Praha 4 - Odbor dopravy - Budějovická, Michelská - Metro Kaceřov, č.akce 13407/1 - Žádost o úpravu termínu

Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Praha 4.


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

pril._5.2_SDV_2._dil.pdf
TILSC
H
<br> O
VÉ
<br> HALASOVA
<br> M
ATĚC
<br> H
O
<br> VA
<br> M
ATĚC
<br> H
O
<br> VA
R
<br> AD
O
<br> VA
TILSC
<br> H
O
<br> VÉ
<br> U
KR
<br> Č
SKÉ VO
<br> D
ÁR
<br> N
Y
<br> AN
XXXX XXXXXX
<br> ŠEVCE MATOUŠE
<br> ZACHOVA
<br> ZACHOVA
<br> ZACHOVA
<br> TILSC
H
<br> O
VÉ
<br> HALASOVA
<br> M
ATĚC
<br> H
O
<br> VA
<br> M
ATĚC
<br> H
O
<br> VA
R
<br> AD
O
<br> VA
<br> VIKOVA
<br> KRČSKÁ
<br> TILSC
H
<br> O
VÉ
<br> KRČSKÁ
<br> U KRČSKÉ VO
DÁRNY
<br> ŠEVCE MATOUŠE
<br> HALASOVA
<br> H
ALASO
<br> VA
<br> PECHAROVA
<br> KYKALO
VA
<br> ROZÁRČINA
<br> AN
XXXX XXXXXX
<br> DOLNOKRČSKÁ
<br> NA STRŽI
<br> PANUŠKOVA
<br> NO
VÁ CESTA
<br> NA STRŽI
<br> ROZÁRČINA
<br> KYKALOVA
<br> PO
D
<br> VR
STEVN
<br> IC
Í
<br> NA STARÉ VINICI
<br> N
O
<br> VÁ C
ESTA
<br> NA DVORCÍCH
<br> DOLNOKRČSKÁ
<br> N
A STAR
<br> É VIN
IC
<br> I
<br> NAD OBCÍ II
<br> NAD O
BCÍ I
<br> N
A VR
<br> STEVN
IC
<br> I
<br> NA STARÉ CESTĚ
<br> NA STRŽI
<br> DOLNOKRČSKÁ
<br> RO
ZÁRČINA
<br> PO
STRANNÍ
<br> KRČSKÁ
<br> NA STRŽI
<br> BRANICKÁ
<br> NA STARÉ CESTĚ
<br> PO
D
<br> VR
STEVN
<br> IC
Í
<br> BR
AN
<br> IC
KÁ DOLNOKRČSKÁ
<br> NA SPONĚ
<br> BR
AN
<br> IC
KÁ
<br> NA STRŽI
<br> V PO
D
<br> ZÁM
Č
<br> Í
<br> JIŽNÍ SPOJKA
<br> NA STARÉ CESTĚ
<br> KRČSKÁ
<br> N
AD
<br> SVAH
EM
<br> ZACHOVA
<br> ŠEVC
E M
<br> ATO
U
<br> ŠE
<br> U HABROVKY
<br> KRČSKÁ
<br> JIŽN
Í SPO
<br> JKA
<br> JIŽNÍ SPOJKA
<br> U KRČSKÉHO
NÁDRAŽÍ
<br> U KRČSKÉHO NÁDRAŽÍ
<br> PAPRSKOVÁ
<br> MATEK
<br> VIŠŇOVÁ
<br> VIŠŇOVÁ
<br> SULICKÁ
<br> PŘ
ED
<br> N
ÁD
<br> R
AŽÍM
<br> JIŽN
Í SPO
<br> JKA
<br> U
KR
<br> Č
SKÉH
<br> O
N
<br> ÁD
R
<br> AŽÍ
<br> SULICKÁ
<br> POD VIŠŇOVKOU
<br> LIBUŠ
<br> CENTRUM
<br> LIBUŠ
<br> CENTRUM
<br> LIB
UŠ
<br> SP
OŘ
<br> ILO
V
<br> BR
AN
<br> ÍK
<br> K.V
AR
<br> Y
<br> CH
OM
<br> UT
OV PLZ
EŇ STR
<br> AK
ON
<br> ICE
<br> K.VARY
<br> CHOMUTOV
<br> PLZEŇ
<br> STRAKONICE
<br> BRANÍK
<br> SP
OŘ
<br> ILO
V
<br> TE
PL
<br> IC
E
<br> M <.>
BO
<br> LE
SL
<br> AV
H <.>
<br> KR
ÁL
<br> OV
É
<br> LIB
UŠ
<br> PANKRÁC
LIBUŠ
...
