Mag.hl.m. Praha - Poděbradská

Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Mag.hl.m. Praha.


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Poděbradská_DIO_Situace_15a_Etapa.pdf
XXXXX XXXXXXXX
<br> HRADEC KRÁLOVÉ
<br> ČERNÝ MOST
<br> BRNO
<br> OSTATNÍ TRANZIT
<br> HOSTIVAŘ
<br> XXXXX XXXXXXXX
<br> HRADEC KRÁLOVÉ
<br> ČERNÝ MOST
<br> BRNO
<br> OSTATNÍ TRANZIT
<br> HOSTIVAŘ
<br> Centrum
<br> TEPLICE
<br> I
<br> PROSEK
LETŇAN
<br> Y
<br> ČERNÝ M
OST
<br> Centrum
<br> TEPLICE
<br> I
<br> PROSEK
LETŇANY
<br> ČERNÝ M
OST
<br> XXXXX XXXXXXXX
<br> HRADEC KRÁLOVÉ
<br> ČERNÝ MOST
<br> BRNO
<br> OSTATNÍ TRANZIT
<br> HOSTIVAŘ
<br> XXXXX XXXXXXXX
<br> HRADEC KRÁLOVÉ
<br> ČERNÝ MOST
<br> BRNO
<br> OSTATNÍ TRANZIT
<br> HOSTIVAŘ
<br> Centrum
<br> TEPLICE
<br> I
<br> PROSEK
LETŇAN
<br> Y
<br> ČERNÝ M
OST
<br> Centrum
<br> TEPLICE
<br> I
<br> PROSEK
LETŇANY
<br> ČERNÝ M
OST
<br> PODĚB
RADSK
<br> Á
<br> PODĚB
RADSK
<br> Á
<br> PODĚB
RADSK
<br> Á
<br> PODĚBR
ADSKÁ
<br> N
AD
<br> EM
LEJN
<br> SKÁ
<br> K NÁHONU
<br> N
A O
<br> BR
ÁTC
<br> E
<br> PR
Ů
<br> M
YSLO
<br> VÁ
<br> KBELSKÁ
<br> U
El
<br> ek
try
<br> U
El
<br> ek
try
<br> U
E
<br> le
kt
<br> ry
<br> Poděbradská Poděbradská
Poděbradská
<br> Poděbradská
<br> Poděbradská
<br> U
E
<br> le
kt
<br> ry
<br> E13 - MIMO
VOZIDEL STAVBY
<br> B1
<br> 7x CITYBLOK
(betonový)
<br> E13 - MIMO
VOZIDEL STAVBY
<br> B1
<br> 9x CITYBLOK
(betonový)
<br> 3xZ4d
<br> 4,3
3,7
<br> 3,4
<br> 1,5
<br> 1,5
3,3
<br> 3,34 <,>
3
<br> 3,7
<br> 2,6
<br> 4,4
3,2
<br> 5
<br> 4,8
3,2
<br> 5
<br> 3,5
4,1
<br> E1
3 -
<br> P
RO
<br> CH
ÁZ
<br> ÍT
E
<br> ST
AV
<br> BO
U
<br> 3x
Z4
<br> d+
C4
<br> b
<br> 4x
C
<br> IT
YB
<br> LO
K
<br> (b
eto
<br> no
vý
<br> )
<br> 6xZ4d á 20m+ C4b
<br> 3
2,7
<br> 5
3,7
<br> 5
<br> A1
5
<br> A15
<br> bytový dům
<br> hřeben 215 83
<br> okap 218 36
<br> atika 214 95
<br> okap 215 22
<br> římsa 214 76
<br> atika 220 87
<br> č.p.88
<br> č.p.811
<br> římsa 214 81
atika 216 27
<br> římsa 213 29
okap 213 40 atika 214 17
<br> římsa 213 99
<br> okap 214 42
<br> okap 214 44
římsa 213 98
<br> římsa 218 34
okap 218 43
<br> atika 217 00
<br> římsa 218 30
okap 218 39
<br> římsa 213 28
<br> okap 213 44
<br> střecha 216 61
<b...
Poděbradská_DIO_Situace_15b_Etapa.pdf
V2b (1,5/1,5/0,25) - 20m
<br> 5xV20
<br> V19
V5
<br> V8c
<br> V7a
<br> 2xV19
V5
<br> V7
a
<br> V7a
<br> 12xV9a
<br> V5
V5
<br> V5
<br> V13V2b (1,5/1,5/0,25) - 28m
<br> V2b (1,5/1,5/0,25) -27m
<br> V2b (3/1,5/0,125) - 56m
<br> V4
(0
<br>,25
) -
<br> 8m
<br> V4
(0
<br>,25
) -
<br> 29
m
<br> V2b (1,5/1,5/0,25) - 20m
<br> V1a(0,125) - 30m
<br> V1a(0,125) - 30m
<br> V2b (3/1,5/0,25) - 26m
<br> V2b (3/6/0,125)
<br> 6xV9a
<br> V1a(0,125) - 25m
<br> V1a(0,125) - 25m
<br> V7
a
<br> 8x
V9
<br> a
<br> V5
<br> V7a
<br> V19
V5
<br> V7a
<br> 4xV9a
<br> V7a
<br> V5
2xV19
<br> V2b (1,5/1,5/0,25) - 23m
<br> V2b (1,5/1,5/0,25) - 4
3m
<br> V2b (1,5/1,5/0,25) -4
0m
<br> 2xV20
<br> 6xV9a
<br> V5 2xV19
<br> V2b (1,5/1,5/0,25)
- 23m
<br> V1a(0,125) - 25m
<br> V1a(0,125) - 30m
<br> V2
b(
<br> 3/1
<,> 5/
<br> 0,1
25
<br> ) -
16
<br> m
<br> V1
a(
<br> 0,1
25
<br> ) -
43
<br> m
<br> V2b(3/1,5/0,125) - 37m
<br> V2b(3/1,5/0125) - 48m
<br> V2b (3/6/0,125) - 110m
<br> V2b (3/6/0,125)
<br> V2b (3/6/0,125)
<br> V2b (3/1,5/0,125) - 48
m
<br> V2b (3/1,5/0,125) - 44
