Město Rakovník - Veřejná zakázka na nákup firewallu

Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Město Rakovník.


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Příloha 3 - Smlouva

Příloha 3
<br> SMLOUVA O DÍLO
uzavřená dle ust.§ 2586 a násl.zákona č.89/2012 Sb <.>,občanský zákoník,v platném znění
<br>
1.Smluvní strany
<br> 1.1.Objednatel : Město Rakovník
Husovo nám.27/I,269 18 Rakovník
IČ: 00244309
DIČ: CZ 00244309
Zastoupen: JUDr.XXXXX XXXXXXXXX,starosta
Kontaktní osoba ve věcech technických: Bc.XXXXXX XXXXX,vedoucí oddělení informatiky
<br>
X.X.Zhotovitel :
<br> IČ:
DIČ:
Bankovní spojení:
č.ú <.>
Zapsán:
<br> Zastoupen:
Kontaktní osoba pověřená jednáním:
uzavírají dnešního dne,měsíce a roku za podmínek dále dohodnutých tuto smlouvu o dílo <.>
<br> 2.Předmět smlouvy
<br> 0.Objednatel objednává u zhotovitele dílo spočívající v dodání jednoho kusu firewallu odpovídající technické specifikaci uvedené v příloze č.2 této smlouvy,a to včetně montáže a dopravy na adresu objednavatele (dále jen „dílo“) a licence pro jeho provozování na dobu nejméně 3 roků.Zhotovitel se zavazuje dodat dílo řádně,včas a v požadované kvalitě a objednatel se zavazuje řádně dokončené dílo převzít a uhradit sjednanou cenu dle čl.4 této smlouvy <.>
<br> 0.Předmět plnění – dílo dle bodu 2.1.této smlouvy zůstává až do úplného zaplacení ve vlastnictví zhotovitele <.>
<br> 0.Místo plnění: Husovo nám.27/I,269 18 Rakovník
<br>
3.Termín realizace
<br> 0.Smluvní strany sjednávají termín realizace díla nejpozději do 14.3.2018 <.>
<br> 3.2 Za prodlení z důvodu nedostatku součinnosti objednatele nenese zhotovitel odpovědnost <.>
<br> 0.Lhůty realizace budou prodlouženy při přerušení prací,které bylo zaviněno vyšší mocí nebo jinými okolnostmi prokazatelně nezaviněnými zhotovitelem a objednatelem <.>
<br> 0.Při posunutí nástupního termínu,prodloužení realizace bude sepsán dodatek smlouvy <.>
<br> 0.O předání díla zhotovitel pořídí zápis (předávací protokol),který podepíší oprávnění zástupci obou smluvních stran <.>
<br>
4.XXXX a platební podmínky
<br> X.Cena díla dle smlouvy o dílo dle přílohy č.1 činí:
XXXX XXX DPH: Kč
Výše DPH XX % : Kč
Celková cena včetně DPH: Kč
<br> 0.Cena je splatná takto:
Cena dle přílohy č.1 je splatná na základě faktury vystavené zhotovitelem a doručené objednateli na adresu uvedenou v záhlaví smlouvy <.>
<br> 0.Splatnost faktury se stanovuje na 30 dní od doručení objednateli.Vznikne-li pochybnost o doručení při doručování poštou,považuje se faktura za doručenou třetím dnem od jejího podání na poštu <.>
<br> 0.Práce dodatečně objednané objednatelem nad rámec plnění dle této smlouvy,budou zhotovitelem účtovány po jejich dodání <.>
<br>
5.Záruční a pozáruční servis
Délka záruky je ….<.>
Servisní HOT-LINE :
<br>
6.Zajišťovací a sankční instrumenty
<br> 0.Pokud objednatel odstoupí od této smlouvy kdykoli za jejího plnění,zaplatí zhotoviteli odstupné ve výši vynaložených nákladů na zhotovení díla,nejméně však 35% z ceny díla <.>
<br> 0.Octne-li se objednatel v prodlení se zaplacením ceny díla nebo jeho části,zaplatí zhotoviteli smluvní pokutu ve výši 0,05% dlužné částky za každý den prodlení.Trvá-li prodlení objednatele déle než 30 dnů,je zhotovitel oprávněn od této smlouvy odstoupit.Odstoupení od smlouvy musí mít písemnou formu a je účinné okamžikem jeho doručení objednateli.Strany jsou v takovém případě povinny si navzájem vrátit vše,co podle této smlouvy získaly.Vrácení díla se děje na vlastní náklad a nebezpečí objednatele <.>
<br> 0.Cena je zaplacena včas,pokud je nejpozději v poslední den lhůty splatnosti připsána na účet zhotovitele <.>
<br> 0.Octne-li se zhotovitel v prodlení se zhotovením díla v termínu daném smlouvou,zaplatí objednavateli smluvní pokutu ve výši 1% z ceny díla za každý den prodlení.Trvá-li prodlení objednatele déle než 30 dnů,je zhotovitel oprávněn od této smlouvy odstoupit.Odstoupení od smlouvy musí mít písemnou formu a je účinné okamžikem jeho doručení objednateli.Strany jsou v takovém případě povinny si navzájem vrátit vše,co podle této smlouvy získaly.Ustanovení bodu 6.1 této smlouvy se zde nepoužije <.>
<br> 0.Veškeré změny této smlouvy musí mít formu písemného dodatku této smlouvy <.>
<br> 7.Ostatní ujednání
<br> 0.Vady množství je objednatel oprávněn reklamovat pouze při převzetí zboží <.>
<br> 0.Vady jakosti je objednatel oprávněn reklamovat takto:
- vady zjevné při převzetí <,>
- ostatní vady v záruční lhůtě <.>
<br> 0.Reklamace jakosti musí být provedena písemně a nejpozději v poslední den lhůty doručena zhotoviteli <.>
<br> 0.Osoby odpovědné za technickou součinnost při realizaci díla:
Za zhotovitele: …
<br> Za objednavatele:
Bc.XXXXXX XXXXX,tel.XXX XXX XXX,dvacha@murako.cz
<br> 0.Tato smlouva se vyhotovuje ve třech stejnopisech s platností originálu,z nichž objednatel obdrží po dvou vyhotoveních a zhotovitel jedno vyhotovení <.>
<br> 0.Uzavření této smlouvy bylo schváleno usnesením rady města ….…… dne ….<.> …….<.> <.>
<br> 0.Tato smlouva podléhá zveřejnění v registru smluv ve smyslu zák.č.340/2015 Sb <.>,o registru smluv,v platném znění.Tato smlouva nabývá platnosti dnem jejího podpisu oprávněnými zástupci obou smluvních stran a účinnosti dnem jejího zveřejnění v re...