pril._5.1_SDV_1._dil.pdf
MICHLE
<br> KRČ
<br> NÁK.ZÓNA
<br> HODONÍNSKÁ
<br> TŘÍDA 5.KVĚTNA
<br> SE
D
<br> LČ
AN
<br> SK
Á
<br> NA LÍŠE
<br> NA
Z
<br> ÁH
O
<br> NE
CH
<br> NA LÁN
ECH
<br> NA ÚHO
RU
<br> NA Ú
LEH
<br> LI
<br> NA N
ÁVR
<br> ŠÍ
<br> NA NÁVRŠÍ
<br> N
A BR
<br> ÁZD
Ě
<br> NA D
ĚDIN
<br> ÁCH
<br> N
A
<br> KA
Č
<br> ER
O
<br> VĚ
<br> PODLE KAČEROVA
M
<br> IC
H
<br> ELSKÁ
<br> NA DĚDINÁCH
<br> N
A LÍŠE
<br> NA Z
ÁHO
<br> NEC
H
<br> M
EZIPO
<br> LÍ
<br> M
EZIPO
<br> LÍNA
NOV
<br> INĚ
<br> PŘI
TR
<br> ATI
<br> N
A LÍŠE
<br> M
IC
<br> H
ELSKÁ
<br> HODONÍNSKÁ
<br> POD DÁLNICÍ
<br> V ZÁPOLÍ
<br> M
IC
<br> H
ELSKÁ
<br> TŘÍDA 5.KVĚTNA
<br> PO
D
<br> D
ÁLN
<br> IC
Í
<br> PO
D
<br> D
ÁL
<br> N
IC
<br> Í
<br> JIHLAVSKÁ
<br> JIH
LA
<br> VS
KÁ
<br> SE
D
<br> LČ
AN
<br> SK
Á
<br> TŘÍDA 5.KVĚTNA
<br> M
IC
<br> H
ELSKÁ
<br> PODLE KAČEROVA
<br> N
A
<br> KA
Č
<br> ER
O
<br> VĚ
<br> N
A
<br> BR
ÁZ
<br> D
Ě
<br> N
A
<br> ZÁ
H
<br> O
N
<br> EC
H
<br> NA
ZÁ
<br> HO
NE
<br> CH
<br> KAČEROVSKÁ
<br> TŘÍDA 5.KVĚTNA
<br> NA
NI
<br> VÁ
CH
<br> NA
NIV
<br> ÁCH
<br> M
IC
<br> HE
LS
<br> KÁ
<br> PŘI
TR
<br> ATI
<br> PO
DL
<br> E K
AČ
<br> ER
OV
<br> A
<br> PŘI TRATI
<br> NA LÍŠE
<br> U
PO
<br> M
N
<br> ÍKU
<br> TŘÍDA 5.KVĚTNA
<br> VYSKOČILOVA
<br> U POMNÍKU
<br> U MICHELSKÉ ŠKOLY
<br> TŘÍDA 5.KVĚTNA
<br> BÍTOVSKÁ
<br> BÍTOVSKÁ
<br> TŘÍDA 5.KVĚTNA
<br> HODONÍNSKÁ
<br> VYSKOČILOVA
<br> JEMNICKÁ
<br> TE
LČ
<br> SK
Á
<br> BUDĚJOVICKÁ
<br> HA
NU
<br> SO
VA
<br> VO
KÁ
<br> ČO
VA
<br> PŘÍMĚTICKÁ
KVESTORSKÁ
<br> JEŠETICKÁ
<br> BUDĚJOVICKÁ
<br> JEŠETICKÁ
<br> JEŠETICKÁ
<br> PŘÍMĚTICKÁ
<br> BÍTOVSKÁ
<br> BÍTOVSKÁ
<br> BATELOVSKÁ
<br> TŘÍDA 5.KVĚTNAVO
KÁ
<br> ČO
VA
<br> VYS
KOČ
<br> ILOV
A
<br> PŘÍMĚTICKÁ
<br> ZN
OJ
<br> EM
SK
<br> Á
<br> HANUSOVA
<br> TŘÍDA 5.KVĚTNA
<br> JIHLAVSKÁ
<br> SEDLČANSKÁ
<br> TŘ
EB
<br> O
Ň
<br> SK
Á
<br> JIHLAVSKÁ
JI
<br> H
LA
<br> VS
KÁ
<br> SEDLČANSKÁ
<br> JIHLAVSKÁ
<br> BÍTOVSKÁ
<br> SEDLČANSKÁ
<br> PE
LH
<br> Ř
IM
<br> O
VS
<br> KÁ
<br> PO
Č
<br> ÁT
EC
<br> KÁ
<br> TŘ
EB
<br> O
Ň
<br> SK
...
