Ministerstvo dopravy - 06.10.2025 13:20:36 Návrh stanovení místní úpravy provozu na dálnici D35 č. j. MD-52812/2025-940/5 Návrh stanovení místní úpravy provozu na dálnici D35 č. j. MD-52812/2025-940/5 ze dne 6. 10. 2025 v souvislosti s akcí „Dálnice D35 Janov–Opatovec“.

Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Ministerstvo dopravy.


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

priloha-MD-52812_2025-940_5-vykresova-cast-cast-4.pdf
J" ŘEDITCELSTVÍ
<br> <
<br> <
<br> ROAD DESIGN m ji
<br> Číslo značky
<br> D35 JANOV — OPATOVEC D35—16401
<br> Číslo značky
<br> D35 JANOV — OPATOVEC D35—16402
<br> Číslo značky
<br> D35 JANOV — OPATOVEC D35—16403
<br> Číslo značky
<br> D35 JANOV — OPATOVEC D35—20010
<br> Číslo značky
<br> V — OPATOVEC D35—20011
priloha-MD-52812_2025-940_5-vykresova-cast-cast-3-2.pdf
73.4
73.5
<br> 73.6
<br> IS3c
IS3b
IS3a
IS3a
<br> IP19
<br> B16
mE7b
<br> B24a
<br> E9E13
<br> E1
1d
M
<br> IS
17
<br> E11d
<br> M
<br> IS17
<br> IS3c
<br> IS3c
<br> IS3c
<br> IS3b
<br> IS3a
<br> IS21a
<br> STOP
P6
<br> P4
<br> IS3a
<br> IS3c
<br> IS3b
<br> IS9a
<br> P2
<br> IJ7
<br> E7b
<br> m
<br> B16
<br> E8a
<br> IJ7
<br> E7b
<br> P2
<br> E2b
<br> E13
<br> B4
<br> IZ4a
<br> IZ4b
<br> IJ7
E13
<br> IJ14c
E7a
<br> IZ8b
<br> ZÓNA
<br> P2
E3a
<br> IP19
<br> E11d
M
<br> E11c
M
<br> IS9a
<br> IS
3c
<br> STOP
P6
<br> IS21a
<br> 43
SVITAVY
OPATOVEC
<br> 1 OLOMOUC
74
<br> M.TŘEBOVÁ
16
<br> TN
BRNO
<br> 35 E4
42
<br> 43
<br> E461
<br> KLODZKO
<br> 43 LANŠKROUN 21
<br> 35 OLOMOUC 74
<br> 35
<br> HRADEC KRÁL <.>
<br> 74
LITOMYŠL
<br> 17
<br> OPATOVEC
<br> SVITAV
Y
<br> LITOMYŠ
L14
<br> 35
OLOMOU
<br> C
10
<br> M.TŘEBOV
Á
<br> 11
<br> OP
AT
<br> OV
EC
<br> IS3b
<br> IS 9a
bude
<br> zruš
ena
<br> IS21a
<br> IS3a
<br> 1.PO
LO
<br> H
A2.PO
<br> LO
H
<br> A
<br> V4
(0
<br>,1
25
<br> )
<br> V2
b
<br> (1
<,> 5
<br> /1
<,> 5
<br> /0
<,> 2
<br> 5)
<br> V1
a
<br> (0
<,> 1
<br> 25
)
<br> N
AH
<br> R
AD
<br> IT
IS
<br> 17
Z
<br> A
IS
<br> 16
b
<br> nový stav
<br> stávající stav
<br> nový st
av stá
<br> vající s
tav
<br> nový stav
<br> stávající stav
<br> IS21a
<br> 63
5
<br> SVITAVY - LAČNOV1
<br> HR.KRÁLOVÉ
PARDUBICE
<br> 635 OLOMOUC74
MOR.TŘEBOVÁ16
<br> 43
BRNO
<br> 74
SVITAVY
<br> 5
43
<br> LANŠKROUN18
<br> HR.KRÁLOVÉ
PARDUBICE
<br> 43 LANŠKROUN
<br> 635 OLOMOUC
MOR.TŘEBOVÁ
<br> 635
<br> LITOMYŠL
<br> SVITAVY - L
AČNOV1
<br> HR.KRÁLO
VÉ PARDUB
<br> ICE
<br> 635
OLOMOUC
<br> MOR.TŘEBOV
Á
<br> 43
BRNO S
<br> VITAVY
