Mag.hl.m. Praha - Českobrodská

Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Mag.hl.m. Praha.


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Českobrodská - vodovod_IIb.pdf
H
O
<br> R
N
<br> Í H
R
<br> D
LO
<br> Ř
E
<br> Z
S
<br> K
Á
<br> ČESKOBRODSKÁ
<br> U
Č
<br> Ň
O
<br> V
S
<br> K
Á
<br> 38/943/7
<br> 69/2
<br> 45/8
<br> 23/6
<br> 23/5
<br> 389/4a
<br> 60/4
<br> 66/9
<br> 5/2
<br> 139/3
<br> 138/1
<br> 100/1
<br> 115
<br> 117
<br> 116
<br> E
13 - term
<br> E
8c
<br> IJ4a
<br> V9a
- škr
<br> t
<br> V1
5
<br> Konstrukce umožňující BB
přístup do autobusu délky 20 m
<br> Z
4d
<br> B
28
<br> E
13 - term
<br> ín +
"M
<br> IM
O
<br> B
U
<br> S
M
<br> H
D
<br> "
<br> V1a
(0,12
<br> 5) +
Z5b
<br> á 5 m
<br> IP
16
<br> B
21
<br> a
IP
<br> 20
a
<br> -
šk
<br> rt
<br> V2b
(0,25
<br> /3/1 <,>
5)
<br> V1
5
<br> V1a
(0,1
<br> 25)
<br> V9a
- škr
<br> t
<br> V9
a
<br> V9
a
<br> V9
a
<br> V1
5
<br> V15
- škr
<br> t
<br> V2b
(0,25
<br> /3/1 <,>
5)
<br> V1
5
<br> V1
5
<br> V15
- škr
<br> t
<br> V1a
(0,1
<br> 25)
<br> V2b
(0,2
<br> 5/3/
1,5)
<br> V1
5
<br> V9
a
<br> V9
a
<br> V9
a
<br> IP
20a (B
<br> U
S
<br> )
<br> V1
5
<br> V15
- škr
<br> t
<br> IP
16
<br> V15
<br> V15 - škrt
<br> V9a
<br> V2b (0,25/3/1,5)
<br> V9a
<br> V9a
<br> V15
<br> V15 - škrt
V15
<br> V15 - škrt
<br> V15
<br> V9a
<br> V9a
<br> V9a
<br> V1a (0,125
V2b (0,25/3/1,5)
<br> V15
<br> V15 - škrt
IP
<br> 20
b
<br> -
šk
<br> rt
<br> V15
<br> IP
20a (B
<br> U
S
<br> )
<br> V9a
<br> V9a
<br> V9a
<br> V9a
<br> V15
<br> V9a
<br> V9a
<br> V2b (0,25/3/1,5)
<br> V2b (0,25/3/1,5)
<br> IP
18
<br> a
<br> V1a (0,125) + Z5b á 5 m
<br> V15
<br> IP
19+IP20a (B
<br> U
S
<br> )
<br> IP19 - škrt
<br> IP20a (BU
S)
<br> S JTSK
<br> Hrdlořezy
PRAHA 9
<br> ulice Českobrodská - 2.etapa - II.část
DIO záboru pro stavební úpravy inž.sítí
<br> 1 : 600
<br> 0 25 m
Českobrodská - vodovod_IIIb.pdf
H
O
<br> R
N
<br> Í H
R
<br> D
LO
<br> Ř
E
<br> Z
S
<br> K
Á
<br> ČESKOBRODSKÁ
<br> U
Č
<br> Ň
O
<br> V
S
<br> K
Á
<br> 38/943/7
<br> 69/2
<br> 45/8
<br> 23/6
<br> 23/5
<br> 389/4a
<br> 60/4
<br> 66/9
<br> 5/2
<br> 139/3
<br> 138/1
52/4
<br> 100/1
<br> 115
<br> 117
<br> 116
<br> B
28
<br> V2b (0
<br> E
13 - term
<br> ín +
"M
<br> IM
O
<br> B
U
<br> S
M
<br> H
D
<br> E
8c
<br> IJ4a
<br> V9a
- škr
<br> t
<br> V1
5
<br> Konstrukce umožňující BB
přístup do autobusu délky 20 m
