Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Obec Mirošovice.
XXXXX AUDIT s.r.o <.>
<br> K Bílému vrchu 1717,250 88 Čelákovice
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br> Vodovodní přivaděč Javorník - Benešov <,>
dobrovolný svazek obcí
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br> Rok 2016
<br>
<br> 2/11
<br> Zpráva o výsledku přezkoumání hospodaření
<br>
<br> Podle zákona č.93/2009 Sb <.>,o auditorech a o změně některých zákonů,ve znění pozdějších předpisů <,>
auditorského standardu č.52,dalších relevantních předpisů vydaných Komorou auditorů České
<br> republiky,podle ustanovení § 42 zákona č.128/2000 Sb <.>,o obcích (obecní zřízení),ve znění
pozdějších předpisů a podle ustanovení § 10 zákona č.420/2004 Sb <.>,o přezkoumávání hospodaření
<br> územních samosprávných celků a dobrovolných svazků obcí,ve znění pozdějších předpisů
(dále jen „zákon č.420/2004 Sb.“) <.>
<br>
<br>
pro svazek obcí
<br>
Vodovodní přivaděč Javorník – Benešov,dobrovolný
svazek obcí
<br>
za období od 1.1.2016 do 31.12.2016
<br>
<br>
Přílohy:
<br> Příloha A Přehled právních předpisů,jejichž soulad s přezkoumávaným hospodařením auditor ověřil
<br>
Příloha B Příloha obsahující detailní popis zjištěných chyb a nedostatků podle § 10 odst.3 písm.b) a c)
<br> zákona č.420/2004 Sb.a označení dokladů a jiných materiálů,ze kterých jednotlivá zjištění
vycházejí
<br>
Příloha C Stanovisko statutárního orgánu svazku Vodovodní přivaděč Javorník – Benešov,dobrovolný
svazek obcí dle požadavku ustanovení § 7 písm.c) zákona č.420/2004 Sb <.>
<br>
Příloha D
<br>
Účetní závěrka,kterou tvoří rozvaha,výkaz zisku a ztráty,příloha
<br> Příloha E Finanční výkaz (přehled pro hodnocení plnění rozpočtu územních samosprávných celků
a dobrovolných svazků obcí);
<br>
<br>
<br>
Rozdělovník:
<br> Výtisk č.1 – elektronická verze Vodovodní přivaděč Javorník – Benešov,dobrovolný svazek
<br> obcí
<br> Výtisk č.1 – elektronická verze ATLAS AUDIT s.r.o <.>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
Květen 2017
<br>
<br>
<br> 4/11
<br> g) vyúčtování a vypořádání finančních vztahů ke státnímu rozpočtu,k rozpočtům krajů <,>
k rozpočtům obcí,k jiným rozpočtům,ke státním fondům a k dalším osobám <.>
<br>
Předmětem přezkoumání v souladu s ustanovením § 2 odst.2 zákona č.420/2004 Sb.jsou dále oblasti:
a) nakládání a hospodaření s majetkem ve vlastnictví územního celku <,>
b) nakládání a hospodaření s majetkem státu,s nímž hospodaří svazek obcí <,>
c) zadávání a uskutečňování veřejných zakázek s výjimkou úkonů a postupů přezkoumaných
<br> orgánem dohledu podle zvláštního právního předpisu <,>
d) stav pohledávek a závazků a nakládání s nimi <,>
e) ručení za závazky fyzických a právnických osob <,>
f) zastavování movitých a nemovitých věcí ve prospěch třetích osob <,>
g) zřizování věcných břemen k majetku územního celku <,>
h) účetnictví vedené územním celkem <,>
i) ověření poměru dluhu územního celku k průměru jeho příjmů za poslední 4 rozpočtové roky
<br> podle právního předpisu upravujícího rozpočtovou odpovědnost <.>
<br>
III.HLEDISKA PŘEZKOUMÁNÍ HOSPODAŘENÍ
<br> Předmět přezkoumání podle ustanovení § 3 zákona č.420/2004 Sb.(viz bod II.této zprávy) se ověřuje
z hlediska:
a) dodržování povinností stanovených zvláštními právními předpisy <,>
b) souladu hospodaření s finančními prostředky ve srovnání s rozpočtem <,>
c) dodržení účelu poskytnuté dotace nebo návratné finanční výpomoci a podmínek jejich použití <,>
d) věcné a formální správnosti dokladů o přezkoumávaných operacích <.>