pril._4.1_2._etapa_chodniky_2._faze_-_situace_2._dil.pdf
E1
3 -
<br> CH
OD
<br> NÍK
UZ
<br> AV
ŘE
<br> N
CH
<br> OD
NÍK
<br> UZ
AV
<br> ŘE
N
<br> VALTÍNO
VSKÁ
<br> RODVINOVSKÁ
<br> KU
N
<br> ŽAC
KÁ
<br> KE KRČSKÉ STRÁNI
<br> HORNOKRČSKÁ
<br> NAD PÍSKO
VNO
<br> U
<br> VALTÍNO
VSKÁ
<br> RODVINOVSKÁ
<br> KU
N
<br> ŽAC
KÁ
<br> KE KRČSKÉ STRÁNI
<br> HORNOKRČSKÁ
<br> NAD PÍSKO
VNO
<br> U
<br> TŘEBOŇSKÁ
<br> KRUMLOVSKÁ
<br> TŘEBOŇSKÁ
<br> BU
D
<br> ĚJO
VIC
<br> KÁ
<br> SEDLČANSKÁ
<br> KRUMLOVSKÁ
<br> MICHELSKÁ
<br> JIŽN
Í SPO
<br> JKA
<br> MICHELSKÁ
<br> MICHELSKÁ
VALTÍNO
<br> VSKÁ
<br> RODVINOVSKÁ
<br> BU
D
<br> ĚJO
VIC
<br> KÁ
<br> KU
N
<br> ŽAC
KÁ
<br> KE KRČSKÉ STRÁNI
<br> HORNOKRČSKÁ
<br> NAD PÍSKO
VNO
<br> U
<br> BUDĚJOVICKÁ
<br> V PODZÁMČÍ
<br> ČERČANSKÁ
<br> BUDĚJOVICKÁ
<br> STR
M
<br> ILO
VSKÁ
<br> Krč
<br> 12
t
<br> 6 t
MIMO VOZIDLA
SE SOUHLASEM
HL.M.PRAHY
<br> MIMO
VYHRAZENÁ
<br> PARKOVIŠTĚ
<br> 6 t
MI
<br> MO
VO
<br> ZID
LA
<br> SE
SO
<br> UH
LA
<br> SE
M
<br> HL
<.> M
<br>.P
RA
<br> HY
MI
<br> MO
VY
<br> HR
AZ
<br> EN
Á
<br> PA
RK
<br> OV
IŠT
<br> Ě
<br> SP
OŘ
<br> ILO
V
<br> BR
AN
<br> ÍKKR
Č
<br> HNEMOCNI
CE
<br> 30
<br> 30
<br> A VOZIDLA
SE
<br> DP HMP
SOUHLASEM
<br> MIMO MHD
<br> MIMO
ZÁSOBOVÁNÍ
<br> 3,5 t
30
<br> 08 - 20 h <.>
S PLATNÝM
<br> OPRÁVNĚNÍM
Modrá OBLAST 4
<br> PARKOVACÍM
<br> PO - PÁ
<br> 08 - 20 h <.>
<br> S PLATNÝM
<br> OPRÁVNĚNÍM
<br> Modrá OBLAST 4
PARKOVACÍM
<br> PO - PÁ
<br> VOZIDLA DPA VOZIDLA
DP HMP
<br> S POVOLENÍM
<br> MIMO SLUŽEBNÍ
<br> 30
<br> 30
<br> MI
MO
<br> ZÁ
SO
<br> BO
VÁ
<br> NÍ
<br> 3,5
t
<br> 30
<br> 08
- 20
<br> h <.>
<br> S P
LAT
<br> NÝM
<br> OPR
ÁVN
<br> ĚNÍ
M
<br> Mod
rá O
<br> BLA
ST 4PAR
<br> KOV
ACÍ
<br> MPO
- P
<br> Á
<br> MIMO
ZÁSOBOVÁNÍ
<br> 3,5 t
<br> 30
<br> 08 - 20 h <.>
S PLATNÝM
<br> OPRÁVNĚNÍM
Modrá OBLAST 4
<br> PARKOVACÍM
<br> PO - PÁ
<br> MIMO
ZÁSOBOVÁNÍ
<br> Zast.BUS MHD " LÍSEK"
lin.117,203,904
<br> 20
<br> S
<br> 08 - 20
h.S PLAT
<br> NÝM
OPRÁVN
<br> ĚNÍM Modr
á OBLAS
<br> T 4
<br> PARKOV
ACÍM
<br> PO - PÁ
<br> KU
N
<br> ŽAC
KÁ
<br> M
KAČEROV
<br> MKAČ...