Veřejná zakázka na nákup firewallu

MĚSTO RAKOVNÍK
Městský úřad Rakovník
<br> Odbor vnitřních věcí
<br> Město Rakovník,Husovo náměstí 27,269 18 Rakovník,IČ: 00244309,DIČ: CZ 00244309
<br> tel.: +420 313 259 111,e-mail: posta@murako.cz,ISDS: qb9bqrd,www.mesto-rakovnik.cz
<br>
<br>
<br>
<br> č.j.MURA/9013/2018
<br> Odpovědná osoba: Mgr.XXXXXXX XXXXX
<br> V Rakovníku dne: XX.X.XXXX
<br>
<br>
<br> VÝZVA K PODÁNÍ NABÍDKY V ZADÁVACÍM ŘÍZENÍ NA
ZAKÁZKU MALÉHO ROZSAHU
<br>
<br> Výše uvedený zadavatel Vás v souladu s ustanovením § 6 a § 27 a § 31 zákona č.134/2016
<br> Sb <.>,o zadávání veřejných zakázek,ve znění pozdějších předpisů (dále jen „zákon“),jako
<br> zájemce o veřejnou zakázku „Nákup firewallu“,zadávanou jako zakázku malého rozsahu
<br>
<br> VYZÝVÁ K PODÁNÍ NABÍDKY <.>
<br>
<br> Informace o předmětu veřejné zakázky a další zadávací podmínky včetně požadavků na
<br> prokázání splnění kvalifikace naleznete v textu výzvy k podání nabídky,která je nedílnou
<br> součástí této výzvy <.>
<br>
<br>
<br>
<br> S pozdravem
<br>
<br>
<br> JUDr.XXXXX XXXXXXXXX
<br> starosta
<br>
<br>
<br>
<br>
<br> 2
<br> TEXT VÝZVY K PODÁNÍ NABÍDKY
<br> s ustanovením § 6 a § 27 a § 31 zákona č.134/2016 Sb <.>,o zadávání veřejných zakázek,ve
<br> znění pozdějších předpisů (dále jen „zákon“)
<br> Název veřejné zakázky Nákup firewallu
<br> Identifikační údaje zadavatele
<br> Obchodní firma nebo název: Město Rakovník
<br> IČ: 00244309
<br> DIČ: CZ00244309
<br> Adresa sídla: Husovo náměstí 27,269 18 Rakovník
<br> Osoba oprávněná za zadavatele
<br> jednat:
<br>
<br> JUDr.XXXXX XXXXXXXXX,starosta
<br> Odpovědná osoba: Bc.XXXXXX XXXXX
<br> Telefon,fax: +XXX XXX XXX XXX,M: 602216779
<br> E-mail: dvacha@murako.cz
<br>
<br>
<br> Všeobecně k výzvě:
<br>
Každý z uchazečů může podat pouze jednu nabídku.Dodavatel,který podá nabídku
<br> v zadávacím řízení,nesmí být současně subdodavatelem,jehož prostřednictvím jiný dodavatel
<br> v tomtéž zadávacím řízení prokazuje kvalifikaci <.>
<br> Nabídka nesmí přesáhnout finanční limity dané zákonem č.134/2016 Sb <.>,o veřejných
<br> zakázkách (dále jen „zákon“) pro zakázku malého rozsahu,popř.příslušným nařízením vlády
<br> České republiky pro dané období <.>
<br>
<br> 1.Informace o druhu a předmětu veřejné zakázky (VZ) a jeho technická specifikace
<br>
Předmětem plnění zadání je vypracování cenového návrhu na nákup firewallu spolu se
<br> zárukou celého zařízení a nákup licence na sw firewallu na dobu minimálně 3 roků
<br> (příloha 2) <.>
<br>
<br> 2.Zpracování cenového návrhu a varianty řešení
<br>
Cenový návrh zpracujte v jednom řešení.Další variantní řešení zadavatel vylučuje <.>
<br>
