Město Lysá nad Labem - Smlouva o koupi stacionárního radaru

Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Město Lysá nad Labem.


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

258 př. 7.pdf
Příloha č.7
<br> Sestavení nabídkové ceny
<br>
VEŘEJNÉ ZAKÁZKY MALÉHO ROZSAHU NA DODÁVKY S NÁZVEM:
<br> „Systém automatizovaného měření rychlosti-Starý Vestec“
(dále: „ veřejná zakázka“)
<br> ZADAVATEL VEŘEJNÉ ZAKÁZKY: Město Lysá nad Labem
Právní forma zadavatele: 801 - Obec nebo městská část hlavního města Prahy
<br> Sídlo zadavatele: Husovo náměstí 23,289 22 Lysá nad Labem
<br> Zadavatele zastupuje: Ing.XXXXX XXXXX,starosta města
<br> IČ zadavatele: XXXXXXXX
<br> DIČ: CZ00239402
<br> Druh zadávacího řízení: v souladu s ustanovením § 27 a dle § 31 zákona č.134/2016 Sb <.>,o zadávání veřejných
<br> zakázek (dále: „zákon“) zadávací řízení nevymezené dle ustanovení § 3 zákona – výběrové řízení druhem
<br> uzavřené výzvy <.>
<br> Pověřená osoba zadavatele: Ing.Josef Bárta-veřejné zakázky s.r.o.<,>
<br> Obchodní název dodavatele: CAMEA Technology,a.s <.>
<br> Adresa sídla dodavatele: Kořenského 25,621 00 Brno
<br> IČ: 06230831
<br> Titul,jméno,příjmení,funkce statutárního zástupce či odpovědné osoby:
Ing.XXXXX XXXXX,PhD.<,>
<br> člen představenstva
<br>
<br> číslo
<br> položky
Název položky jednotka
<br> počet
<br> jednotek
<br> Cena za
<br> jednotku Kč
<br> bez DPH
<br> Cena
<br> položky
<br> bez DPH
<br> 1 Inženýrská činnost hod 40 1 500 60 000
<br> 2 Dodávka zařízení ks 1 - 1 283 200
<br> 3 Oživení systému hod 20 2 500 50 000
<br> 4 Proškolení obsluhy-2 osoby hod 8 1 500 12 000
<br> 5 Ověřovací provoz měsíc 1 - 65 000
<br> 6 Roční ověření – 1x/rok
hod/2
<br> roky
10 18 000 180 000
<br> 7 Servis 2 roky
Kč/2
<br> roky
1 - 142 000
<br> cena celkem v Kč bez DPH: 1 792 200
<br> Kč DPH: 376 362
<br> cena celkem v Kč včetně DPH: 2 168 562
<br> *vyplní dodavatel
<br>
<br>
<br> V Brně dne 27.4.2018 Ing.XXXXX XXXXX,PhD <.>,………………………… <.>
258 př. 6.pdf
„Systém automatizovaného měření rychlosti-Starý Vestec“
<br> Požadavky zadavatele na technicko - jakostní podmínky a parametry dodávek Stránka | 1
<br>
Příloha č.6b
<br> Požadavky zadavatele na technicko - jakostní podmínky
<br> a parametry dodávek
<br>
VEŘEJNÉ ZAKÁZKY MALÉHO ROZSAHU NA DODÁVKY S NÁZVEM:
<br> „Systém automatizovaného měření rychlosti-Starý Vestec“
(dále: „ veřejná zakázka“)
<br> ZADAVATEL VEŘEJNÉ ZAKÁZKY: Město Lysá nad Labem
Právní forma zadavatele: 801 - Obec nebo městská část hlavního města Prahy
<br> Sídlo zadavatele: Husovo náměstí 23,289 22 Lysá nad Labem
<br> Zadavatele zastupuje: Ing.XXXXX XXXXX,starosta města
<br> IČ zadavatele: XXXXXXXX
<br> DIČ: CZ00239402
<br> Druh zadávacího řízení: v souladu s ustanovením § 27 a dle § 31 zákona č.134/2016 Sb <.>,o zadávání veřejných
<br> zakázek (dále: „zákon“) zadávací řízení nevymezené dle ustanovení § 3 zákona – výběrové řízení druhem
<br> uzavřené výzvy <.>
<br> Pověřená osoba zadavatele: Ing.Josef Bárta-veřejné zakázky s.r.o.<,>
<br>
<br> Obchodní název dodavatele: CAMEA Technology,a.s <.>
<br> Adresa sídla dodavatele: Kořenského 25,621 00 Brno
<br> IČ: 06230831
<br> Titul,jméno,příjmení,funkce statutárního zástupce či odpovědné osoby:
Ing.XXXXX XXXXX,PhD.<,>
<br> člen představenstva
<br>
<br> Zadavatel vyžaduje tyto níže uvedené technická specifikace,jakostní podmínky a
<br> parametry stacionárního zařízení pro měření okamžité rychlosti (MOR) a měření
<br> úsekové rychlosti (MUR) pro obec Starý Vestec:
<br>
<br> MOR (měření okamžité rychlosti)
<br>
Definice zařízení:
<br> Stacionární zařízení pro měření okamžité rychlosti vozidel (dále jen MOR) na pozemní komunikaci
<br> sestávající z HW a SW komponent tvořících celé zařízení a umožňující provádění měření rychlosti dle
<br> níže uvedených podmínek a to včetně automatizovaného a zabezpečeného přenosu dat ze zařízení do
<br> datového centra.Zařízení musí umožnit certifikované měření rychlosti vozidel v zadavatelem
<br> zvoleném místu pozemní kom...
