Mag.hl.m. Praha - Chilská

Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Mag.hl.m. Praha.


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

06_DIO_situace_6_etapa.pdf
PROSTOR ZÁZEMÍ
STAVBY - ZS
<br> !
<br> 10
m
<br> !
<br> 10
m
<br> Chilská
<br> Z2
<br> E13 - C
H
<br> O
D
<br> N
ÍK
<br> U
ZAVŘ
<br> EN
SM
<br> ĚR
C
<br> H
ILSKÁ
<br> (pikto šipka)
<br> B30
<br> E1
3
<br> - B
AR
<br> TŮ
Ň
<br> KO
VA
<br> <,>
<br> pi
kt
<br> og
ra
<br> m
c
<br> ho
dc
<br> e+
ši
<br> pk
a
<br> E13 - piktogram
chodce+šipka
<br> Chilská
<br> 6×
V9
a A
<br> 15 A
6a
<br> 3,25
<br> 7×
Z4
<br> e
<br> 2×
IP
<br> 19
(B
<br> 24
a+
<br> E1
3
<br> - M
IM
<br> O
V
<br> O
ZI
<br> D
EL
<br> ST
AV
<br> BY
A
<br> T
IS
<br> KÁ
R
<br> EN
M
<br> IN
IS
<br> TE
R
<br> ST
VA
<br> VN
IT
<br> R
A)
<br> 3,00
2,75
<br> V4(0,125)-30m
<br> MI
MO
<br> ST
AV
BU
<br> B2
4a
<br> 83,00
<br> 26,60
<br> 3,60
<br> A1
5 A
<br> 6a
<br> 7×
Z4
<br> d
- n
<br> a
ob
<br> ru
bě
<br> B2
4a
<br> E1
3
<br> - M
IM
<br> O
V
<br> O
ZI
<br> D
EL
<br> ST
AV
<br> BY
A
<br> T
IS
<br> KÁ
R
<br> EN
M
<br> IN
IS
<br> TE
R
<br> ST
VA
<br> V
N
<br> IT
R
<br> A
<br> C2f
<br> E13 - PŘÍMO JEN VOZIDLA
<br> STAVBY A TISKÁREN
MINISTERSTVA VNITRA
<br> 2×
IP
<br> 18
b
<br> 2×IP19 (B24a+E13 - M
IM
<br> O
VO
<br> ZID
EL
<br> STAVBY A TISKÁR
EN
<br> M
IN
<br> ISTER
STVA
<br> VN
ITR
<br> A)
<br> 9×V9a
<br> V2b(1,5/1,5/0,125)-45m
<br> V2b(1,5/1,5/0,125)-42m
<br> V1a(0,125)-30m
<br> V1a(0,125)-30m
<br> 4×V20
<br> V1
a(0
<,> 12
5)-
70
m
<br> V2b(3/1,5/0,125)-50m
V2b(1,5/1,5/0,125)-25m
<br> V5
<br> V2b(3/1,5/0,125)-28m
V2b(1,5/1,5/0,25)-28m
<br> V2b(1,5/1,5/0,25)-25m
<br> 2×V19
<br> V19
<br> V7a
<br> 4 <,>
003 <,>
00
<br> 4,05 4,05
<br> 3,35
3,35
<br> 3,00
<br> 3,00
3,25
<br> 3,35
<br> 3,00
<br> 0,80
<br> 3,75
3,90
<br> 0,80
<br> 3,20
3,65
<br> Ba
rtů
<br> ňk
ov
<br> a
<br> Líbalova
<br> V5
<br> 2×
B1
<br> 3
- 1
<br> 9t
2×
<br> E1
3
<br> - M
IM
<br> O
<br> BU
S
<br> PI
D
<br> 19
t
<br> 2×
p
<br> ro
vi
<br> zo
rn
<br> í S
SZ
<br> s
lo
<br> up
ek
<br> s
n
<br> áv
ěs
<br> tid
ly
<br> +P
2
<br> 4×
C
<br> IT
YB
<br> LO
K
<br> 6 <,>
80
<br> 4,80
<br> Z2 B30
E13 - PŘ
<br> EC
