Mag.hl.m. Praha - vedoucí oddělení grantové podpory v odboru legislativním a právním PER-5274/2018

Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Mag.hl.m. Praha.


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

vedoucí oddělení grantové podpory v odboru legislativním a právním PER-5274/2018

OZNÁMENÍ O VYHLÁŠENÍ VÝBĚROVÉHO ŘÍZENÍ
<br>
Hlavní město Praha - Magistrát hlavního města Prahy
<br> zastoupené ředitelkou Magistrátu hlavního města Prahy
<br>
<br> v souladu s § 7 zákona č.312/2002 Sb <.>,o úřednících územních samosprávných celků a o změně
<br> některých zákonů,ve znění pozdějších předpisů (dále jen “zákon o úřednících“),vyhlašuje dne
<br> 7.března 2018 výběrové řízení pro jmenování do funkce vedoucího úředníka / vedoucí úřednice
<br>
<br> vedoucí oddělení grantové podpory
<br> v odboru legislativním a právním Magistrátu hlavního města Prahy
<br> (kód 2945)
<br>
<br> Sjednaný druh práce: vedoucí oddělení grantové podpory,s místem výkonu práce Praha <,>
<br> v platové třídě1) 13
<br>
<br> Pracovní poměr bude sjednán na dobu neurčitou
<br> Plný pracovní úvazek <.>
<br> Předpokládaný nástup: dle dohody <.>
<br>
<br>
Náplň práce
<br> Zpracovávání odborných stanovisek k návrhům smluv nebo zpracovávání návrhů smluv <,>
<br> projednávání předmětné problematiky s příslušnými útvary <.>
<br> Podíl na úpravě nebo přípravě stěžejních dokumentů týkajících se hl.města Prahy a organizací
<br> jím zřízených nebo založených <.>
<br> Konzultační a poradenská činnost při řešení konkrétních specifických případů poskytování
<br> grantů,včetně problematiky veřejné podpory <.>
<br> Zpracovávání stanovisek k vnitřním předpisům a příprava návrhů vnitřních předpisů v oblasti
<br> grantové podpory <.>
<br> Zpracovávání kvalifikovaných právních stanovisek <.>
<br> Konzultace v právních záležitostech týkajících se metodik upravujících podmínky grantového
<br> řízení jednotlivých grantových pracovišť <.>
<br> Podíl na řešení specializovaných případů a sporů z veřejnoprávních smluv <.>
<br> Vydávání odborných stanovisek v rámci posuzování právních vztahů <.>
<br> Řešení problematiky veřejné podpory <.>
<br> Vydávání odborných stanovisek v rámci posuzování právních vztahů <.>
<br> Zastupování hl.města Prahy vůči jiným subjektům,zejména soudům <.>
<br> Řešení soudních sporů,v nichž je hl.město Praha účastníkem nebo poškozeným.Samostatné
<br> řešení specializovaných právních případů <.>
<br> Účast v hodnotících komisích k veřejným zakázkám v rámci výkonu své funkce <.>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br> HLAVNÍ MĚSTO PRAHA
<br> MAGISTRÁT HLAVNÍHO MĚSTA PRAHY
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br> Předpoklady pro jmenování vedoucí úřednice/vedoucího úředníka podle § 4 zákona o
<br> úřednících:
<br> a) fyzická osoba,která dosáhla věku 18 let
b) občan České republiky nebo cizí státní občan s trvalým pobytem v České republice,který
<br> ovládá český jazyk
c) způsobilost k právním úkonům
d) bezúhonnost2)
e) na funkci vedoucí úřednice / vedoucího úředníka splnění dalších předpokladů podle § 2,4 a
<br> 20 zákona č.451/1991 Sb <.>,kterým se stanoví některé další předpoklady pro výkon
<br> některých funkcí ve státních orgánech a organizacích České a Slovenské Federativní
<br> Republiky,České a Slovenské Republiky,ve znění pozdějších předpisů,tj.lustrační
<br> osvědčení a čestné prohlášení; předpoklady podle tohoto ustanovení neprokazují osoby
<br> narozené po 1.prosinci 1971 <.>
<br>
Požadované vzdělání
<br>  vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu v oboru právo
<br> Požadované znalosti
<br>  znalost zákona č.89/2012 Sb <.>,občanský zákoník,v platném znění
<br>  znalost zákona č.131/2000 Sb <.>,o hl.městě Praze,v platném znění
<br>  znalost zákona č.250/2000 Sb <.>,o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů,v platném
znění
<br>  znalost zákona č.500/2004 Sb <.>,správní řád,v platném znění
<br>  dobrá znalost práce na PC (zejména MS Word,Excel,PowerPoint)
<br>  znalost práce s právními informačními systémy,schopnost vyhledávat ve veřejně dostupných
rejstřících a učit se používat další informační zdroje
<br>
<br> Osobnostní předpoklady
<br>  schopnost samostatného rozhodování a řešení problémů,organizační schopnosti
<br>  dobré vyjadřovací schopnosti v písemném i mluveném projevu
<br>
Výhodou
<br>  znalost Statutu hl.města Prahy
<br>
Vítána
<br>  praxe ve veřejné správě
<br>
<br> Nabízíme
<br>  stabilní zázemí úřadu územní samosprávy s pracovištěm v centru Prahy
<br>  pružnou pracovní dobu
<br>  osobní příplatek po zkušební době
<br>  podporu profesního i osobního rozvoje,systém dalšího vzdělávání,možnost programu
<br> mentoringu a koučinku
<br>  5 týdnů dovolené
<br>  3 dny zdravotního volna (sick days)
<br>  příspěvek na stravování formou stravenek
<br>  příspěvek na penzijní připojištění,příspěvek na kulturní a sportovní vyžití a řadu dalších
<br> zajímavých zaměstnaneckých výhod
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
Způsob podání přihlášky do výběrového řízení
<br>
<br> Uchazeč/uchazečka podává přihlášku3) k výběrovému řízení,jejíž náležitosti podle § 7 odst.4
<br> zákona o úřednících,jsou:
<br>  jméno,příjmení,titul <,>
<br>  datum a místo narození <,>
<br>  státní příslušnost <,>
<br>  místo trvalého pobytu <,>
<br>  číslo občanského průkazu (číslo dokladu o povolení k pobytu,jde-l...

Načteno

edesky.cz/d/1470264

Meta

Nabídka zaměstnání   Rozpočet  


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Chcete vědět víc?

Více dokumentů od Mag.hl.m. Praha      Zasílat nové dokumenty emailem      Napište portálu edesky.cz