
<br> V 2b (1,5/1,5/0,25)
<br> V 2b (1/1/0,125)
<br> V 1a (0,125)
<br> V 2b (1/1/0,125)
<br> V 14 V 14 V 14
<br> V 14V 14V 14
<br> V 14
<br> V 14 V 14
<br> V 14
<br> V 14
<br> V 14
<br> V 14
<br> V 14
V 14
<br> V 14 V 14
V 20
<br> V 20
<br> V 5 (0,5)
<br> V 9a
<br> V 9a
<br> V 9a V 9a
<br> V 9a
<br> V 9a
<br> V 1a (0,125)
<br> V 1a (0,125)
<br> V 2b (1,5/1,5
/0,25)
<br> V 2b (1/1/0,125)
<br> V 2b (1/1/0,125)
<br> V 2b (3/1,5/0,125)
<br> V 1a (0,125)
<br> V 2b (
1/1/0 <,>
<br> 125)
<br> ŘEŠENÍ V PROSTORU KŘIŽOVATKY
PŘEVZATO Z PROJEKTU OD AMOK
<br> V 9a1
<,> 01
<br> V 13
<br> V 1a (0,125)
V 1a (0,125)
<br> obnova stávajícího přechodu
<br> délka 9,0 m,šířka 4,0 m
<br> doplněn vodíc...

Načteno

edesky.cz/d/1922528

Meta

Veřejná vyhláška  


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Chcete vědět víc?

Další dokumenty od Město Pardubice
11. 09. 2025
11. 09. 2025
10. 09. 2025
10. 09. 2025
10. 09. 2025
  ...a další
Více dokumentů od Město Pardubice      Zasílat nové dokumenty emailem      Napište portálu edesky.cz