H
<br> O
D
<br> U
ZAVŘ
<br> EN
<br> E13 - MIMO
VOZIDE...
07_DIO_situace_7_etapa.pdf
!
<br> 10
m
<br> !
<br> !
<br> 10
m
<br> !
<br> PROSTOR ZÁZEMÍ
STAVBY - ZS
<br> Chilská
<br> Z2
<br> E13 - C
H
<br> O
D
<br> N
ÍK
<br> U
ZAVŘ
<br> EN
SM
<br> ĚR
C
<br> H
ILSKÁ
<br> (pikto šipka)
<br> B30
<br> E1
3
<br> - B
AR
<br> TŮ
Ň
<br> KO
VA
<br> <,>
<br> pi
kt
<br> og
ra
<br> m
c
<br> ho
dc
<br> e+
ši
<br> pk
a
<br> E13 - piktogram
chodce+šipka
<br> Chilská
<br> 6×
V9
a A
<br> 15 A
6a
<br> 3,25
<br> 7×
Z4
<br> e
<br> 2×
IP
<br> 19
(B
<br> 24
a+
<br> E1
3
<br> - M
IM
<br> O
V
<br> O
ZI
<br> D
EL
<br> ST
AV
<br> BY
A
<br> T
IS
<br> KÁ
R
<br> EN
M
<br> IN
IS
<br> TE
R
<br> ST
VA
<br> VN
IT
<br> R
A)
<br> 3,00
2,75
<br> V4(0,125)-30m
<br> MI
MO
<br> ST
AV
BU
<br> 83,00
<br> 26,60
<br> 3,60
<br> A1
5 A
<br> 6a
<br> 7×
Z4
<br> d
- n
<br> a
ob
<br> ru
bě
<br> B2
4a
<br> E1
3
<br> - M
IM
<br> O
V
<br> O
ZI
<br> D
EL
<br> ST
AV
<br> BY
A
<br> T
IS
<br> KÁ
R
<br> EN
M
<br> IN
IS
<br> TE
R
<br> ST
VA
<br> V
N
<br> IT
R
<br> A
<br> 4×
Z4
<br> e
- n
<br> a
ob
<br> ru
bě42,1
<br> 3 <,>
60
<br> 0 <,>
50 2
<br> ×A
15
<br> 2×
A6
<br> b
<br> A1
5
<br> A6
b
<br> Průkop
<br> C2f
<br> E13 - PŘÍMO JEN VOZIDLA
<br> STAVBY A TISKÁREN
MINISTERSTVA VNITRA
<br> 2×
IP
<br> 18
b
<br> 2×IP19 (B24a+E13 - M
IM
<br> O
VO
<br> ZID
EL
<br> STAVBY A TISKÁR
EN
<br> M
IN
<br> ISTER
STVA
<br> VN
ITR
<br> A)
<br> 9×V9a
<br> V2b(1,5/1,5/0,125)-45m
<br> V2b(1,5/1,5/0,125)-42m
<br> V1a(0,125)-30m
<br> V1a(0,125)-30m
<br> 4×V20
<br> V1
a(0
<,> 12
5)-
70
m
<br> V2b(3/1,5/0,125)-50m
V2b(1,5/1,5/0,125)-25m
<br> V5
<br> V2b(3/1,5/0,125)-28m
V2b(1,5/1,5/0,25)-28m
<br> V2b(1,5/1,5/0,25)-25m
<br> 2×V19
<br> V19
<br> V7a
<br> 4 <,>
003 <,>
00
<br> 4,05 4,05
<br> 3,35
3,35
<br> 3,00
<br> 3,00
3,25
<br> 3,35
<br> 3,00
<br> 0,80
<br> 3,75
3,90
<br> 0,80
<br> 3,20
3,65
<br> Ba
rtů
<br> ňk
ov
<br> a
<br> Líbalova
<br> 2×
B1
<br> 3
- 1
<br> 9t
2×
<br> E1
3
<br> - M
IM
<br> O
<br> BU
S
<br> PI
D
<br> 19
t
<br> 2×
p
<br> ro
vi
<br> zo
rn
<br> í S
SZ
<br> s
lo
<br> up
ek
<br> s
n
<br> áv
ěs
<br> tid
ly
<br> +P
2
<br>...
08_DIO_situace_8_etapa.pdf
!
<br> 10
m
