Město Plzeň - ROZHODNUTÍ - stavební povolení: Rekonstrukce Dlážděné ulice - 2. část, 2012

Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Město Plzeň.


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

15-095459.pdf 362,13 kB

Magistrát města Plzně,odbor stavebně správní
Škroupova 4,Plzeň
Sp.zn.:
Č.j.:
Vyřizuje:
Telefon:
Fax:
E-mail:
IDDS:
<br> SZ MMP/095459/15/REI
MMP/116763/15
Ing.XXXXX XXXXXXXXXXX
XXX XXX XXX
XXX XXX XXX
reischigova@plzen.eu
6iybfxn
<br> Plzeň,dne: 24.6.2015
<br> Vypraveno dne:
<br> ROZHODNUTÍ
STAVEBNÍ POVOLENÍ
Výroková část:
A:
Magistrát města Plzně,odbor stavebně správní,jako speciální stavební úřad příslušný podle § 40 odst.4
písm.a) zákona č.13/1997 Sb <.>,o pozemních komunikacích,ve znění pozdějších předpisů (dále jen
"zákon o pozemních komunikacích") a podle § 15 odst.1 písm.c) zákona č.183/2006 Sb <.>,o územním
plánování a stavebním řádu (stavební zákon),ve znění pozdějších předpisů (dále jen "stavební zákon") ve
stavebním řízení přezkoumal podle § 109 až 114 stavebního zákona žádost o stavební povolení,kterou
dne 13.5.2015 podal
Statutární město Plzeň,IČ 00075370,náměstí Republiky č.p.1/1,Vnitřní Město,301 00 Plzeň 1 <,>
které zastupuje Magistrát města Plzně - odbor investic,IČ 00075370,Jagelonská 8,306 32 Plzeň <,>
v zastoupení D PROJEKT PLZEŇ Nedvěd s.r.o <.>,IČ 26388791,Útušice 66,332 09 Štěnovice
(dále jen "stavebník"),a na základě tohoto přezkoumání:
I <.>
<br> Vydává podle § 115 stavebního zákona
stavební povolení
<br> na stavbu:
Rekonstrukce Dlážděné ulice - 2.část,2012
(dále jen "stavba") na pozemku parc.č.107/4,107/5,108,157,158,160/4,180,232,234/1,235/1 <,>
246/13,246/27,246/30,374/4,374/5,375/2,867,868,869/1,870/1,870/4,870/5,898/1,899/1,899/3 <,>
899/5,902,903/1,904,908,910/1,911,912,914,915,916,917 v katastrálním území Radobyčice <.>
Stavba obsahuje:
SO 101 Přeložka III/180 32,okružní křižovatka
Stavební objekt řeší návrh úpravy silnice III/180 32 v rozsahu od křižovatky Do Štěnovic x U Pole až na
okraj zástavby městské části Radobyčice ve směru Tyršův most Plzeň včetně návrhu okružní křižovatky
(křižovatky ulic Do Štěnovic x K Doudlevcům x Dlážděná x Litická) a zastávkových zálivů pro
autobusové linky.Celková délka úpravy silnice III/180 32 (ulice Do Štěnovic) je 237,82 m.V tomto
místě trasa navazuje na navrženou okružní křižovatku.Celková délka úpravy silnice III/180 32 (ulice K
Doudlevcům) je 144,5 m.Základní šířka vozovky mezi obrubami je navržena 6,5 m (š.jízdního pruhu 3
m,odvodňovací proužek 0,25 m).Okružní křižovatka je navržena s vnějším průměrem 36 m,šířka
okružního pásu je 5 m,pojížděná část prstence je š.2,5 m.V celé délce úprav je vozovka silnice navržena
s novou konstrukcí.Vozovka včetně okružního jízdního pásu bude s povrchem živičným ACO 11+ tl.40
<br> Č.j.MMP/116763/15
<br> str.2
<br> mm modifikovaný,prstenec okružní křižovatky pak z žulové dlažby vel.16.Vozovka bude lemována
žulovými obrubníky se základním převýšením + 120 mm s přídlažbou ze žulové kostky vel.12
Odvodnění komunikačních ploch je řešeno do uličních vpustí <.>
SO 102 Zastávkové zálivy při III/180 32
Pro autobusové linky jsou při silnice III/180 32 navrženy dva zastávkové zálivy před okružní křižovatkou
ve směru od Plzně.Záliv ve směru na Plzeň je navržen s nástupní hranou délky 31,0 m,vjezdový klín je
délky cca 17 m,výjezdový klín pak délky cca 15 m.Pro opačný směr je navržen záliv vstřícně s nástupní
hranou délky 31,0 m,vjezdový klín je délky cca 21 m,výjezdový klín délky cca 17 m.Vlastní zálivy mají
základní šířku 3,50 m.Povrch zálivů je navržen ze žulové dlažby vel.16.Nástupní hrana zastávkových
zálivů bude lemována atypickou žulovou obrubou s převýšením + 180 mm.Odvodnění je navrženo do
štěrbinového žlabu s vpustí <.>
SO 110 Místní komunikace
MK Dlážděná
Dlážděná ulice je v rámci dokumentace řešena v rozsahu od křižovatky s ulicí Sportovní až do prostoru
nově navržené okružní křižovatky v celkové délce cca 261,44 m.Základní šířka vozovky mezi obrubami
je navržena 6,5 m (š.jízdního pruhu je 3 m,odvodňovací proužek 0,25 m).Zastávkový záliv pro
autobusové linky je navržen š.3 m,délka nástupní hrany 15 m,vjezdový klín je délky 20 m,výjezdový
délky 15 m.Dále je navržena úprava zaoblení nároží v křižovatce Dlážděná x Sportovní v návaznosti na
úpravu vjezdového klínu stávající zastávky.Na MK Dlážděná je formou chodníkového přejezdu napojena
MK D1 ul.K Doudlevcům.V celé délce úprav je vozovka navržena s novou konstrukcí.Vozovka bude s
povrchem živičným ACO 11+ tl.40 mm modifikovaný,zastávkový záliv bude s povrchem ze žulové
dlažby vel.16.Vozovka bude lemována žulovými obrubníky se základním převýšením + 120 mm
s přídlažbou ze žulové kostky vel.12.Nástupní hrana zastávkového zálivu bude lemována atypickou
žulovou obrubou s převýšením + 180 mm <.>
- MK D1 K Doudlevcům
V úseku ulic Dlážděná x Břízová je navržena úprava ulice K Doudlevcům ve funkční skupině MK D1
obytná zóna.Komunikace bude slepá ve směru od křižovatky Slunná – Dlážděná.Úprava je navržena
v délce 102,41 m.Šířka vozovky mezi obrubami je 5 m.V rámci komunikačního prostoru obytné zóny je
navrženo 14 kolmých parkovacích stání,z nichž jedno je vyčleněno pro vozidlo přepravující osoby těžce
pohybově postižené.Dále jsou navrženy vjezdy k nemovitostem.V ...

Načteno

edesky.cz/d/168114

Meta

Územní plánování  


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Chcete vědět víc?

Více dokumentů od Město Plzeň      Zasílat nové dokumenty emailem      Napište portálu edesky.cz