pril._3.1_2._etapa_chodniky_1._faze_-_situace_1._dil.pdf
VALTÍNO
VSKÁ
<br> RODVINOVSKÁ
<br> KU
N
<br> ŽAC
KÁ
<br> KE KRČSKÉ STRÁNI
<br> HORNOKRČSKÁ
<br> NAD PÍSKO
VNO
<br> U
<br> VALTÍNO
VSKÁ
<br> RODVINOVSKÁ
<br> KU
N
<br> ŽAC
KÁ
<br> KE KRČSKÉ STRÁNI
<br> HORNOKRČSKÁ
<br> NAD PÍSKO
VNO
<br> U
<br> TŘEBOŇSKÁ
<br> KRUMLOVSKÁ
<br> TŘEBOŇSKÁ
<br> BU
D
<br> ĚJO
VIC
<br> KÁ
<br> SEDLČANSKÁ
<br> KRUMLOVSKÁ
<br> MICHELSKÁ
<br> JIŽN
Í SPO
<br> JKA
<br> MICHELSKÁ
<br> MICHELSKÁ
VALTÍNO
<br> VSKÁ
<br> RODVINOVSKÁ
<br> BU
D
<br> ĚJO
VIC
<br> KÁ
<br> KU
N
<br> ŽAC
KÁ
<br> KE KRČSKÉ STRÁNI
<br> HORNOKRČSKÁ
<br> NAD PÍSKO
VNO
<br> U
<br> BUDĚJOVICKÁ
<br> V PODZÁMČÍ
<br> ČERČANSKÁ
<br> BUDĚJOVICKÁ
<br> STR
M
<br> ILO
VSKÁ
<br> Krč
<br> 12
t
<br> 6 t
MIMO VOZIDLA
SE SOUHLASEM
HL.M.PRAHY
<br> MIMO
VYHRAZENÁ
<br> PARKOVIŠTĚ
<br> 6 t
MI
<br> MO
VO
<br> ZID
LA
<br> SE
SO
<br> UH
LA
<br> SE
M
<br> HL
<.> M
<br>.P
RA
<br> HY
MI
<br> MO
VY
<br> HR
AZ
<br> EN
Á
<br> PA
RK
<br> OV
IŠT
<br> Ě
<br> SP
OŘ
<br> ILO
V
<br> BR
AN
<br> ÍKKR
Č
<br> HNEMOCNI
CE
<br> 30
<br> A VOZIDLA
SE
<br> DP HMP
SOUHLASEM
<br> MIMO MHD
<br> MIMO
ZÁSOBOVÁNÍ
<br> 3,5 t
30
<br> 08 - 20 h <.>
S PLATNÝM
<br> OPRÁVNĚNÍM
Modrá OBLAST 4
<br> PARKOVACÍM
<br> PO - PÁ
<br> 08 - 20 h <.>
<br> S PLATNÝM
<br> OPRÁVNĚNÍM
<br> Modrá OBLAST 4
PARKOVACÍM
<br> PO - PÁ
<br> VOZIDLA DPA VOZIDLA
DP HMP
<br> S POVOLENÍM
<br> MIMO SLUŽEBNÍ
<br> 30
<br> 30
<br> MI
MO
<br> ZÁ
SO
<br> BO
VÁ
<br> NÍ
<br> 3,5
t
<br> 30
<br> 08
- 20
<br> h <.>
<br> S P
LAT
<br> NÝM
<br> OPR
ÁVN
<br> ĚNÍ
M
<br> Mod
rá O
<br> BLA
ST 4PAR
<br> KOV
ACÍ
<br> MPO
- P
<br> Á
<br> MIMO
ZÁSOBOVÁNÍ
<br> 3,5 t
<br> 30
<br> 08 - 20 h <.>
S PLATNÝM
<br> OPRÁVNĚNÍM
Modrá OBLAST 4
<br> PARKOVACÍM
<br> PO - PÁ
<br> MIMO
ZÁSOBOVÁNÍ
<br> Zast.BUS MHD " LÍSEK"
lin.117,203,904
<br> 20
<br> IP1
0b
<br> IP1
0b
<br> IP10b
<br> E3a - 100 m
100 m
<br> B1
<br> IP10a
<br> B20a
<br> 30
<br> A15
A6b
<br> A15
<br> A6a
<br> Z2
<br> S
<br> 08 - 20
h.S PLAT
<br> NÝM
OPRÁVN
<br> ĚNÍM Modr
á OBLAS
<br> T 4
<br> PARKOV
ACÍM
<br> PO - PÁ
<br> B28
...