<br> Z
4d
<br> B
28
<br> E
13 - term
<br> ín +
"M
<br> IM
O
<br> B
U
<br> S
M
<br> H
D
<br> "
<br> V1a
(0,12
<br> 5) +
Z5b
<br> á 5 m
<br> IP
16
<br> B
21
<br> a
IP
<br> 20
a
<br> -
šk
<br> rt
<br> V2b
(0,25
<br> /3/1 <,>
5)
<br> V1
5
<br> V1a
(0,1
<br> 25)
<br> V9a
- škr
<br> t
<br> V9
a
<br> V9
a
<br> V9
a
<br> V1
5
<br> V15
- škr
<br> t
<br> V2b
(0,25
<br> /3/1 <,>
5)
<br> V1
5
<br> V1
5
<br> V15
- škr
<br> t
<br> V1a
(0,1
<br> 25)
<br> V2b
(0,2
<br> 5/3/
1,5)
<br> V1
5
<br> V9
a
<br> V9
a
<br> V9
a
<br> IP
20a (B
<br> U
S
<br> )
<br> V1
5
<br> V15
- škr
<br> t
<br> IP
16
<br> V15
<br> V15 - škrt
<br> V9a
<br> V2b (0,25/3/1,5)
<br> V9a
<br> V9a
<br> V15
<br> V15 - škrt
V15
<br> V15 - škrt
<br> V15
<br> V9a
<br> V9a
<br> V9a
<br> V1a (0,125
V2b (0,25/3/1,5)
<br> V15
<br> V15 - škrt
<br> IP
20
<br> b
-
<br> šk
rt
<br> V15
<br> IP
20a (B
<br> U
S
<br> )
<br> V9a
<br> V9a
<br> V9a
<br> V9a
<br> V15
<br> V9a
<br> V9a
<br> V2b (0,25/3/1,5)
<br> V2b (0,25/3/1,5)
<br> IP
18
<br> a
<br> V1a (0,125) + Z5b á 5 m
<br> V15
<br> IP
19+IP20a (B
<br> U
S
<br> )
<br> IP19 - škrt
<br> IP20a (BU
S)
<br> S JTSK
<br> Hrdlořezy
PRAHA 9
<br> ulice Českobrodská - 3.etapa - II.část
DIO záboru pro stavební úpravy inž.sítí
<br> 1 : 600
<br> 0 25 m
Českobrodská - vodovod_IIIa.pdf
ČESKOBR
ODSKÁ
<br> NN4703
<br> NN4702
<br> NN
47
<br> 01
<br> ČESKOBR
ODSKÁ
<br> P
O
<br> D
T
<br> Á
B
<br> O
R
<br> E
M
<br> NN4703
<br> V
M
<br> E
Z
<br> IV
R
<br> Š
Í
<br> NN4703
<br> ČESKOB
RODSKÁ
<br> U
S
<br> M
E
<br> TA
N
<br> K
Y
<br> N
N
<br> 329
4
<br> N
N
<br> 4
70
<br> 3
<br> ČESKOBRO
DSKÁ
<br> ČES
KOB
<br> ROD
SKÁ
<br> HRDLOŘEZSKÁ
<br> N
N
<br> 4701
<br> H
R
<br> D
LO
<br> Ř
E
<br> Z
S
<br> K
Á
<br> N
N
<br> 4701
<br> 7/34
<br> 362/32a
<br> 57/26
<br> 200/23
<br> 71/30
<br> 73
<br> 59/20
<br> 50/24
<br> 49/18
<br> 58/22
<br> 28
<br> 53/16
<br> 68/28
<br> 384/4
<br> 70/32
<br> 29
<br> 372/17a
<br> 3/17
<br> 10/19
<br> 36
<br> 51/12
<br> 300/12
<br> 54/10
<br> 300/7
<br> 38/9
<br> 3/2
<br> 43/7
<br> 65/11
<br> 69/2
<br> 40/13
<br> 32/13
<br> 197/6
<br> 2/4
<br> 39/11
<br> 6/15
<br> 23/5
<br> 41/15
<br> 32/3
<br> 44/17
<br> 60/4
<br> 66/9
<br> 5/2
<br> 48/6
<br> 52/4
<br> 2,7 m
<br> 3
<,> 2
<br> 5
m
<br> 3
<,> 2
<br> 5
m
<br> 5,2 m
<br> 6,5
m
<br> 3
<,> 2
<br> 5
m
<br> 3,2
5 m
<br> 6,5
m
<br> A
15
<br> IP
18
<br> b
"
