MČ Brno - Střed - Opatření obecné povahy - přechodná úprava provozu - realizace stavby - Tramvaj Plotní - etapa 2-4

Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede MČ Brno - Střed.


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Příloha 2 (6,91 MB)

6
<,> 2
<br> 5
m
<br> 5
<br> <,>
<br> 5
<br> 0
<br>
<br> m
<br> 6,60 m
<br> V
<br> 5
<br>
<br> (
<br> 3
<br> <,>
<br> 5
<br> /
<br> 0
<br> <,>
<br> 5
<br> )
<br> V
<br> 9
<br> a
<br> 7
<,>
6
5
<br> m
<br> 1
5
<,>
0
0
<br> m
<br> 2
5
<,> 0
<br> 0
m
<br> 1
<br> 8
<br> <,>
0
<br> 0
<br>
m
<br> 40,00
m
<br> 1
<br> 5
<br> <,>
<br> 0
<br> 0
<br>
<br> m
<br> V
<br> 1
<br> a
<br>
<br> (
<br> 8
<br> 0
<br> /
<br> 0
<br> <,>
<br> 2
<br> 5
<br> )
<br> V
<br> 2
<br> b
<br>
<br> (
<br> 1
<br> <,>
<br> 5
<br> /
<br> 1
<br> <,>
<br> 5
<br> /
<br> 0
<br> <,>
<br> 2
<br> 5
<br> )
<br> V
<br> 2
<br> b
<br>
<br> (
<br> 1
<br> <,>
<br> 5
<br> /
<br> 1
<br> <,>
<br> 5
<br> /
<br> 0
<br> <,>
<br> 2
<br> 5
<br> )
<br> V
<br> 9
<br> a
<br> V
<br> 1
<br> 2
<br> b
<br> V
<br> 1
<br> 2
<br> b
<br> V
<br> 1
<br> a
<br>
<br> (
<br> 5
<br> 0
<br> /
<br> 0
<br> <,>
<br> 2
<br> 5
<br> )
<br> V
<br> 2
<br> b
<br>
<br> (
<br> 1
<br> <,>
<br> 5
<br> /
<br> 1
<br> <,>
<br> 5
<br> /
<br> 0
<br> <,>
<br> 2
<br> 5
<br> )
<br> 2
<br> 0
<br> <,>
<br> 0
<br> 0
<br>
<br> m
<br> V
<br> 2
<br> b
<br>
<br> (
<br> 1
<br> <,>
<br> 5
<br> /
<br> 1
<br> <,>
<br> 5
<br> /
<br> 0
<br> <,>
<br> 2
<br> 5
<br> )
<br> V
<br> 5
<br>
<br> (
<br> 3
<br> <,>
<br> 5
<br> /
<br> 0
<br> <,>
<br> 5
<br> )
<br> V
<br> 9
<br> a
<br> 7
<,>
6
5
<br> m
<br> V
<br> 1
<br> a
<br>
<br> (
<br> 8
<br> 0
<br> /
<br> 0
<br> <,>
<br> 2
<br> 5
<br> )
<br> V
<br> 2
<br> b
<br>
<br> (
<br> 1
<br> <,>
<br> 5
<br> /
<br> 1
<br> <,>
<br> 5
<br> /
