Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Obec Hrobčice.
PRACOVNÍŘÁD
<br> Obce Hrobčice
<br> Čl.I — Úvodní ustanovení Pracovní řád je vydán s cílem zajistit úspěšné plnění úkolu obce,cestou upevnění pracovní kázně a vnitřního pořádku.Pracovní řád vychází z příslušných ustanovení Zákoníku práce a dalších pracovněprávních předpisů,definuje práva a povinnosti obce (města) a jejich zaměstnanců <.>
<br> 1.Pracovní řád Obce Hrobčice (dále jen "pracovní řád") je závazný pro zaměstnavatele a všechny zaměstnance zařazené do Obce Hrobčice (dále jen "zaměstnanec"),jejichž pracovněprávní vztah k Obci Hrobčice (dále jen "obec") je založen pracovni smlouvou,jmenováním <.>
<br> 2.Pracovní řád se vztahuje rovněž na zaměstnance zařazené do organizačních složek zřízených obcí <.>
<br> 3.Na osoby,jejichž pracovněprávní vztah k obci je založen na základě dohod konaných mimo pracovní poměr,se pracovní řád vztahuje jen,pokud to vyplývá z ustanovení pracovněprávních předpisů,popřípadě uzavřených dohod <.>
<br> 4.Za dodržování pracovního řádu odpovídají všichni vedoucí zaměstnanci na jednotlivých úrovních řízení a všichni zaměstnanci <.>
<br> 5.Vedoucí zaměstnanci jsou povinni seznámit s tímto pracovním řádem jimi řízené zaměstnance a umožnit jim kdykoliv do pracovního řádu nahlížet.Nové zaměstnance seznamuje s pracovním řádem starosta nebo zaměstnanec zařazený jako personální zaměstnanec (dále jen "personální ") ještě před vznikem pracovního poměru <.>
<br> 6.Nedodržování nebo porušování pracovniho řádu bude posuzováno jako porušení povinností vyplývají z právních předpisů vztahujících se k zaměstnancem vykonávané práci dle 5 52,písm.g) zákoníku práce <.>
<br> Pracovní řád Obce Hrobčice,platný od 01.01.2013 1
<br>.<.> a-\
<br> C1.II — Právní úkony v pracovněprávních vztazích
<br> l.Úkoly statutárního orgánu zaměstnavatele podle zvláštních právních předpisů plní vůči zaměstnancům starostka Obce Hrobčice (dále jen "starostka" a "úřad") mimo jmenování a odvolávání vedoucích odborů,kdy je tato úloha svěřena radě obce <.>
<br> 2.Vůči uvolněným členům zastupitelstva plní obdobné úkoly jako statutární orgán zaměstnavatele podle zvláštních právních předpisů starostka obce <.>
<br> Čl.III — Pracovní poměr
<br> 1.Pracovní poměr se zakládá písemnou smlouvou nebo jmenováním a vzniká dnem,který je v písemné smlouvě či písemném jmenovacím dekretu uveden jako den nástupu do práce či funkce.Za administrativní zajištění i doručení Všech písemností zaměstnanci odpovídá personální pracovník <.>
<br> 2.Před uzavřením pracovního poměru musí být zaměstnanec seznámen s právy a povinnostmi,které pro něho vyplývají z pracovního poměru a současně je povinen předložit doklad o skončení předchozího pracovního poměru (Zápočtový list),vyplněný osobní dotazník,doklad o dosaženém vzdělání,osvědčení o zdravotní způsobilosti,výpis z rejstříku trestů ne starší než tři měsíce (vyžaduje-li to zaměstnavatel).Personální pracovník odpovídá za průběh přijímacího řízení se zaměstnancem <.>
<br> 3.Sjednaný obsah písemné smlouvy může být změněn jen na základě písemné dohody,kterou sepisuje personáhíí pracovník <.>
<br> Vedoucí zaměstnanci mohou vyžadovat od zaměstnance výkon práce na jiném místě,než byl sjednán v písemné smlouvě jen ve výjimečných případech,v souladu se zákoníkem práce <.>
<br> ČI.IV - Ukončení pracovního poměru 1.Při skončení pracovního poměru je zaměstnanec povinen:
<br> a) informovat nejblíže nadřízeného zaměstnance o stavu plnění přidělených pracovních úkolů <,>
<br> b) vyhotovit písemný seznam nedokončených pracovních úkolů a připravit předání svého pracoviště (agendy) svému vedoucímu odboru <,>
<br> c) vrátit půjčené pracovní pomůcky,nářadí,osobní ochranné prostředky,popřípadě uhradit hodnotu nevrácených věcí svému vedoucímu odboru <,>
<br> d) vyrovnat své závazky vůči zaměstnavateli,pokud se nedojde k jiné dohodě <,>
<br> e) předložit Posudek o zdravotní způsobilo sti — výstupní prohlídka personáhiímu pracovníkovi
<br> 2.Personální pracovník vydá v den ukončení pracovního poměru zaměstnanci potvrzení o zaměstnání (Zápočtový list) <.>
<br> CI.V - Povinnosti zaměstnavatele a zaměstnanců
<br> 1.Základní povinnosti zaměstnanců jsou stanoveny v zákoníku práce,v pracovních smlouvách (jmenovacích dekretech),dohodách a v pracovních náplních zaměstnanců <.>
<br> 2.Mezi další povinnosti zaměstnanců patří:
<br> a) dostavovat se do zaměstnání v přiměřeném společenském oděvu bez výstředních doplňků <,>
<br> b) denně se průběžně seznamovat s informacemi a úkoly přidělovanými nadřízeným
<br> c) při ústním nebo písemném jednání s fyzickými nebo právnickými osobami sdělit své jméno,příjmení,jméno úřadu,zařazení v odboru <,>
<br> d) zachovávat pravidla slušnosti při úředním jednání a vůči ostatním zaměstnancům úřadu <,>
<br> e) s prostředky svěřenými mu městem řádně hospodařit,používat je dle pokynů a postupů stanovených zaměstnavatelem <,>
<br> Pracovní řád Obce Hrobčice,platný od 01.01.2013 2
<br>.U'
<br> 10 <.>
<br> Í) používat elektronickou poštu pouze pro služební potřebu; starostka může kontrolovat obsah zpráv <,>...
Načteno
Meta
Jednání zastupitelstva Rozpočet
Další dokumenty od Obec Hrobčice | ||
---|---|---|
26. 11. 2024 | Program zasedání ZO konaného dne 03.12.2024 | |
23. 11. 2024 | Návrh rozpočtu Ústeckého kraje na rok 2025 | |
20. 11. 2024 | Opatření obecné povahy č.0006/2024 | |
19. 11. 2024 | Program mimořádného zasedání ZO konaného dne 30.11.2024 | |
18. 11. 2024 | DČOV 4/2024 | |
...a další |