Město Český Krumlov - ZŠ Český Krumlov, Plešivec 249 - vyhlášení konkursního řízení

Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Město Český Krumlov.


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Konkursni_rizeni.pdf

Rada města Český Krumlov v souladu s 5 166 odst.2 zákona č.561/2004 Sb <.>,o předškolním,základním,středním,vyšším odborném a jiném vzdělávání (školský zákon),a v souladu s vyhláškou MŠMT ČR č.54/2005 Sb <.>,o náležitostech konkursního řízení a konkursních komisích
<br> oznamuje vyhlášení konkursního řízení na vedoucí pracovní místo ředitele/ky
<br> Základní školy Český Krumlov,Plešivec 249
<br> Předpoklady pro výkon daného pracovního místa:
<br> — stanovené v 5 5 odst.1 zákona č.563/2004 Sb <.>,o pedagogických pracovnících a o změně některých zákonů <,>
<br> — získání odborné kvalifikace pro přímou pedagogickou činnost dle ustanovení 9 7 nebo 5 8
<br> — délka praxe ke dni podání přihlášky 4 roky
<br> — znalost problematiky školských právních a ekonomických předpisů <,>
<br> — organizační a řídící schopnosti <,>
<br> — občanská a morální bezúhonnost <,>
<br> — dobrý zdravotní stav <,>
<br> — předpokládaný nástup na vedoucí pracovní místo 1.8.2018 <.>
<br> Podání přihlášky
<br> Přihlášky,včetně příloh,zasílejte nejpozději do 4.5.2018 na adresu: Město Český Krumlov,Odbor školství,sportu a mládeže,Kaplická 439,381 01 Český Krumlov.Obálku označte heslem „Konkurs“.Rozhodující je datum dne odeslání na poštovním razítku,nebo datum osobního předání přihlášky v zalepené a označené obálce.V případě dotazů se obracejte na tel.380 766 420 <.>
<br> Náležitosti přihlášky jsou: jméno,příjmení,titul,datum a místo narození,místo trvalého pobytu,případně adresa pro doručení poštou,datum a podpis (vhodné uvést e-mail,ID datové schránky,mobil) <.>
<br> Přílohy přihlášky jsou:
<br> 1.strukturovaný životopis s vlastnoručním podpisem,ve kterém uveďte údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech <,>
<br> 2.výpis z Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce (originál,případně ověřená kopie) <,>
<br> 3.úředně ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání,diplom + vysvědčení o státní závěrečné zkoušce <,>
<br> 4.průkazný doklad o celkovém průběhu zaměstnání rozhodném pro výkon pracovního místa ředitele/ky,v souladu s 9 5 zákona č.563/2004 Sb.potvrzený posledním zaměstnavatelem.(Nedoloží-li uchazeč potvrzení potřebné délky praxe dle 5 5 odst.1 zákona č.563/2004 Sb.posledním zaměstnavatelem,doloží potřebnou praxi potvrzením zaměstnavatele,u kterého příslušnou praxi vykonával nebo úředně ověřenou pracovní smlouvou.) <,>
<br> 5.lékařské potvrzení o zdravotní způsobilosti k výkonu pracovního místa ředitele/ky školy (ne starší 3 měsíců) <,>
<br> 6.koncepce rozvoje školy s vlastnoručním podpisem (max.4 strany formátu A4),7.souhlas s evidencí osobních údajů a žádost o vrácení poskytnutých dokladů <.>,<,> ; ' __ M.ahbor Car a starosta města Český Krumlov
<br> V Českém Krumlově dne 13.3.2018

Načteno

edesky.cz/d/1506037

Meta

Nic nerozpoznáno


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Chcete vědět víc?

Více dokumentů od Město Český Krumlov      Zasílat nové dokumenty emailem      Napište portálu edesky.cz