<br> 0
<br> <,>
<br> 2
<br> 5
<br> )
<br> V
<br> 2
<br> b
<br>
<br> (
<br> 1
<br> <,>
<br> 5
<br> /
<br> 1
<br> <,>
<br> 5
<br> /
<br> 0
<br> <,>
<br> 2
<br> 5
<br> )
<br> V
<br> 9
<br> a
<br> V
<br> 1
<br> 2
<br> b
<br> V
<br> 1
<br> 2
<br> b
<br> 2
<br> 0
<br> <,>
<br> 0
<br> 0
<br>
<br> m
<br> V
<br> 2
<br> b
<br>
<br> (
<br> 1
<br> <,>
<br> 5
<br> /
<br> 1
<br> <,>
<br> 5
<br> /
<br> 0
<br> <,>
<br> 2
<br> 5
<br> )
<br> A15
<br> IP4
<br> IP4
<br> IP4
<br> DETAIL
<br> DETAIL
<br>
<br> IP4
b
<br> 6
<,> 2
<br> 5
m
<br> 1
<br> 0
<br> <,>
<br> 5
<br> 0
<br>
<br> m
<br> 5
<br> <,>
<br> 5
<br> 0
<br>
<br> m
<br> 6,60 m
<br> V
<br> 5
<br>
<br> (
<br> 3
<br> <,>
<br> 5
<br> /
<br> 0
<br> <,>
<br> 5
<br> )
<br> V
<br> 1
<br> a
<br>
<br> (
<br> 4
<br> 5
<br> /
<br> 0
<br> <,>
<br> 2
<br> 5
<br> )
V
<br> 9
<br> a
<br> V
<br> 2
<br> b
<br>
<br> (
<br> 1
<br> <,>
<br> 5
<br> /
<br> 1
<br> <,>
<br> 5
<br> /
<br> 0
<br> <,>
<br> 2
<br> 5
<br> )
<br> 1
5
<,>
0
0
<br> m
<br> 40,00
m
<br> 2
5
<,> 0
<br> 0
m
<br> 1
<br> 8
<br> <,>
0
<br> 0
<br>
m
<br> IZ8a
<br> DATUM
<br> 1
<br> 5
<br> <,>
<br> 0
<br> 0
<br>
<br> m
<br> V
<br> 1
<br> a
<br>
<br> (
<br> 8
<br> 0
<br> /
<br> 0
<br> <,>
<br> 2
<br> 5
<br> )
<br> V
<br> 2
<br> b
<br>
<br> (
<br> 1
<br> <,>
<br> 5
<br> /
<br> 1
<br> <,>
<br> 5
<br> /
<br> 0
<br> <,>
<br> 2
<br> 5
<br> )
<br> V
<br> 2
<br> b
<br>
<br> (
<br> 1
<br> <,>
<br> 5
<br> /
<br> 1
<br> <,>
<br> 5
<br> /
<br> 0
<br> <,>
<br> 2
<br> 5
<br> )
<br> V
<br> 9
<br> a
<br> V
<br> 1
<br> 2
<br> b
<br> V
<br> 1
<br> 2
<br> b
<br> V
<br> 1
<br> a
<br>
<br> (
<br> 5
<br> 0
<br> /
<br> 0
<br> <,>
<br> 2
<br> 5
<br> )
<br> V
<br> 2
<br> b
<br>
<br> (
<br> 1
<br> <,>
<br> 5
<br> /
<br> 1
<br> <,>
<br> 5
<br> /
<br> 0
<br> <,>
<br> 2
<br> 5
