Mag.hl.m. Praha - PER-4771/2015 vedoucí oddělení organizačního a sekretariátu ředitele Magistrátu v odboru „Kancelář ředitele Magistrátu"

Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Mag.hl.m. Praha.


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

PER-4771/2015 vedoucí oddělení organizačního a sekretariátu ředitele Magistrátu v odboru „Kancelář ředitele Magistrátu"

HLAVNÍ MĚSTO P RAHA
MAGISTRÁT HLAVNÍHO MĚSTA P RAHY
<br> OZNÁMENÍ O VYHLÁŠENÍ VÝBĚROVÉHO ŘÍZENÍ
Hlavní město Praha - Magistrát hlavního města Prahy
<br> zastoupené ředitelkou Magistrátu hlavního města Prahy
<br> vyhlašuje dne 5.5.2015
výběrové řízení na jmenování do funkce vedoucí/ho /úřednice/úředníka
vedoucí oddělení organizačního a sekretariátu ředitele Magistrátu
v odboru „Kancelář ředitele Magistrátu“ Magistrátu hlavního města Prahy
Kód 2600
Sjednaný druh práce: vedoucí oddělení organizačního a sekretariátu ředitele Magistrátu,s místem výkonu práce
Praha,v platové třídě* 12
Pracovní poměr bude sjednán na dobu neurčitou.Plný pracovní úvazek <.>
Předpoklady pro jmenování vedoucího úředníka/vedoucí úřednice podle § 4 zákona č.312/2002,Sb.<,>
o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů:
a) fyzická osoba,která dosáhla věku 18 let;
b) občan České republiky nebo cizí státní občan s trvalým pobytem v České republice,který ovládá český jazyk;
c) způsobilost k právním úkonům;
d) bezúhonnost <.>
e) na funkci vedoucího úředníka splnění dalších předpokladů podle § 2 a 4 zákona č.451/1991 Sb <.>,kterým se
stanoví některé další předpoklady pro výkon některých funkcí ve státních orgánech a organizacích České a
Slovenské Federativní Republiky,České a Slovenské Republiky,ve znění pozdějších předpisů,tj.lustrační
osvědčení a čestné prohlášení; předpoklady podle tohoto ustanovení neprokazují osoby narozené po 1.prosinci
1971 <.>
Požadované vzdělání
<br> •
<br> vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu nebo vysokoškolské
vzdělání v bakalářském studijním programu
<br> Další požadavky
• velmi dobrá znalost zákona č.131/2000 Sb <.>,o hl.městě Praze a znalost Statutu hl.města Prahy,vše
v platném znění
• znalost zákona č.111/2009 Sb <.>,o základních registrech,v platném znění,a znalost problematiky základních
registrů ve veřejné správě
• znalost zákona č.106/1999 Sb <.>,o svobodném přístupu k informacím,a právních předpisů souvisejících
(zejména zákona č.500/2004 Sb <.>,správní řád),vše v platném znění
• velmi dobrá znalost principů a fungování veřejné správy,včetně postavení a působnosti volených orgánů
územně samosprávných celků
• znalost územního členění Prahy a rozdělení kompetencí mezi hlavním městem Prahou a městskými částmi
• znalost jednoho světového jazyka
• znalost práce na PC (MS Office,Internet)
• zkušenosti s řízením pracovního kolektivu
• výborné komunikační dovednosti a vyjadřovací schopnosti v písemném i mluveném projevu
• organizační schopnosti
Výhodou
• znalost zákona č.159/2006 Sb <.>,o střetu zájmů,v platném znění
<br> Další požadavky
Z důvodu přístupu k utajovaným informacím stupně utajení Vyhrazené uchazeč/uchazečka spolu s přihláškou do
výběrového řízení předloží ověřenou kopii platného osvědčení fyzické osoby vydané Národním bezpečnostním
úřadem <.>
Pokud držitelem/držitelkou osvědčení fyzické osoby není,vznikne uchazeči/uchazečce v případě přijetí do
pracovního poměru povinnost předložit podkladové materiály pro ověření přístupu k utajovaným informacím
stupně utajení Vyhrazené <.>
Uchazeč/uchazečka podává přihlášku k výběrovému řízení,kterou se rozumí samostatný doklad,jehož
náležitosti podle § 7 odst.4 zákona č.312/2002 Sb <.>,o úřednících územních samosprávných celků a o změně
některých zákonů,jsou*:
• jméno,příjmení,titul <,>
• datum a místo narození <,>
• státní příslušnost <,>
• místo trvalého pobytu <,>
• číslo občanského průkazu (číslo dokladu o povolení k pobytu,jde-li o cizího státního občana) <,>
• datum a podpis <.>
Na přihlášku prosím uveďte název pracovního místa.Formulář přihlášky naleznete níže <.>
K přihlášce je podle § 7 odst.5 zákona č.312/2002 Sb <.>,o úřednících územních samosprávných celků a o změně
některých zákonů,nutno připojit:
• životopis,ve kterém budou uvedeny údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a
dovednostech týkajících se správních činností <,>
• výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce (originál nebo ověřená kopie),u cizích státních
občanů též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem; pokud takový doklad
domovský stát nevydává,doloží se bezúhonnost čestným prohlášením <,>
• doklad o nejvyšším dosaženém vzdělání (ověřená kopie) <.>
Předpokladem pro jmenování do funkce vedoucího úředníka/vedoucí úřednice je požadováno splnění dalších
předpokladů podle § 2,4 a 20 zákona č.451/1991 Sb <.>,kterým se stanoví některé další předpoklady pro výkon
některých funkcí ve státních orgánech a organizacích České a Slovenské Federativní Republiky,České a Slovenské
Republiky,ve znění pozdějších předpisů.Uchazeč dále připojí:
• lustrační osvědčení (ověřená kopie),event.kopie žádosti o vydání tohoto osvědčení <,>
• čestné prohlášení (podle § 2,4 a 20 zákona č.451/1991 Sb <.>,kterým se stanoví některé další předpoklady
pro výkon některých funkcí ve státních orgánech a organizacích České a Slovenské Federativní Republiky <,>
České republiky a Slovenské republiky,ve znění pozdějších předpisů) <....

Načteno

edesky.cz/d/124377

Meta

Nic nerozpoznáno


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Chcete vědět víc?

Další dokumenty od Mag.hl.m. Praha
04. 07. 2025
04. 07. 2025
04. 07. 2025
04. 07. 2025
04. 07. 2025
  ...a další
Více dokumentů od Mag.hl.m. Praha      Zasílat nové dokumenty emailem      Napište portálu edesky.cz