MČ Brno - Střed - Návrh opatření obecné povahy - místní úprava provozu - Oblast placeného stání 1-14, Antonínská

Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede MČ Brno - Střed.


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Příloha 3_Antonínská (2,5 MB)

ŘEŠIT STAV
EBNĚ
<br> ŘEŠIT STAV
EBNĚ
<br> ŘEŠIT STAV
EBNĚ
<br> 12
<br> 14
<br> 10
<br> 8
<br> 16
<br> 2
8
<br> 2
6
<br> 2
<br> 4
<br> 6
<br> 6
a
<br> 18
<br> 2
0
<br> 2
2
<br> 2
4
<br> 4
0
<br> 3
8
<br> 3
6
<br> 3
4
<br> 3
2
<br> 3
0
<br> 3
<br> 1
<br> k
<.> d
l <.>
<br> k
<.> d
l <.>
<br> k
<.> d
l <.>
<br> k
<.> d
l <.>
<br> dl <.>
<br> k
<.> d
l <.>
<br> k
<.> d
l <.>
<br> k
<.> d
l <.>
<br> k
<.> d
l <.>
<br> k
<.> d
l <.>
<br> k
<.> d
l <.>
<br> k
<.> d
l <.>
<br> k
<.> d
<br> l <.>
<br> k
<.> d
<br> l <.>
<br> asf <.>
<br> d
l <.>
<br> d
l <.>
<br> d
l <.>
<br> d
l.d
l <.>
<br> d
l <.>
<br> d
l <.>
<br> d
l <.>
<br> d
l <.>
<br> d
l <.>
<br> d
l <.>
<br> d
l <.>
<br> d
l <.>
<br> d
l <.>
<br> d
l <.>
<br> d
l <.>
<br> d
l <.>
<br> d
l <.>
<br> d
l <.>
<br> d
l <.>
<br> d
l <.>
<br> d
l.d
l <.>
<br> d
l <.>
<br> d
l <.>
<br> d
l <.>
<br> d
l <.>
<br> d
l <.>
<br> d
l <.>
<br> z
á
<br> m
<.>
<br> zám
<.>
<br> S
ÍD
<br> L
O
<br>
F
IR
<br> M
Y
<br> b
<.> d
l <.>
<br> b
<.> d
l <.>
<br> b
<.> d
l <.>
<br> b
<.> d
l <.>
<br> b
<.> d
l <.>
<br> b
<.> d
l <.>
<br> b
<.> d
l <.>
<br> b
<.> d
l <.>
<br> Antoníns