<br> )
<br> 2
<br> 0
<br> <,>
<br> 0
<br> 0
<br>
<br> m
<br> 7
<,>
6
5
<br> m
<br> V
<br> 2
<br> b
<br>
<br> (
<br> 1
<br> <,>
<br> 5
<br> /
<br> 1
<br> <,>
<br> 5
<br> /
<br> 0
<br> <,>
<br> 2
<br> 5
<br> )
<br> V
<br> 5
<br>
<br> (
<br> 3
<br> <,>
<br> 5
<br> /
<br> 0
<br> <,>
<br> 5
<br> )
<br> V
<br> 1
<br> a
<br>
<br> (
<br> 4
<br> 5
<br> /
<br> 0
<br> <,>
<br> 2
<br> 5
<br> )
<br> V
<br> 9
<br> a
<br> V
<br> 2
<br> b
<br>
<br> (
<br> 1
<br> <,>
<br> 5
<br> /
<br> 1
<br> <,>
<br> 5
<br> /
<br> 0
<br> <,>
<br> 2
<br> 5
<br> )
<br> V
<br> 1
<br> a
<br>
<br> (
<br> 8
<br> 0
<br> /
<br> 0
<br> <,>
<br> 2
<br> 5
<br> )
<br> V
<br> 2
<br> b
<br>
<br> (
<br> 1
<br> <,>
<br> 5
<br> /
<br> 1
<br> <,>
<br> 5
<br> /
<br> 0
<br> <,>
<br> 2
<br> 5
<br> )
<br> V
<br> 2
<br> b
<br>
<br> (
<br> 1
<br> <,>
<br> 5
<br> /
<br> 1
<br> <,>
<br> 5
<br> /
<br> 0
<br> <,>
<br> 2
<br> 5
<br> )
<br> V
<br> 9
<br> a
<br> V
<br> 1
<br> 2
<br> b
<br> V
<br> 1
<br> 2
<br> b
<br> 2
<br> 0
<br> <,>
<br> 0
<br> 0
<br>
<br> m
<br> 7
<,>
6
5
<br> m
<br> V
<br> 2
<br> b
<br>
<br> (
<br> 1
<br> <,>
<br> 5
<br> /
<br> 1
<br> <,>
<br> 5
<br> /
<br> 0
<br> <,>
<br> 2
<br> 5
<br> )
<br> A15
<br> IP4
<br> IP4
<br> IP4
<br> DETAIL
<br> DETAIL
<br>
<br> IS11b
E9
<br> IS11b
E13
<br> IS11b
E13
<br> IS11b
<br> 3
<br> 0
<br> RYCHLOST NAD
80 KM/H
<br> RYCHLOST DO 80
KM/H
<br> PRAHA
<br> BRATISLAVA
<br> 380
<br> WIEN
<br> 52
<br> OLOMOUC
<br> E13 (2.)
<br> E13 (3.)
<br> IS
11
b
<br> E1
3
<br> IS
11
b
<br> M
IM
<br> O
<br> OB
SL
<br> U
H
U
<br> B4 E
13 B1
<br> 6 E3
a
<br> 4 <,>
2 m 80
0
<br> m
<br> M
IM
<br> O
<br> OBSLU
H
Y
<br> B42xE13
<br> RYCH
LOST N
<br> AD
<br> 80 KM
/H E13 (1.)
<br> E13 (3.)
<br> M
IM
<br> O
<br> OBSLU
H
U
<br> B42xE13
<br> RYCH
LOST N
<br>...