<br> Doložte položkový rozpočet <.>
<br>
<br> Cenový návrh bude předložen v členění:
<br>  nabídková XXXX XXX DPH v Kč <,>
<br>  DPH v Kč <,>
<br>  nabídková cena včetně DPH v Kč <.>
<br>
3.Požadavky na prokázání kvalifikace
<br>
Profesní kvalifikační předpoklady prokáže dodavatel,který předloží
<br>
<br>
<br>
<br> 3
<br> a) výpis z obchodního rejstříku,pokud je v něm zapsán,či výpis z jiné obdobné evidence <,>
pokud je v ní zapsán.Dodavatel není oprávněn tento kvalifikační předpoklad prokázat
<br> prostřednictvím subdodavatele <.>
<br> b) doklad o oprávnění k podnikání podle zvláštních předpisů v rozsahu odpovídajícím
předmětu veřejné zakázky,zejména doklad prokazující příslušné živnostenské oprávnění
<br> či licenci (živnostenský list nebo výpis ze živnostenského rejstříku) <.>
<br>
<br> Tyto doklady k prokázání kvalifikačních předpokladů lze doložit též výpisem ze seznamu
<br> kvalifikovaných dodavatelů,ne starším 3 měsíce nebo platným certifikátem vydaným v rámci
<br> certifikovaných dodavatelů.Platnost certifikátu je 1 XXX XXX dne jeho vydání <.>
<br>
<br> Doklady budou předloženy v prosté kopii.Výpis z obchodního rejstříku nesmí být
<br> k poslednímu dni,ke kterému má být prokázáno splnění kvalifikace,starší 90
<br> kalendářních dnů <.>
<br>
<br> Dodavatel,který podal nabídku v zadávacím řízení,nesmí být současně
<br> subdodavatelem,jehož prostřednictvím jiný dodavatel v tomtéž zadávacím řízení
<br> prokazuje kvalifikaci <.>
<br>
<br> 4.Doba a místo plnění
<br>
Předpokládaná doba dokončení prací je 15.4.2018 <.>
<br> Místem plnění je Městský úřad Rakovník,Husovo nám.27
<br>
<br> 5.Způsob hodnocení nabídek - údaje o hodnotících kritériích
<br>
Nabídka bude hodnocena podle výše nejnižší nabídkové ceny (včetně DPH) <.>
<br>
<br> 6.Všeobecné obchodní podmínky
<br>
Splatnost faktur: minimálně 3 - 4 týdny
<br>
<br> 7.Místo a způsob podání nabídky,lhůta pro její podání,kontakt na odpovědnou
osobu,označení obálky s nabídkou
<br>
<br> a) Adresa
<br>
Město Rakovník,Husovo náměstí 27,269 18 Rakovník
<br>
<br> b) Způsob podání
<br>
Poštou nebo osobně v podatelně Městského úřadu v Rakovníku,Husovo náměstí 27/I,269 18
<br> Rakovník <.>
<br>
<br> Doba,v níž je možné podat nabídky v podatelně MěÚ:
<br> PO 08,00 - 17,00 hod <.>
<br> Út 08,00 - 15,00 hod <.>
<br> St 08,00 - 17,00 hod <.>
<br> Čt 08,00 - 15,00 hod <.>
<br> Pá 08,00 - 13,00 hod <.>
<br>
<br>
<br>
<br...

Načteno

edesky.cz/d/1349949

Meta

Veřejná zakázka   Rozpočet   Veřejná zakázka   Rozpočet  


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Chcete vědět víc?

Více dokumentů od Město Rakovník      Zasílat nové dokumenty emailem      Napište portálu edesky.cz