<br> Právní předpisy použité při přezkoumání hospodaření pokrývající výše uvedená hlediska jsou uvedeny
v příloze A,která je nedílnou součástí této zprávy <.>
<br>
IV.DEFINOVÁNÍ ODPOVĚDNOSTÍ
<br> Za hospodaření,které bylo předmětem přezkoumání a za jeho zobrazení v účetních a finančních
výkazech,je odpovědný statutární orgán svazku obcí <.>
<br> Naší úlohou je,na základě provedeného přezkoumání hospodaření,vydat zprávu o výsledku
přezkoumání hospodaření.Přezkoumání hospodaření jsme provedli v souladu se zákonem
č.93/2009 Sb <.>,o auditorech a o změně některých zákonů,ve znění pozdějších předpisů,auditorským
standardem č.52 a dalšími relevantními předpisy vydanými Komorou auditorů České republiky
a s ustanoveními § 2,3,10 a 17 odst.2 zákona č.420/2004 Sb.V souladu s těmito předpisy jsme
povinni dodržovat etické normy a naplánovat a provést přezkoumání hospodaření tak,abychom získali
omezenou jistotu,zda hospodaření územního celku je v souladu s hledisky přezkoumání hospodaření
(viz bod III.této zprávy) <.>
<br>
V.RÁMCOVÝ ROZSAH PRACÍ
<br> Za účelem vykonání přezkoumání hospodaření svazku obcí byly použity postupy ke shromáždění
dostatečných a vhodných důkazních informací.Tyto postupy jsou svým rozsahem menší
než u zakázky poskytující přiměřenou jistotu a jsou auditorem aplikovány na základě jeho odborného
úsudku včetně vyhodnocení rizik významných (materiálních) chyb a nedostatků.Při vyhodnocování
těchto rizik auditor bere v úvahu vnitřní kontrolní systém svazku obcí.Použité postupy zahrnují
výběrový způsob šetření a významnost (materialitu) jednotlivých skutečností ...
Vodovodní přivaděč Javorník – Benešov <,>
<br> dobrovolný svazek obcí
<br>
<br> ZÁVĚREČNÝ ÚČET
<br> 2016
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br> květen 2017
<br>
<br> Vodovodní přivaděč Javorník – Benešov,dobrovolný svazek obcí
<br> 2
<br>
I.Úvod
<br> Nejdůležitější událostí v roce 2016 byla kolaudace stavby nového vodovodního přivaděče,která tím
<br> započala plně sloužit svému účelu.Byly tak završeny veškeré práce na projektu „Skupinový vodovod
<br> Benešov – Sedlčany,výstavba vodovodu“,které započaly již v roce 2009 prostřednictvím původního
<br> investora,zájmového sdružení právnických osob Přivaděč Javorník – Benešov.Rok 2016 byl také
<br> posledním rokem čerpání investiční dotace na tento projekt ze zdrojů Operačního programu životní
<br> prostředí a Státního fondu životního prostředí <.>
<br> Členy Svazku byly k 31.12.2016 (beze změn): město Benešov,obec Čerčany,obec Poříčí nad Sázavou <,>
<br> obec Senohraby,obec Mrač,obec Mirošovice,obec Čtyřkoly a obec Lštění <.>
<br> II.Údaje o plnění příjmů a výdajů
<br> Dobrovolný svazek obcí hospodařil v roce 2016 nejprve na základě rozpočtového provizória,jehož
<br> pravidla byla schválena 16.12.2015 a dále ode dne 10.5.2016 dle schváleného rozpočtu.Rozpočet byl
<br> upraven rozpočtovým opatřením č.1/2016 usnesením správní rady dne 28.6.2016.Dále 5.12.2016
<br> správní rada vzala na vědomí čerpání rozpočtu k 31.10.2016 a schválila rozpočtové opatření č.2/2016 <.>
<br> Rozpočet Svazku skončil ke konci roku 2016 se schodkem 4 295 tis.Kč.Celkové příjmy dosáhly 26 810
<br> tis.Kč a výdaje 31 105 tis.Kč.Hlavními příjmy byly doplatky investiční dotace od SFŽP a EU (12 555 tis <.>
<br> Kč) a pachtovné z vodohospodářského majetku (10 890 tis.Kč vč.DPH) dle koncesní smlouvy
<br> s Vodohospodářskou společností Benešov,s.r.o <.>
<br> Z rozpočtu provozních výdajů,který činil celkem 2 530 tis.Kč,hradil Svazek kromě daňových povinností
<br> a běžných režijních výdajů zejména výkon odborných inženýrských činností a technickou podporu