<br> 7
0
<br> m
"
<br> IP
18
<br> b
2
<br> x
v
<br> st
ří
<br> cn
ě
<br> 3
x
<br> Z
4
<br> d
+
<br> S
7
<br> C
4
<br> b
<br> IS
10
<br> b
<br> V
1
<br> 5
-
<br> šk
rt
<br> 3
x
<br> Z
4e
<br> +
S
<br> 7
C
<br> 4aZ
4e
<br> Z
4e
<br> C
4a
<br> 3
x Z
<br> 4e
+
<br> S
7
<br> Z4d
<br> B28
<br> E13 - termín
<br> Z4d
<br> E8c
<br> Z4d
<br> B28
<br> Z4d
<br> Z
4
<br> d
<br> E13 - termín
<br> Z4d
<br> B
28
<br> E
13
<br> - term
ín
<br> V
1
<br> 5
-
<br> šk
rt
<br> Z
4
<br> d
E
<br> 8b
<br> Přechodová lávka
<br> P
2
<br> Z
4
<br> d
<br> IP
20
<br> b
-
<br> šk
rt
<br> Přechodová lávka
<br> Z
4
<br> d
<br> B
28
<br> E
13
<br> - term
ín
<br> E
8b
<br> Z
4
<br> d
<br> Přechodová lávka
<br> Z
4
<br> d
<br> Přechodová lávka
<br> Z
4
<br> d
<br> B
28
<br> E
13
<br> - te
rm
<br> ín
<br> Z
4
<br> d
<br> IP
1
<br> 9
(B
<br> 4
"6
<br> t
")
<br> Přechodová lávka
<br> Z
4
<br> d
<br> Přechodová lávka
<br> Z
4
<br> d
<br> Přechodová lávka
<br> V1a (0,1
25) + Z5
<br...
Českobrodská - vodovod_II+III_ŠDV.pdf
E7
a
<br> OM
EZ
<br> EN
"
<br> UL
IC
<br> ČE
SK
<br> OB
RO
<br> DS
KÁ
<br> x P
OD
<br> TÁ
BO
<br> RE
M
<br> IP2
2 "
<br> PR
ŮJ
<br> EZ
D K
<br> ŘIŽ
OV
<br> AT
KO
<br> U
<br> IP
22
<br> "P
R
Ů
JE
<br> ZD
K
<br> Ř
IŽ
<br> O
VA
<br> TK
O
U
<br> U
LI
<br> C
Č
<br> E
S
K
O
B
R
O
D
S
K
Á
x
P
<br> O
D
T
<br> Á
B
O
R
EM
<br> O
M
<br> E
ZE
<br> N
"
<br> E
7b
<br> IP
2
2
"P
<br> R
Ů
<br> J
E
<br> Z
D
<br> K
Ř
<br> IŽ
O
<br> V
A
<br> T
K
<br> O
U
<br> E
7
b
<br> U
L
IC
<br> Č
E
<br> S
K
<br> O
B
<br> R
O
<br> D
S
<br> K
Á
<br> x
P
<br> O
D
<br> T
Á
<br> B
O
<br> R
E
<br> M
<br> O
M
<br> E
Z
<br> E
N
<br> "
<br> O
M
<br> E
Z
<br> E
N
<br> "
U
<br> L
IC
<br> Č
E
<br> S
K
<br> O
B
<br> R
O
<br> D
S
<br> K
Á
<br> x
P
<br> O
D
<br> T
Á
<br> B
O
<br> R
E
<br> M
<br> E
7
a
<br> IP
2
2
"
<br> P
R
<br> Ů
J
E
<br> Z
D
<br> K
Ř
<br> IŽ
O
<br> V
A
<br> T
K
<br> O
U
<br> IP22 "PRŮJEZD KŘIŽOVATKOU
<br> ULIC ČESKOBRODSKÁ x POD TÁBOREM
OMEZEN"
<br> E7b
<br> IP
2
2
"P
<br> R
Ů
<br> J
E
<br> Z
D
<br> K
Ř
<br> IŽ
O
<br> V
A
T
<br> K
O
<br> U
<br> U
L
IC
<br> Č
E
<br> S
K
<br> O
B
<br> R
O
<br> D
S
<br> K
Á
<br> x
P
<br> O
D
<br> T
Á
<br> B
O
<br> R
E
<br> M
<br> E
7
b
<br> O
M
<br> E
Z
<br> E
N
<br> "
<br> IP22 "PRŮJEZD KŘIŽOVATKOU
<br> ULIC ČESKOBRODSKÁ x POD TÁBOREM
<br> OMEZEN"E7a
<br> S
J
T
S
K
<br> M
a
<br> le
ši
<br> ce
P
<br> R
A
<br> H