<br> 635LITOM
YŠL
<br> OPATOVEC
1
<br> OPATOVEC
<br> 4,3 M
IM
<br> O
DOPRAVNÍ
OBSLUHY
<br> 4033
<br> 4,3
<br> MIMO
DOPRAVNÍ
<br> OBSLUHY
<br> SVITAVY
<br> SVITAVY
<br> CNG
<br> 150 m
<br> 4033
<br> 4033
<br> 4033
<br> IS
16
<br> b
<br> IS16b
<br> IS
16
<br> b
<br> IS4c
<br> IS1a
<br> IS3a
<br> IS3a
IS3a
<br> IS4a
<br> IS1b
<br> IS1c
<br> IS3b
IS3b
<br> IS3c
<br> IS3c
<br>...
priloha-MD-52812_2025-940_5-vykresova-cast-cast-3-1.pdf
70.2
70.3
<br> 70.4
70.5
<br> 70.6 70.7
70.8 70.9 71.0 71.1 71.2
<br> 71.3
71.4
<br> 71.5
71.6
<br> 71.7
71.8 71.9 72.0 72.1 72
<br>.2
72.3
<br> 72.4
72.5
<br> 0.0 0.1
<br> 0.2
<br> 0.3
<br> 0.4
<br> 0.5
<br> 0.6
R
<br> M
1
<br> IZ4a
<br> IZ4
b
<br> IJ13
<br> IP4b B
2
<br> P6
STOP
<br> B2
4b
<br> IS21a
IS19b
<br> IS19a
<br> V4 (0
<,> 25)
<br> V4 (0
<,> 25)V2
<br> a (6/1
2/0,1
<br> 25)
<br> V2a
(6/12
<br> /0,12
5)
<br> V2a (6/12/0,125)
<br> V4 (0
<,> 25)
<br> V4 (0
<,> 25)
<br> V4 (0,25)
<br> V2a (6/12/0,125)
<br> V4 (0,25)
<br> V4 (0,25)V2a (6/12/0,125)
<br> V4 (0,25)
<br> V4 (0,25)
<br> V4 (0,25)
<br> V4 (0,25)
V2a (6/12/0,125) V4 (0,25)
<br> V4 (0,25)
V2a (3/6/0,125)
<br> V4 (0,25)
<br> V4 (0
<,> 25)V2
<br> a (3/
6/0,1
<br> 25)V4
(0,2
<br> 5)
<br> V1a
(0 <,>
<br> 125
),d
<br> l.50
m
<br> V4
(0,2
<br> 5)
V4
<br> (0,2
5)
<br> V13
(0 <,>
<br> 5/1
<,> 0)
<br> V1a
(0,12
<br> 5)
<br> V2b
(3/
<br> 1,5/
0,12
<br> 5)
<br> V5 (0
<,> 5)
<br> V2b
(1,5
<br> /1,5/
0,25
<br> )
<br> V2b
(1 <,>
<br> 5/1 <,>
5/0 <,>
<br> 25)
<br>
V13
(0 <,>
<br> 5/1
<,> 5)
<br> V1a (0
<,> 125) <,>
<br> dl.50 m
<br> V2b (3/1,5/0,125)
<br> 11 x
V9
<br> a
<br> V4 (
0,12
<br> 5)
<br> V1a
(0,1
<br> 25)
<br> V4 (
0,12
<br> 5)
<br> V13 (0,5/1,0)
<br> obnova VDZ,dl.20 m
<br> V2a (3/6/0,125),dl.20 m
<br> 5 x V9b
<br> 5 x
V9b
<br> V2a
(3/
<br> 6/0
<,> 12
<br> 5) <,>
dl.2
<br> 0 m
<br> V2b
(3/
<br> 1,5
/0,1
<br> 25)
<br> V4 (0,2
5)
<br> V4 (0,2
5)
<br> km
7
<br> 0 <,>
55
<br> 0
<br> km
70,550
<br> km
7
<br> 1 <,>
05
<br> 0
<br> km
7
<br> 1 <,>
11
<br> 0
<br> km
7
<br> 1 <,>
21
<br> 0
<br> ŘE
DI
<br> TE
LS
<br> TV
Í S
<br> IL
NI
<br> C
A
<br> DÁ
LN
<br> IC
Č
<br> R
<br> km
71,050
<br> km
7
<br> 1 <,>
55
<br> 0
<br> km
71,550
<br> STOP
<br> km
7
<br> 2 <,>
05
<br> 0
<br> km
72,050
<br> km
7
<br> 2 <,>
55
<br> 0
<br> km
72,550
<br> M
<br> M
<br> 5
197
<br> 0
198
<br> 5
198
<br> 0
199
<br> 5
199
<br> 5
19
<br> 9
<br> 0
19
<br> 9
<br> 5
19
<br> 8
<br> 0
19
<br> 8
<br> 5
19
<br> 7
<br> M
IMO
<br>
<br> VOZ
IDLA
<...
