Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Mag.hl.m. Praha.
OZNÁMENÍ O VYHLÁŠENÍ VÝBĚROVÉHO ŘÍZENÍ
<br>
<br>
Hlavní město Praha - Magistrát hlavního města Prahy
<br> zastoupené ředitelkou Magistrátu hlavního města Prahy
<br>
<br> v souladu s § 7 zákona č.312/2002 Sb <.>,o úřednících územních samosprávných celků a o
<br> změně některých zákonů,ve znění pozdějších předpisů (dále jen “zákon o úřednících“) <,>
<br> vyhlašuje dne 3.května 2018 výběrové řízení na obsazení pracovního místa úředníka/úřednice
<br>
<br>
<br> referent / referentka financování investiční výstavby – zúčtovací styk
<br> v odboru strategických investic Magistrátu hlavního města Prahy
<br> (kód 1387)
<br>
<br> Sjednaný druh práce: referent / referentka financování investiční výstavby – zúčtovací styk <,>
<br> s místem výkonu práce Praha,v platové třídě1) 10
<br>
<br> Pracovní poměr bude sjednán na dobu neurčitou
<br> Plný pracovní úvazek <.>
<br> Předpokládaný nástup: dle dohody <.>
<br>
<br>
<br> Náplň práce
<br> Zpracovávání rozpočtů a plánů nákladů na přípravné,průzkumové,projektové a stavební
<br> práce <.>
<br> Průběžná kontrola čerpání finančních prostředků z rozpočtu <.>
<br> Zajištění zpracování návrhu rozpočtu kapitálových výdajů odboru <.>
<br> Výkon činností v oblasti financování investiční výstavby odboru <.>
<br> Zabezpečování otevření samostatných účtů a podmínek pro zahájení financování konkrétní
<br> stavby,na které jsou poskytovány dotace na investiční výstavbu.Zodpovědnost za správné
<br> provedení všech finančních operací u příslušných peněžních ústavů hrazených z účtů odboru <.>
<br> Zajišťování finanční kontroly v rámci vnitřního kontrolního systému podle zákona o finanční
<br> kontrole <.>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br> HLAVNÍ MĚSTO PRAHA
<br> MAGISTRÁT HLAVNÍHO MĚSTA PRAHY
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br> Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka/úřednice podle § 4 zákona o
<br> úřednících:
<br> a) fyzická osoba,která dosáhla věku 18 let
<br> b) občan České republiky nebo cizí státní občan s trvalým pobytem v České republice,který
<br> ovládá český jazyk
<br> c) způsobilost k právním úkonům
<br> d) bezúhonnost2) <.>
<br>
Požadované vzdělání
<br>
<br> vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu nebo vyšší odborné
vzdělání
<br>
<br> Požadované znalosti
<br>
<br> orientace v oblastech souvisejících s financováním investiční výstavby (daňové
doklady - faktury,proces financování staveb dle smluvních dokumentů - smlouvy <,>
<br> objednávky,práce s rozpočtem)
<br> znalost práce na PC (MS Office,Internet)
<br>
<br>
Osobnostní předpoklady
<br> dobré komunikační schopnosti,dobré vyjadřovací schopnosti v písemném i
mluveném projevu
<br> samostatné rozhodování a řešení problémů
<br> zodpovědnost,pečlivost a přesnost
<br>
Nabízíme
<br> stabilní zázemí úřadu územní samosprávy s pracovištěm v centru Prahy
<br> pružnou pracovní dobu
<br> osobní příplatek po zkušební době
<br> podporu profesního i osobního rozvoje,systém dalšího vzdělávání,možnost
<br> programu mentoringu a koučinku
<br> 5 týdnů dovolené
<br> 3 dny zdravotního volna (sick days)
<br> zařízení péče o děti zaměstnanců – dětská skupina
<br> příspěvek na stravování formou stravenek
<br> příspěvek na penzijní připojištění,příspěvek na kulturní a sportovní vyžití a řadu
<br> dalších zajímavých zaměstnaneckých výhod
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
Způsob podání přihlášky do výběrového řízení
<br>
<br> Uchazeč/uchazečka podává přihlášku3) k výběrovému řízení,jejíž náležitosti podle § 7 odst.4
<br> zákona o úřednících,jsou:
<br> jméno,příjmení,titul <,>
<br> datum a místo narození <,>
<br> státní příslušnost <,>
<br> místo trvalého pobytu <,>
<br> číslo občanského průkazu (číslo dokladu o povolení k pobytu,jde-li o cizího státního
občana) <,>
<br> datum a podpis <.>
Formulář přihlášky naleznete níže <.>
<br>
<br> K přihlášce je podle § 7 odst.5 zákona o úřednících,nutno připojit:
<br> 1.životopis,ve kterém budou strukturovaně uvedeny údaje o dosavadních zaměstnáních <,>
odborných znalostech a dovednostech,včetně znalostí týkajících se správního řízení <,>
<br> 2.výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce (originál nebo ověřenou kopii),u
cizích státních občanů též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským
<br> státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává,doloží se bezúhonnost čestným
<br> prohlášením <,>
<br> 3.ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání <.>
<br>
<br>
<br>
Přihlášku s požadovanými doklady je nutno doručit v uzavřené obálce tak,aby ji vyhlašovatel
<br> obdržel nejpozději dne 25.května 2018 v podatelně Magistrátu hlavního města Prahy <,>
<br> Jungmannova 35/29,111 21 Praha 1 <.>
<br>
<br> Na obálku prosím uveďte:
<br> „NEOTEVÍRAT - výběrové řízení
<br> referent / referentka financování investiční výstavby-zúčtovací styk/OSI /1387/VR80/18-2“
<br> Hlavní město Praha - Magistrát hlavního města Prahy
<br> odbor personální
<br> oddělení sekretariátu a výběrových ří...
Načteno
Meta
Nabídka zaměstnání Rozpočet
Další dokumenty od Mag.hl.m. Praha | ||
---|---|---|
21. 09. 2025 | Korunní, Slezská | |
21. 09. 2025 | Správa služeb HMP - Výzva č. j. SSHMP 29736/2024 k odstranění vozidla (Škoda, RZ: 9AL0873) z pozemní komunikace (Praha 6), ID 18425, ALLAN KHEIL, 130 00 Praha 3 | |
21. 09. 2025 | Dražba povinná Táborská movitý majetek | |
21. 09. 2025 | Správa služeb HMP - Výzva č. j. SSHMP 29731/2024 k odstranění vozidla (Volvo, RZ: 5SN1727) z pozemní komunikace (Praha 13), ID 18379, Michaela Věcovská, 272 01 Kladno | |
21. 09. 2025 | Slánská_oprava zastávky BUS Reinerova | |
...a další |