Město Kuřim - Pravidla pro přijímání a vyřizování stížností

Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Město Kuřim.


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Pravidla pro přijímání a vyřizování stížností
Městský úřad Kuřim tel.+420 541 422 311
Jungmannova 968/75 www.kurim.cz
<br> 664 34 Kuřim
<br> Vnitřní směrnice Rady města Kuřimi č.S3/2024/RM
<br>
<br> PRAVIDLA PRO PŘIJÍMÁNÍ A VYŘIZOVÁNÍ STÍŽNOSTÍ
<br>
<br> Článek 1
Obecná ustanovení
<br>
1.Tato Pravidla pro přijímání a vyřizování stížností (dále jen „Pravidla“) vydává v souladu
<br> s ustanovením § 102 odst.2 písm.l) zák.č.128/2000 Sb <.>,o obcích,ve znění pozdějších
předpisů Rada města Kuřimi <.>
<br> 2.Účelem těchto Pravidel je stanovit jednotný postup pro přijímání,evidenci,projednávání
a vyřizování stížností na Městském úřadě v Kuřimi (dále jen „městský úřad“) <.>
<br> 3.Pokud se v těchto Pravidlech mluví o „příjemci stížnosti“,rozumí se jím osoba,která je
zodpovědná za vyřízení stížnosti ve smyslu těchto Pravidel a z hlediska funkční
příslušnosti <.>
<br> 4.Tato Pravidla jsou závazná pro všechny členy orgánů města Kuřimi a zaměstnance
města Kuřimi zařazené do městského úřadu a Městské policie Kuřim <.>
<br>
<br>
Článek 2
Pojem stížnost
<br>
1.Stížností se rozumí podání,jímž se fyzické a právnické osoby nebo skupiny osob (dále
<br> jen „stěžovatel“) obracejí na orgány města ve věci ochrany svých práv nebo právem
chráněných zájmů,kterými upozorňují na nedostatky či závady,jejichž řešení náleží do
jejich působnosti nebo kterým poukazují na nevhodné chování úředních osob nebo
nesprávný postup správního orgánu <.>
<br> 2.Za stížnost se pro účely těchto pravidel považují:
<br> a) stížnosti proti nevhodnému chování úředních osob nebo proti postupu správního
orgánu,ve smyslu ustanovení § 175 zák.č.500/2004 Sb <.>,správní řád (dále jen
„správní řád“),neposkytuje-li tento zákon jiný prostředek ochrany <,>
<br> b) ostatní stížnosti (mimo působnost správního řádu),sloužící k ochraně zájmů
stěžovatele nebo upozorňující na nedostatky či závady,jejichž řešení náleží do
působnosti orgánů města <.>
<br> 3.Stížností není podání ve správním řízení nebo v řízení o správě daní a poplatků,ani
petice,pro jejichž vyřizování plat...

Načteno

edesky.cz/d/18430740

Meta

Zákon 106/1999  


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Více dokumentů od Město Kuřim      Zasílat nové dokumenty emailem      Napište portálu edesky.cz