pril._2.2_1._etapa_vpusti_-_situace-1._et._2._dil.pdf
HORNOKRČSKÁ
<br> R
O
<br> D
VI
<br> N
O
<br> VS
KÁ
<br> PO
D
<br> RO
VI
<br> NO
U
<br> R
O
<br> D
VI
<br> N
O
<br> VS
KÁ
<br> JEŠETICKÁ
<br> VY
SK
<br> O
Č
<br> IL
O
<br> VA
<br> BAT
ELO
<br> VSK
Á
<br> BUDĚJOVICKÁ
<br> JIHL
AVS
<br> KÁ
<br> JI
HL
<br> AV
SK
<br> Á
<br> SED
LČA
<br> NSK
Á
<br> SE
D
<br> LČ
AN
<br> SK
Á
<br> BUD
ĚJO
<br> VIC
KÁ
<br> PE
LH
<br> ŘI
M
<br> O
VS
<br> KÁ
<br> PO
ČÁ
<br> TE
CK
<br> Á
<br> TŘ
EB
<br> O
ŇS
<br> KÁ
<br> TŘ
EB
<br> O
ŇS
<br> KÁ
<br> BUD
ĚJO
<br> VIC
KÁ
<br> TŘ
EB
<br> O
ŇS
<br> KÁ
<br> R
O
<br> D
VI
<br> N
O
<br> VS
KÁ
<br> HORNOKRČSKÁ
<br> BUD
ĚJO
<br> VIC
KÁ
<br> HORNOKRČSKÁ
<br> U
K
<br> R
Č
<br> SK
É
<br> VO
D
<br> ÁR
N
<br> Y
<br> K
H
<br> AB
R
<br> O
VC
<br> E
<br> 30
<br> 30
<br> 08 - 20
h.S PLAT
<br> NÝM
OPRÁV
<br> NĚNÍM Modr
á OBLA
<br> ST 4
<br> PARKO
VACÍM
<br> PO - PÁ
<br> MIMO
<br> ZÁSOB
OVÁNÍ
<br> 3,5 t30
<br> 08 - 2
0 h <.>
<br> S PLA
TNÝM
<br> OPRÁ
VNĚN
<br> ÍM
<br> Modrá
OBLA
<br> ST 4P
ARKO
<br> VACÍM
PO -
<br> PÁ
<br> MIMO
<br> ZÁSO
BOVÁ
<br> NÍ
<br> Zast.BUS MHD " LÍSEK"
<br> lin.117,203,904
<br> Za
st <.>
<br> B
US
<br> M
HD
<br> " L
ÍS
<br> EK
"
<br> lin
<.> 1
<br> 17
<,> 2
<br> 03
<,> 9
<br> 04
<br> MIMO
<br> ZÁSOBOVÁNÍ
3,5 t
<br> 30
<br> MIMO
<br> ZÁSO
BOVÁ
<br> NÍ
3,5 t30
<br> 08 - 2
0 h <.>
<br> S PLA
TNÝM
<br> OPRÁ
VNĚN
<br> ÍM
<br> Modrá
OBLA
<br> ST 4P
ARKO
<br> VACÍM
PO -
<br> PÁ
<br> 08 - 20 h <.>
<br> S PLATNÝM
<br> OPRÁVNĚNÍM
<br> Modrá OBLAST 4
PARKOVACÍM
<br> PO - PÁ
<br> 30
<br> 30
<br> MIC
HL
<br> E
Ce
<br> ntru
m
<br> DOPRAVNÍ
<br> OBSLUHY
MIMO
<br> 08
- 2
<br> 0 h
<.>
<br> NE
BO
<br> S P
LAT
<br> NÝ
M
<br> OP
RÁ
<br> VN
ĚN
<br> ÍM
PA
<br> RK
OV
<br> AC
ÍM
<br> PO
- P
<br> Á
<br> Fia
lov
<br> á O
BLA
<br> ST
4
<br> 08
- 2
<br> 0 h
<.>
<br> NE
BO
<br> S P
LAT
<br> NÝ
M
<br> OP
RÁ
<br> VN
ĚN
<br> ÍM
PA
<br> RK
OV
<br> AC
ÍM
<br> PO
- P
<br> Á
<br> Fia
lov
<br> á O
BLA
<br> ST
4
<br> 08
- 2
<br> 0 h
<.>
<br> NE
BO
<br> S P
LAT
<br> NÝ
M
<br> OP
RÁ
<br> VN
ĚN
<br> ÍM
PA
<br> RK
OV
<br> AC
Í...