2018-0258_OMI Kupní smlouva.pdf
Str.1
<br>
číslo smlouvy v evidenci objednatele: 2018-0258/OMI
<br> číslo smlouvy v evidenci zhotovitele:
<br>
KUPNÍ SMLOUVA
<br> uzavřená v souladu s ust.§ 2079 a násl.zákona č.89/2012 Sb <.>,občanský zákoník
(dále i: „smlouva“)
<br>
<br>
Město Lysá nad Labem
sídlo: Husovo nám.23/1,289 22 Lysá nad Labem
ID datové schránky: 5adasau
IČO: 00239402
DIČ: CZ00239402
bankovní spojení: ČS a.s.pobočka Lysá nad Labem
č.účtu: 50032-0504268369/0800
zast.: Ing.Karlem Otavou,starostou
(dále jen „kupující“)
<br> a
CAMEA Technology,a.s <.>
sídlo: Kořenského 25,621 00 Brno
ID datové schránky: deek7qe
IČO: 06230831
DIČ: CZ06230831
bankovní spojení: Komerční banka,a.s <.>
č.účtu:
zast.: Ing.Peterem Honcem,PhD <.>,členem představenstva
(dále jen „prodávající“)
<br>
<br> Čl.I
Základní ustanovení
<br> 1.Zástupci smluvních stran podepisující tuto smlouvu prohlašují,že:
a) identifikační údaje a taktéž oprávnění k podnikání jsou v souladu s právní skutečností v době
uzavření této smlouvy <,>
b) podle vnitřních předpisů nebo jiného obdobného předpisu či rozhodnutí orgánu jsou oprávněni
podepsat tuto smlouvu <,>
c) prodávající byl vybrán na základě výsledku výběrového řízení na veřejnou zakázku zadávanou
kupujícím s názvem: „Systém automatizovaného měření rychlosti – Starý Vestec“ (dále i: „výběrové
řízení“) <.>
<br> 2.Smluvní strany se zavazují,že zástupci smluvních stran,podepisující tuto smlouvu,změny svých
identifikačních údajů včetně změny bankovního spojení písemně oznámí bez prodlení druhé smluvní
straně.V písemném oznámení smluvní strana vždy uvede odkaz na číslo smlouvy a datum účinnosti
oznamované změny <.>
<br> 3.Prodávající výslovně prohlašuje,že:
<br>
<br> Str.2
<br>
3.1.je odborně způsobilý k zajištění předmětu plnění podle této smlouvy a po celou dobu trvání této
smlouvy zajistí platnost veškerých příslušných oprávnění,jež jsou nezbytná pro předmět plnění <,>
3.2.se řádně seznámil se všemi dokumenty týkajícími se výběrového řízení uvedeného v odst.1 písm <.>
c) tohoto článk...