priloha-MD-52812_2025-940_5-vykresova-cast-cast-2.pdf
66.3 66.4 66.5 66.6 66.7 66.8 66.9 67.0 67.1 67.2 67.3 67.4 67.5 67.6 67.7 67.8 67.9 68.0 68.1 68.2 68.3 Z11g Z11g Z11g Z11g0.3 0.4 0.5 0.6 0.7 0.8 0.9 1.0 1.1 1.2 1.3 1.4 1.5 B21a B21a P1 E2b IS3a IS3b IJ7 E13 E7b IP19 B6 E13 B2 1a B2 1a B6 E1 3 E1 1dM IS 17 A2 4 IS3b IS3c P3 P4 IJ7 E7b IS3b IP4b P1 E11d M IS17 A24 IS 3a IS 3c B2 P1 E2 b IP4b E9 IP11a B2 P4 IP 19 IP 22 IS23 IS3c E11d M IS17 A24 B6 E1 3 E1 1dM IS 17 A2 4 IS 23 A2 2 E4 E1 3 P4 IS3b IS3c E11d M IS17 IS9a P1 E2b IS3a IS3c IS5 IP4b B6 E11d M IS17 A24 Evid.č.m ostu Ev id.č.m os tu P1 IS 3a B2 E1 1dM IS 17P1 IS 3b IP 19 B2 A9 IS 3cIS 3c C 3a P3 P4 A2 a A2 4 P1 35 OLOM OUC GAJER M ENDRYKA 35 E4 42 35 BRNO OLO MOU C 35PRA HA HR.K RÁLOV É MENDRYKA 35 E442 35 LI TO M YŠ L GA JE R M EN DR YK A Památková zóna Svitavy ČISTÁ 35 E442 35 E4 42 Zá m ek L ito m yš l 35 LITOMYŠL 35 OLOMOUC 35 E442 35 OLOMOUC80 M.TŘEBOVÁ22 366SVITAVY 7 366 35 E442 EV.Č.M O STU EV.Č.M O ST U 35 HR.KR ÁL OV É 66 35 E4 42 ČI ST Á PA RD UB IC E 35 HR.KRÁ LOV É1 0 LIT OM YŠL 11 IS3b km 66,550 km 6 7,05 0 km 67,050 km 6 8,05 0 km 68,050 V4 (0,25) V2a (6/12/0,125) V4 (0,25) V4 (0,25) V4 (0,25) V2a (6/12/0,125) V2a (6/12/0,125) V4 (0,25) V4 (0,25) V4 (0,25) V2a (6/12/0,125) V4 (0,25) V4 (0,25) V4 (0,125 ) V4 (0,125 ) V1a (0,125),dl.30 m V1a (0,125) V4 (0,25) V1a (0,125) V13 (0,5/1,0) V1a (0,125) V5 (0,5) V2b (3/1,5/0,125) V2b (1,5/1,5/0,25) V2b (1,5/1,5/0,25) V1a (0,125),dl.50 m V2b (3/1,5/0,125) V4 (0,25) V1a (0,125) V4 (0,25)V4 (0,25) V13 (0,5/1,0) V13 (0,5/1,0)V4 (0,25) V4 (0,25) 6 x V9a V4 (0,25)V2b (1,5/1,5/0,25) V2b (1,5/1,5/0,25) V4 (0,25 ) V4 (0,25) V4 (0,25) V1a (0,125) V13 (0,5/1,0) < 10 m > V2b (1,5/1,5/0,25) V1 3 (0,5 /1,0 ) obnova VDZ obnova VDZ obnova VDZ V1a (0,125) V4 (0,25) V4 (0,25) V2b (3/1,5/0,125) V4 (0,25) V4 (0,25) V1a (0,125) V4 (0,25) V4 (0,25) obnova VDZ km 6 6,55 0 km 6 7,55 0 km 67,550 nov ý st av stáv ajíc í sta v N AH R AD IT IS 17 Z A IS 16 b nový stav stávající stav M NA NO VÝ SLO UPEK M M no vý s ta v st áv ...
priloha-MD-52812_2025-940_5-vykresova-cast-cast-1.pdf
