Mag.hl.m. Praha - OCP-6015/2015 EIA - stanovisko k záměru Tramvajová trať Divoká Šárka - Dědinská, Praha 6

Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Mag.hl.m. Praha.


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

OCP-6015/2015 EIA - stanovisko k záměru Tramvajová trať Divoká Šárka - Dědinská, Praha 6

HLAVNÍ MĚSTO P RAHA
MAGISTRÁT HLAVNÍHO MĚSTA P RAHY
ODBOR OCHRANY P ROSTŘEDÍ
<br> SZn <.>
S-MHMP-834253/2013
Č.j <.>
MHMP-834253/2013/OCP/VI/876-8/Nov
<br> Vyřizuje/ telefon
Datum
Ing.XXXXX XXXXXXXX XXXXXXXXX XX.XX.XXXX
<br> Závazné stanovisko k posouzení vlivů provedení záměru na životní
prostředí
Odbor ochrany prostředí Magistrátu hlavního města Prahy (dále též OCP MHMP),který
byl zřízen s účinností od 1.4.2015 na základě bodů I.36,I.37,I.38,I.39,I.40 a I.41 usnesení
Rady hlavního města Prahy č.528 ze dne 17.3.2015 a do kterého byla ze současně zrušeného
odboru životního prostředí Magistrátu hlavního města Prahy (dále též OZP MHMP) převedena
mimo jiné i předmětná působnost jako příslušný úřad podle § 22 písm.a) zákona č.100/2001
Sb <.>,o posuzování vlivů na životní prostředí a o změně některých souvisejících zákonů (zákon
o posuzování vlivů na životní prostředí),ve znění pozdějších změn (dále jen zákon),podle § 9a
odst.1 až 3 zákona vydává
souhlasné stanovisko k záměru „Tramvajová trať XXXXXX XXXXX - Dědinská,Praha X“ <.>
I.Povinné údaje
1.Název záměru
Tramvajová trať XXXXXX XXXXX - Dědinská,Praha X
X.Kapacita (rozsah) záměru
Záměrem je výstavba nové dvoukolejné tramvajové trati o délce cca 2 100 m (od km 5,200
do km 7,070,kde bude navazovat nová tramvajová smyčka) a rekonstrukce tramvajové trati
o délce cca 270 m (od km 4,934 do km 5,200) <.>
<br> Sídlo: M ariáns ké nám.2,110 0 P raha 1
P racoviš t ě: J ungmannov a 35/29,110 00 P raha 1
Informační linka M H M P : 12 444,fax: 236 007 074
e-mail: ocp @p raha.eu; ID D S: 48ia97h
<br> Nová tramvajová trať začíná v ulici Evropská za vjezdovou výhybkou do smyčky XXXXXX XXXXX <,>
pokračuje ulicí Vlastina a dále podél ulice Drnovská a končí jednokolejným obratištěm s jednou
předjízdnou kolejí u křižovatky ulic Drnovská a Dědinská <.>
Rekonstrukce tramvajové trati v ulici Evropská začíná od křižovatky ulic Evropská
a Za Vokovickou vozovnou a končí za vjezdovou výhybkou do smyčky XXXXXX XXXXX <.>
Součástí záměru je i realizace související infrastruktury <.>
Na trati je pět párů zastávek s pracovními názvy XXXXXX XXXXX,Vlastina,Sídliště Na Dědině <,>
Ciolkovského a Dědinská.Délka zastávek XXXXXX XXXXX a Dědinská je XX m,délka ostatních
zastávek je 35 m <.>
Záměr je navrhován v jedné variantě prostorového uspořádání tramvajové trati a dvou variantách
výhledového dopravního řešení v okolních ulicích.Varianta 1 počítá s přerušením individuální
automobilové dopravy v ul.Vlastina,se zřízením nové světelně řízené křižovatky ulic U Silnice
x Evropská a nové křižovatky ulic Radistů x Evropská.Ve variantě 2 je křižovatka Evropská
x U Silnice (Navigátorů) redukována na odbočení z ulic U Silnice a Navigátorů do ulice
Evropská pouze ve směru do centra,ulice Vlastina má být ve směru od centra průjezdná
bez omezení,nové propojení Evropská x Radistů není uvažováno.V obou variantách pak
dochází ke změnám dopravního režimu na dalších komunikacích <.>
3.Zařazení záměru dle přílohy č.1
Záměr naplňuje ust.§ 4 odst.1 písm.c) zákona,a to ve vztahu k bodu 9.3 kategorie II přílohy
č.1 k zákonu (Tramvajové,podzemní nebo speciální dráhy včetně lanovek) <.>
4.Umístění záměru
kraj:
obec:
městská část:
katastrální území:
<br> Hlavní město Praha
hlavní město Praha
Praha 6
Liboc,Ruzyně,Veleslavín,Vokovice
<br> 5.Obchodní firma oznamovatele
Dopravní podnik hl.m.Prahy,akciová společnost
6.IČ oznamovatele
00005886
7.Sídlo (bydliště) oznamovatele
Sokolovská 217/42,190 22 Praha 9
<br> č.j.M HMP-834253/2013/OCP/VI/876-8/Nov
<br> strana 2
<br> 8.Podmínky pro fázi přípravy záměru,realizace (výstavby) záměru,provozu záměru,popřípadě
podmínky pro fázi ukončení provozu záměru za účelem prevence,vyloučení,snížení,popřípadě
kompenzace nepříznivých vlivů záměru na životní prostředí včetně povinností a podmínek
pro sledování a rozbor vlivů na životní prostředí
a) podmínky pro fázi přípravy
-
<br> pro územní řízení
<br> 1 <.>
<br> V rámci další přípravy záměru iniciovat řešení náhrady úbytku parkovacích stání
v zájmovém území v předstihu před výstavbou tramvajové trati tak,aby nová tramvajová
trať nebyla příčinou snížení počtu parkovacích stání po jejím zprovoznění <.>
<br> 2 <.>
<br> Prověřit nezbytnost zásahů do zeleně s cílem zachovat maximální množství stávajících
dřevin,resp.omezit kácení dřevin pouze na nezbytně nutnou míru,zejména v případě
hodnotných dřevin.Vytipovat stromy,které jsou v kolizi se stavbou a které bude možné
přesadit na vhodná místa,přednostně co nejblíže lokality,kde rostou nyní <.>
Aktualizovaný rozsah kácení dřevin stanovit s ohledem na požadavky hlavního města
Prahy a městské části Praha 6 <.>
<br> 3 <.>
<br> Ve vztahu k požadavku na omezení kácení dřevin pouze na nezbytně nutnou míru
upřesnit rozsah ochrany jednotlivých stromů v etapě výstavby (v souladu s ČSN 83 9061
Technologie vegetačních úprav v krajině - Ochrana stromů,porostů a vegetačních ploch
při stavebních pracích) <.>
<br> 4 <.>
<br> Orientovat se na maximální kompenzaci kácené zeleně,precizovat a konkretizovat
rozsah s...

Načteno

edesky.cz/d/191123

Meta

Územní plánování   EIA  


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Chcete vědět víc?

Více dokumentů od Mag.hl.m. Praha      Zasílat nové dokumenty emailem      Napište portálu edesky.cz