Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Obec Miřetice.
Městský úřad Hlinsko 1111111111111 „||| 1111111111111111111
<br> Poděbradovo náměstí 1,539 23 Hlinsko stavební úřad — úsek silničního hospodářství
<br> Adresa pracoviště: Adámkova 554.Hlinsko
<br> Váš dopis ze dne: 27.9.2017 Vaše značka: Č.j.: Hl 69709/2017/SÚ Spisová značka: S—SÚ/69500/21H7/7 Opráv.úřed.osoba: Ing.XXXXXXXXX XXXXXXX,Ing.XXXXXXXX XXXXXX Spis.znak -=.skant_mak£Xhůt ' XXX.X /S 5 Tel.: 469 326 137 Počet listů/pčíltxlECŽmírúÉqÉfl )hy ©"st dópófuč.E — mail: zastera©hlinekocz V Hlinsku IUČRŽÉÝŽŘŘÚ * zásilky; „< <.>,_ v E Ř E.; N Á v v H L Á Š K A již 011671117 zpmcovme"
<br> 29
<br> Opatření obecné povahy
<br>,„ <.>,<,>,<.> „,„,<,>.QMhJřáď/ZOÍ? „U,kjódqcí z ok: Městsky urad Hlinsko.Stavebnl uřad — usek Silnicmho hospodarstw (dale jen „spravni organ“') prls usny podle.„$ 124 odst.6.zákona č.361/2000 Sb <.>,o provozu na pozemních komunik „ích :.„ změnách některých Tikrmů “211
<br> ve znění pozdějších předpisů (dále jen „zákon o silničním provozu“) podle ustanoveníš 173 zákona č.500/2004 Sb.<.> správní řád.ve znění pozdějších předpisů (dále jen „Správní řád'“) na základě žádosti ze dne 27.9.2017 kterou podal
<br> KVIS Pardubice a.s <.>,IČO 46506934,Rosice č.p.151,533 53 Pardubice,kterého zastupuje ASIG s.r.o <.>,provozovna Chrudim,IČO 25954849,Sasická č.p.146,537 01 Chrudim
<br> 5 t a n o v u j e přechodnou úpravu provozu na pozemních komunikacích
<br> podle (577 odst.l písm.c) zákona osilničním provozu.po písemném vyjádření Policie ČR,dopravního inspektorátu Chrudim (dále jen "orgán policie")
<br> rozsah omezení: dopravní omezení
<br> na komunikacích: silnice 11/337.111/337 73,III/337 74,111/337 75.111 343 7 v místě: v obci Miřetice — viz příloha č.1 a 6
<br> z důvodu: výstavba splaškové komunikace + oprava povrchů komunikací
<br> v termínu: od 9.10.2017 do 30.11.2017
<br> objízdná trasa: nestanovena <.>
<br> Podmínky pro provedení přechodné úpravy provozu:
<br> 1.Pracovní místa budou označena podle příloh 1 a ().ktere'jsou součástí tohoto stanovení <.>
<br> 2.Provedení a umístění dopravního značení musí být v souladu s vyhláškou č.294/2015 Sb.<.> kterou se provádějí pravidla provozu na pozemních komunikacích a úprava a řízení provozu na pozemních komunikacích.ve znění pozdějších předpisů <.>
<br> 3.Dopravní značení bude umístěno pouze po dobu trvání důvodu a na dobu nezbytně nutnou <.>
<br> 4.Veškeré dopravní značení bude provedeno v základní velikosti podle TP 66 v reflexním provedení.Všechny součásti dopravních značek (patka.sloupek.značka.uchycení) musí být schváleného typu <.>
<br> 5.Pro umístění přenosného dopravního značení nesmí být využívány sloupky stávajícího svislého dopravního značení <.>
<br> 6.Bude zajištěn přístup k dotčeným nemovitostem a průjezd IZS <.>
<br> 7.Trvalé dopravní značení,které je v rozporu s přechodným dopravním značením bude překryto & po ukončení akce uvedeno do původního stavu <.>
<br> 8.Při realizaci přechodné úpravy provozu nesmi dojít kznečištění nebo poškození dotčené pozemní komunikace <.>
<br> 9.Pokud pominou důvody pro umístění přechodného dopravního značení přede dnem stanoveným v rozhodnutí silničního správního úřadu mugi být dopravní značení okamžitě odstraněno,součásti a
<br> Č.j.s-stvóusoo/zm 7/7 m.3
<br> příslušenství silnice uvedeny do původního stavu a tato skutečnost neprodleně oznámena správnímu orgánu <.>
<br> 10.Osazení dopravního značení zajistí žadatel.Odpovědná osoba za řádné provedení dopravně bezpečnostního opatření — odbornou montáž dopravního značení podle tohoto stanovení,jeho kontrolu a případné udržování po celou dobu přechodné úpravy provozu a dále včasné odstranění je XXX XXXXX XXXXX tel.: XXXXXXXXX a Ing.XXXXX XXXXXX tel.: XXXXXXXXX <.>
<br> XX.Zdůvodu zajištění bezpečnosti silničního provozu,nebo bude—li to vyžadovat veřejný zájem.může správní orgán zviastního podnětu.nebo zpodnětu příslušného orgánu Policie ČR.stanovit další dopravní značení,případně již stanovené dopravní značení změnit.Povinností žadatele je zajistit okamžité osazení noveho stanoveného dopravního značení <.>
<br> Odůvodnění:
<br> Žadatel podal dne 27.9.2017 na zdejší správní úřad Žádost o stanovení přechodně úpravy provozu na silnicích 11/337.111/337 73,111/337 74.111/337 75.111 343 7v obci Miřetice <.>
<br> K žádosti bylo doloženo písemné vyjádření policie ČR.dopravního inspektoratu Chrudim <.>
<br> Správní úřad žádost posoudil podle platné úpravy zákona o silničním provozu a prováděcí vyhlášky č.294/2015 Sb.<.> kterou se provádějí pravidla na pozemních komunikacích.V souladu s ustanovením š 77 odst.5 zákona o silničním provozu.nedoručoval zdejší správní úřad návrh opatření obecné povahy & nevyzval dotčené osoby k podávání připomínek a námitek <.>
<br> Poučení: Proti opatření obecné povahy.v souladu s ustanovením 5 173 odst.2 správního řádu,nelze podat opravný prostředek <.>
<br> Ing.XXXXXXXX XXXXXX vedoucí stavebního úřadu
<br> Toto opatření obecné povahy musí být vyvěšeno po dobu 15 dnů na úřední desce Městského úřadu Hlisko a dále na úřední desce Obce Miřet...
Načteno
Meta
Veřejná vyhláška Dopravní informace
Další dokumenty od Obec Miřetice | ||
---|---|---|
29. 11. 2024 | Schválený rozpočet na rok 2024 | |
28. 11. 2024 | Kalkulace ceny vody 2025 | |
28. 11. 2024 | Ceník vodné 2025 | |
28. 11. 2024 | Záměr obce č. 20/2024 | |
28. 11. 2024 | Návrh rozpočtu Základní škola a mateřská škola Miřetice, okres Chrudim | |
...a další |