JA NO V OP V OD.Z DR OJ E II.S TU PN Ě (je ště ne vs tou pil o v pl atn os t) 63.0 62.8 62.9 63.0 63.1 63.2 63.3 63.4 63.5 63.6 63.7 63.8 63.9 64.0 64.1 64.2 64.3 0.0 0.1 IS3b IS3c E1 1dM IS 17 P4 B6 IS3a IS3b B6 E11d M IS17 IS 3a IS 3c IS 5P1 Z11g Z11g B2 1a B2 1a P1 B21a B21a 35 35 OLOMOUC 35LITOMYŠL E4 42 35 OLOMOUC STRAKO V XXXX V XX EXXX XX LI TO M YŠ L ST RA KO V JA NO V km 63,050 IS3b IS 3c IS 5 km 6 3,05 0 km 63,550 km 6 4,05 0 km 64,050 km 6 3,55 0 V2a (6/12/0,125) V4 (0,25) V4 (0,25) V2a (6/12/0,125) V4 (0,25) V4 (0,25) km 6 3,38 0 V4 (0,25) 30 m km 63,005 km 6 3,05 5 km 62,955 V13 (0,5/1,5) V4 (0,25) 10 m 20 m 40 m km 6 3,25 5 km 6 3,38 0 km 6 3,13 5 V2b (6/3/0,125) V2a (6/12/0,125) V9c V4 (0,25) V9c V4 (0,25) V9c V9c V9c V2a (6/12/0,125) V4 (0,25) V4 (0,25) V2a (6/12/0,125) V4 (0,25) V4 (0,25) V2b (3,0/1,5/0,125) V9a 5 m 10 m20 m 30 m V1 3 (0,5 /1,0 ) V2b (1,5/1,5/0,25) V2b (1,5/1,5/0,25) V9a V13 (0,5/1,0) V2b (3/1,5/0,125) V4 (0,25) V4 (0,25) V1a (0,125) V4 (0,25 ) V1 a ( 0,1 25 ) V4 (0,25 ) V4 (0,2 5) V1a (0,125) V4 (0,2 5) 5 x V9b km -0,2 14 ko ne c úp ra vy d ěl íc í č ár y ODSTRA NĚNÍ ST ÁVAJCÍH O VDZ,D L.150 m dělící čáry km -0,214 začátek VD Z km 0,000 V1a (0,125) ko ne c VD Z km 0,0 00 za čá te k VD Z km 0,0 00 konec VD Z km 0,000 konec úpravy dělící čáry km -0,400 za čá te k úp ra vy d ěl íc í č ár y km -0,4 00 V1a (0,125) ODSTRANĚNÍ STÁVAJCÍHO VDZ,DL.80 m V4 (0,25) V1a (0,125) V4 (0,25) začátek úpravy 40 m V1a (0,125) 5 x V9a (10m - 20m - 30m - 40m) V6 a V5 V1 8 < 25 m > km - 0,15 0km - 0,05 0 km - 0,20 0 8 x Z3 à 1 0 m km 0,0 95 km 0,13 5 N AH R AD IT IS17 ZA IS16b no vý s ta v st áv aj íc í s ta v nový stav stávající stav nový stav stávající stav N AH R AD IT IS 17 Z A IS 16 b M M 60 P4 +E 2b bu de na ŽZ.fl uo r.p od kla du km 6 3,03 5 př íh ra do vá k ce.SO 1 90.1 03 5- 16 40 3 IS 9 a km -0,3 00 10 0 10 0 60 0 m 60 0 m 80 80 20 0 m 20 0 m 15 0 m JA NO V 2 35 HR.KR ÁLO VÉ6 4 PA RD UB ICE 61 100 m OLOMOUC 35 JANOV 2 60 3x 60 80 6 0 35 LIT O...
priloha-MD-52812_2025-940_5-textova-cast.pdf
D35 Janov – Opatovec Technická zpráva
SO 08-190.1 Dopravní značení D35 RDS
<br>
<br>
1
<br> Obsah
1 Identifikační údaje.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.> 2
<br> 2 Přehled výchozích podkladů a průzkumů.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.3
<br> 3 Prohlášení o souladu RDS.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.3
<br> 4 Změny RDS oproti PDPS.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.3
<br> 4.1 Změny s vlivem na soupis prací.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.3
<br> 4.2 Změny bez vlivu na soupis prací.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.> 4
<br> 5 Zapracování připomínek ke konceptu RDS.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.> 4