<br> Antoníns

<br> B
o
t
a
n
ic
<br> k
á
<br> K
o
u
n
ic
<br> o
v
a
<br> M
á
š
o
v
a
<br> M
á
š
o
v
a
<br> Mezírka
<br> Janáèkovo nám
<.>
<br> 13
<br> 11
<br> 9
75
<br> 2
<br> 30
<br> 28
26
<br> 24
22
<br> 20
<br> 18
<br> 16
<br> 14
<br> 12
<br> 10
<br> 8
<br> 6
4
<br> 2
<br> 1
<br> 2
42
3
a
<br> 2
3
<br> 5
<br> 1
<br> 2
0
<br> 1
8
a
<br> 1
8
<br> 1
6
-
1
4
<br> 1
2
<br> 1
0
<br> 8
6
<br> 4
<br> 6
4
<br> 1
9
a
<br> 1
9
<br> 1
7
<br> 1
5
<br> 1
1
-
1
3
<br> 9
7
<br> 5
<br> 1
<br> 2
<br> 8
10
<br> 12
14
<br> 7
9
<br> 11 1
3
<br> 1
a
<br> 12
<br> 11
<br> 2
a
<br> 12
<br> 2
1
<br> 15
<br> 3
<br> 1
<br> 7
-
5
-
3
<br> 1
1
<br> 13
<br> 2
<br> 6
<br> 15
<br> 17
<br> 19
<br> 2
1
<br> 2
3
<br> 2
5
<br> 2
9
<br> 3
1
<br> 3
3
<br> 3
5
<br> 3
<br> 1
<br> 16
<br> 1
<br> 19
<br> 2
1
<br> 2
3
<br> 17
<br> 15
<br> 13
<br> 11
<br> 9
<br> 7
<br> 5
<br> 3
<br> 1
<br> L
id
ic
<br> k
á
<br> t
ø
íd
<br> a
<br> 3
1
<br> 3
3
<br> 3
5
<br> asf <.>
<br> asf <.>
<br> asf <.>
<br> parkovištì
<br> asf <.>
<br> asf <.>
<br> bet <.>
<br> k
a
<br> m
<.>
<br> b
e
t
<.>
<br> k
a
<br> m
<.>
<br> r
o
š
t
<br> asf <.>
<br> dl <.>
<br> a
s
f
<.>
<br> asf <.>
<br> asf <.>
<br> dl <.>
<br> a
s
f
<.>
<br> a
s
f
<.>
<br> asf <.>
<br> a
s
f
<.>
<br> asf <.>
<br> d
l <.>
<br> dl <.>
<br> d
l <.>
<br> d
l <.>
<br> dl <.>
<br> dl <.>
<br> d
l <.>
<br> d
l <.>
<br> d
l <.>
<br> dl <.>
<br> dl <.>
<br> š
t
<.>
<br> š
t
<.>
<br> asf <.>
<br> a
s
f
<.>
<br> asf <.>
<br> b
e
t
<.>
<br> d
l <.>
<br> dl <.>
<br> dl.dl <.>
<br> dl <.>
<br> dl <.>
<br> zám
<.>
<br> z
á
<br> m
<.>
<br> zám <.>
<br> z
á
<br> m
<.>
<br> zá
m <.>
<br> asf <.>
<br> a
s
f
<.>
<br> d
l <.>
<br> d
l <.>
<br> b
e
t
<.>
<br>
k
o
s
t
k
y
<br> zám
<.>
<br> b.dl <.>
<br> zám
<.>
<br> roštrošt
roštrošt
<br> b.dl <.>
<br> bet <.>
<br> b <.>
b <.>
<br> b.b <.>
b.dl <.>
<br> b
<.> d
l <.>
<br> b.dl <.>
<br> k <.>
<br> b
<.> d
l <.>
<br> b
<.> d
l <.>
<br> b.dl <.>
<br> z
á
<br> m
<.>
