Město Kamenický Šenov - Stavební povolení - rekonstrukce silnic III. tř. v Polevsku a Prysku

Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Město Kamenický Šenov.


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

zde ke stažení

MĚSTSKÝ ÚŘAD XXXX XXX
Odbor dopravy
nám.Míru čp.X,473 01 XXXX XXX,tel.XXX XXX XXX,fax XXX XXX 160,e-mail: epodatelna@novy-bor.cz
<br> VÁŠ DOPIS ZN.:
ZE DNE:
NAŠE ČJ.:
MUNO 15862/2015 OD
SPIS ZN.:
SPR 763/2014 OD/22280.13
VYŘIZUJE:
TEL.:
Vlasáková
FAX:
487 712 377
E-MAIL:
487 726 160
svlasakova@novy-bor.cz
DATUM:
<br> Krajská správa silnic Libereckého kraje <,>
příspěvková organizace
IČ: 709 46 078
České mládeže 632/32
460 06 LIBEREC,LIBEREC VI-ROCHLICE
<br> 25.03.2015
<br> ROZHODNUTÍ
STAVEBNÍ POVOLENÍ
Výroková část:
Odbor dopravy Městského úřadu XXXX XXX (dále jen „speciální stavební úřad“),jako speciální
stavební úřad příslušný podle § 16 odst.1 a § 40 odst.4 písm.a) zákona č.13/1997 Sb <.>,o pozemních
komunikacích,ve znění pozdějších předpisů,a podle § 15 odst.1 zákona č.183/2006 Sb <.>,o územním
plánování a stavebním řádu (stavební zákon),ve znění pozdějších předpisů (dále jen „stavební
zákon“),přezkoumal ve stavebním řízení podle § 109 až 114 stavebního zákona žádost o stavební
povolení na stavbu „Rekonstrukce silnic III.třídy v Polevsku a Prysku,silnice III/26318 od I/13
– Polevsko“,kterou podala dne 17.12.2014 Krajská správa silnic Libereckého kraje <,>
příspěvková organizace,IČ: 709 46 078,se sídlem České mládeže 632/32,460 06 Liberec <,>
Liberec VI-Rochlice v zastoupení obchodní firmou Pontex,spol.s r.o.(Pontex Consulting
Engineers,Ltd.),IČ: 407 63 439,se sídlem Bezová 1658,147 14 Praha 4 (dále jen „stavebník“),a
na základě tohoto přezkoumání:
I <.>
<br> Vydává podle § 115 stavebního zákona a § 5 a 6 vyhlášky č.503/2006 Sb <.>,o podrobnější úpravě
územního rozhodování,územního opatření a stavebního řádu,v platném znění
<br> stavební povolení
na stavbu „Rekonstrukce silnic III.třídy v Polevsku a Prysku,silnice III/26318 od I/13 –
Polevsko“ (dále jen „stavba“),umístěné na pozemcích p.č.564,567/1,17/2,17/3,17/4,52/4 <,>
19/1,15,48/3,46/3,21/1,37,21/3,25,567/2,27/1 v katastrálním území Prácheň,p.č.527 <,>
1514/2,295/1,207/1,221/2,221/1,200/1,200/5,1513,107/2,105,107/1,1514/1 v katastrálním
území Horní Prysk a p.č.420,865/1,422/2,422/4,422/1,422/5,441/1,430/5,864
v katastrálním území Polevsko <.>
<br> 2
<br> Stavba obsahuje:
Jedná se o rekonstrukci vozovky silnice III/26318 v úseku od silnice I/13 v obci Prácheň až ke
svislé dopravní značce obce Polevsko.Délka úseku je cca 3,4 km.Rekonstrukce zahrnuje úpravu
odvodnění,obnovu nezpevněných krajnic a homogenizaci šířkového uspořádání,včetně
dodržení minimální šířky vozovky 4,0 m.Bude zřízeno nové vodorovné dopravní značení a
stávající svislé bude v plném rozsahu vyměněno.Rekonstrukce komunikace spočívá
v převažující míře v nadvýšení stávající konstrukce o cca 70 mm asfaltem stmelených vrstev <.>
V nezanedbatelném rozsahu se bude provádět i rekonstrukce konstrukčních vrstev v plném
rozsahu,zejména v místech rozšíření vozovky,v místě výměny propustků nebo v místě větších
výškových rozdílů mezi stávající a novou vozovkou.Celá niveleta úseku sleduje stávající stav <.>
V úseku km cca 0,200 – 3,200 je uvažováno nadvýšení nivelety o cca 70 mm.Od km 3,200 – cca
3,400 je niveleta opět na stávající úrovni.Max.podélný sklon vozovky je 7,82 %.Součástí
stavby je i rekonstrukce nezpevněných krajnic.Současné travnaté proměnlivé šířky budou
odškrábnuty a bude zřízena nová krajnice šířky 0,75 m ze štěrkodrti tl.0,15 m,které budou
sníženy oproti krajnici o XXX.XX mm.V místě navrženého svodidla bude krajnice šířky 1,50 m <.>
V rámci rekonstrukce budou použity 3 typy konstrukcí vozovek: konstrukce č.1 – rekonstrukce
70 mm – navržena v místech bez rozšíření; konstrukce č.2 – plná konstrukce 410 mm – navržena
v místech,kde se stávající vozovka rozšiřuje nebo nadvyšuje o více než cca 100 mm nad
stávající stav; konstrukce č.4 – sjezdy 310 mm.V obci Prácheň a v km 3,203 – 3,408 je
navrženo pouze frézování stáv.obrusu bez nadvýšení,bude použita konstrukce č.3 –
rekonstrukce 50 mm <.>
Vozovka bude odvodněna svým podélným a příčným spádem.Voda z pravé strany vozovky je
převáděna skrze propustky do přilehlého terénu vlevo.Do propustků bude svedena
pravostranným příkopem,který bude lokálně zpevněn kamennou dlažbou do betonu.Příkop
bude mělký,s úrovní dna pod krajnicí cca 0,3 m a doplněn podélnou drenáží.Drenáž bude
zaústěna v místě propustků do vtokových objektů.Dimenze drenážní trubky bude DN 200,roury
budou v rýze uloženy do písku nebo ŠD frakce 0-22 nebo do betonu.Min.sklon dna drenáže je
0,5 %.Po cca 150 m nebo v místech lomů budou osazeny drenážní šachtice.Pokud je úsek mezi
propustky větší než 450 m,drenáž je vyvedena na levou stranu vozovky příčným uložením přes
revizní drenážní šachtu.V konci úpravy bude drenáž vyústěna nad dno pravostranného příkopu <.>
Celková délka drenáží je cca 2980 m.Vtokové objekty budou v principu horské vpusti,do
kterých budou napojeny zpevněné příkopy a do kterých bude zaústěna roura propustku.Roura
propustku bude plastová korugovaná o průměru DN 600 nebo DN 400.Stávající výtokové
objekty budou vybourány a místo nich budou postaveny nové ve smyslu m...

Načteno

edesky.cz/d/99129

Meta

Územní plánování  


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Chcete vědět víc?

Více dokumentů od Město Kamenický Šenov      Zasílat nové dokumenty emailem      Napište portálu edesky.cz