Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Středočeský kraj.
Oznámení o vyhlášení výběrového řízení
JUDr.XXXX XXXXX,ředitel Krajského úřadu Středočeského kraje vyhlašuje dne X.3.2018
<br> výběrové řízení na obsazení pracovního místa:
<br>
<br> vedoucí Odboru interního auditu a kontroly
<br>
Místo výkonu práce: Praha
<br> Sjednaný druh práce: vedoucí Odboru interního auditu a kontroly
<br> Platové zařazení: platová třída 13 dle nařízení vlády č.341/2017 Sb <.>,o platových
<br> poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě
<br> Pracovní poměr: na dobu neurčitou
<br> Datum nástupu: po ukončení výběrového řízení
<br>
<br> Charakteristika vykonávané práce: Organizace a řízení Odboru interního auditu a kontroly
<br> (plánování činnosti,vlastní auditní a kontrolní činnost,vyhodnocování výsledků auditů
<br> a koncepce návrhů systémových opatření pro vedení úřadu).Koordinace činností zejména
<br> v oblasti veřejnosprávních kontrol zaměřených na čerpání veřejných financí a veřejné finanční
<br> podpory,jejichž realizaci zajišťuje Středočeský kraj,v oblasti kontroly hospodaření
<br> příspěvkových organizací Středočeského kraje a v oblasti přezkumu hospodaření územních
<br> celků.Sledování a analýza výsledků kontrol,předávání návrhů na případné odstraňování
<br> systémových nedostatků zjištěných těmito kontrolami vedení úřadu.Koncepce auditní
<br> a kontrolní činnosti v rámci celého úřadu <.>
<br>
<br> Zákonné předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka stanoví § 4 zákona
<br> č.312/2002 Sb <.>,o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých
<br> zákonů,v platném znění:
<br> Občan České republiky,případně cizí státní občan s trvalým pobytem v České republice <,>
<br> starší 18 let,způsobilý k právním úkonům,bezúhonný,ovládající jednací jazyk <.>
<br>
<br> Požadujeme:
<br> vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu
<br> výborná znalost zákona č.320/2001 S b <.>,o finanční kontrole ve veřejné správě <,>
zákona č.255/201/ Sb <.>,kontrolní řád,zákona č.250/2000 Sb <.>,o rozpočtových
<br> pravidlech územních rozpočtů a zákonů souvisejících,zákona č.420/2004 Sb.<,>
<br> o přezkoumávání hospodaření územních samosprávných celků a dobrovolných svazků
<br> obcí,zákona č.128/2000 Sb <.>,o obcích,zákona č.129/2000 Sb <.>,o krajích,zákona
<br> č.134/2016 Sb <.>,o zadávání veřejných zakázek a dalších souvisejících zákonů
<br> znalost práce na PC (MS Office) na uživatelské úrovni
<br> znalost programu IS MPP a IS Ginis výhodou
<br> zvláštní odborná způsobilost při finančním hospodaření územních samosprávných
celků a jeho přezkumu významnou výhodou
<br> základní kurs ČIIA v oboru interního auditu a finanční kontroly výhodou
<br> minimálně 3 roky praxe v oblasti auditu,přezkumu hospodaření ÚSC nebo ve výkonu
veřejnosprávních kontrol
<br> minimálně 2 roky zkušenosti s vedením více než dvacetičlenného pracovního
kolektivu
<br> výborná orientace v právních předpisech veřejné správy
<br> dobrá orientace v rozpočtové,finanční a kontrolní legislativě a v oblasti veřejných
zakázek
<br> organizační,komunikační a prezentační dovednosti na vysoké úrovni
<br>
<br> Zborovská 11 150 21 Praha 5 www.kr-stredocesky.cz
<br> řidičský průkaz skupiny B výhodou
<br>
Nabízíme:
<br> dobré pracovní podmínky
<br> pružnou pracovní dobu
<br> výhodnou polohu pracoviště
<br> zajímavé benefity (dny zdravotního volna,stravenky,flexi passy,příspěvek na
penzijní připojištění a životní pojištění,příspěvek na ošacení,dary při životních
<br> výročích,půjčky a dary při řešení tíživých životních situací)
<br>
<br> Náležitosti přihlášky podle § 7 odst.4 zákona o úřednících územních samosprávných
<br> celků a o změně některých zákonů,v platném znění jsou:
<br> jméno,příjmení,titul,datum a místo narození,státní příslušnost,místo trvalého pobytu,číslo
<br> občanského průkazu (číslo dokladu o povolení k pobytu,jde-li o cizího státního občana) <,>
<br> datum a podpis.Prosíme též kontaktní adresu,pokud je odlišná od místa trvalého bydliště
<br> a telefonické spojení,případně rovněž e-mail <.>
<br>
<br> K přihlášce uchazeč připojí:
<br> strukturovaný profesní životopis,ve kterém jsou uvedeny údaje o dosavadních
zaměstnáních a odborných znalostech a dovednostech
<br> výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší 3 měsíců (příp.ověřenou kopii)
<br> ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání,případně osvědčení
o absolvovaných kurzech a školeních
<br> vypracovaný návrh koncepce řízení odboru (v rozsahu max.3 stran A4)
<br>
<br> Předpokladem pro jmenování do funkce vedoucího úředníka je požadováno splnění dalších
<br> předpokladů podle § 2,4 a 20 zákona č.451/1991 Sb <.>,kterým se stanoví některé další
<br> předpoklady pro výkon některých funkcí ve státních orgánech a organizacích České
<br> a Slovenské Federativní Republiky,České a Slovenské Republiky,ve znění pozdějších
<br> předpisů <.>
<br>
<br> Uchazeč dále připojí:
<br> lustrační osvědčení (ověřená kopie),event.kopie žádosti o vydání tohoto osvědčení <,>
<br> čestné prohlášení (podle § 2,4 a 20 zák...
Načteno
Meta
Rozpočet
Další dokumenty od Středočeský kraj | ||
---|---|---|
18. 09. 2025 | Obec Bukovany - Dodatek č.1 ke S-5519/ŘDP/2024 - Dotace ze SFOV 2021-2024 | |
18. 09. 2025 | Smlouva o poskytnutí dotace – Bělušice | |
18. 09. 2025 | Smlouva o poskytnutí dotace – Nepomuk | |
18. 09. 2025 | Veřejná vyhláška | |
18. 09. 2025 | VPS - Kladno a Brandýsek (změna) - vyvěšení na úřední desku | |
...a další |