<br> b.dl <.>
<br> asf <.>
<br> dl <.>
<br> b,dl <.>
<br> b.dl <.>
<br> b.dl <.>
<br> b <.>
<br> k
<.>
<br> z
á
<br> m
<.>
<br> k <.>
<br> k <.>
<br> b.dl <.>
<br> b.dl <.>
<br> b
<.> d
l <.>
<br> asf <.>
<br> zám <.>
<br> b.dl <.>
<br> b <.>
<br> b <.>
<br> asf <.>
<br> b
<.> d
l <.>
<br> z
á
<br> m
<.>
<br> b.dl <.>
<br> b
<.> d
l <.>
<br> z
á
<br> m
<.>
<br> b.dl <.>
<br> asf <.>
<br> HOTEL SLOVAN
<br> HOTEL CONTINENTAL
<br> STÁTNÍ VÌDECKÁ KNIHOVNA
<br> ±ESKÁ SPOØITELNA
<br> GARÁŽE
<br> PRIS
Kongresová hala
<br> v
ý
t
a
h
<br> PRIS
<br> PRIS
<br> PRIS
<br> Parkovací dùm
<br> PRIS
<br> PRIS
<br> P
R
IS
<br> PRIS
<br> ADMINISTRATIVNÍ BUDOVA
<br> PRIS
<br> b.dl <.>
<br> bet <.>
<br> b.dl <.>
<br> b.dl <.>
<br> b.dl <.>
<br> b.dl <.>
<br> b.dl <.>
<br> b.dl <.>
<br> b.dl <.>
<br> b.dl <.>
<br> b.dl <.>
<br> k <.>
<br> k <.>
<br> b.dl <.>
<br> b.dl <.>
<br> b.dl <.>
<br> b.dl <.>
<br> b.dl <.>
<br> b.dl <.>
<br> b.dl <.>
<br> b.dl <.>
<br> b.dl <.>
<br> b.dl <.>
b.dl <.>
<br> b.dl <.>
<br> PRIS
<br> b.dl <.>
b.dl.b.dl <.>
<br> b.dl <.>
<br> L
id
ic
<br> k
á
<br> t
ø
íd
<br> a
<br> 9
<br> asf <.>
<br> asf <.>
<br> asf <.>
<br> a
s
f
<.>
<br> a
s
f
<.>
<br> asf <.>
<br> a
s
f <.>
<br> asf <.>
<br> asf <.>
<br> dl <.>
<br> b
e
t
<.>
<br> z
á
<br> m
<.>
<br> zám
<.>
<br> zám
<.>
<br> zám
<.>
<br> zám
<.>
<br> b
<.> d
l <.>
<br> b
<.> d
l <.>
<br> b.dl <.>
<br> b.dl <.>
<br> M
H
<br> D
<br> PRIS
<br> b.dl <.>
<br> b.dl <.>
<br> z
á
<br> m
<.>
<br> z
á
<br> m
<.>
<br> PARKOVIŠTÌ
<br> 2,25
<br> 2,25
<br> 2,25
<br> 2,25
<br> 2,25
<br> LIST Č.02
<br> S
<br> DOPRAVNÍ ZNAČENÍ STÁVAJÍCÍ
<br> DOPRAVNÍ ZNAČENÍ NAVRHOVANÉ
<br> DOPRAVNÍ ZNAČENÍ RUŠENÉ
<br> LEGENDA:
<br> B 1
<br> B 1
<br> Instalovat
<br> V 1a
<br> V 1a
Instalovat
<br> V 1a
<br> B 1
<br> OdstranitOdstranit
<br> ŘEŠIT STAVEBNĚ
NUTNÉ STAVEBNÍ ÚPRAVY
<br> KONTROLOVALVYPRACOVAL
<br> NÁZEV VÝKRESU: ČÍSLO VÝKRESU
<br> VEDOUCÍ ÚDI
<br> ÚTVAR DOPRAVNÍHO INŽENÝRST...