<br> 6 Popis technického řešení.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.4
<br> 6.1 Stručný technický popis.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.> 4
<br> 6.2 Svislé d...
MD-52812_2025-940_5.pdf
Ministerstvo dopravy ID datové schránky: n75aau3
nábř.Ludvíka Svobody 1222/12,110 15 Praha 1 e-mail: posta@mdcr.cz 1
IČO: 660 03 008 tel.+420 225 131 111
<br>
<br>
<br>
*MDCRX01QLV20*
<br>
<br>
<br>
<br> Č.j./Sp.zn./Typ
<br> MD-52812/2025-940/5
MD/52812/2025/940 RD
<br>
<br> NÁVRH OPATŘENÍ OBECNÉ POVAHY
<br> Ministerstvo dopravy,Odbor pozemních komunikací (dále jen „Ministerstvo dopravy“),jako
správní orgán příslušný podle § 77 odst.1 písm.a) a § 124 odst.2 písm.b) zákona č.361/2000
Sb <.>,o provozu na pozemních komunikacích a o změnách některých zákonů (zákon o silničním
provozu),ve znění pozdějších předpisů (dále jen „zákon o silničním provozu“),dle § 172 odst.1
zákona č.500/2004 Sb <.>,správní řád,ve znění pozdějších předpisů (dále jen „správní řád“) <,>
oznamuje
<br> návrh stanovení místní úpravy provozu na dálnici D35
<br> v souvislosti s akcí „Dálnice D35 Janov–Opatovec“,a to umístěním a odstraněním svislého
dopravního značení,umístěním vodorovného dopravního značení,dopravních zařízení,světelných
signálů,proměnného dopravního značení a zařízení pro provozní informace podle stejnojmenného
projektu místní úpravy provozu (M4 Road Design s.r.o <.>,01/2025) v rozsahu příloh č.2.1 až 2.6
a č.3,které tvoří nedílnou součást tohoto návrhu <.>
<br> Platnost navrhované místní úpravy provozu: trvale
<br> Odůvodnění
<br> Ministerstvo dopravy obdrželo ve dnech 5.9.2025 návrh Ředitelství silnic a dálnic s.p.<,>
IČO 659 93 390,se sídlem Čerčanská 2023/12,140 00 Praha 4,na stanovení místní úpravy
provozu na dálnici D35 z důvodu umístění a odstranění svislého dopravního značení,umístění
vodorovného dopravního značení,dopravních zařízení,světelných signálů,proměnného
dopravního značení a zařízení pro provozní informace v souvislosti se stavbou „Dálnice D35
Janov–Opatovec“ <.>
<br> V souladu s § 77 odst.3 zákona o silničním provozu projednalo Ministerstvo dopravy návrh
stanovení místní úpravy provozu s Ministerstvem vnitra,Odborem bezpečnostní politiky (č.j.MV-
151729-2/OBP-2...

Načteno

edesky.cz/d/18612839

Meta

Stavební informace  


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Chcete vědět víc?

Více dokumentů od Ministerstvo dopravy      Zasílat nové dokumenty emailem      Napište portálu edesky.cz