Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Mag.hl.m. Praha.
Hlavní město XXXXX XXXX HLAVNÍHO MĚSTA PRAHY U S N E S E N Í Rady hlavního města Prahy číslo 626 ze dne 27.3.2018 k zavedení zkušebního provozu midibusové linky 216 do oblasti XXXX XXXX hlavního města Prahy I.s c h v a l u j e 1.dopravní opatření v roce 2018 - zavedení zkušebního provozu midibusové linky 216 s celkovými náklady 603.446 Kč (za odbobí 3.4.2018 až 29.6.2018) "62 pracovních dnů“ 2.úpravu rozpočtu vlastního hlavního města Prahy v kap.03 - Doprava dle přílohy č.1 tohoto usnesení I I.u k l á d á 1.řediteli ROPID 1.připravit zavedení zkušebního provozu midibusové linky 216 Termín: 1.4.2018 2.vyhodnotit zkušební provoz midibusové linky 216 Termín: 31.7.2018 2.MHMP - XXX MHMP X.realizovat rozpočtové opatření dle bodu I.2.tohoto usnesení Termín: 30.3.2018 XXXXXXX XXXXXXXX v.r.primátorka hl.m.Prahy XXXX XXXXXXX v.r.náměstek primátorky hl.m.Prahy Předkladatel: náměstek primátorky Dolínek Tisk: R-28671 Provede: ředitel ROPID,MHMP - XXX MHMP Na vědomí: odborům MHMP Příloha č.X k usnesení Rady HMP č.626 ze dne 27.3.2018 I.Úprava rozpočtu příjmů včetně tř.8 - financování (strana MD) MHMP - RFD Úspora hospodaření minulých let 0000 8115 0329 603,40 C e l k e m II.Úprava rozpočtu výdajů včetně tř.8 - financování (strana DAL) Úprava rozpočtu běžných výdajů C e l k e m Účel / Název akce Úprava rozpočtu (v tis.Kč)Odbor/Organizace Číslo akce Účel / Název akce Odbor/Organizace Úprava rozpočtu (v tis.Kč)ODPAČíslo akce MHMP - RFD 0092911 PID-DP HMP,a.s.- kompenzace - zavedení linky 216 03292292 007 ODPA XXX UZ ORJ ORJ XXX,XX UZ Důvodová zpráva Dlouhodobým záměrem organizátora Pražské integrované dopravy (PID),společnosti ROPID,je zajistit obsluhu veřejné dopravy na místech,kde nejsou splněny docházkové vzdálenosti dle standardů kvality na nejbližší zastávku PID.Jednou z pražských lokalit,kde tyto standardy splněny nejsou,je sídelní celek Baba v oblasti Hanspaulky na Praze 6,viz příloha č.3 k důvodové zprávě.Záměrů na zřízení obsluhy Baba veřejnou dopravou bylo v minulosti již několik,avšak ani jeden záměr nebyl nikdy realizován.Jedním z důvodů,proč nebyl nikdy provoz autobusové linky zřízen,byla obava místních obyvatel ze zvýšené exhalace a hluku plynoucí z projíždějících autobusů.Na druhou stranu řada místních obyvatel,především starší generace,dlouhodobě tento záměr podporuje a snaží se jej pomocí MČ Prahy 6 prosadit.MČ Praha 6 následně v roce 2018 požádala oficiálně o zřízení obsluhy veřejnou dopravou lokality Baba.Společnost ROPID navrhla pro rok 2018 kompromisní řešení v podobě zřízení autobusové linky,která bude provozována v midibusech maximální délky 9 m s minimální hmotností.Taková vozidla způsobují méně exhalací a svým provozem nezatěžují okolí v takové míře,jako standardní 12 m autobusy.V minulosti byl na lince 216 prováděn