A
<br> 9
<br> u
li
<br> ce
Č
<br> es
k
<br> o
b
<br> ro
d
<br> sk
á
<br> -
2
<br> <.>
a
<br> 3
<.>
<br> et
a
<br> p
a
<br> -
Š
<br> D
V
<br> D
IO
<br> z
á
<br> b
o
<br> ru
p
<br> ro
s
<br> ta
ve
<br> b
n
<br> í ú
p
<br> ra
vy
<br> in
ž <.>
<br> s
ít
<br> í
<br> 1
:
<br> 8
0
<br> 0
0
<br> 0
2
5
0
m
Českobrodská - vodovod_IIa.pdf
ZA
M
<br> OS
TY
<br> ČESKOBR
ODSKÁ
<br> NN4703
<br> ČESKOBR
ODSKÁ
<br> P
O
<br> D
T
<br> Á
B
<br> O
R
<br> E
M
<br> NN4703
<br> V
M
<br> E
Z
<br> IV
R
<br> Š
Í
<br> NN4703
<br> ČESKOB
RODSKÁ
<br> U
S
<br> M
E
<br> TA
N
<br> K
Y
<br> U SMETAN
KY
<br> N
N
<br> 329
4
<br> N
N
<br> 4
70
<br> 3
<br> ČESKOBRO
DSKÁ
<br> ČES
KOB
<br> ROD
SKÁ
<br> HRDLOŘEZSKÁ
<br> N
N
<br> 4701
<br> H
R
<br> D
LO
<br> Ř
E
<br> Z
S
<br> K
Á
<br> N
N
<br> 4701
<br> 7/34
<br> 362/32a
<br> 57/26
<br> 200/23
<br> 71/30
<br> 73
<br> 59/20
<br> 50/24
<br> 49/18
<br> 58/22
<br> 28
<br> 53/16
<br> 68/28
<br> 384/4
<br> 70/32
<br> 29
<br> 372/17a
<br> 212/12b
<br> 3/17
<br> 10/19
<br> 36
<br> 51/12
<br> 300/12
<br> 54/10
<br> 300/7
<br> 38/9
<br> 3/2
<br> 43/7
<br> 65/11
<br> 69/2
<br> 40/13
<br> 32/13
<br> 197/6
<br> 2/4
<br> 39/11
<br> 6/15
<br> 23/5
<br> 41/15
<br> 32/3
<br> 44/17
<br> 208/8
<br> 60/4
<br> 66/9
<br> 5/2
<br> 48/6
<br> 52/4
<br> 2,7 m
<br> 3
<,> 2
<br> 5
m
<br> 3
<,> 2
<br> 5
m
<br> 6
<,> 5
<br> m
<br> 3
<,> 2
<br> 5
m
<br> 3
<,> 2
<br> 5
m
<br> 1 <,>
5
<br> m
<br> A
15
<br> IP
18
<br> b
"
<br> 7
0
<br> m
"
<br> IP
18
<br> b
2
<br> x
v
<br> st
ří
<br> cn
ě
<br> 3
x
<br> Z
4
<br> d
+
<br> S
7
<br> C
4
<br> b
<br> IS
10
<br> b
<br> V
1
<br> 5
-
<br> šk
rt
<br> 3
x
<br> Z
4e
<br> +
S
<br> 7
C
<br> 4aZ
4e
<br> Z
4e
<br> C
4a
<br> 3
x Z
<br> 4e
+
<br> S
7
<br> Z4d
<br> B28
<br> E13 - termín
<br> Z4d
<br> E8c
<br> Z4d
<br> B28
<br> Z4d
<br> Z
4
<br> d
<br> E13 - termín
<br> Z4d
<br> B
28
<br> E
13
<br> - term
ín
<br> V
1
<br> 5
-
<br> šk
rt
<br> Z
4
<br> d
E
<br> 8b
<br> Přechodová lávka
<br> P
2
<br> Z
4
<br> d
<br> IP
20
<br> b
-
<br> šk
rt
<br> Přechodová lávka
<br> Z
4
<br> d
<br> B
28
<br> E
13
<br> - term
ín
<br> E
8b
<br> Z
4
<br> d
<br> Přechodová lávka
<br> Z
4
<br> d
<br> Přechodová lávka
<br> Z
4
<br> d
<br> B
28
<br> E
13
<br> - te
rm
<br> ín
<br> Z
4
<br> d
<br> IP
1
<br> 9
(B
<br> 4
"6
<br> t
")
<br> Přechodová lávka
<br> Z
4
<br> d
<br> Přechodová lávka
<br> Z
4
<br> d
<...