Příloha 2_Antonínská (3,07 MB)

ŘEŠIT STAV
EBNĚ
<br> ŘEŠIT STAV
EBNĚ
<br> ŘEŠIT STAV
EBNĚ
<br> 4
8
<br> 4
6
<br> 4
4
<br> 4
2
<br> 4
0
<br> 3
8
<br> 3
6
<br> Lužánecká2
<br> a
s
f
<.>
<br> a
s
f
<.>
<br> asf <.>
<br> k
<.> d
<br> l <.>
<br> k
<.> d
<br> l <.>
<br> s
l.d
l.asf <.>
<br> s
l.d
l <.>
<br> sl.dl <.>
<br> asf <.>
<br> asf <.>
<br> d
l <.>
<br> d
l <.>
<br> d
l <.>
<br> d
l <.>
<br> d
l <.>
<br> d
l <.>
<br> d
l <.>
<br> d
l <.>
<br> d
l <.>
<br> d
l <.>
<br> d
l <.>
<br> d
l <.>
<br> d
l <.>
<br> z
á
<br> m
<.>
<br> b
e
t
<.>
<br> panely
<br> S
ÍD
<br> L
O
<br>
F
IR
<br> M
Y
<br> 13
<br> 11
<br> 9
75
<br> 2
<br> 2
<br> 4
<br> 6
<br> 8
<br> 1
0
<br> 30
<br> 28
26
<br> 24
22
<br> 20
<br> 18
<br> 16
<br> 14
<br> 12
<br> 10
<br> 8
<br> 6
4
<br> 2
<br> 1
<br> 1
a
<br> 3
<br> 5
<br> 7
<br> 14
<br> 16
<br> 18
<br> 13
<br> 15
<br> 15
a
<br> 17
<br> 2
0
<br> 2
2
<br> 2
4
<br> 2
6
<br> 3
0
<br> 3
2
<br> 19
<br> 17
c
<br> 17
b
<br> 17
a
<br> 2
1
<br> 3
4
<br> 3
6
<br> 3
8
<br> 4
0
<br> 4
2
<br> 23
21
<br> 19
<br> 17
<br> 6
3
<br> 4
5
<br> 4
3
<br> 4
1
<br> 30
<br> 55
<br> 53
<br> 51
<br> 49
<br> 47
<br> 45
<br> 43
<br> 41
<br> 6
8
<br> 1
0
<br> 1
2
<br> 20
22
<br> 28
<br> 26
<br> 24
<br> 1
4
<br> 14
<br> 14
<br> 12
<br> 11
<br> 13
<br> 15
<br> 17
<br> 16
<br> 14
<br> 12
<br> 19
<br> 15
<br> 3
<br> 2
9
<br> 3
1
<br> 3
3
<br> 3
5
<br> 3
7
<br> 3
9
<br> 4
1
<br> 4
3
<br> 1
0
<br> 1
2
<br> 1
4
<br> 1
6
<br> 1
8
<br> 2
0
<br> 2
<br> 4
9
<br> 5
1
<br> 16
<br> 1
<br> 3
9
<br> 6
1
<br> 5
9
<br> 5
7
<br> 5
5
<br> 5
3
<br> 5
1
<br> 4
9
<br> 4
7
<br> 3
1
<br> 11
<br> 2
2
<br> 3
3
<br> 3
5
<br> 3
7
<br> asf <.>
<br> asf <.>
<br> k
o
s
t
<.>
<br> a
s
f
<.>
<br> a
s
f
<.>
<br> asf.asf <.>
<br> asf <.>
<br> asf <.>
<br> 2
6
a
<br> bet <.>
<br> asf <.>
<br> asf <.>
<br> a
s
f
<.>
<br> asf <.>
<br> a
s
f
<.>
<br> asf <.>
<br> asf <.>
<br> asf <.>
<br> asf <.>
<br> asf <.>
<br> asf <.>
<br> a
s
f
<.>
<br> asf <.>
<br> dl <.>
<br> d
l <.>
<br> d
l <.>
<br> d
l <.>
<br> d
l <.>
<br> d
l <.>
<br> d
l <.>
<br> d
l <.>
<br> dl <.>
<br> d
l <.>
<br> d
l <.>
<br> d
l <.>
<br> d
l <.>
<br> d
l <.>
<br> d
l <.>
<br> d
l <.>
<br> d
l.d
l <.>
<br> dl <.>
<br> a
s
f
<.>
<br> a
s
f
<.>
<br> asf <.>
<br> dl <.>
<br> dl <.>
<br> d
l <.>
<br> dl <.>
<br> dl <.>
<br> zám
<.>
<br> z
á
<br> m
<.>
<br> b
e
t
<.>
<br> b
e
t
<.>
<br> a
s
f
<.> a
s
f
<.>
<br> d
l <.>
<br> d
l <.>
<br> d
l <.>
<br> d
l <.>
<br> d
l <.>
<br> d
l <.>
<br> parkov
ištì
<br> parkov
ištì
<br> zk.3ø.d
r.k <.>
<br> b.dl <.>
<br> b.dl <.>