2019-0025_KÚ př. 4.pdf
Příloha č.4
<br> Harmonogram realizace předmětu plnění
<br> Realizace předmětu plnění bude probíhat v následujícím harmonogramu.Plnění harmonogramu je vázané na poskytnutí součinnosti zákazníka a třetích stran (poskytovatelů navazujících systémů v moci zákazníka).Potřebná součinnost zákazníka je specifikována v příloze č.5 <.>
<br> Harmonogram je rozdělen na dva logické celky ato v souladu s požadovaným plněním na část informační systémy a část měřící zařízení.Přičemž koncepce harmonogramu počítá se souběhem činností a jednotným předáním celého systému do produkce <.>
<br> uv: :
<br> HARMONOGRAM REALIZACE ZAKÁZKY v čASTI POSKYTNUTÍ MERICICH ZAŘÍZENÍ
<br> ETAPA TERMÍN
<br> POPIS
<br> O D
<br> Zahájení plnění dnem účinnosti smlouvy <.>
<br> 1 D+60dní
<br> Dokončení projektové dokumentace a vyřízení nezbytných povolení nutných pro instalaci a provoz měřících zařízení <.>
<br> 2 D+85dní
<br> Instalace měřících zařízení a jejich napojení na systém správy přestupků <.>
<br> 3 D+90dní
<br> Proškolení oprávněných osob uživatele,dokončení testování funkčnosti měřících zařízení a spuštění produkčního provozu do pilotního provozu (ve smyslu zvýšeného dohledu na funkčnosti systému a řešení možných problémů s provozem systému) <.>
<br> 4 D+120
<br> Ukončení pilotního provozu (zvýšený dohled na funkčnost systému a řešení případných problémů s provozem) a překlopení do běžného produkčního provozu <.>
<br> HARMONOGRAM REALIZACE ZAKÁZKY v ČÁSTI POSKYTNUTÍ sw
<br> ETAPA TERMÍN
<br> POPIS
<br> O D
<br> Zahájení plnění dnem účinnosti smlouvy <.>
<br> 1 D+15dní
<br> Dokončení předimplernentační analýzy <.>
<br> 2 D+30dnl'
<br> Konfigurace HW a SW infrastruktury pro systém správy dopravních přestupků <.>
<br> 3 D+6Udní
<br> Konfigurace produkčního a testovacího prostředí systém správy dopravních přestupků na HW a SW infrastruktuře DC,customizace systému,dokončení analýzy integrací na navazující systémy zákazníka <.>
<br> 4 D+85
<br> Dokončení integrace systému správy dopravních přestu...
2019-0025_KÚ př. 3.pdf
Příloha č.3
<br> Minimální požadovaná součinnost
<br> Integrace měřících zařízení Zákazník poskytne součinnost nezbytnou pro zdárnou integraci měřících zařízení v rozsahu:
<br>.Zajištění datových přenosů ze zařízení do systému ADP 2.5 <.>
<br>.Zajištěnísoučinnosti dodavatele měřících zařízem pro provedení a testování integrační vazby.<.> Ověření funkčnosti integrační vazby ze strany zákazníka vtestovacím i produkčním prostředí
<br> o Další nezbytnou soucínnost,kterou může z titulu kompletního plnění této zakázky poskytovatel po zákazníkovi oprávneně požadovat pro zdárně naplnění předmětu zakázky <.>
<br> Poskytnutí systému správy dopravních přestupků
<br>.Součinnost oprávněných osob zákazníka při tvorbě předimplementační analýzy nezbytné pro řádné poskytnutí systému správy dopravních přestupků v rozsahu: 0 informace o uživatelích o přístupové údaje o zpracování žádosti o přístup do testovacího a produkčního prostředí ISZR (údaje a povolení pro ISZR),vč.registrace agendy do ISOISVS o zpracovánížádosti o přístup do testovacího a produkčního prostředí CRV (tvorba žádosti na připojení k CRV) o údaje do šablon dokumentů o podklady pro nastavení číselníků.Součinnost oprávněných osob zákazníka a dodavatelů navazujících informačních systémů v moci města především v rozsahu: o poskytnutí popisu API rozhraní elektronické spisové služby o poskytnutí popisu API rozhraní pohledávkového systému o poskytnutí testovacího prostředí shora uvedených informačních systémů o zajištění testování vytvořených integračních vazeb a odstraňování možných problémů
<br> zákazníka.<.> Součínnost oprávněných osob zákazníka při řešení prostupů do a z prostředí zákazníka,především v rozsahu: 0 definování IP adres pro kontrolu oprávněných osob přistupujících do systému správy dopravních přestupků o definování prostupů do prostředí informačních systémů zákazníka (například VPN tunel)
<br> Strana 30 z 33
<br> Zajištění kvalifikovaných uživatelských certifikátů od certifikační autority pro potřeby kom...
