Mag.hl.m. Praha - referent / referentka organizace práce a PaM v odboru personálním PER-6183/2018

Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Mag.hl.m. Praha.


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

referent / referentka organizace práce a PaM v odboru personálním PER-6183/2018

OZNÁMENÍ O VYHLÁŠENÍ VÝBĚROVÉHO ŘÍZENÍ
<br>
Hlavní město Praha - Magistrát hlavního města Prahy
<br> zastoupené ředitelkou Magistrátu hlavního města Prahy
<br>
<br> v souladu s § 7 zákona č.312/2002 Sb <.>,o úřednících územních samosprávných celků a o změně
<br> některých zákonů,ve znění pozdějších předpisů (dále jen “zákon o úřednících“),vyhlašuje dne
<br> 17.dubna 2018 výběrové řízení na obsazení pracovního místa úředníka/úřednice
<br>
<br> referent / referentka organizace práce a PaM
<br> v odboru personálním Magistrátu hlavního města Prahy
<br> (kód 3062)
<br>
<br> Sjednaný druh práce: referent / referentka organizace práce a PaM,s místem výkonu práce
<br> Praha,v platové třídě1) 10
<br>
<br> Pracovní poměr bude sjednán na dobu neurčitou
<br> Plný pracovní úvazek <.>
<br> Předpokládaný nástup: dle dohody <.>
<br> Místo je vhodné i pro absolventa / absolventku <.>
<br>
<br>
<br> Náplň práce
<br>  spolupráce při zpracovávání návrhů vnitřní organizace odborů Magistrátu hlavního
města Prahy a jejich pracovních náplní
<br>  tvorba a kontrola popisů pracovních činností na jednotlivá systemizovaná místa
<br>  zařazování do platových tříd a do příslušných platových stupňů,sledování a realizace
postupů zaměstnanců do vyššího platového stupně
<br>  provádění výkladu platových předpisů,kontrola jejich dodržování,sledování jejich
účinnosti
<br>  realizace přiznávání příplatků
<br>  zpracování platových výměrů v personálním informačním systému
<br>  zpracování pravidelných kontrolních sestav údajů v personálním informačním systému
<br>  zajišťování agendy přesčasové práce a pracovní pohotovosti
<br>  spolupráce při tvorbě vnitřních předpisů ve svěřené oblasti
<br>  práce se systémem FLUX
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br> HLAVNÍ MĚSTO PRAHA
<br> MAGISTRÁT HLAVNÍHO MĚSTA PRAHY
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br> Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka/úřednice podle § 4 zákona o
<br> úřednících:
<br> a) fyzická osoba,která dosáhla věku 18 let
<br> b) občan České republiky nebo cizí státní občan s trvalým pobytem v České republice,který
<br> ovládá český jazyk
<br> c) způsobilost k právním úkonům
<br> d) bezúhonnost2) <.>
<br>
Požadované vzdělání
<br>
<br>  vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu nebo vyšší odborné vzdělání
<br> Požadované znalosti
<br>  orientace v pracovněprávních předpisech a právních předpisech týkajících se
odměňování ve veřejné správě
<br>  dobrá znalost práce na PC (MS Office,zejména MS Excel a MS Word),schopnost
pracovat s personálním informačním systémem
<br> Osobnostní předpoklady
<br>  komunikační dovednosti a schopnosti,dobré vyjadřovací schopnosti v písemném i
mluveném projevu
<br>  samostatnost,přesnost,spolehlivost a zodpovědný přístup
<br>  aktivní přístup k dalšímu sebezvdělávání
<br>
Výhodou
<br>  znalost pracovněprávních předpisů
<br>  znalost zákona č.312/2002 Sb <.>,o úřednících územních samosprávných celků a o změně
některých zákonů,v platném znění
<br>  znalost nařízení vlády č.222/2010 Sb <.>,o katalogu prací ve veřejných službách a správě <,>
v platném znění
<br>  zkušenosti s tvorbou popisů pracovní činnosti a zařazováním do platových tříd
<br>  praxe v oblasti PaM
<br>  praxe ve veřejné správě
<br>  znalost personálního programu Flux PAM
<br> Nabízíme
<br>  stabilní zázemí úřadu územní samosprávy s pracovištěm v centru Prahy
<br>  pružnou pracovní dobu
<br>  osobní příplatek po zkušební době
<br>  podporu profesního i osobního rozvoje,systém dalšího vzdělávání,možnost programu
<br> mentoringu a koučinku
<br>  5 týdnů dovolené
<br>  3 dny zdravotního volna (sick days)
<br>  zařízení pro děti zaměstnanců – dětská skupina
<br>  příspěvek na stravování formou stravenek
<br>  příspěvek na penzijní připojištění,příspěvek na kulturní a sportovní vyžití a řadu
<br> dalších zajímavých zaměstnaneckých výhod
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br> Způsob podání přihlášky do výběrového řízení
<br>
<br> Uchazeč/uchazečka podává přihlášku4) k výběrovému řízení,jejíž náležitosti podle § 7 odst.4
<br> zákona o úřednících,jsou:
<br>  jméno,příjmení,titul <,>
<br>  datum a místo narození <,>
<br>  státní příslušnost <,>
<br>  místo trvalého pobytu <,>
<br>  číslo občanského průkazu (číslo dokladu o povolení k pobytu,jde-li o cizího státního
občana) <,>
<br>  datum a podpis <.>
Formulář přihlášky naleznete níže <.>
<br>
<br> K přihlášce je podle § 7 odst.5 zákona o úřednících,nutno připojit:
<br> 1.životopis,ve kterém budou strukturovaně uvedeny údaje o dosavadních zaměstnáních <,>
odborných znalostech a dovednostech,včetně znalostí týkajících se správního řízení <,>
<br> 2.výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce (originál nebo ověřenou kopii),u
cizích státních občanů též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským
<br> státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává,doloží se bezúhonnost čestným
<br> prohlášením <,>
<br> 3.ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání <.>
<br>
<br>
<br>
Přih...

Načteno

edesky.cz/d/1730101

Meta

Nabídka zaměstnání  


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Chcete vědět víc?

Více dokumentů od Mag.hl.m. Praha      Zasílat nové dokumenty emailem      Napište portálu edesky.cz