Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Město Terezín.
MĚSTO TEREZÍN
nám.ČSA 179,411 55 Terezín
<br> C.j.: Terezín,20.3.2015
Počet stránek: 3
<br> VÝZVA K PODÁNÍ NABÍDKY
<br> zadavatel Město Terezín Vás vyzývá k podání nabídky a k prokázání splnění kvalifikace na
plnění veřejné zakázky malého rozsahu ve smyslu vnitřní směrnice 112/2015 čl.7 k zadávání
veřejných zakázek malého rozsahu města Terezín
<br> Název zakázky:„Restaurování hrobky rodiny Rueber“
<br> 1.Identifikační údaje zadavatele
<br> Zadavatel:
<br> Název: Město Terezín
<br> Sídlo: Náměstí ČSA 179,411 55 Terezín
Právní forma: obec
<br> Zastoupený: Danielem Trapanim,starostou
<br> Tel: +420 416 782 227/4420 416 782 616
[Č: 00264474
<br> DIČ: CZ00264474
<br> 2.Druh veřejné zakázky
<br> Zakázka je definována jako veřejná zakázka na služby jako zakázka malého rozsahu
podle § 12 odst.3 zákona a zadávaná v souladu s § 18 odst.5 zákona,tj.s dodržením zásad
transparentnosti,rovného zacházení a zákazem diskriminace <.>
<br> Zadavatel deklaruje,že v zadávacím řízení nepostupuje podle zákona č.137/2006 Sb <.>,o
veřejných zakázkách,ve znění pozdějších předpisů <.>
<br> Zakázka je z části hrazena z prostředků Ministerstva kultury v rámci Programu
regenerace městských památkových rezervací a městských památkových zón <.>
<br> 3.Předmět veřejné zakázky-specifikace
<br> Předmětem veřejné zakázky je restaurování NÁHROBKU S DÓRSKÝMI SLOUPY -
RODINA RUBBER - podrobně viz stanovisko - MěÚ Litoměřice <.>
<br> Klasifikace předmětu veřejné zakázky CPV:
923 l 2000-1 - umělecké služby
45262000-1 - speciální řemeslné stavební práce kromě střešních prací
<br> Předpokládaná hodnota zakázky činí 1 15 000,- Kč včetně DPH <.>
<br> 4.Zadávací dokumentace
<br> Zadávací dokumentaci obsahující veškeré zadávací podmínky této veřejné zakázky (dále též
„ZD“) tvoří přílohy této výzvy:
- Příloha č.l - Cestně prohlášení <.>
- Příloha Č.2 - Restaurátorský záměr,výkaz výměr
- Příloha č.3 - Vzorová smlouva <.>
- Příloha č.4 - Stanovisko - MěÚ Litoměřice <.>
<br> 5.Obchodní podmínky
<br> Smluvní (obchodní) podmínky zadavatele jsou uvedeny ve vzorovém návrhu smlouvy o dílo
(dále jen „vzorová smlouva“),který tvoří přílohu č.3 <.>
<br> 6.Požadavky na zpracování nabídky
<br> 1) Nabídka musí obsahovat návrh smlouvy o dílo podepsaný osobou oprávněnou jednat za
uchazeče <.>
<br> 2) Součástí nabídky musí být kopie příslušného povolení MK ČR restaurátora,který bude
provádět restaurátorský zásah a to dle specifikací prováděné restaurátorské činnosti <.>
<br> 3) Nabídková XXXX XXXX zpracována a uvedena vKČ,bez DPH a celkem vč.DPH <.>
<br> 7.Požadavky na prokázání splnění kvalifikace
Zadavatel požaduje k prokázání splnění základních kvalifikačních předpokladů předložit čestné
<br> prohlášení o splnění základních kvalifikačních předpokladů v rozsahu § S3 odst.l zákona - viz
příloha č.1 <.>
<br> 8.Kritéria a způsob hodnocení nabídek
<br> Nabídky budou hodnoceny podle hodnotícího kritéria výše nabídkové ceny v Kč bez
DPH.Nabídky budou seřazeny dle výše nabídkové ceny vzestupně od nejnižší nabídkové ceny
po nejvyšší.Nejvhodnější nabídkou je nabidka s nejnižší nabídkovou cenou <.>
<br> 9.Lhůta a místo pro podání nabídek
<br> Lhůta pro podání nabídek končí dne 2.4.2015 v 16500 hodin.Nabídky lze zaslat
poštou na adresu Město Terezín- IngEva Králová,Náměstí CSA 179,411 55 Terezín nebo
emailem evakralovaűüterezincz <.>
<br> Později doručené nabídky nebudou otevřeny a budou uchazečům vráceny!
<br> 10.Termíny a nlísto plnění
<br> l) Předpokládaný termín : do 15-ti dnů od podpisu smlouvy o dílo
<br> Předpokládaný termín ukončení plnění: říjen 2015
2) Místem plnění je Městský hřbitov,Terezín,parc.č.754 <.>
ll.Zadávací lhůta
<br> Zadávací lhůta,po kterou jsou uchazeči svými nabídkami vázáni,se stanovuje do
termínu 30.4.2015 <.>
<br> 12.Ostatní podmínky výběrového řízení
<br> 1)
<br> 2)
<br> 3)
4)
<br> 5)
<br> 6)
<br> vvvžšzuo:
<br> Dodavatelé nemají právo na úhradu nákladů spojených s účastí ve výběrovém řízení
veřejné zakázky.Podané nabídky se uchazečům nevracejí <.>
<br> Opravné prostředky uchazečů (námitky) ve smyslu zákona,jsou vyloučeny.Uchazeči mají
právo podat zadavateli stížnost.Zadavatel přezkoumá obdržené stížnosti uchazečů v plném
rozsahu.Rozhodnutí o vyřízení stížností včetně odůvodnění doručí zadavatel
prokazatelným způsobem uchazeči,jenž stížnost podal <.>
<br> Zadavatel si vyhrazuje právo na změnu,upřesnění a doplnění zadávacích podmínek <.>
Zadavatel si vyhrazuje právo odmítnout nabídku a neuzavřít smlouvu na plnění zakázky v
případě,kdy uchazeč předloží nepřiměřené nízkou nabídkovou cenu,vzbuzující u
zadavatele důvodné pochybnosti o reálnosti možnosti splnění zakázky v požadovaném
rozsahu a kvalitě <.>
<br> Zadavatel si vyhrazuje právo výběrové řízení zrušit v případě nedostatečnosti finančních
prostředků na realizaci veřejné zakázky v případě nepřidělení nebo krácení dotace.Pokud
zadavatel zruší výběrové řízení,nevzniká uchazečům vůči zadavateli jakýkoliv nárok <.>
Zadavatel si vyhrazuje právo odstoupit od smlouvy bez jakýchkoli sankcí ze strany
zhot...
Načteno
Meta
Veřejná zakázka
Další dokumenty od Město Terezín | ||
---|---|---|
14. 02. 2025 | Vyrozumění o pokračování územního řízení - TR Lovosice-2.etapa zaústění vedení 110 kV | |
13. 02. 2025 | OZNÁMENÍ - nové kabelové vedení NN | |
11. 02. 2025 | UPOZORNĚNÍ na odstávku elektřiny dne 4. 3. 2025 od 7:30 do 15:30 | |
11. 02. 2025 | Veřejná výzva na obsazení pracovního místa úředníka/úřednice: REFERENT/REFERENTKA SOCIÁLNÍCH VĚCÍ | |
07. 02. 2025 | UPOZORNĚNÍ na odstávku elektřiny dne 28. 2. 2025 od 7:30 do 14:30 | |
...a další |