2019-0025_KÚ př. 2.pdf
Příloha č.2
<br> Specifikace řešení a služeb
<br> Tato kapitola obsahuje veškeré specifikace systému z pohledu HW a SW infrastruktury určené pro chod informačního systému řešení dopravních přestupků ADP 2.5 a ta ké další specifikace systému ja ko celku a k systému poskytovaných či garantovaných služeb,především:
<br>.Parametry architektury serverů v zabezpečeném datovém centru.<.> Parametry uživatelské podpory a SLA parametry <.>
<br>.Parametry poskytování maintenance <.>
<br>.Servisní služby <.>
<br> Součástí plnění jsou všechny služby,licence (včetně potřebných licenci a maintenance databázi,operačních systémů,nástrojů pro virtualizaci a podobně) i HW komponenty tvořící řešení.Součásti plnění je také podpora systému jako celku v souladu s dobou trvání smlouvy <.>
<br> HW a SW komponenty tvořící zabezpečené datové centrum a informační systém SW ADP jsou umístěny v prostorách poskytovatele (zabezpečené datové centrum vyhovující požadavkům na ochranu dat,systémů,správu přístupů a podobně) a poskytovány zákazníkovi v souladu s níže uvedenými parametry <.>
<br> Pro ověření plněnije garantován přístup oprávněné osoby zákazníka do zabezpečeného datového centra v doprovodu oprávněné osoby poskytovatele a to včetně případného přístupu k serverům a s možností ověřit splnění níže uvedených požadavků <.>
<br> Architektura systém
<br> Architektura systému vychází ze zásad a principů servisně orientované architektury (SOA) s důrazem na silnou podporu tvorby a řízení oběhu dokumentů.Systém se umí napojit na otevřená API rozhraní navazujících systémů a pro tyto systémy vystavit otevřené API v případech opačné vazby <.>
<br> Prostředí systému
<br> Systém obsahuje oddělené testovací a produkční prostředí.Testovací prostředí běží na jiných HW a SW prostředcích (serverech) než produkční prostředí.Testovací prostředí běží na prostředcích záložního systému <.>
<br> Produkční prostředí je rozdělené na samostatné aplikační a samostatné databázové servery.Každý z těchto serverů běží na...
2019-0025_KÚ př. 1.pdf
F“—
<br> Příloha č.1 Specifikace agendy dopravních přestupků
<br> Agenda ADP 2.5 (nebo také SW ADP či ADP) slouží ke zpracování přestupků importovaných v digitální podobě z automatizovaných technických prostředků pro měření okamžitě a úsekové rychlosti či jejich kombinace.Agenda je nezávislá na výrobci měřícího zařízení a může být dáie rozšířena o moduly zpracování přestupků zjíných automatizovaných prostředků,jako jsou vysokorychlostní váhy,detekce jízdy na červenou,parkování a podobně <.>
<br> Agenda,tedy celý informační systém,se skládá z těchto komponent: 1) Modul validace XXX : měřících zařízení (dále také modul VD)
<br> Modul je určen pro práci strážníků městské policie a garantuje všechny legislativně nezbytné činnosti spojené s prací strážníka městské policie při kontrole a validaci dat přijatých automatizovaně z měřících zařízení a předání oznámení o podezření na spáchání přestupku správnímu orgánu <.>
<br> 2) Modul přestupkového a správního řízení (dále také modul PR)
<br> Modul je určen pro práci referentů správního orgánu a garantuje všechny legislativně nezbytné činnosti spojené s prací referentů správního orgánu ve smyslu vedení komplexního přestupkového a správního řízení <.>
<br> 3) Modul správy měřících zařízení (dále také modul SZ)
<br> Modul je určen pro práci oprávněných osob zákazníka a garantuje kompletní dohled nad činnosti měřících zařízení ve smyslu kontroly provozu zařízení v režimu ZM? a dálkovou kontrolu i nastavení limitů měření zákazníkem bez součinnosti poskytovatelem <.>
<br> 4) Modul statistik a manažerských přehledů (dále také modul SP)
<br> Modul je určen pro práci oprávněných osob zákazníka a garantuje možnost tvorby statistických přehledů a zobrazování agregovaných dat souvisejicich prováděním měření rychlosti a řešení detekovaných přestupků <.>
<br> 5) Modul Help Desk a Help Line (dále také modul HD)
<br> Modul je určen pro práci oprávněných osob zákazníka v rámci hlášení problémů systému jako celku,sledování řešení nahlášený...