pril._2.1_1._etapa_vpusti_-_situace_1.dil.pdf
VALTÍNO
VSKÁ
<br> RODVINOVSKÁ
<br> KU
N
<br> ŽAC
KÁ
<br> KE KRČSKÉ STRÁNI
<br> HORNOKRČSKÁ
<br> NAD PÍSKO
VNO
<br> U
<br> VALTÍNO
VSKÁ
<br> RODVINOVSKÁ
<br> KU
N
<br> ŽAC
KÁ
<br> KE KRČSKÉ STRÁNI
<br> HORNOKRČSKÁ
<br> NAD PÍSKO
VNO
<br> U
<br> TŘEBOŇSKÁ
<br> KRUMLOVSKÁ
<br> TŘEBOŇSKÁ
<br> BU
D
<br> ĚJO
VIC
<br> KÁ
<br> SEDLČANSKÁ
<br> KRUMLOVSKÁ
<br> MICHELSKÁ
<br> JIŽN
Í SPO
<br> JKA
<br> MICHELSKÁ
<br> MICHELSKÁ
VALTÍNO
<br> VSKÁ
<br> RODVINOVSKÁ
<br> BU
D
<br> ĚJO
VIC
<br> KÁ
<br> KU
N
<br> ŽAC
KÁ
<br> KE KRČSKÉ STRÁNI
<br> HORNOKRČSKÁ
<br> NAD PÍSKO
VNO
<br> U
<br> BUDĚJOVICKÁ
<br> V PODZÁMČÍ
<br> ČERČANSKÁ
<br> BUDĚJOVICKÁ
<br> STR
M
<br> ILO
VSKÁ
<br> Krč
<br> 12
t
<br> 6 t
MIMO VOZIDLA
SE SOUHLASEM
HL.M.PRAHY
<br> MIMO
VYHRAZENÁ
<br> PARKOVIŠTĚ
<br> 6 t
MI
<br> MO
VO
<br> ZID
LA
<br> SE
SO
<br> UH
LA
<br> SE
M
<br> HL
<.> M
<br>.P
RA
<br> HY
MI
<br> MO
VY
<br> HR
AZ
<br> EN
Á
<br> PA
RK
<br> OV
IŠT
<br> Ě
<br> SP
OŘ
<br> ILO
V
<br> BR
AN
<br> ÍKKR
Č
<br> HNEMOCNI
CE
<br> 30
<br> 30
<br> A VOZIDLA
SE
<br> DP HMP
SOUHLASEM
<br> MIMO MHD
<br> MIMO
ZÁSOBOVÁNÍ
<br> 3,5 t
30
<br> 08 - 20 h <.>
S PLATNÝM
<br> OPRÁVNĚNÍM
Modrá OBLAST 4
<br> PARKOVACÍM
<br> PO - PÁ
<br> 08 - 20 h <.>
<br> S PLATNÝM
<br> OPRÁVNĚNÍM
<br> Modrá OBLAST 4
PARKOVACÍM
<br> PO - PÁ
<br> VOZIDLA DPA VOZIDLA
DP HMP
<br> S POVOLENÍM
<br> MIMO SLUŽEBNÍ
<br> 30
<br> 30
<br> MI
MO
<br> ZÁ
SO
<br> BO
VÁ
<br> NÍ
<br> 3,5
t
<br> 30
<br> 08
- 20
<br> h <.>
<br> S P
LAT
<br> NÝM
<br> OPR
ÁVN
<br> ĚNÍ
M
<br> Mod
rá O
<br> BLA
ST 4PAR
<br> KOV
ACÍ
<br> MPO
- P
<br> Á
<br> MIMO
ZÁSOBOVÁNÍ
<br> 3,5 t
<br> 30
<br> 08 - 20 h <.>
S PLATNÝM
<br> OPRÁVNĚNÍM
Modrá OBLAST 4
<br> PARKOVACÍM
<br> PO - PÁ
<br> MIMO
ZÁSOBOVÁNÍ
<br> Zast.BUS MHD " LÍSEK"
lin.117,203,904
<br> 20
<br> 2,50
<br> 8,00
<br> 4,14
2,4
<br> IP1
0b
<br> IP1
0b
<br> IP10b
<br> E3a - 100 m
100 m
<br> B1
<br> IP10a
<br> B20a
<br> 30
<br> A15
A6b
<br> B28
<br> B28
<br> A15
<br> A6a
<br> Z2
<br> S
<br> 08 - 20
h.S PLAT
<br> NÝM
OPRÁVN
<br> ĚNÍM M...
