Mag.hl.m. Praha - kontrolor-právník / kontrolorka-právnička v odboru kontrolních činností PER-6583/2018

Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Mag.hl.m. Praha.


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

kontrolor-právník / kontrolorka-právnička v odboru kontrolních činností PER-6583/2018

OZNÁMENÍ O VYHLÁŠENÍ VÝBĚROVÉHO ŘÍZENÍ
<br> Hlavní město Praha - Magistrát hlavního města Prahy
<br> zastoupené ředitelkou Magistrátu hlavního města Prahy
<br>
<br> v souladu s § 7 zákona č.312/2002 Sb <.>,o úřednících územních samosprávných celků a o změně
<br> některých zákonů,ve znění pozdějších předpisů (dále jen “zákon o úřednících“),vyhlašuje dne
<br> 9.května 2018 výběrové řízení na obsazení pracovního místa úředníka/úřednice
<br>
<br> kontrolor – právník / kontrolorka - právnička
<br> v odboru kontrolních činností Magistrátu hlavního města Prahy
<br> (kód 1506)
<br>
<br> Sjednaný druh práce: kontrolor – metodik / kontrolorka - metodička,s místem výkonu práce
<br> Praha,v platové třídě1) 12
<br>
<br> Pracovní poměr bude sjednán na dobu neurčitou
<br> Plný pracovní úvazek <.>
<br> Předpokládaný nástup: dle dohody <.>
<br>
<br> Náplň práce
<br> Vyhodnocování funkčnosti a účinnosti kontrolního systému hlavního města Prahy <.>
<br> Metodické usměrňování kontrolní činnosti hlavního města Prahy <.>
<br> Řešení právních otázek spojených s metodikou kontrol,přezkoumávání hospodaření a
<br> finančních kontrol v rámci hlavního města Prahy,s výkonem svěřených samosprávných činností
<br> a přenesené působnosti na úseku analýzy kontrolních činností <.>
<br> Podíl na zpracování návrhů střednědobých a ročních plánů kontrol a přezkoumávání
<br> hospodaření a finančních kontrol městských částí hlavního města Prahy a organizací zřízených
<br> hlavním městem Prahou a hodnocení jejich plnění <.>
<br> Podíl na zpracování ročních plánů veřejnosprávních finančních kontrol prováděných odborem <.>
<br> Podíl na provádění metodických dohlídek na městských částech a v organizacích zřízených hl
<br> městem Prahou <.>
<br> Zpracovávání návrhů koncepčních materiálů zaměřených na vnitřní kontrolní systém <.>
<br> Koordinace metodické spolupráce s odbory Magistrátu hlavního města Prahy,úřady městských
<br> částí a Zpracovávání návrhů vyhlášek,směrnic,pravidel a nařízení orgánů hlavního města
<br> Prahy,včetně zpracovávání metodických pokynů a pracovních postupů k zabezpečení
<br> jednotného systému a forem provádění kontrol a přezkoumávání hospodaření a finančních
<br> kontrol městských částí a organizací <.>
<br> Podíl na zpracování ročních zpráv o výsledcích finančních kontrol <.>
<br> Provádění úkonů v řízení o přestupcích,projednávání přestupků a rozhodování o nich <.>
<br> Vedení evidence soudních sporů <.>
<br>
<br>
<br>
<br>
HLAVNÍ MĚSTO PRAHA
<br> MAGISTRÁT HLAVNÍHO MĚSTA PRAHY
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br> Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka/úřednice podle § 4 zákona o
<br> úřednících:
<br> a) fyzická osoba,která dosáhla věku 18 let
<br> b) občan České republiky nebo cizí státní občan s trvalým pobytem v České republice,který
<br> ovládá český jazyk
<br> c) způsobilost k právním úkonům
<br> d) bezúhonnost2) <.>
<br>
<br> Požadované vzdělání
<br>  vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu v oboru právo na vysoké škole
<br> v České republice 3)
<br> Požadované znalosti
<br>  znalost související legislativy,zejména znalost
<br>  zákona č.134/2016 Sb <.>,o zadávání veřejných zakázek,v platném znění
<br>  zákona č.500/2004 Sb <.>,správní řád,v platém znění
<br>  zákona č.255/2012 Sb <.>,o kontrole,v platném znění
<br>  zákona č.250/2001 Sb <.>,o finanční kontrole ve veřejné správě a o změně
některých zákonů,v platném znění
<br>  zákona č.131/2000 Sb <.>,o hl.m.Praze,v platném znění
<br>  zákona č.312/2002 Sb <.>,o úřednících územních samosprávných celků,v platném
znění
<br>  uživatelská znalost práce na PC (MS Office,Internet)
<br>
Osobnostní předpoklady
<br>  komunikační dovednosti,dobré vyjadřovací schopnosti v mluveném i písemném projevu
<br>  samostatnost
<br>  pečlivost a zodpovědný přístup k plnění úkolů
<br>
Vítána
<br>
<br>  úspěšně složená zkouška podle vyhlášky č.512/2002 Sb <.>,o zvláštní odborné způsobilosti
úředníků územních samosprávných celků,pro výkon správní činnosti při finančním
<br> hospodaření územních samosprávných celků a jeho přezkumu (povinnost složit zkoušku
<br> do 18 měsíců od uzavření pracovního poměru,případně předložit doklad o uznání
<br> rovnocennosti vzdělání4)
<br> Nabízíme
<br>  stabilní zázemí úřadu územní samosprávy s pracovištěm v centru Prahy
<br>  pružnou pracovní dobu
<br>  osobní příplatek po zkušební době
<br>  podporu profesního i osobního rozvoje,systém dalšího vzdělávání,možnost programu
<br> mentoringu a koučinku
<br>  5 týdnů dovolené,3 dny zdravotního volna (sick days)
<br>  příspěvek na stravování formou stravenek
<br>  příspěvek na penzijní připojištění,příspěvek na kulturní a sportovní vyžití a řadu
<br> dalších zajímavých zaměstnaneckých výhod
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
Způsob podání přihlášky do výběrového řízení
<br>
<br> Uchazeč/uchazečka podává přihlášku5) k výběrovému řízení,jejíž náležitosti podle § 7 odst.4
<br> zákona o úřednících,jsou:
<br>  jméno,příjmení,titul <,>
<br>  datum a místo narození <,>
<br>...

Načteno

edesky.cz/d/1918667

Meta

Nabídka zaměstnání  


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Chcete vědět víc?

Více dokumentů od Mag.hl.m. Praha      Zasílat nové dokumenty emailem      Napište portálu edesky.cz