Příloha 1 (6,41 MB)

IP4
b
<br> U
<br> L
<br> <.>
<br> J
<br> E
<br> N
<br> E
<br> W
<br> E
<br> I
N
<br> O
<br> V
<br> A
<br> U
<br> L
<br> <.>
<br> Z
<br> A
<br>
M
<br> O
<br> S
<br> T
<br> E
<br> M
<br> U
<br> L
<br> <.>
<br> S
<br> C
<br> H
<br> W
<br> A
<br> I
G
<br> R
<br> O
<br> V
<br> A
<br> 1
<br> 0
<br> <,>
<br> 5
<br> 0
<br>
<br> m
<br> 6
<br> <,>
<br> 0
<br> 0
<br>
<br> m
<br> 3
<br> <,>
<br> 0
<br> 0
<br>
<br> m
<br> 6
<br> <,>
<br> 5
<br> 0
<br>
<br> m
<br> 7
<br> <,>
1
<br> 0
<br>
m
<br> 5
<br> <,>
<br> 5
<br> 0
<br>
<br> m
<br> 1
<br> 0
<br> 0
<br> <,>
0
<br> 0
<br>
m
<br> -
<br> k
<br> m
<br>
1
<br> <,>
1
<br> 5
<br> 7
<br>
-
<br> k
<br> m
<br>
1
<br> 1
<br> 9
<br> 7
<br> V
<br> I
Z
<br>
D
<br> I
O
<br>
8
<br> k
<br> m
<br>
0
<br> <,>
8
<br> 3
<br> 0
<br> k
<br> m
<br>
0
<br> <,>
7
<br> 4
<br> 0
<br> IZ8a
<br> DATUM
<br> 1
<br> 5
<br> <,>
0
<br> 0
<br>
m
<br> 1
<br> 5
<br> <,>
0
<br> 0
<br>
m
<br> PO
ZO
<br> R
<br> IP
22
<br> O
D
<.>.<.>
<br> D
O
<.>.<.>
<br> VJ
EZ
<br> D
A
<br> N
I
<br> V
<br> I
Z
<br>
D
<br> I
O
<br>
7
<br> IZ8a
<br> DATUM
<br> 1
<br> 5
<br> <,>
<br> 0
<br> 0
<br>
<br> m
<br> 20,00 m
<br> 4
<br> 0
<br> <,>
0
<br> 0
<br>
m
<br> Sv <.>
B2
<br> E13
Z2
<br> MIM
O VOZ
<br> IDLA
S
<br> STA
VBY
<br> MIM
O VOZ
<br> IDLA
S
<br> STA
VBY
<br> IP
19
<br> A15
<br> IP4
<br> IP4
<br> IP4
<br>
<br> IP4
b
<br> IS
4a
<br> 6
<br> 0
<br> U
<br> L
<br> <.>
<br> J
<br> E
<br> N
<br> E
<br> W
<br> E
<br> I
N
<br> O
<br> V
<br> A
<br> U
<br> L
<br> <.>
<br> Z
<br> A
<br>
M
<br> O
<br> S
<br> T
<br> E
<br> M
<br> U
<br> L
<br> <.>
<br> S
<br> C
<br> H
<br> W
<br> A
<br> I
G
<br> R
<br> O
<br> V
<br> A
<br> 1
<br> 0
<br> <,>
<br> 5
<br> 0
<br>
<br> m
<br> 7
<br> <,>
1
<br> 0
<br>
m
<br> 5
<br> <,>
<br> 5
<br> 0
<br>
<br> m
<br> k
<br> m
<br>
0
<br> <,>
8
<br> 3
<br> 0
<br> k
<br> m
<br>
0
<br> <,>
7
<br> 4
<br> 0
<br> 1
<br> 5
<br> <,>
0
<br> 0
<br>
m
<br> 1
<br> 5
<br> <,>
0
<br> 0
<br>
m
<br> PO
ZO
<br> R
<br> IP
22
<br> O
D
<.>.<.>
<br> D
O
<.>.<.>
<br> VJ
EZ
<br> D
A
<br> N
I
<br> V
IZ
<br> D
IO
<br> 8
<br> V
<br> I
Z
<br>
D
<br> I
O
<br>
7
<br> 1
<br> 5
<br> <,>
<br> 0
<br> 0
<br>
<br> m
<br> 20,00 m
<br> 4
<br> 0
<br> <,>
0
<br> 0
<br>
m
<br> Sv <.>
B2
<br> E13
Z2
<br> MIM
O VOZ
<br> IDLA
S
<br> STA
VBY
<br> MIM
O VOZ
<br> IDLA
S
<br> STA
VBY
<br> IP
19
<br> A15
<br> IP4
<br> IP4
<br> IP4
<br> BUS
<br>
<br> IP4
b
<br> U
<br> L
<br> <.>
<br> J
<br> E
<br> N
<br> E
<br> W
<br> E
<br> I
N
<br> O
<br> V
<br> A
<br> U
<br> L
<br> <.>
<br> Z
<br> A
<br>
M
