Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede MČ Brno - Střed.
Číslo j ednací : MCB S/20 l 8/004 161 7/KUBA
Spisová značka: 2030/MCBS/2018/0041617/1
<br> Oznámení
<br> o vyhlášení výběrového řízení
<br> Statutární město Brno,městská část Brno-střed
Tajemník Úřadu městské části
<br> vyhlašuje výběrové řízení
na mÍsto
<br> Rodinný asistent na úseku sociálně-právní ochrany dětí
v rámci projektu na dobu urěitou od 1.4.2018 - 28.2.2021 <.>
<br> platová třída 9 <.>
<br> Rodinný asistent bude mít za cíl zintenzivnit práci s ohroženou rodinou,její stabilizaci s důrazem na
komplexní práci s rodim'iým systémem.Jeho práce bude probíhat v rodinách s dětmi,které jsou
v evidenci OSPOD,v rodinách,kterým bylo dítě odebráno jako podpora návratu dítěte zpět do
rodiny.Bude se podílet na naplňování cílů v individuálním plánovánf,dále na sanaci rodiny,přímé
práci s rodiči zaměřené na,<,> zkompetentňování? a nácviku praktických dovedností a schopností
potřebných pro péči o dítě,vštěpovat rodičům běžné návyky vyplývající z rodičovské odpovědnosti
- např.pomoc při chodu domácnosti,údržbě domácnosti,hygienických návycích,pomoc v oblasti
bytových podmínek spojenou s podporou při dluhovém poradenství,pomoc při vyřizování
sociálních dávek,preventivní čimiost zaměřenou na záškoláctví,depistážní činnost,dohledy nad
výchovou,spolupráce s neziskovými organizacemi,administrativní činnost <.>
<br> Požadavky:
<br> *
<br> *
<br> *
<br> *
<br> *
<br> *
<br> *
<br> *
<br> střední odborná škola se sociálním zaměřením ukončena maturitní zkouškou,popř.SŠ
ukončena maturitní zkouškou s osvědčením o absolvování odborného kurzu se sociálním
zaměřením.Vítána vyšší odborná škola nebo vysoká škola se sociálním zarněřením
v souladu s § 110 zákona č.108/2006 Sb.o sociálních službách,v platném znění pozdějších
předpisů
praktické zkušenosti o výkonu sociálně-právní ochrany dětí výhodou
schopnost jednat a pracovat s lidmi - empatie,asertivita,flexibilita (časová)
schopnost zvládat zátěžové situace spojené s výkonem pracovní činnosti
vysoké pracovní nasazení,pečlivost,spolehlivost,psychická odolnost,samostatnost
zodpovědnost,schopnost práce v týmu
pozitivní vztah k sociální práci
znalost práce s PC
bezúhonnost,zdravotní způsobilost
<br> Předpokládaný nástup: pracovní poměr na dobu urěitou od 1.4.2018 do 28.2.2021 s tříměsíční
zkušební dobou
<br> Kontaktní osoba: XXX XXXXXXXX - vedoucí OSZ
tel.XXXXXXXXX
<br> Platové podmínky se řídí nařízením vlády č.341/2017 sb <.>,o platových poměrech zaměstnanců
ve veřejných službách a správě <.>
<br> 1/3
<,> /?
<br>
<br> Další předpoklady pro vznik pracovního poměm úředníka ( § 4 zákona č.312/2002 sb.<,>
o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů) - viz Příloha č.1
Náležitosti písemné přihlášky: (§ 7 odstavec 4 zákona č.3 12/2002 sb <.>,o úřednících územních
samosprávných celků a o změně některých zákonů) - viz Příloha č.1
<br> K přihlášce je nutné připojit doklady: § 6 odstavec 4 zákona č.312/2002 sb <.>,o úřednících
územních samosprávných celků a o změně některých zákonů) - viz Příloha č.1
<br> 23.03.2018
<br> Přihlášku s požadovanými doklady zašlete nejpozději do.**.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.> na adresu:
Statutární město Brno,městská část Brno-střed
Oddělení personální a mzdové
Dominikánská 2
60169 Brno
<br> Bez splnění podmínek náležitostí přihlášky a dokladů uvedených v příloze není možné přihlášku
zařadit do výběrového řízení <.>
<br> Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho prííběhu
<br> Oznámení vyvěšeno dne: 08.03.2018
Př{loha č.l
<br> DÁLŠÍ PŘEDPOKLADY
<br> pro vznik pracovního poměru úředníka ( viz § 4 zákona č.3 12/2002 sb <.>,o úřednících územních samosprávných celků a o změně
některých zákonů)
" státní oběanství České republiky nebo ciz{ státní občanství a trvalý pobyt v České republice
* zpŮsobilost k právním úkonům
" bezúhonnost (za bezúhonnou se pro účely tohoto zákona nepovažuje fyzická osoba,která byla pravomocně odsouzena pro
trestný čin spáchaný úmyslně nebo pro trestný čin spáchaný z nedbalosti za jednání související s výkonem vere3né správy,pokud
se podle zákona na tuto osobu nehledí,jakoby nebyla odsouzena)
* v případě výběrového ř{zení na funkci vedoucího úředníka,který je do funkce jmenován,se vyžaduje též splnění předpokladů
stanovených- zákonem ě.451/1991 sb <.>,kterým se stanoví některé další předpoklady pro výkon některých funkcí ve státní
orgánech'a organizacích České a Slovenské Federativní Republiky,(Zcské republiky a Slovenské republiky,ve zní:ní pozdí!jších
předpisů (lustrační zákon) <.>
<br> NÁLEŽITOSTI PÍSEMNÉ PŘIHLÁŠKY
<br> (viz § 7 odst.4 zákona č.312/2002 sb <.>,o úřednících územních sarnosprávných celků a o změně některých zákonů)
" název výběrového řízení,* jméno,přfjmení,titul,* datum a mfsto narození,* státní příslušnost,* místo trvalého pobytu
uchazeče,*-číslo občanského průkazu (číslo dokladu o povolení k pobytu jde-li o cizího státrrího občana),* prohlášení o souhlasu
s využitím poskytnutých osobních údajů výhradně pro potřeby výběrového řízení,* datum a po...
Načteno
Meta
Nic nerozpoznáno
Další dokumenty od MČ Brno - Střed | ||
---|---|---|
30. 12. 2020 | OOP - zábor pro zařízení staveniště - ul. Jaselská 11 | |
29. 12. 2020 | Výběrové řízení - úředník pro agendu související s životním prostředím - ÚMČ Brno-Bystrc | |
29. 12. 2020 | OOP - rekonstrukce kanalizace a vodovodu - ul. Solniční, Česká | |
23. 12. 2020 | Výběrové řízení na obsazení prodejních míst pro pravidelný prodej na tržišti Zelný trh v roce 2021 | |
23. 12. 2020 | OOP - změna DZ - na silnici I/42 Brno – VMO - ul. Bauerova | |
...a další |