<br> b.dl <.>
<br> b.dl <.>
asf <.>
<br> asf <.>
<br> b
<.> d
l <.>
<br> b.dl.b.dl <.>
b.dl <.>
<br> b.dl <.>
<br> asf <.>
<br> b
<.> d
l <.>
<br> b.dl <.>
<br> b.dl <.>
<br> b
<.> d
l <.>
<br> b
<.> d
l.2
<br> 0
x
2
0
<br> 1
<.> ø
<.> b
<.> d
l.2
<br> 0
x
1
0
<br> b.dl.2
0
x2
<br> 0
<br> 1
<.> ø
<.> b
<.> d
l.2
<br> 0
x
1
0
<br> 1
<.> ø
<.> b
<.> d
l.2
<br> 0
x
1
0
<br> b
<.> d
l.2
<br> 0
x
2
0
<br> b
<.> d
l.2
<br> 0
x10
<br> b
<.> d
l.2
<br> 0
x
2
0
<br> 1
<.> ø
<.> b
<.> d
l.2
<br> 0
x
1
0
<br> b
<.> d
l.2
<br> 0
x10
<br> b
<.> d
l.2
<br> 0
x10
<br> b
<.> d
l <.>
<br> 2
0
x
2
0
<br> b
<.> d
l.2
<br> 0
x
1
0
<br> b
<.> d
l.2
<br> 0
x
2
0
<br> 1
<.> ø
<.> b
<.> d
l.2
<br> 0
x
1
0
<br> 1
<.> ø
<.> b
<.> d
l.2
<br> 0
x
1
0
<br> b
<.> d
l.2
<br> 0
x
2
0
<br> b
<.> o
<.> +
<br> 2
ø
<.> d
<.> k
<.>
<br> te
ra
<br> co
<br> s
c
h
o
d
<br> t
e
r
a
c
o
<br> b
<.> d
l <.>
<br> b
<.> d
l <.>
<br> b.dl.20x10
<br> b.dl.20
x10
<br> živ <.>
<br> b
<.> d
l <.>
<br> b
<.> d
l <.>
<br> b
<.> d
l <.>
<br> b
<.> d
l <.>
<br> b
<.> d
l <.>
<br> b
<.> d
l <.>
<br> b
<.> d
l <.>
<br> b
<.> d
l <.>
<br> b
<.> d
l <.>
<br> z
á
<br> m
<.>
<br> z
á
<br> m
<.>
<br> z
á
<br> m
<.>
<br> z
á
<br> m
<.>
<br> z
á
<br> m
<.>
<br> z
á
<br> m
<.>
<br> z
á
<br> m
<.>
<br> b
<.> d
l <.>
<br> b
<.> d
l <.>
<br> b
<.> d
l <.>
<br> k <.>
<br> b
<.> d
l <.>
<br> b
<.> d
l <.>
<br> b
<.> d
l <.>
<br> b
<.> d
l <.>
<br> b
<.> d
l <.>
<br> z
á
<br> m
<.>
<br> b
<.> d
l <.>
<br> b
<.> d
l <.>
<br> z
á
<br> m
<.>
<br> b
<.> d
l <.>
<br> b
<.> d
l <.>
<br> b
<.> d
l <.>
<br> b
<.> d
l <.>
<br> b.dl <.>
<br> b
e
t
<.>
<br> asf <.>
<br> b
<.> d
l <.>
<br> z
á
<br> m
<.>
<br> b
<.> d
l <.>
<br> b
<.> d
l <.>
<br> b
<.> d
l <.>
<br> b
<.> d
l <.>
<br> b
<.> d
l <.>
<br> b
<.> d
l <.>
<br> z
á
<br> m
<.>
<br> z
á
<br> m
<.>
<br> z
á
<br> m
<.>
<br> b
<.> d
l <.>
<br> b
<.> d
l <.>
<br> b
<.> d
l <.>
<br> b
<.> d
l <.>
<br> b.dl <.>
<br> b
<.> d
l <.>
<br> b
<.> d
l <.>
<br> z
á
<br> m
<.>
<br> b
<.> d
l <.>
<br> b
<.> d
l <.>
<br> b
<.> d
l <.>
<br> z
á
<br> m
<.>
<br> b
<.> d
l <.>
<br> zám
<.>
<br> z
á
<br> m
<.>
<br> z
á
<br> m
<.>
<br> zám <.>
<br> b
<.> d
l <.>
<br> b
<.> d
l.z
<br> á
m
<.>
<br> b
<.> d
l <.>
<br> b
<.> d
l <.>
<br> b
<.> d
l <.>
<br> z
á
<br> m
<.>
<br> z
á
<br> m
<.>
<br> z
á
<br> m
<.>
<br> b
<.> d
l <.>
<br> z
á
<br> m
<.>
<br> b
<.> d
l <.>
<br> b.dl <.>
<br> b.dl <.>
<br> b.dl <.>
<br> b.dl <.>
<br> b.dl <.>
<br> b.dl <.>
<br> z
á
<br> m
<.>
<br> z
á
<br> m
<.>
<br> asf <.>
<br> asf <.>
<br...

