Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Mag.hl.m. Praha.
OZNÁMENÍ O VYHLÁŠENÍ VÝBĚROVÉHO ŘÍZENÍ
<br>
Hlavní město Praha - Magistrát hlavního města Prahy
<br> zastoupené ředitelkou Magistrátu hlavního města Prahy
<br>
<br> v souladu s § 7 zákona č.312/2002 Sb <.>,o úřednících územních samosprávných celků a o změně
<br> některých zákonů,ve znění pozdějších předpisů (dále jen “zákon o úřednících“),vyhlašuje dne
<br> 3.dubna 2018 výběrové řízení na obsazení 2 pracovních míst úředníka/úřednice
<br>
<br> rozpočtář / rozpočtářka
<br> v odboru „Archiv hlavního města Prahy“ Magistrátu hlavního města Prahy
<br> (kód 0372,0378)
<br>
<br> Sjednaný druh práce: rozpočtář/rozpočtářka,s místem výkonu práce Praha,v platové třídě1) 9
<br>
<br> Pracovní poměr bude sjednán na dobu neurčitou
<br> Plný pracovní úvazek <.>
<br> Předpokládaný nástup: dle dohody <.>
<br>
<br>
Náplň práce
<br> Sestavování rozpočtu odboru podle kalkulací,norem a potřeb,včetně jeho rozpisu,zejména:
<br> sledování rozpočtu a zajišťuje účetní správnost vykazování rozpočtových prostředků
a celkového finančního hospodaření odboru (kapitálové a nekapitálové výdaje,financování
<br> hlavní i vedlejší hospodářské činnosti a příjmy z ní) <,>
<br> prověřuje účetní správnost vykazování rozpočtových prostředků a celkového finančního
hospodaření odboru podle zásad vnitřní finanční kontroly <,>
<br> zajišťuje realizaci rozpočtových změn <.>
Zajišťování účetní,evidenční a výkazové agendy odboru,zejména sledování a evidence závazků <,>
<br> nákladů a výdajů,včetně daně z přidané hodnoty <.>
<br> Vedení knih přijatých faktur,zajišťování agendy objednávek,likvidace apod <.>
<br> Zajišťování agendu drobného vydání,čerpání reprezentačního fondu ředitele odboru (s osobní
<br> hmotnou zodpovědností) <.>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
HLAVNÍ MĚSTO PRAHA
<br> MAGISTRÁT HLAVNÍHO MĚSTA PRAHY
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br> Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka/úřednice podle § 4 zákona o
<br> úřednících:
<br> a) fyzická osoba,která dosáhla věku 18 let
<br> b) občan České republiky nebo cizí státní občan s trvalým pobytem v České republice,který
<br> ovládá český jazyk
<br> c) způsobilost k právním úkonům
<br> d) bezúhonnost2) <.>
<br>
<br> Požadované vzdělání
<br>
<br> vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou
<br> Požadované znalosti
<br> znalost předpisů v oblasti účetnictví,rozpočtových pravidel územních celků a rozpočtové
skladby,finanční kontroly a daní
<br> základní znalost anglického jazyka (úroveň A2)
<br> uživatelská znalost práce na PC (MS Office,práce s internetem,ekonomické aplikace)
<br> Osobnostní předpoklady
<br> dobré komunikační schopnosti,schopnost jednat s lidmi
<br> schopnost samostatné práce
<br>
<br>
Výhodou
<br> praxe ve veřejné správě v oblasti ekonomiky a účetnictví
<br> znalost systému GINIS EKO a GINIS SSL
<br>
Nabízíme
<br> stabilní zázemí úřadu územní samosprávy
<br> pružnou pracovní dobu
<br> osobní příplatek po zkušební době
<br> podporu profesního i osobního rozvoje,systém dalšího vzdělávání,možnost programu
<br> mentoringu a koučinku
<br> 5 týdnů dovolené
<br> 3 dny zdravotního volna (sick days)
<br> příspěvek na stravování formou stravenek
<br> příspěvek na penzijní připojištění,příspěvek na kulturní a sportovní vyžití a řadu
<br> dalších zajímavých zaměstnaneckých výhod
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br> Způsob podání přihlášky do výběrového řízení
<br>
<br> Uchazeč/uchazečka podává přihlášku4) k výběrovému řízení,jejíž náležitosti podle § 7 odst.4
<br> zákona o úřednících,jsou:
<br> jméno,příjmení,titul <,>
<br> datum a místo narození <,>
<br> státní příslušnost <,>
<br> místo trvalého pobytu <,>
<br> číslo občanského průkazu (číslo dokladu o povolení k pobytu,jde-li o cizího státního
občana) <,>
<br> datum a podpis <.>
Formulář přihlášky naleznete níže <.>
<br>
<br> K přihlášce je podle § 7 odst.5 zákona o úřednících,nutno připojit:
<br> 1.životopis,ve kterém budou strukturovaně uvedeny údaje o dosavadních zaměstnáních <,>
odborných znalostech a dovednostech,včetně znalostí týkajících se správního řízení <,>
<br> 2.výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce (originál nebo ověřenou kopii),u
cizích státních občanů též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským
<br> státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává,doloží se bezúhonnost čestným
<br> prohlášením <,>
<br> 3.ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání <.>
<br>
<br>
<br>
Přihlášku s požadovanými doklady je nutno doručit v uzavřené obálce tak,aby ji vyhlašovatel
<br> obdržel nejpozději dne 20.dubna 2018 v podatelně Magistrátu hlavního města Prahy <,>
<br> Jungmannova 35/29,111 21 Praha 1 <.>
<br>
<br> Na obálku prosím uveďte:
<br> „NEOTEVÍRAT - výběrové řízení
<br> rozpočtář / rozpočtářka/AMP /3072/0378/VR59/18-3“
<br> Hlavní město Praha - Magistrát hlavního města Prahy
<br> odbor personální
<br> oddělení sekretariátu a výběrových řízení zaměstnanců
<br> ...
Načteno
Meta
Nabídka zaměstnání Rozpočet
Další dokumenty od Mag.hl.m. Praha | ||
---|---|---|
20. 09. 2025 | rozhodnutí o odvolání - SP Bytový dům Záběhlice, Dopravní řešení, Praha 4, ulice Žilinská | |
20. 09. 2025 | Myslíkova | |
20. 09. 2025 | Správa služeb HMP - Výzva č. j. SSHMP 29521/2024 k odstranění vozidla (Hyundai, RZ: 6A38983) z pozemní komunikace (Praha 4), ID 18301, Jiří Fric, 140 00 Praha-Nusle | |
20. 09. 2025 | Poskytnutí informace podle zákona č. 106/1999 Sb. - finanční prostředky kraje | |
20. 09. 2025 | Výzva k odstranění vozidla z komunikace Podhajská pole, ŠKODA, VIN TMBAG7NE8J02, SEVEN FORCE s.r.o. | |
...a další |