Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Město Jičín.
VÝZVA K PODÁNÍ NABÍDKY
<br> v rámci veřejné zakázky malého rozsahu zadávané mimo režim zákona č.134/2016 Sb <.>,o zadávání veřejných zakázek,ve znění pozdějších předpisů,(dále jen „zákon“)
<br> Tato veřejná zakázka je zakázkou malého rozsahu ve smyslu 5 27 zákona.Veřejná zakázka se tak dle 5 31 zákona řídí pouze zásadami uvedenými v 5 6 zákona,další postupy tohoto zadávacího řízení nejsou stanovené zákonem a případně odkazy na zákon či užitá zákonná ustanovení v tomto dokumentu jsou použita pouze analogicky <.>
<br> Název veřejné zakázky: Jičín — Ruská 30 — výměna oken
<br> Druh zadávacího řízení: VZMR
<br> Předmět veřejné zakázky: Stavební práce
<br> Zadavatel: Město Jičín
<br> Sídlo zadavatele: Žižkovo náměstí 18 Valdické Předměstí,506 01 Jičín 1 IČO: 00271632
<br> g::ažzšťžvněná jednat za JUDr.XXX XXXX,starosta města
<br> XXXX XXXXX,zástupce vedoucího od boru investiční výstavby a údržby Kontaktní osoba: města (technické záležitosti)
<br> XXXXX XXXXXXXXX,DiS <.>,vedoucí oddělení veřejných zakázek (organizace zakázky)
<br> +420 493 545 120,+420 605 258 255 (P.Kynčl)
<br> Telefon: +420 493 545 184 (P.Němcová) E _|_ k ncl mu'icin.cz -ma| - hollerova©muiicin.cz
<br> 1 Vymezení předmětu plnění veřejné zakázky 1.1 Základní specifikace
<br> 1.1.1 Popis předmětu veřejné zakázky
<br> Předmětem veřejné zakázky je výměna 40 ks oken v bytovém domě Ruská 30,Jičín <.>
<br> Před zadáním oken a parapetů do výroby je třeba provést přesné zaměření na místě stavby.Ve výpisu jsou uvedené pouze čisté rozměry otvorů.Současně je třeba ověřit směr otevírání otočných křídel tak,aby otevírání odpovídalo umístění oken vjednotlivých místnostech <.>
<br> Celkový rozsah úpravje patrný z výpisu měněných výplní <.>
<br> 1.1.2 Klasifikace předmětu plnění veřejné zakázky Klasifikace předmětu plnění veřejné zakázky odpovídá položkám,případně položce: 0 44221 OOO-5 Okna,dveře a související položky
<br> 1.1.3 Místo plnění
<br> Jíčín,Ruská ulice čp.30,Kraj Královéhradecký
<br> 1.1.4 Doba plnění veřejné zakázky
<br> Předpokládané zahájení: po nabytí účinnosti smlouvy (předpoklad březen — duben 2018)
<br> Předpokládané ukončení: do 50 pracovních dnů od zahájení plnění
<br> 1.2 Předpokládaná hodnota veřejné zakázky Zadavatel stanovil předpokládanou hodnotu v následující výši: 300.000,- Kč bez DPH
<br> Nabídková cena účastníka musí zahrnovat veškeré náklady na realizaci předmětu plnění zakázky.Nabídková cena je zároveň cena nejvýše přípustná a musí být platná po celou dobu plnění veřejné zakázky,nedojde-li k podstatné změně výchozích podmínek <.>
<br> 2 Podmínky a požadavky na zpracování nabídky
<br> 2.1 Náležitosti podání
<br> Nabídky se podávají v písemné listinné formě v řádně uzavřené obálce opatřené na uzavřeních označením obchodní firmy/názvem a razítkem či podpisem.Obálka musíbýt zřetelně označena názvem veřejné zakázky,na kterou účastník podává svou nabídku,tzn.„NEOTVIRAT - Cenová nabídka - Jičín — Ruská 30 — výměna oken“.Lístinné nabídky se do výše uvedené lhůty pro podání nabídek podávají na adresu:
<br> Městský úřad Jičín,Žižkovo nám.18,506 01 Jičín.Na obálce musí být uvedena adresa,na níž je možné zaslat vyrozumění v případě,že nabídka byla podána po uplynutí lhůty pro podání nabídek <.>
<br> Rozhodujícím pro doručení nabídky je okamžik převzetí nabídky zadavatelem prostřednictvím podatelny Městského úřadu Jičín,tj.příjmové razítko městského úřadu v Jičíně s označením data a času podání nabídky,a to do konce lhůty pro podání nabídek v pracovní dny v době od 07:30 do 14:00 hodin (Út,Čt a Pá) a 07:30 do 17:00 hodin (Po a St).Osobou přijímající nabídku je příslušná pracovnice podatelny Městského úřadu Jičín,Žižkovo nám.18 <.>
<br> Zadavatel neumožňuje podat varianty nabídek.Nabídka musí být podána v českém jazyce <.>
<br> Každý účastník může podat v jednom zadávacím řízení pouze jednu nabídku.Účastník,který podal nabídku v zadávacím řízení,nesmí současně být poddodavatelem,jehož prostřednictvím jiný účastník v tomtéž zadávacím řízení prokazuje kvalifikaci ani podat společnou nabídku s jiným Dodavatelem.Pokud účastník podá více nabídek samostatně nebo společně s dalšími účastníky,nebo je poddodavatelem,jehož prostřednictvím jiný účastník v tomtéž zadávacím řízení prokazuje kvalifikaci,zadavatel všechny nabídky podané takovým dodavatelem vyřadí <.>
<br> 2.2 Datum podání nabídek
<br> Nabídky se podávají nejpozději do 24.1.2018 do 9:00 hod <.>
<br> 2.3 Struktura nabídky Zadavatel požaduje předložit nabídku v následující struktuře:
<br> 1.Identifikační údaje o účastníkovi
<br> Název účastníka,právní forma,sídlo,IČO,DIČ,bankovní spojení,jména členů statutárního orgánu společnosti vč.kontaktů (telefon,lD datové schránky,e-mail,adresa),pověřená osoba zmocněná k dalšímu jednání včetně písemného pověření k zastupování a kontaktního emailu,který bude sloužit ke komunikaci se zadavatelem v rámci tohoto zadávacího řízení <.>
<br> 2.Kvalifikace Doklady prokazující splnění kvalifikace požadované touto výzvou <.>
<br> 3.Nabídková cena
<br> Účastník ...
Načteno
Meta
Veřejná zakázka