Příloha 1_Antonínská (3,34 MB)

a
s
f
<.>
<br> asf <.>
<br> a
s
f
<.>
<br> a
s
f
<.>
<br> a
s
f
<.>
<br> panely
<br> b.dl <.>
b.dl <.>
<br> b
<.> d
l <.>
<br> TENISOVÉ KURTY
<br> TRAFO
<br> 2
1
<br> 3
6
<br> 3
8
<br> 4
0
<br> 4
2
<br> 23
21
<br> 19
<br> 17
<br> 8
<br> 12
<br> 10
<br> 14
<br> 16
<br> 18
<br> 2
<br> 4
<br> 1
<br> 3
<br> 6
<br> 4-2
<br> 6
7
<br> 6
3
<br> 12
<br> 14
<br> 2
29
<br> 2
<br> 4
<br> 5
7
<br> 3
4
<br> 11 13 15
<br> 3
0
<br> 2
8
<br> 6 8 10
<br> 27
<br> 35 35a
<br> 4
2
<br> 2
1
<br> 2
3
<br> 2
0
<br> 1
8
<br> 1
6
<br> 1
4
<br> 1
1
<br> 9
<br> 7
<br> 1
9
<br> 16
<br> 1
7
<br> 18
<br> 22
<br> 24
<br> 26
<br> 3
8
<br> 3
6
<br> 3
4
<br> 3
2
<br> 3
0
<br> 13
<br> 11
<br> 9
<br> 2
0
<br> 37
<br> 39
<br> 1
8
<br> 1
6
<br> 1
4
a
<br> 1
5
<br> 1
3
<br> 1
1
<br> 9
<.>
<br> 28
<br> 50
<br> 48
<br> 30
<br> 5
<br> 20
<br> 2
0
<br> 2
4
<br> 2
6
<br> 2
8
<br> 3
<br> 7
<br> 2
<br> 4
<br> 5
<br> 9
<.>
<br> 1
3
<br> 6
<br> 8
<br> 1
0
<br> 1
2
<br> 7
<br> 1
4
<br> 1
2
a
<br> 5
<br> 5
<br> 3
<br> 1
<br> 8
<br> 6 <.>
<br> 1
2
<br> 1
0
<br> 8
<br> 6
<.>
<br> 2
6
<br> 5
<br> 2
4
<br> 2
0
<br> 5
1
<br> 53
<br> 1
7
<br> 1
9
<br> 1
5
<br> 7
9
<br> 7
7
<br> 7
5
<br> 7
3
<br> 7
1
<br> 1
<br> 6
9
<br> 2
2
<br> bet <.>
<br> b
e
t
<.>
<br> a
s
f
<.>
<br> a
s
f
<.>
<br> asf <.>
<br> asf <.>
<br> asf <.>
<br> kost <.>
<br> asf <.>
<br> asf <.>
<br> asf <.>
<br> asf <.>
<br> asf <.>
<br> asf <.>
<br> asf <.>
<br> asf <.>
<br> asf <.>
<br> asf <.>
<br> k
o
s
t
<.>
<br> a
s
f
<.>
<br> a
s
f
<.>
<br> asf.asf <.>
<br> kost <.>
<br> a
s
f
<.>
<br> a
s
f
<.>
<br> asf <.>
<br> asf <.>
<br> b <.>
<br> bet <.>
<br> asf <.>
<br> bet <.>
<br> dl <.>
<br> d
l <.>
<br> dl <.>
<br> d
l <.>
<br> d
l <.>
<br> d
l <.>
<br> d
l <.>
<br> d
l.d
l <.>
<br> d
l <.>
<br> d
l <.>
<br> d
l <.>
<br> d
l <.>
<br> d
l <.>
<br> dl <.>
<br> dl <.>
<br> dl <.>
<br> dl <.>
<br> dl <.>
dl <.>
<br> dl <.>
<br> dl <.>
<br> dl <.>
<br> dl <.>
<br> dl <.>
<br> dl <.>
<br> dl <.>
<br> dl <.>
<br> dl <.>
dl <.>
<br> dl <.>
<br> dl <.>
<br> d
l <.>
<br> dl <.>
<br> dl <.>
<br> dl <.>
<br> dl <.>
<br> a
s
f
<.>
<br> a
s
f
<.>
<br> a
s
f
<.>
<br> a
s
f
<.>
<br> dl <.>
<br> dl <.>
<br> d
l <.>
<br> dl <.>
<br> dl <.>
<br> dl <.>
<br> dl <.>
<br> dl <.>
<br> dl <.>
<br> dl <.>
<br> dl <.>
<br> d
l <.>
<br> dl <.>
<br> dl <.>
<br> dl <.>
<br> dl <.>
<br> dl <.>
<br> b
e
t
<.>
<br> b
e
t
<.>
<br> b
e
t
<.>
<br> a
s
f
<.>
<br> a
s
f
<.> a
s
f
<.>
<br> b
e
t
<.>
<br> bet <.>
<br> d
l <.>
<br> d
l <.>
<br> d
l <.>
<br> d
l <.>
<br> dl <.>
<br> z
á
<br> m
<.>
<br> parkov
ištì
<br> parkov
ištì
<br> p
a
r
k
o
v