2019-0025_KÚ.pdf
SMLOUVA o POSKYTNUTÍ INFORMAČNÍHO SYSTÉMU SDP 2.0 A
<br> SDP 2.5 % iš.Smluvní strany: ŠĚ 82 Název Město Lysá nad Labem RS E Se sídlem Husovo náměstí 23,289 22 Lysá nad Labem 2 IČ 00239402 š Zastoupená Ing.XXXXX XXXXX,starosta Bankovní spojení XXXXXXXXXXX'XXXX (dále „Nájemce“) a Obchodní jméno ICZ a.s.Se sídlem Na hřebenech 11 1708100,Nusle,140 00 Praha 4 IČ 25145444 Zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze,oddí 1 B,vložka 4840 Zastoupená l_ng.Jiřím Votrubou,na základě plné moci
<br> Bankovní spojení
<br> Č.ú.21091648253700,UniCredit XXXX XXXXX Republic and Slovakia,a.s <.>
<br> (dále „Pronajímate1“)
<br> (Pronajímatel a Nájemce dále společně jako „Smluvní strany“ ajcdnotlivě jako „Smluvní strana“)
<br> 1.Preambule
<br> 1.1 Tato Smlouvaje uzavírána na základě výsledku zadávacího řízení na službu „Poskytnutí a provoz agendy správy dopravních přestupků detekovaných automatizovaným měřícím zařízením pro měření rychlosti na pozemních komunikacích“ zadanou zadavatelem (Nájemcem) v jednacím řízení bez uveřejnění na základě ustanovení 5 63 odst.5 zákona č.13412016 Sb <.>,o zadávání veřejných zakázek,v platném znění,ve které byla nabídka Pronajímatele vyhodnocena Naj emcem
<br> jako nejvýhodnější <.>
<br> 1.2 Smlouva v rámci plnění zahrnuje poskytnutí dvou verzí agendy správy dopravních přestupků a to SDP verze 2.0 (stávající řešení,dále také „SDP 2.0“) a SDP verze 2.5 (řešení nezbytné pro zajištění
<br> zpracování přestupků z nového měřícího zařízení,dále také „SDP 2.5“) <.>
<br> 1.3 Plnění týkající se pronájmu a podpory provozu systému SDP 2.0 odpovídá současnému stavu poskytování tohoto SW a slouží k zachování kontinuity zpracování přestupků detekovaných do konce roku 2018 na původním automatickém měřícím zařízení poskytovaném společností Czech Radar a.s <.>,které XXXX do konce roku odstaveno a nahrazeno novým měřícím zařízením jiného dodavatele na základě samostatné VZ,Z tohoto důvodu není součástí specifikací (příloh) popis SDP 2.0 a nevztahují s...
41068_odpověď_A.pdf
'.'I.<.> '.I.-!'.' Spıs.zn.: Naše Vyřizuje: Telefon: E-mail: Dat.schránka: Datum: Žádost o infonnace dle zákona č.106/1999 Sb.- Smlouva o koupi stacionámího radaru I Městský uřad Lysá nad Labem Kancelář MeˇÚ Husovo náměstí 23/ 1,289 22 Lysá nad Labem MULNL-KÚ/41068/2023/Køč MULNL-KÚ/41068-1/2023/Koč Mgr.XXXXXX XXXXXXX XXX XXX XXX robert.StaStny@meStolysa.cz Xadasau XX.6.2023 Vážený pane dne 9.6.2023 jste podal k Městskému úřadu Lysá nad Labem žádost O poskytnutı informace dle zákona č.106/ 1999 Sb <.>,O svobodném přístupu k informacím,ve znění pozdějších predpisu,ve které požadujete následující informace: Vrámcí informačního Zákona žádám O poskytnutí.“ I.Smlouvy O koupi Stacíonarního měření rychlostí projı'ža'eˇjı'cích aut obcí Starý Vestec 2.projektovou dokumentací ke stacionárıumu radaru 3.projektovou dokumentací,čiplan dopravního Značení obce Starý Vestec Ve věci Vašeho dotazu Vám sdělujg 1.Vámi požadované smlouvy zasíláme V příloze.2.Vydáno rozhodnutí o částečném odmítnutí požadované informace

Načteno

edesky.cz/d/10594611

Meta

Veřejná zakázka   Veřejná zakázka   Veřejná zakázka   Prodej   Volby   Veřejná zakázka   Pronájem   Zákon 106/1999  


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Více dokumentů od Město Lysá nad Labem      Zasílat nové dokumenty emailem      Napište portálu edesky.cz