zkušební provoz elektrobusů.Fotografie vozidel uvažovaných pro provoz linky 216 jsou součástí přílohy č.5 k důvodové zprávě.Společnost ROPID spolu se záměrem zřízení obsluhy Dejvic midibusovou linkou 108 navrhuje v dlouhodobé koncepci také obsluhu Hradčan malokapacitními midibusy (minibusy) typově podobnými,které jsou provozovány na autobusové lince 194 v oblasti Starého Města.Prodloužením autobusové linky 216 z Baby přes Bořislavku a dále ke střešovické vozovně by mohl být vytvořen základ pro následnou obsluhu Hradčan v místech,kde do roku 1938 jezdily tramvaje.Trasa linky 216 v oblasti Baby je zakreslena v příloze č.4 k důvodové zprávě.Vzhledem k početné skupině obyvatel,kteří nechtějí zavedení autobusové linky,společnost ROPID navrhuje zkušební provoz v období od 3.XXXXX do XX.června,a to pouze v pracovních dnech v omezeném rozsahu v intervalu 1x-2x za hodinu ve špičkách,dopoledne pouze 1x za hodinu.Večerní provoz nebude realizován vůbec.Návrh jízdního řádu je součástí přílohy č.2 k důvodové zprávě.Zkušební provoz společnost ROPID následně vyhodnotí a podklady předloží Radě hl.m.Prahy k rozhodnutí o trvalém zřízení linky 216 nebo naopak k ukončení zkušebního provozu bez následného obnovení.Provoz linky 216 navrhujeme zavést v období od 3.4.2018 do 29.6.2018 s tím,že na provoz bude potřeba zvýšit kompenzaci pro Dopravní podnik hl.m.Prahy,a.s.o částku 603 446 Kč.Denní náklady na provoz představují částku 9 733 Kč.Kalkulace ceny je součástí přílohy č.1 k důvodové zprávě.Tímto tiskem je současně žádáno o převod částky 603 446 Kč z úspory hospodaření z minulých let na úhradu kompenzace DPP za zvýšení výkonů veřejné dopravy na území hl.m.Prahy (kap.0329,§ 2292,pol.5193,ORG 92911,ÚZ 7).P'-ĺ[l* ľ" ł k J,ľ*J"un'.p','1n.' Kalkulace ceny dopravního výkonu - AUTOBUSY - MlDl - LlNKA 216 (náklady PlD celkem) bez DPH Náklady z posledních wdaných kalkulacĺ 1.- 3.čtvrtletĺ 2017 Pľovozní korekce konkrétní akce PoloŽka kalk.vzorce Název poloŽky Náklad Kč/vozkm Prům.rychlost na akci (km/h),6911 1'1'1.Přímá spotřeba nafty 7,1108 7,1109 1.1'2.- 4' ostatnĺ přÍmá spotřeba materiálu 0,4609 0,4609 1.2' Personální nákl.ŘMHD,strojv.a obsl.tratí M 21,9260 31,3229 2.1' opravy a udżování vozů PlD 6,5025 6,5025 ...
Načteno
Meta
Rozpočet
Další dokumenty od Mag.hl.m. Praha | ||
---|---|---|
20. 09. 2025 | rozhodnutí o odvolání - SP Bytový dům Záběhlice, Dopravní řešení, Praha 4, ulice Žilinská | |
20. 09. 2025 | Myslíkova | |
20. 09. 2025 | Správa služeb HMP - Výzva č. j. SSHMP 29521/2024 k odstranění vozidla (Hyundai, RZ: 6A38983) z pozemní komunikace (Praha 4), ID 18301, Jiří Fric, 140 00 Praha-Nusle | |
20. 09. 2025 | Poskytnutí informace podle zákona č. 106/1999 Sb. - finanční prostředky kraje | |
20. 09. 2025 | Výzva k odstranění vozidla z komunikace Podhajská pole, ŠKODA, VIN TMBAG7NE8J02, SEVEN FORCE s.r.o. | |
...a další |