<br> O
<br> S
<br> T
<br> E
<br> M
<br> U
<br> L
<br> <.>
<br> S
<br> C
<br> H
<br> W
<br> A
<br> I
G
<br> R
<br> O
<br> V
<br> A
<br> 1
<br> 0
<br> <,>
<br> 5
<br> 0
<br>
<br> m
<br> 6
<br> <,>
<br> 0
<br> 0
<br>
<br> m
<br> 3
<br> <,>
<br> 0
<br> 0
<br>
<br> m
<br> 6
<br> <,>
<br> 5
<br> 0
<br>
<br> m
<br> 7
<br> <,>
1
<br> 0
<br>
m
<br> 4
<br> 0
<br> <,>
0
<br> 0
<br>
m
<br> 5
<br> <,>
<br> 5
<br> 0
<br>
<br> m
<br> 1
<br> 0
<br> 0
<br> <,>
0
<br> 0
<br>
m
<br> B
24
<br> a
<br> V
<br> I
Z
<br> <.>
<br> D
<br> I
O
<br>
8
<br> 1
<br> 2
<br> 1
<br> <,>
1
<br> 0
<br>
m
<br> k
<br> m
<br>
0
<br> <,>
7
<br> 4
<br> 0
<br> IZ8a
<br> DATUM
<br> 1
<br> 5
<br> <,>
0
<br> 0
<br>
m
<br> 1
<br> 5
<br> <,>
0
<br> 0
<br>
m
<br> PO
ZO
<br> R
<br> IP
22
<br> O
D
<.>.<.>
<br> D
O
<.>.<.>
<br> VJ
EZ
<br> D
A
<br> N
I
<br> 3
<br> <,>
0
<br> 0
<br>
m
<br> V
<br> I
Z
<br>
D
<br> I
O
<br>
7
<br> IZ8a
<br> DATUM
<br> 1
<br> 5
<br> <,>
<br> 0
<br> 0
<br>
<br> m
<br> 3
<,>
0
<br> 0
<br> m
<br> 3
<,>
0
<br> 0
<br> m
<br> 3
<,>
0
0
<br> m
<br> 20,00 m
<br> 3
<,>
0
0
<br> m
<br> IP
19
<br> IP
19
<br> Sv <.>
B2
<br> E13
Z2
<br> MIM
O VOZ
<br> IDLA
S
<br> STA
VBY
<br> MIM
O VOZ
<br> IDLA
S
<br> STA
VBY
<br> A15
<br> IP4
<br> IP4
<br> IP4
<br>
<br> IP4
b
<br> U
<br> L
<br> <.>
<br> J
<br> E
<br> N
<br> E
<br> W
<br> E
<br> I
N
<br> O
<br> V
<br> A
<br> U
<br> L
<br> <.>
<br> Z
<br> A
<br>
M
<br> O
<br> S
<br> T
<br> E
<br> M
<br> U
<br> L
<br> <.>
<br> S
<br> C
<br> H
<br> W
<br> A
<br> I
G
<br> R
<br> O
<br> V
<br> A
<br> 1
<br> 0
<br> <,>
<br> 5
<br> 0
<br>
<br> m
<br> 7
<br> <,>
1
<br> 0
<br>
m
<br> 5
<br> <,>
<br> 5
<br> 0
<br>
<br> m
<br> 1
<br> 0
<br> 0
<br> <,>
0
<br> 0
<br>
m
<br> B
24
<br> a
<br> V
<br> I
Z
<br> <.>
<br> D
<br> I
O
<br>
8
<br> 1
<br> 2
<br> 1
<br> <,>
1
<br> 0
<br>
m
<br> IZ8a
<br> DATUM
<br> 1
<br> 5
<br> <,>
0
<br> 0
<br>
m
<br> 1
<br> 5
<br> <,>
0
<br> 0
<br>
m
<br> PO
ZO
<br> R
<br> IP
22
<br> O
D
<.>.<.>
<br> D
O
<.>.<.>
<br> VJ
EZ
<br> D
A
<br> N
I
<br> 3
<br> <,>
0
<br> 0
<br>
m
<br> V
<br> I
Z
<br>
D
<br> I
O
<br>
7
<br> IZ8a
<br> DATUM
<br> 1
<br> 5
<br> <,>
<br> 0
<br> 0
<br>
<br> m
<br> 3
<,>
0
<br> 0
<br> m
<br> 3
<,>
0
<br> 0
<br> m
<br> 3
<,>
0
0
<br> m
<br> 20,00 m
<br> 3
<,>
0
0
<br> m
<br> 4
<br> 0
<br> <,>
0
<br> 0
<br>
m
<br> A15
<br> IP4
<br> IP4
<br> IP4
<br>
<br> IP4
b
<br> IS
4a
<br> 6
<br> 0
<br> U
<br> L
<br> <.>
<br> J
<br> E
<br> N
<br> E
<br> W
<br> E
<br> I
N
<br> O
<br> V
<br> A
<br> U
<br> L
<br> <.>
<br> Z
<br> A
<br>
M
<br> O
<br> S
<b...