<br> !
<br> 10
m
<br> PROSTOR ZÁZEMÍ
STAVBY - ZS
<br> Chilská
<br> Z2
<br> E13 - C
H
<br> O
D
<br> N
ÍK
<br> U
ZAVŘ
<br> EN
SM
<br> ĚR
C
<br> H
ILSKÁ
<br> (pikto šipka)
<br> B30
<br> E1
3
<br> - B
AR
<br> TŮ
Ň
<br> KO
VA
<br> <,>
<br> pi
kt
<br> og
ra
<br> m
c
<br> ho
dc
<br> e+
ši
<br> pk
a
<br> E13 - piktogram
chodce+šipka
<br> Chilská
<br> 6×
V9
a A
<br> 15 A
6a
<br> 3,25
<br> 7×
Z4
<br> e
<br> 2×
IP
<br> 19
(B
<br> 24
a+
<br> E1
3
<br> - M
IM
<br> O
V
<br> O
ZI
<br> D
EL
<br> ST
AV
<br> BY
A
<br> T
IS
<br> KÁ
R
<br> EN
M
<br> IN
IS
<br> TE
R
<br> ST
VA
<br> VN
IT
<br> R
A)
<br> 3,00
2,75
<br> V4(0,125)-30m
<br> MI
MO
<br> ST
AV
BU
<br> 83,00
<br> 26,60
<br> 3,60
<br> A1
5 A
<br> 6a
<br> 7×
Z4
<br> d
- n
<br> a
ob
<br> ru
bě
<br> B2
4a
<br> E1
3
<br> - M
IM
<br> O
V
<br> O
ZI
<br> D
EL
<br> ST
AV
<br> BY
A
<br> T
IS
<br> KÁ
R
<br> EN
M
<br> IN
IS
<br> TE
R
<br> ST
VA
<br> V
N
<br> IT
R
<br> A
<br> V2b(3/1,5/0,125)-50m
V2b(1,5/1,5/0,125)-25mChilská
<br> C2f
<br> E13 - PŘÍMO JEN VOZIDLA
<br> STAVBY A TISKÁREN
MINISTERSTVA VNITRA
<br> 2×
IP
<br> 18
b
<br> 2×IP19 (B24a+E13 - M
IM
<br> O
VO
<br> ZID
EL
<br> STAVBY A TISKÁR
EN
<br> M
IN
<br> ISTER
STVA
<br> VN
ITR
<br> A)
<br> V5
<br> 9×V9a
<br> V5
<br> V2b(1,5/1,5/0,125)-45m
<br> V2b(1,5/1,5/0,125)-42m
<br> V1a(0,125)-30m
<br> V1a(0,125)-30m
<br> V2b(3/1,5/0,125)-28m
V2b(1,5/1,5/0,25)-28m
<br> V2b(1,5/1,5/0,25)-25m
<br> 2×V19
<br> V19
<br> 4×V20
<br> V1
a(0
<,> 12
5)-
70
m
<br> V7a
<br> 4 <,>
003 <,>
00
<br> 4,05 4,05
<br> 3,35
3,35
<br> 3,00
<br> 3,00
3,25
<br> 3,35
<br> 3,00
<br> 0,80
<br> 3,75
3,90
<br> 0,80
<br> 3,20
3,65
<br> Ba
rtů
<br> ňk
ov
<br> a
<br> Líbalova
<br> 2×
B1
<br> 3
- 1
<br> 9t
2×
<br> E1
3
<br> - M
IM
<br> O
<br> BU
S
<br> PI
D
<br> 19
t
<br> Sloupek SSZ +P4 (bude
osazeno se SSZ)
<br> Sloupek SSZ +P4 (bude
osazeno se SSZ)
<br> Sloupek SSZ+P2 (bude
osazeno se SSZ)
<br> 2×
p
<br> ro
vi
<br> zo
rn
<br> í S
SZ
<br> s
lo
<br> up
ek
<br> s
n
<br> áv
ěs
<br> tid
ly
<br> +P
2
<br> 4×
C
<br...
05_DIO_situace_5_etapa.pdf
!
<br> 10
m
<br> !
<br> 10
m
<br> PROSTOR ZÁZEMÍ
STAVBY - ZS
<br> Chilská
<br> Z2
<br> E13 - C
H
<br> O
D
<br> N