m
<br> V2b (3/1,5/0,125)
<br> V2b (1/1/0,125)
<br> V2b(1/1/0,125)
<br> V2b (1/1/0,125) - 56m
V2b (1/1/0,125) - 31m
<br> V4
(0
<br>,25
) -
<br> 27
m
<br> ZAS ZAS
<br> ZAS ZAS
<br> 3xZ6a
3xZ6a
<br> V1
a(
<br> 0,1
25
<br> ) -
43
<br> m
<br> V2
b (
<br> 1,5
/1 <,>
<br> 5/0
<,> 25
<br> ) -
26
<br> m
<br> V2b (1/1/0,125) - 68m
<br> 6xV14
<br> C:3xV9a+3xV14+5xV20
<br> V2b (1/1/0,125) - 170m
<br> V2b (1/1/0,125)
<br> V2b (1/1/0,125)
<br> 12xV14
<br> C:
3x
<br> V9
a+
<br> 4x
V1
<br> 4+
4x
<br> V2
0
<br> V2b (1/1/0,125)
<br> 5x
V1
<br> 4V10f
<br> V4
(0
<br>,25
) 1
<br> 5m
<br> V2b (1/1/0,125) - 169m
<br> C:
2x
<br> V9
a+
<br> 3x
V1
<br> 4
<br> 14
xV
<br> 14
<br> C:
3x
<br> V9
a+
<br> 5x
V1
<br> 4+
4x
<br> V2
0
<br> V2b (1/1/0,125) - 70m
<br> 5x
V1
<br> 4
<br> C:3xV9a+3xV14
<br> V2b(1/1/0,125)
<br> 14xV14
<br> 6xV14
<br> C:2xV9a+4xV14+4xV20
<br> V2b(1/1/0,125) - 223m
<br> V2b(1/1/0,125) - 46m
<br> 2x
V1
<br> 9
<br> 2x
V1
<br> 9
<br> V1
9
<br> V5
<...
MHMPXPP31JA0.PDF
Sídlo: Mariánské nám.2/2,110 01 Praha 1
Pracovišt : Jungmannova 35/29,110 00 Praha 1
Kontaktní centrum: 800 100 000,fax: 236 007 157 <,>
1/2 e-mail: posta@praha.eu,ID DS: 48ia97h
<br>
<br> HLAVNÍ M STO PRAHA
MAGISTRÁT HLAVNÍHO M STA PRAHY
Odbor pozemních komunikací a drah
Odd lení si lničního správního ú adu
<br> *MHMPXPP31JA0*
MHMPXPP31JA0
<br>
<br>
<br>
<br> TZB Consult Prague s.r.o <.>
U smaltovny 245/16
170 00 Praha 7
IČ: 24832618
<br>
<br>
Váš dopis zn./ze dne: Vy izuje/linka/tel.:
XXXXX XXXXXXXXXX,Bc <.>
Č.j.: XXXXXXXXX
MHMP-1407871/2024/O4/Ša Počet listů/p íloh: 1 /2
Spis.zn.: Datum:
S-MHMP 1316910/2024PKD 26.7.2024
<br>
<br>
Oznámení o zahájení správního řízení a výzva k uplatnění práv
účastníka řízení
<br>
<br> Hlavní m sto Praha,Magistrát hlavního m sta Prahy,odbor pozemních komunikací a
drah jako p íslušný silniční správní ú ad podle § 40 odst.4 písm.a) odst.5 písm.b) zák <.>
13/1997 Sb <.>,o pozemních komunikacích,ve zn ní pozd jších p edpisů (dále jen „zákon
o pozemních komunikacích“),obdržel dne 23.7.2024 žádost firmy TZB Consult Prague
s.r.o <.>,U smaltovny 245/16,170 00 Praha 7 ve v ci: Žádost o zvláštní užívání
komunikace Pod bradská pro akci "Pod bradská,úprava a výstavba k ižovatek,SSZ“ <,>
etapy 15a,15b <.>
<br> Magistrát hlavního m sta Prahy,podle § 44 zák.č.500/2004 Sb <.>,správní ád (dále“
správní ád“),oznamuje jemu známým účastníkům a dotčeným orgánům že na základ
výše uvedené žádosti bylo zahájeno správní řízení ve v ci vedené podle § 25 zákona
č.13/1997 Sb <.>,o pozemních komunikacích,zvláštní užívání pozemní komunikace v ul <.>
Poděbradská v úseku U Elektry – Nademlejnská <.>
<br> V etapě 15a dojde k záboru levého jízdního,cca 50 m p ed k ižovatkou Pod bradská x
U Elektry,ve sm ru z centra,zábor bude pokračovat cca 150 m za k ižovatkou k XXXX
zastávce Nademlejnská,p echod pro chodce u této zastávky nebude v provozu.Termín:
1.8.2024 – 15.8.2024 <.>
<br>
<br>
<br> 2/2
<br> V etapě 15b dojde k záboru levého jízdního pruhu v délce cca 50 p ...

Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Chcete vědět víc?

Další dokumenty od Mag.hl.m. Praha
11. 04. 2025
11. 04. 2025
11. 04. 2025
11. 04. 2025
11. 04. 2025
  ...a další
Více dokumentů od Mag.hl.m. Praha      Zasílat nové dokumenty emailem      Napište portálu edesky.cz