t
ì
<br> a
s
f
<.>
<br> a
s
f
<.>
<br> a
s
f
<.>
<br> asf <.>
<br> a
s
f
<.>
<br> a
s
f
<.>
<br> b
e
t
<.>
<br> k
<.> d
l <.>
<br> b.dl.20
x10
<br> živ <.>
<br> b
<.> d
l <.>
<br> z
á
<br> m
<.>
<br> b.dl <.>
<br> b.dl <.>
<br> b.dl <.>
<br> z
á
<br> m
<.>
<br> z
á
<br> m
<.>
<br> zám <.>
<br> b.dl <.>
<br> b.dl <.>
<br> zám <.>
<br> zám <.>
<br> z
á
<br> m
<.>
<br> b.dl <.>
<br> b
<.> d
l <.>
<br> b.dl <.>
<br> b.dl <.>
<br> b.dl <.>
<br> b.dl <.>
<br> zám
<.>
<br> zám <.>
<br> zám
<.>
<br> z
á
<br> m
<.>
<br> zám <.>
<br> asf <.>
<br> b <.>
<br> b
<.> d
l <.>
<br> b.dl <.>
<br> b
<.> d
l <.>
<br> b
<.> d
l <.>
<br> b
<.> d
l <.>
<br> b.dl <.>
b.dl <.>
<br> b.dl <.>
<br> zám
<.>
<br> zám.zám <.>
<br> b.dl <.>
<br> b.dl <.>
<br> zám <.>
<br> zám <.>
<br> z
á
<br> m
<.>
<br> z
á
<br> m
<.>
<br> bet.dl <.>
<br> b.dl <.>
<br> b.dl <.>
<br> bet <.>
<br> b.dl <.>
<br> b
<.> d
l <.>
<br> b
<.> d
l <.>
<br> b
<.> d
l <.>
<br> z
á
<br> m
<.>
<br> zám <.>
<br> b
<.> d
l <.>
<br> b
<.> d
l <.>
<br> b
<.> d
l <.>
<br> b
<.> d
l <.>
<br> b
<.> d
l <.>
<br> asf <.>
<br> b.dl <.>
<br> b.dl <.>
<br> b
<.> d
l <.>
<br> b
<.> d
l <.>
<br> b
<.> d
l <.>
<br> b.dl <.>
<br> asf <.>
<br> asf <.>
<br> k <.>
<br> z
á
<br> m
<.>
<br> b.dl <.>
<br> b.dl <.>
<br> b.dl <.>
<br> b.dl <.>
<br> asf <.>
<br> asf <.>
<br> ŠKOLA
<br> ±ESKÝ ±ERVENÝ KØÍŽ
<br> NEJVYŠŠÍ SOUD ±ESKÉ REPUBLIKY
<br> ŠKOLA
<br> ŠKOLA
<br> POLICIE ±ESKÉ REPUBLIKY
<br> STADION
<br> SPORTOVNÍ HALA
<br> MASARYKOVA UNIVERZITA
<br> PRIS
<br> PRIS
<br> PRIS
<br> PRIS
<br> PRIS
<br> PRIS
<br> PRIS
<br> PRIS PRIS
<br> PRIS
<br> P
R
IS
<br> PRIS
<br> M
H
<br> D
<br> PRIS
<br> PRIS
<br> ADMINISTRATIVNÍ BUDOVA
<br> asf <.>
<br> asf <.>
<br> dl.dl <.>
<br> dl <.>
<br> dl <.>
<br> dl <.>
<br> dl.dl <.>
<br> dl <.>
dl <.>
<br> dl.dl.dl <.>
<br> RESTAURACE LUZANKA
<br> 4
<br> Ř
E
<br> Š
IT
S
<br> T
A
<br> V
E
<br> B
N
<br> Ě
<br> 1
<br> 3
<br> 5
<br> 2
<br> 4
<br> k <.>
<br> k <.>
<br> b.dl <.>
<br> b.dl.b.dl <.>
<br> b
<.> d
l <.>
<br> k <.>
<br> b.dl <.>
<br> b.dl <.>
<br> b.dl <.>
<br> b.dl <.>
<br> HUP
<br> HUP
<br> HUP
<br> ŘEŠIT ST
AVEBNĚ
<br> NECHAT DOŽÍT
<br> VDZ č.V 10b
<br> NECHAT DOŽÍT
<br> VDZ č.V 10b
<br> NECHAT DOŽÍT
<br> VDZ č.V 10b
<br> S
<br> DOPRAVNÍ ZNAČENÍ STÁVAJÍCÍ
<br> DOPRAVNÍ ZNAČENÍ NAVRHOVANÉ
<br> DOPRAVNÍ ZNAČENÍ RUŠENÉ
<br> LEGENDA:
<br> B 1
<br> B 1
<br> Instalovat
<br> V 1a
<br> V 1a
Instalovat
<br> V 1a
<br> B 1
<br> OdstranitOdst...