<br> v období 2.poloviny roku 2016 po kolaudaci stavby <.>
<br> Investiční výdaje na výstavbu přivaděče dosáhly v roce 2016 částky 10 576 tis.Kč.Generálním
<br> dodavatelem stavebních prací byla bulharská společnost TRACE GROUP HOLD PLC - odštěpný závod
<br> PRAHA,IČ 031 15 984,se sídlem Praha 1 Nové Město,Klimentská 1746/52,odborný technický dozor <,>
<br> projektové a inženýrské činnosti zajišťovala převážně společnost Vodohospodářský rozvoj a výstavba
<br> a.s <.>,IČ 471 16 901 se sídlem Praha 5,Nábřežní ul.č.4 <.>
<br> PŘEHLED O ROZPOČTU
<br> ZU PŘÍJMY (tis.Kč)
<br> Rozpočet
2016
<br> schválený Ro 1/2016 Ro 2/2016
Skutečnost
<br> k 31.12.2016
<br> rozdíl
Skut.- Ro
<br> 2/16 Plnění (%)
<br> 1
Nedaňové příjmy -
příjem z pachtovného 10,890 10,890 10,890 10,890 0.0 100%
<br> 2
Nedaňové příjmy - úroky
z bank.účtu 3 3 2 2 -0.4 80%
<br> 3
Dotace - příjem dotace
od SFŽP/EU 12,555 12,555 12,555 12,555 0.0 100%
<br> 4
Vklad do DSO - obec
Poříčí nad Sázavou 2,606 2,606 2,452 2,452 0.0 100%
<br> 5
<br> Převod ze Zájmového
sdružení Přivaděč
Javorník - Benešov 700 700 910 911 1.0 100%
<br>
<br> PŘÍJMY CELKEM 26,754 26,754 26,809 26,810 0.6 100%
<br>
<br>
<br>
<br>
<br> Vodovodní přivaděč Javorník – Benešov,dobrovolný svazek obcí
<br> 3
<br>
VÝDAJE
<br> ZU
Provozní výdaje
(tis.Kč)
<br> Rozpočet
2016
<br> schválený Ro 1/2016 Ro 2/2016
Skutečnost
<br> k 31.12.2016
<br> rozdíl
Skut.- Ro
<br> 2/16 Plnění (%)
<br> 6
nákup provozních
služeb,rezerva 860 1,090 1,090 1,020 -70.0 94%
<br> 6a mzdové náklady 0 200 0 0 0.0
<br> 7 úhrady služebností 337 337 0 0 0.0
<br> 8 opravy a údržba majetku 270 270 4 4 -0.5 88%
<br> 9 úhrady daní 1,313 1,241 1,510 1,506 -4.0 100%
<br>
<br> Provozní výdaje
celkem 2,780 3,138 2,604 2,530 -74.5 97%
<br>
<br>
Investiční výdaje
(tis.Kč)
<br> Rozpočet
2016
<br> schválený Ro 1/2016 Ro 2/2016
Skutečnost
<br> k 31.12.2016
<br> rozdíl
Skut.- Ro
<br> 2/16 Plnění (%)
<br> 10
vratka zálohy na
investici městu Benešov 25,946 18,000 18,000 18,000 0.0 100%
<br> 11
úhrada služebnosti
Středočeskému kraji 264 264 0 0 0.0
<br> 12
<br> výdaje na investiční akci
"Skupinový vodovod
Benešov - Sedlčany" 7,870 10,470 10,576 10,575 -1.0 100%
<br>
<br> Investiční výdaje
celkem 34,080 28,734 28,576 28,575 -1.0 100%
<br>
<br> VÝDAJE CELKEM 36,860 31,872 31,180 31,105 -75.5 100%
<br>
<br>
<br> ZU FINANCOVÁNÍ (tis.Kč)
<br> Rozpočet
2016
<br> schválený Ro 1/2016 Ro 2/2016
Skutečnost
<br> k 31.12.2016
<br> rozdíl
Skut.- Ro
<br> 2/16 Plnění (%)
<br> 13
<br> Meziroční změna
zůstatku finančních
prostředků na b.ú.(+
schodek / - přebytek) 10,106 5,118 4,371 4,295 -76.1 98%
<br>
FINANCOVÁNÍ
CELKEM 10,106 5,118 4,371 4,295 -76.1 98%
<br>
<br> STAV BANKOVNÍCH ÚČTŮ
<br> Stav k 31.12.2016 Kč Stav k 31.12.2015 v Kč
<br> Česká spořitelna 8 598 119,83 12 893 132,70
<br> ČNB 123,20 258,40
<br> Celkem 8 598 243,03 12 893 391,10
<br> III.Údaje o hospodaření s majetkem
<br> V průběhu účetního období Svazek kromě pořízení poslední části investice nového přivaděče
<br> v hodnotě 9...
Načteno
Meta
EIA Rozpočet Rozpočet
Další dokumenty od Obec Mirošovice | ||
---|---|---|
27. 11. 2024 | Návrh obecního rozpočtu 2025, rozpočtový výhled 2026-28 | |
26. 11. 2024 | Návrh obecního rozpočtu 2025, rozpočtový výhled 2025-28 | |
17. 11. 2024 | DSO Ladův kraj - návrh rozpočtu 2025, valná hromada | |
24. 10. 2024 | Opatření obecné povahy. Stanovení přechodné úpravy provozu na silnicích I. třídy na rok 2025 | |
09. 10. 2024 | Obec Mirošovice oznamuje záměr pronájmu RD Školní 212 včetně pozemku | |
...a další |