Opatření obecné povahy - přechodná úprava provozu - realizace stavby - Tramvaj Plotní - etapa 2-4 (193,17 kB)

KRAJSKÝ ÚŘAD J IH OMOR AV SKÉH O KRAJ E
<br> O d b o r d o p r a v y
<br> Ž e r o t í n o v o n á m ě s t í 3,6 0 1 8 2 B r n o
<br> Č.j.: JMK 37312/2018 Sp.zn.: S-JMK 17565/2018/OD Brno,06.03.2018
<br> Stránka 1 z 4
<br>
<br> O P A T Ř E N Í O B E C N É P O V A H Y
<br> S t a n o v e n í p ř e c h o d n é ú p r a v y p r o v o z u n a p o z e m n í k o m u n i k a c i
<br> Krajský úřad Jihomoravského kraje,odbor dopravy,jako příslušný orgán státní správy podle ust.§
<br> 124 odst.4 písm.b) zákona č.361/2000 Sb <.>,o provozu na pozemních komunikacích a o změnách
<br> některých zákonů,ve znění pozdějších předpisů (dále XXX XXXXX o silničním provozu) <,>
<br> ve věcech stanovení místní a přechodné úpravy provozu na pozemních komunikacích – na silnicích
<br> I.třídy,postupem v souladu s ust.§ 171 a násl.části šesté zákona č.500/2004 Sb <.>,správní řád <,>
<br> ve znění pozdějších předpisů (dále jen správní řád),na základě podnětu právnické osoby IMOS Brno <,>
<br> a.s Olomoucká 704/174,627 00 Brno,IČ: 253 22 257,zastoupený na základě plné moci společností
<br> ZNAKOM s.r.o <.>,Zengerova 2694/4,615 00 Brno IČ: 262 64 641 (dále jen podatel),ze dne 31.01.2018 <,>
<br> po projednání s Ředitelstvím silnic a dálnic ČR,Na Pankráci 56,145 05 Praha 4,Závodem Brno <,>
<br> Šumavská 33,656 09 Brno,IČ: 659 93 390,jakožto organizací pověřenou výkonem práv státu
<br> k dotčené silnici I.třídy,a po projednání s Policií ČR,Krajským ředitelství policie Jihomoravského
<br> kraje,Specializovaným pracovištěm dopravního inženýrství BM a BO (č.j.KRPB-50022-1/ČJ-2018-
<br> 0600DI-NEP ze dne 01.03.2018),vydává podle ust.§ 77 odst.1 písm.a) v souladu s ust.§ 77 odst.5
<br> zákona o silničním provozu
<br>
<br> s t a n o v e n í p ř e c h o d n é ú p r a v y p r o v o z u
<br>
<br> silnice: I/41 Brno – dálniční přivaděč Brno-jih
<br> I/42 Brno – VMO
<br> I/52 Brno – Rajrad
<br> v místě: Brno – viz Příloha dopravní značení
<br> důvod: realizace stavby: „Tramvaj Plotní – soubor staveb – etapa 2-4“
<br> termín: Etapa I od: 11.03.2018 do: 18.03.2018 DIO 1+8+9
<br> Etapa II od: 19.03.2018 do: 29.03.2018 DIO 2+8+9
<br> Etapa III od: 30.03.2018 do: 15.04.2018 DIO 3+8+9
<br> Etapa IV od: 16.04.2018 do: 25.04.2018 DIO 4+8+9
<br> Etapa V od: 26.04.2018 do: 02.05.2018 DIO 5+8+9
<br> Etapa VI od: 03.05.2018 do: 31.08.2019 DIO 6+8+9
<br> Etapa VII od: 01.09.2018 do: 31.03.2019 DIO 10
<br>
<br> Stránka 2 z 4
<br>
<br> podle situací dopravního značení vypracovaných společností ZNAKOM s.r.o <.>,Zengerova 2694/4,615
