Město Lysá nad Labem - Referent odboru správy majetku - 2 místa

Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Město Lysá nad Labem.


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Referent odboru správy majetku - 2 místa

Referent odboru správy majetku - 2 místa - Město Lysá nad Labem   info@mestolysa.cz   |    +420 325 510 211  |    +420 325 552 066  |    DS:5adasau
Označení (jednací číslo): 
Popis (anotace):
Výběrové řízení
na obsazení 2 míst  referenta odboru správy majetku  Městského úřadu Lysá nad Labem v platové třídě 9 pro agendu samosprávy <.>
Pracovní činnost spočívá zejména:
1) ve vedení agendy vodovodů a kanalizací – zajišťování správy,komunikace s dodavatelem f.Stavokomplet,zajišťování oprav a údržby sítí.Dále zajišťování drobných oprav bytového fondu a nebytových prostor <.>
2) ve správě místních komunikací včetně státní správy při povolování užívání komunikací,dopravní obslužnost.Zajišťování oprav místních komunikací.Zajišťování údržby a oprav městského mobiliáře <.>
 Pracovní smlouva na dobu neurčitou <.>
Místo výkonu práce: Městský úřad Lysá nad Labem                                      
Nástup:   možný od 01.06.2018                                                   
   O práci se mohou hlásit občané České republiky nebo cizí státní příslušníci s trvalým pobytem v ČR,dosáhli věku 18 let a jsou způsobilí k právním úkonům,bezúhonní,ovládající jednací jazyk <.>
   Zájemci dále musí splňovat tyto předpoklady:
vyšší odborné nebo minimálně úplné střední vzdělání s maturitou
schopnost práce v kolektivu
vysoká flexibilita a spolehlivost
občanská a morální bezúhonnost
pečlivost a příjemné vystupování
praxe ve správě a údržbě majetku
vzdělání stavebního směru
znalost problematiky veřejné správy
  Přihlášku je třeba doručit do 18.05.2018 do 11:00 do podatelny Městského úřadu,Husovo nám.23,289 22 Lysá nad Labem,tel.325 510 211,buď osobně nebo poštou.Na obálce v levém horním rohu uveďte: „ Výběrové řízení OSM – zaměstnání“ <.>
 Přihláška musí obsahovat:
státní příslušnost uchazeče <,>
místo trvalého pobytu uchazeče <,>
číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu,jde-li o cizího státního občana <,>
datum a podpis uchazeče <.>
K přihlášce musí být připojeny následující dokumenty: 
strukturovaný životopis,ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech,týkajících se správních činností <,>
výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizích státních občanů obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává,doloží se bezúhonnost čestným prohlášením <,>
ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání <.>
Výběr uchazečů provede komise na základě doručených úplných přihlášek včetně požadovaných podkladů,a to v období od 21.05.2018,případně budou uchazeči v tomto termínu pozváni k pohovoru.  Vyhlašovatel si vyhrazuje právo výběrové řízení zrušit <.>
O výsledku budou uchazeči informováni mailem a následně písemně poštou <.>
Kontakt a další informace: tajemník Ing.Dvořák,tel.325 510 221 nebo vedoucí odboru Ing.Kopecký,tel 325 510 244.V Lysé nad Labem 20.04.2018 Ing.XXXXX XXXXXX,tajemník MěÚ Lysá nad Labem
Soubory ke stažení:
IČO: 00239402
DIČ: CZ00239402
Upozornit na chybu

Načteno

edesky.cz/d/1758706

Meta

Nabídka zaměstnání  


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Chcete vědět víc?

Více dokumentů od Město Lysá nad Labem      Zasílat nové dokumenty emailem      Napište portálu edesky.cz