Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Město Český Brod.
Městský úřad Český Brod
Odbor dopravy a obecní živnostenský úřad
náměstí Husovo 70 | 282 01 | Český Brod
Č.j.: MUCB21127/2015/OD/Ka
Č.j.: SPIS MUCB 20298/2015
Oprávněná úřední osoba: Katrnoška
Tel.: 321 612 196
Fax: 321 612 203
<br> V Českém Brodě dne 30.7.2015
<br> VEŘEJNÁ VYHLÁŠKA
OZNÁMENÍ O ZAHÁJENÍ ŘÍZENÍ
Městský úřad Český Brod,odbor dopravy a obecní živnostenský úřad jako věcně a
místně příslušný silniční správní úřad ve věcech místních a veřejně přístupných
účelových komunikací podle § 40 odst.4 písm.a) zákona č.13/1997 Sb <.>,o
pozemních komunikacích,ve znění pozdějších předpisů (dále jen „zákon o
pozemních komunikacích“),Obdržel dne 21.7.2015 žádost Obce Klučov,IČ
00235431,Klučov 114,Český Brod,282 01 o omezení přístupu na veřejně
přístupnou komunikaci p.p.č.480/1 v k.ú.Klučov dle § 7 odst.1 zákona o pozemních
komunikacích spočívající v umístění uzamykatelné závory a osazení dopravního
značení č.B1 (zákaz vjezdu všech vozidel) s dodatkovou tabulkou č.E13 text „Mimo
dopravní obsluhy a zemědělské techniky“) a vydání souhlasu s místní úpravou
provozu na veřejně přístupné účelové komunikaci dle § 77 odst.2 zákona č <.>
361/2000 Sb <.>,o provozu na pozemních komunikacích <.>
Uvedeným dnem bylo zahájeno společné řízení dle § 140 odst.1 zákona č.500/2004
Sb <.>,správní řád,ve znění pozdějších předpisů,(dále jen správní řád) <.>
Podle ustanovení § 47 odst.1 správního řádu silniční správní úřad
<br> oznamuje
všem známým účastníkům řízení zahájení společného řízení ve výše uvedené věci <,>
které je vedeno dle ustanovení § 7 odst.1 zákona č.13/1997 Sb.o pozemních
komunikacích a dle § 77 odst.2 zákona č.361/2000 Sb.o provozu na pozemních
komunikacích.Podle ustanovení § 38 správního řádu máte možnost jako účastník
řízení nahlížet do spisu.Podle § 36 odst.1 správního řádu mohou účastníci
předmětného správního řízení činit své návrhy.Odbor dopravy a OŽÚ MěÚ Český
Brod dává účastníkovi možnost dle § 36 odst.3 správního řádu vyjádřit se ve lhůtě
do 10 dnů ode dne doručení tohoto oznámení k podkladům rozhodnutí.Účastníci
řízení mohou nahlížet do podkladů rozhodnutí (Městský úřad Český Brod,odbor
dopravy a OŽÚ,úřední dny: Po a St 8 – 17 hod) <.>
<br> -2Poučení:
Účastníci jsou oprávněni navrhovat důkazy a činit jiné návrhy po celou dobu řízení až
do vydání rozhodnutí.Účastníci mají právo vyjádřit v řízení své stanovisko.Účastníci
se mohou před vydáním rozhodnutí vyjádřit k podkladům rozhodnutí,popřípadě
navrhnout jeho doplnění <.>
Nechá-li se některý z účastníků zastupovat,předloží jeho zástupce písemnou plnou
moc <.>
<br> otisk úředního razítka
<br> XXXX XXXXXXXXX
oprávněná úřední osoba
<br> Obdrží:
Účastník řízení:
Obec Klučov,Klučov 114,Český Brod,282 010
Dotčený orgán státní správy:
Policie ČR,KŘ Policie Stř.kraje,DI XXXXX,Václavská XX,Kolín,XXX XX
<br> Toto oznámení musí být vyvěšeno na úřední desce Městského úřadu Český Brod a
Obce Klučov po dobu 15 dnů <.>
<br> Vyvěšeno dne ……………………………
Sejmuto dne ………………….<.>
Podpis a razítko orgánu,který potvrzuje vyvěšení a sejmutí oznámení:
Načteno
Meta
Veřejná vyhláška
Další dokumenty od Město Český Brod | ||
---|---|---|
21. 11. 2024 | Uzavření vodoprávního úřadu | |
08. 11. 2024 | 24. jednání rady města | |
30. 10. 2024 | Fyzioterapeut/ka domova ANNA | |
29. 10. 2024 | Referent odboru vnitřních věcí | |
25. 10. 2024 | Referent odboru vnitřních věcí | |
...a další |