Mag.hl.m. Praha - metodik/ metodička kontrolních činností v odboru zdravotnictví, sociální péče a prevence PER-5862/2018

Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Mag.hl.m. Praha.


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

metodik/ metodička kontrolních činností v odboru zdravotnictví, sociální péče a prevence PER-5862/2018

OZNÁMENÍ O VYHLÁŠENÍ VÝBĚROVÉHO ŘÍZENÍ
<br>
Hlavní město Praha - Magistrát hlavního města Prahy
<br> zastoupené ředitelkou Magistrátu hlavního města Prahy
<br>
<br> v souladu s § 7 zákona č.312/2002 Sb <.>,o úřednících územních samosprávných celků a o změně
<br> některých zákonů,ve znění pozdějších předpisů (dále jen “zákon o úřednících“),vyhlašuje dne
<br> 3.dubna 2018 výběrové řízení na obsazení pracovního místa úředníka/úřednice
<br>
<br> metodik / metodička kontrolních činností
<br> v odboru zdravotnictví,sociální péče a prevence Magistrátu hlavního města Prahy
<br> (kód 2281)
<br>
<br> Sjednaný druh práce: metodik / metodička kontrolních činností,s místem výkonu práce Praha <,>
<br> v platové třídě1) 11
<br>
<br> Pracovní poměr bude sjednán na dobu neurčitou
<br> Plný pracovní úvazek <.>
<br> Předpokládaný nástup: dle dohody <.>
<br>
<br>
Náplň práce
<br> Koordinace ekonomických kontrol subjektů,které hlavní město Praha financuje prostřednictvím
<br> odboru,zejména:
<br>  zpracování plánu kontrol příjemců grantů,příspěvkových organizací v oblasti
zdravotnictví a sociální péče a projektů ESF v působnosti odboru
<br>  příprava podkladů pro kontrolní činnost
<br>  odpovědnost za realizaci kontrol a komunikaci s kontrolovanými subjekty
<br>  koordinace kontrolních týmů v rámci prováděných kontrol
<br>  zpracování formálních výstupů kontrolní činnosti <.>
Stanovování postupů,zásad a metodik pro poskytování finančních podpor <.>
<br> Koordinace činností souvisejících s poskytováním finančních podpor a dotací,zejména:
<br>  posuzování a vyhodnocování žádostí poskytovatelů sociálních služeb o finanční podporu
<br>  posuzování úplnosti a správnosti řešení finančních problémů v oblasti sociálních služeb
ve vztahu k platné právní úpravě
<br>  zajišťování odborné kontroly efektivity využití finančních prostředků,které jsou
poskytovatelům sociálních služeb poskytovány z rozpočtu města
<br>  zpracování a předkládání závěrečných vypořádání přiznaných dotací a podpor <.>
Metodická,poradenská a konzultační činnost v oblasti ekonomických údajů podléhajících
<br> kontrole <.>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br> HLAVNÍ MĚSTO PRAHA
<br> MAGISTRÁT HLAVNÍHO MĚSTA PRAHY
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br> Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka/úřednice podle § 4 zákona
<br> o úřednících:
<br> a) fyzická osoba,která dosáhla věku 18 let
<br> b) občan České republiky nebo cizí státní občan s trvalým pobytem v České republice,který
<br> ovládá český jazyk
<br> c) způsobilost k právním úkonům
<br> d) bezúhonnost2) <.>
<br>
<br> Požadované vzdělání
<br>
<br>  vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu nebo vysokoškolské
vzdělání v bakalářském studijním programu
<br> Požadované znalosti
<br>  znalost související legislativy,zejména znalost
 zákona č.320/2001 Sb <.>,o finanční kontrole ve veřejné správě a o změně
<br> některých zákonů (zákon o finanční kontrole) a prováděcí vyhlášky č.416/2004
<br> Sb <.>,v platném znění
<br>  znalost zákona č.255/ 2012 Sb <.>,o kontrole (kontrolní řád),v platném znění
 zákona č.250/2000 Sb <.>,o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů <,>
<br> v platném znění
<br>  velmi dobrá znalost práce na PC (MS Word,MS Excel,MS PowerPoint,Internet)
<br> Osobnostní předpoklady
<br>  komunikační dovednosti,velmi dobrá vyjadřovací schopnost v písemném i mluveném
projevu
<br>  samostatnost a zodpovědný přístup
<br>
Výhodou
<br>  praxe ve veřejné správě a/nebo praxe v oblasti sociálních služeb <,>
<br>  znalost zákona č.108/2006 Sb <.>,o sociálních službách,včetně prováděcí vyhlášky
č.505/2006 Sb <.>,v platném znění
<br>  znalost zákona č.131/2000 Sb <.>,o hlavním městě Praze,v platném znění
<br> Nabízíme
<br>  stabilní zázemí úřadu územní samosprávy s pracovištěm v centru Prahy
<br>  pružnou pracovní dobu
<br>  osobní příplatek po zkušební době
<br>  podporu profesního i osobního rozvoje,systém dalšího vzdělávání,možnost programu
<br> mentoringu a koučinku
<br>  5 týdnů dovolené
<br>  3 dny zdravotního volna (sick days)
<br>  příspěvek na stravování formou stravenek
<br>  příspěvek na penzijní připojištění,příspěvek na kulturní a sportovní vyžití a řadu
<br> dalších zajímavých zaměstnaneckých výhod
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br> Způsob podání přihlášky do výběrového řízení
<br>
<br> Uchazeč/uchazečka podává přihlášku4) k výběrovému řízení,jejíž náležitosti podle § 7 odst.4
<br> zákona o úřednících,jsou:
<br>  jméno,příjmení,titul <,>
<br>  datum a místo narození <,>
<br>  státní příslušnost <,>
<br>  místo trvalého pobytu <,>
<br>  číslo občanského průkazu (číslo dokladu o povolení k pobytu,jde-li o cizího státního
občana) <,>
<br>  datum a podpis <.>
Formulář přihlášky naleznete níže <.>
<br>
<br> K přihlášce je podle § 7 odst.5 zákona o úřednících,nutno připojit:
<br> 1.životopis,ve kterém budou strukturovaně uvedeny údaje o dosavadních zaměstnáních <,>
odborných znalostech a dovednostech,včetně znalostí týkajících se správního řízení <,>
<...

Načteno

edesky.cz/d/1632205

Meta

Nabídka zaměstnání   Rozpočet  


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Chcete vědět víc?

Více dokumentů od Mag.hl.m. Praha      Zasílat nové dokumenty emailem      Napište portálu edesky.cz