<br> 00 Brno IČ: 262 64 641,které jsou přílohou a nedílnou součástí tohoto stanovení přechodné úpravy
<br> provozu <.>
<br>
<br> Podmínky pro provedení přechodné úpravy provozu:
<br> 1.Provedení a umístění dopravních značek musí být v souladu s vyhláškou č.30/2001 Sb.<,>
<br> kterou se provádějí pravidla provozu na pozemních komunikacích a úprava a řízení provozu
<br> na pozemních komunikacích,a technickými podmínkami TP 66 – „Zásady pro označování
<br> pracovních míst na pozemních komunikacích,III.vydání“.Dopravní značení musí dále
<br> odpovídat ČSN EN 12899-1 a technickým podmínkám TP 143,vzorovým listům VL 6.1 a musí
<br> být provedeno jako retroreflexní,v základní velikosti <.>
<br> 2.Trvalé dopravní značení,které je v rozporu s přechodným dopravním značením,bude
<br> překryto a po ukončení akce uvedeno do původního stavu <.>
<br> 3.Při realizaci přechodné úpravy provozu nesmí dojít ke znečištění nebo poškození dotčené
<br> pozemní komunikace <.>
<br> 4.O osazení přechodného dopravního značení je nutno informovat zástupce Policie ČR,KŘP
<br> JMK,specializované pracoviště dopravního inženýrství,Brno – město a Brno – venkov <,>
<br> Kounicova 24,611 32 Brno,IČ: 75151499.Pokud pominou důvody pro umístění přechodného
<br> dopravního značení přede dnem stanoveným v rozhodnutí,jako den ukončení uzavírky,musí
<br> být dopravní značení okamžitě odstraněno,součásti a příslušenství silnice budou uvedeny do
<br> původního stavu a tato skutečnost neprodleně oznámena Krajskému úřadu Jihomoravského
<br> kraje,odboru dopravy a dále Policii ČR,KŘP JMK,specializovanému pracovišti dopravního
<br> inženýrství,Brno – město a Brno – venkov,Kounicova 24,611 32 Brno,IČ: 75151499 <.>
<br> 5.Instalace dopravního značení bude provedena v součinnosti se státní příspěvkovou organizací
<br> Ředitelstvím silnic a dálnic ČR,se sídlem Na Pankráci 546/56,145 05 Praha 4,Závod Brno <,>
<br> se sídlem Šumavská 525/33,602 00 Brno (právnická osoba pověřená výkonem vlastnických
<br> práv státu k dotčené silnici) <.>
<br> 6.Odpovědné osoby za řádné provedení dopravně bezpečnostního opatření – odbornou
<br> montáž dopravního značení podle tohoto stanovení,jeho kontrolu a případné udržování po
<br> celou dobu přechodné úpravy provozu a dále včasné odstranění je podatel,tj.– osoby IMOS
<br> Brno,a.s Olomoucká 704/174,627 00 Brno,IČ: 253 22 257,kontaktní osoba: XXX XXX XXXXXXX
<br> - stavbyvedoucí,tel.: XXX XXX 747 <.>
<br> 7.Z důvodu zajištění bezpečnosti silničního provozu m...

Načteno

edesky.cz/d/1467102

Meta

Dopravní informace  


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Chcete vědět víc?

Více dokumentů od MČ Brno - Střed      Zasílat nové dokumenty emailem      Napište portálu edesky.cz