Mag.hl.m. Praha - specialista/specialistka majetkové správy v odboru ochrany prostředí

Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Mag.hl.m. Praha.


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

UD_vyberove-rizeni_OCP_specialista-majetkove-spravy_3219-VR99-25.pdf
Č.j.: MHMP 796383/2025
<br>
<br>
<br> OZNÁMENÍ O VYHLÁŠENÍ VÝBĚROVÉHO ŘÍZENÍ
<br>
V souladu s § 7 zákona č.312/2002 Sb <.>,o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých
zákonů,ve znění pozdějších předpisů (dále jen “zákon o úřednících“) JUDr.XXXXX XXXXX,Ph.D <.>,pověřený
řízením Magistrátu hlavního města Prahy,vyhlašuje dne 23.července 2025 výběrové řízení na obsazení
pracovního místa úředníka/úřednice
<br>
specialista/specialistka majetkové správy
<br> v odboru ochrany prostředí Magistrátu hlavního města Prahy
<br> Sjednaný druh práce: specialista/specialistka majetkové správy
Místo výkonu práce: Praha
Pracovní poměr: na dobu neurčitou
Platové zařazení dle nařízení vlády č.341/2017 Sb.v platové třídě 11,základní plat PT 26.680 Kč - 38.570
Kč podle započitatelné praxe,osobní příplatek po zkušební době (do výše 38.570 Kč),mimořádné odměny
podle dosažených pracovních výsledků
Pracovní místo je vhodné také pro absolventa/absolventku <.>
<br>
Stručná náplň práce
• komplexní vedení technické a právní dokumentace nemovitého a movitého majetku
• komplexní řešení majetkoprávních vztahů u těchto nemovitostí
• zajišťuje uzavírání smluv týkajících se nakládání s nemovitým majetkem hl.města Prahy v působnosti
<br> odboru
• zajišťování inventarizace majetku a závazků a provádění dokladových inventur a pořizování
<br> inventurních soupisů odboru a příspěvkových organizací <.>
• zajišťování agendy zřizovatelských a zakladatelských funkcí vůči organizacím v působnosti odboru
<br> (příprava podkladů pro zpracování a změny zřizovacích listin a stanovení limitu prostředků na platy a
limitu počtu zaměstnanců organizace,komplexní rozborová činnost,příprava podkladů pro výběrová
řízení na obsazení míst ředitelů organizací a činností souvisejících se jmenováním ředitelů do funkcí;
stanovování a vyhodnocování mimořádných úkolů ředitelů organizací)
<br> • zajišťování činností souvisejících se správou svěřeného rozpočtu
<br>
Předpoklady pro uzavření pracovního poměru úředn...

Načteno

edesky.cz/d/17602549

Meta

Nabídka zaměstnání   Rozpočet  


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Chcete vědět víc?

Více dokumentů od Mag.hl.m. Praha      Zasílat nové dokumenty emailem      Napište portálu edesky.cz