Vyhlaska_Budejovicka_EUROVIA_CZ_a._s._rekonstrukce_komunikace_22.09.2024.pdf
MĚSTSKÁ ČÁST PRAHA 4
Úřad městské části,Antala Staška 2059/80b
<br> O D B O R D O P R A V Y
<br> EUROVIA CZ a.s.IČ: 452 749 24
U Michelského lesa 1581/2,140 00 Praha 4
<br> Zast: JaMe Engineering s.r.o <.>
V Zahradách 314,250 84 Křenice
IČ: 193 813 36
<br>
Č.j.: P4/419824/24/OD/PVLA - DIR 71/24 V Praze: 26.08.2024
Vyřizuje: Mgr.XXXX XXXXXX MPA,LL.M <.>
Telefon: XXX XXX 426
<br> VEŘEJNÁ VYHLÁŠKA
Opatření obecné povahy - stanovení přechodné úpravy provozu na
<br> pozemních komunikacích v Praze 4
<br> Odbor dopravy,příslušný podle ustanovení § 77 odst.1 písm.c) a § 124 odst.6 zákona č.361/2000
Sb <.>,o provozu na pozemních komunikacích a o změnách některých zákonů (zákon o silničním
provozu),po písemném vyjádření Policie ČR – Krajského ředitelství policie hl.m.Prahy – odboru
služby dopravní policie,č.j.: KRPA-221583-5/ČJ-2024-0000DŽ,ze dne 16.07.2024
<br> s t a n o v í
přechodnou úpravu provozu na pozemních komunikacích v Praze 4,v ulici Budějovická <,>
<br> Strmilovská,Nad pískovnou,NN2941,Hornokrčská,Sedlčanská,Krumlovská,Kunžacká <,>
Olbrachtova,Antala Staška,Ke Krčské stráni,Sulická.Jedná se o osazení svislého a vodorovného
dopravního značení dle schválené situace z důvodů provádění stavebních prací pro rekonstrukci
komunikace Budějovická <.>
<br> Umístěné dopravní značení: B238+E13;B28+E13+E8c;A15+A6b; A15+A6b+E7b;E13; IP4b; Z4a;
Z4d; IP12+V10f;C4a; B24b; IP6; V7a; B1+E13+IP10a; IP10b; B2; P4; Z2; B24a;
B2+E13;B2+E3a;C2c; B2+E3a+E7b; IS11b;IS11a; B20a; A9;
<br> Termín: 02.09.2024 -22.09.2024
<br> O d ů v o d n ěn í
<br> Odbor dopravy stanovil přechodnou úpravu provozu na pozemních komunikacích na základě
návrhu žadatele z důvodu celkové rekonstrukce komunikace a umístění zařízení staveniště do prostoru
pozemní komunikace.V souladu s ustanovením § 77 odst.5 zákona č.361/2000 Sb <.>,o provozu na
pozemních komunikacích a o změnách některých zákonů,ve znění pozdějších předpisů,nabývá opatření
obecné povahy účinnosti pátým dnem po dni vyvěšení veřejné vyhlášky <.>
<...

Načteno

edesky.cz/d/11006002

Meta

Dopravní informace  


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Chcete vědět víc?

Více dokumentů od Praha 4      Zasílat nové dokumenty emailem      Napište portálu edesky.cz