ÍK
<br> U
ZAVŘ
<br> EN
SM
<br> ĚR
C
<br> H
ILSKÁ
<br> (pikto šipka)
<br> B30
<br> E1
3
<br> - B
AR
<br> TŮ
Ň
<br> KO
VA
<br> <,>
<br> pi
kt
<br> og
ra
<br> m
c
<br> ho
dc
<br> e+
ši
<br> pk
a
<br> E13 - piktogram
chodce+šipka
<br> 2xCITBYLOK
(plast)
<br> B30
E13 - PŘECHOD UZAVŘEN
<br> PRO SMĚR BARTŮŇKOVA (pikto šipka)
<br> Chilská
<br> 6×
V9
a A
<br> 15 A
6a
<br> 3,25
<br> 7×
Z4
<br> e
<br> 2×
IP
<br> 19
(B
<br> 24
a+
<br> E1
3
<br> - M
IM
<br> O
V
<br> O
ZI
<br> D
EL
<br> ST
AV
<br> BY
A
<br> T
IS
<br> KÁ
R
<br> EN
M
<br> IN
IS
<br> TE
R
<br> ST
VA
<br> VN
IT
<br> R
A)
<br> 3,00
2,75
<br> V4(0,125)-30m
<br> MI
MO
<br> ST
AV
BU
<br> 2×
B1
<br> 3
- 1
<br> 9t
2×
<br> E1
3
<br> - M
IM
<br> O
<br> BU
S
<br> PI
D
<br> 19
t
<br> 83,00
<br> 26,60
<br> 3,60
<br> A1
5 A
<br> 6a
<br> 7×
Z4
<br> d
- n
<br> a
ob
<br> ru
bě
<br> B2
4a
<br> E1
3
<br> - M
IM
<br> O
V
<br> O
ZI
<br> D
EL
<br> ST
AV
<br> BY
A
<br> T
IS
<br> KÁ
R
<br> EN
M
<br> IN
IS
<br> TE
R
<br> ST
VA
<br> V
N
<br> IT
R
<br> A
<br> 3,90
3,70
<br> 0,35
<br> 43,85
<br> 4,2
<br> 2×A15
2×A6b
<br> 4×Z4e à 15m
-
<br> na obrubě
<br> C2f
<br> E13 - PŘÍMO JEN VOZIDLA
<br> STAVBY A TISKÁREN
MINISTERSTVA VNITRA
<br> 2×IP19 (B24a+E13 - M
IM
<br> O
VO
<br> ZID
EL
<br> STAVBY A TISKÁR
EN
<br> M
IN
<br> ISTER
STVA
<br> VN
ITR
<br> A)
<br> 9×V9a
<br> V2b(1,5/1,5/0,125)-45m
<br> V2b(1,5/1,5/0,125)-42m
<br> V1a(0,125)-30m
<br> V1a(0,125)-30m
<br> 4×V20
<br> V1
a(0
<,> 12
5)-
70
m
<br> 2×
IP
<br> 18
b
<br> IP18b - 50m
<br> V2b(3/1,5/0,125)-50m
V2b(1,5/1,5/0,125)-25m
<br> V5
<br> V2b(3/1,5/0,125)-28m
V2b(1,5/1,5/0,25)-28m
<br> V2b(1,5/1,5/0,25)-25m
<br> 2×V19
<br> V19
<br> V7a
<br> 4 <,>
00
<br> 6 <,>
80 3
<br>,0
0
<br> 4,05 4,05
<br> 3,35
3,35
<br> 3,00
<br> 4,80
<br> 3,00
3,25
<br> 3,35
<br> 3,00
<br> 0,80
<br> 3,75
3,90
<br> 3,20
3,65
<br> Ba
rtů
<br> ňk
ov
<br> a
<br> Líbalova
<br> V5
<br> 2×
p
<br> ro
vi
<br> zo
rn...
MHMPXPQ5Z6OU.PDF
Sídlo: Mariánské nám.2/2,110 01 Praha 1 1/3
Pracoviště: Jungmannova 35/29,110 00 Praha 1
Kontaktní centrum: 800 100 000,fax: 236 007 157