MHMPXPP0YXU0.PDF
Sídlo: Mariánské nám.2/2,110 01 Praha 1 Pracovišt : Jungmannova 35/29,110 00 Praha 1 Kontaktní centrum: 800 100 000,fax: 236 007 157,1/3 e-mail: posta@praha.eu,ID DS: 48ia97h HLAVNÍ M STO PRAHA MAGISTRÁT HLAVNÍHO M STA PRAHY Odbor pozemních komunikací a drah Odd lení si lničního správního ú adu *MHMPXPP0YXU0* MHMPXPP0YXU0 PROCKERT & HYNEK,a.s.Palackého 782 252 63 Roztoky IČ: 25600559 Váš dopis zn./ze dne: Vy izuje/linka/tel.: XXXXX XXXXXXXXXX,Bc.Č.j.: XXXXXXXXX MHMP-XXXXXXX/XXXX/OX/Ša Počet listů/p íloh: 1 /5 Spis.zn.: Datum: S-MHMP 1190586/2024PKD 24.7.2024 Opatření obecné povahy Magistrát hl.m.Prahy,odbor pozemních komunikací a drah,jako p íslušný správní ú ad dle ust.§ 124 odst.6 zákona č.361/2000 Sb <.>,o provozu na pozemních komunikacích a o zm n n kterých zákonů,ve zn ní pozd jších p edpisů,(dále jen „zákon o provozu na pozemních komunikacích“) a podle ust.§ 171 a § 173 odst.1 zákona č.500/2004 Sb <.>,správní ád,ve zn ní pozd jších p edpisů,na základ posouzení žádosti adresáta ze dne 4.7.2024 a po projednání s dotčeným orgánem Policie ČR,Krajského editelství Policie hl.m.Prahy.vydává podle ust.§ 77 odst.1 písm.b),odst.5 a § 78 zákona o provozu na pozemních komunikacích a vyhlášky č.294/2015 Sb <.>,kterou se provád jí pravidla provozu na pozemních komunikacích,ve zn ní pozd jších p edpisů opatření obecné povahy - stanovení přechodné úpravy provozu na pozemní komunikaci Českobrodská v úseku Hrdlo ezská – V Mezivrší (2.a 3.etapa akce „Obnova vodovodního adu“) spočívající v umíst ní p enosného dopravního značení,za ízení na místní komunikaci I.t ídy Českobrodská v úseku Hrdlo ezská – V Mezivrší,ve správním obvodu Praha 9,k.ú.Hrdlo ezy,v celkovém termínu od 5.8.2024 – 30.11.2024 (2.etapa 5.8.2024 – 26.8.2024,3.etapa 26.8.2024 – 30.11.2024) z důvodů provád ní stavebních prací na akci „Českobrodská obnova vodovodního adu“.B hem této akce dojde v obou sm rech v úseku Hrdlo ezská – V Mezivrší,vč.k ižovatky Českobrodská x Pod Táborem k oboustrannému záboru komunikace...

Načteno

edesky.cz/d/10563204

Meta

Dopravní informace  


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Chcete vědět víc?

Více dokumentů od Mag.hl.m. Praha      Zasílat nové dokumenty emailem      Napište portálu edesky.cz