Návrh opatření obecné povahy - místní úprava provozu - Oblast placeného stání 1-14, Antonínská (261,69 kB)

1
<br>
<br>
<br>
<br> ODBOR DOPRAVY,KOUNICOVA 67,601 67 BRNO
<br>
Číslo jednací Spisová značka Vyřizuje Brno dne
<br> MMB/0183033/2018 5400/OD/MMB/0129508/2018 Bc.XXX XXXXXXXXX,DiS <.>
<br> Tel.XXXXXXXXX
<br> 2018-04-30
<br>
<br>
<br> VEŘEJNÁ VYHLÁŠKA
<br>
NÁVRH OPATŘENÍ OBECNÉ POVAHY
<br> stanovení změny místní úpravy provozu na pozemní komunikaci
<br>
<br>
Magistrát města Brna,Odbor dopravy,jako příslušný orgán státní správy podle § 124 odst.6 a § 77
<br> odst.1 písm.c) zákona č.361/2000 Sb <.>,o provozu na pozemních komunikacích a o změnách někte-
<br> rých zákonů,ve znění pozdějších předpisů (dále XXX XXXXX o silničním provozu),zahájil řízení
<br> o návrhu opatření obecné povahy podle § 171 zákona č.500/2004 Sb <.>,správní řád,ve znění pozděj-
<br> ších předpisů (dále jen správní řád) a podle § 77 odst.5 zákona o silničním provozu ve věci stano-
<br> vení změny místní úpravy provozu v Oblasti placeného stání 1-14,Antonínská.Změna místní úpra-
<br> vy spočívá v umístění svislého dopravního značení vyhrazené parkoviště (IP 12) vč.dodatkové
<br> tabulky (E13) viz situace dopravního značení,v Oblasti placeného stání 1-14,Antonínská v městské
<br> části Brno-střed,a to v ul.Antonínská,Sušilova,Sokolská,Kounicova,Janáčkovo nám <.>,Tučkova <,>
<br> Botanická,Burešova,Bayerova,Cihlářská,Smetanova,Mezírka,Mášova.K návrhu byla přiložena
<br> situace s návrhem umístění dopravního značení projednaná Policií ČR KŘP JMK SPDI Brno <,>
<br> č.j.: KRPB-68551-1/ČJ-2018-0600DI,ze dne 26.04.2018,souhlas vlastníka předmětné pozemní
<br> komunikace,jež jsou podkladem tohoto řízení <.>
<br>
<br> Odůvodnění
<br> Návrh stanovení změny místní úpravy provozu v Oblasti placeného stání 1-14,Antonínská
<br> se zveřejňuje na základě souvisejících změn místní úpravy provozu zřízení ucelené oblasti placené-
<br> ho stání <.>
<br>
<br> Návrh stanovení předmětné změny místní úpravy provozu na pozemní komunikaci se přímo dotýká
<br> zájmů podatele,dále vlastníků nemovitostí,rovněž účastníkům silničního provozu ukládá povinnos-
<br> ti odchylné od obecné úpravy provozu na pozemních komunikacích <.>
<br> V souvislosti se stanovením změny organizace dopravy na místní komunikaci a související změny
<br> místní úpravy provozu na předmětných komunikacích,dojde k instalaci příslušného dopravního
<br> značení na těchto komunikacích <.>
<br>
<br> V souladu s § 172 odst.4 správního řádu může k návrhu stanovení změny místní úpravy provozu
<br> v Oblasti placeného stání 1-14,Antonínská kdokoli,jehož práva,povinnosti nebo zájmy mohou být
<br> tímto opatřením obecné povahy přímo dotčeny,uplatnit u Magistrátu města Brna,Odboru dopravy
<br> písemné připomínky a v souladu s § 172 odst.5 správního řádu mohou k návrhu stanovení změny
<br> místní úpravy provozu v Oblasti placeného stání 1-14,Antonínská vlastníci nemovitostí,jejichž
<br> práva,povinnosti nebo zájmy související s výkonem vlastnického práva,mohou být tímto opatřením
<br> obecné povahy přímo dotčeny,podat proti návrhu k Magistrátu města Brna,Odboru dopravy písem-
<br> né odůvodněné námitky <.>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br> 2
<br>
<br> Č.j.: MMB/0183033/2018
<br>
<br> Magistrát města Brna,Odbor dopravy podle § 172 odst.1 správního řádu
<br>
<br> v y z ý v á
<br>
<br> dotčené osoby,aby k návrhu stanovení změny místní úpravy provozu v Oblasti placeného stání
<br> 1-14,Antonínská podávaly písemné připomínky nebo písemné odůvodněné námitky doručením
<br> Magistrátu města Brna,Odboru dopravy ve lhůtě do 30 dnů ode dne jeho zveřejnění.Lhůta k podání
<br> písemných připomínek je správním orgánem stanovena v souladu s § 174 odst.1 správního řádu
<br> za podmínek definovaných v § 39 správního řádu a lhůta k podání písemných odůvodněných námi-
<br> tek je stanovena v souladu s § 172 odst.5 správního řádu <.>
<br>
<br>
<br>
<br> Bc.XXX XXXXXXXXX,DiS <.>
<br> „otisk úředního razítka“ referent oddělení místní a přechodné úpravy
<br> provozu na pozemních komunikacích
<br>
<br>
<br> Poučení
<br> Toto oznámení o návrhu opatření obecné povahy a výzva k uplatnění připomínek nebo námitek mu-
<br> sí být vyvěšeno na úřední desce Magistrátu města Brna a Úřadu městské části Brno-střed,po dobu
<br> 30 dnů <.>
<br> V souladu s § 172 správního řádu doručuje Magistrát města Brna,Odbor dopravy toto oznámení
<br> o návrhu opatření obecné povahy dotčeným osobám veřejnou vyhláškou.Doručení veřejnou
<br> vyhláškou bude provedeno v souladu s § 25 správního řádu tak,že se písemnost vyvěsí na úřední
<br> desce Magistrátu města Brna a na úřední desce ÚMČ Brno-střed a současně bude zveřejněna způso-
<br> bem umožňujícím dálkový přístup.Patnáctým dnem po vyvěšení bude písemnost považována za
<br> doručenou.Den doručení je dnem zveřejnění návrhu stanovení změny místní úpravy provozu <.>
<br>
<br>
<br>
<br> Vyvěšeno dne: ………… Sejmuto dne: …………
<br>
<br> Razítko a podpis orgánu,který potvrzuje vyvěšení a sejmutí z úřední desky:
<br>
<br>
<br>
<br>
<br> Příloha: situace dopravního značení
<br>
<br> Obdrží:
<br> MMB-OVV (se žádostí o vyvěš...

Načteno

edesky.cz/d/1858048

Meta

Veřejná vyhláška   Dopravní informace  


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Chcete vědět víc?

Více dokumentů od MČ Brno - Střed      Zasílat nové dokumenty emailem      Napište portálu edesky.cz