e-mail: posta@praha.eu,ID DS: 48ia97h HLAVNÍ M STO PRAHA MAGISTRÁT HLAVNÍHO M STA PRAHY Odbor pozemních komunikací a drah Oddělení silničního správního úřadu *MHMPXPQ5Z6OU* MHMPXPQ5Z6OU TAKENAKA EUROPE GmbH Evropská 846/176a 160 00 Praha 6 - Vokovice IČO:64355535 v zastoupení DIO Consult Prague s.r.o.Čerpadlová 1034/2b 190 00 Praha 9 IČO:09920871 Váš dopis zn./ze dne: Vyřizuje/linka/tel.: XXXX XXXXX,Ing.Č.j.: XXXXXXXXX MHMP-XXXXXX/XXXX/OX/Ku Počet listů/příloh: 1/4 Spis.zn.: Datum: S-MHMP 480734/2025PKD 20.5.2025 Opatření obecné povahy Magistrát hl.m.Prahy,odbor pozemních komunikací a drah,jako příslušný správní úřad dle ust.§ 124 odst.6 zákona č.361/2000 Sb <.>,o provozu na pozemních komunikacích a o změně některých zákonů,ve znění pozdějších předpisů,(dále jen „zákon o provozu na pozemních komunikacích“) a podle ust.§ 171 a § 173 odst.1 zákona č.500/2004 Sb <.>,správní řád,ve znění pozdějších předpisů,na základě posouzení žádosti adresáta ze dne 14.05.2025,doplněnou dne 15.05.2025.2025 a po projednání s dotčeným orgánem Policie ČR,Krajského ředitelství Policie hl.m.Prahy vydává podle ust.§ 77 odst.1 písm.c),odst.5 a § 78 zákona o provozu na pozemních komunikacích a vyhlášky č.294/2015 Sb <.>,kterou se provádějí pravidla provozu na pozemních komunikacích,ve znění pozdějších předpisů opatření obecné povahy - stanovení přechodné úpravy provozu na pozemní komunikaci Chilská,Líbalova spočívající v umístění dopravního značení,zařízení na místní komunikaci I.třídy Chilská,a na místní komunikaci Líbalova (souhlas s vydáním tohoto opatření obecné povahy udělil dne 15.05.2025 SSÚ Praha 11),ve správním obvodu Praha 11,k.ú.Chodov,z důvodů pokračování provádění stavebních prací - Výstavba nového signalizačního zařízení na křižovatce ulic Chilská x Líbalova,Praha 11.V termínu 5.až 8.etapy v termínu od 26.05.2025 do 15.06.2025 dojde k záborů...

Načteno

edesky.cz/d/16405608

Meta

Dopravní informace  


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Chcete vědět víc?

Další dokumenty od Mag.hl.m. Praha
04. 07. 2025
04. 07. 2025
04. 07. 2025
04. 07. 2025
04. 07. 2025
  ...a další
Více dokumentů od Mag.hl.m. Praha      Zasílat nové dokumenty emailem      Napište portálu edesky.cz